Şimdi Ara

Heroes of Might & Magic 5 , Hammers of Fate (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
581
Cevap
0
Favori
69.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oyunun resimlerine bakıp kötü diyen de gördüm en sonunda .oh be rahatladım.
    bu arada DİCİPLES heroese benzer bir oyun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kujeste -- 15 Temmuz 2006; 21:11:22 >
  • arkadaşlar demonların 3. görevi(conquest) ni geçemedim gilraen i başta yeniyorum kalelerinden birini alıyorum fakat ordu toplayana kadar adam 3 kat orduyla geliyor ve beni dağıtıyor hile yaptım yine de geçemedim geçenler geçmek için ipucu varsa veya geçmenin başka yolu varsa lütfen benle paylaşsın
  • hiç campaing yapmadan direk "hot seat" action yaptım her seferinde koydular ama olsun hep oynuyorum
  • ingilizcesi olanlar için bulunamaz bir kaynak.Heroes 5 ile ilgili daha fazla bulabileceğiniz bir site yok (bu site heroes 2-3 den beri var )
  • üstteki postu editleyemiyom linki unutmusum Heroes Community !
  • onun ordularını durdurmanın imkanı yok:)
    yapman gereken sadece kaleleri sırayla ele geçir ama gilraen'e yakalanmadan ele geçir. o harita 4 köşeli ve her köşede bir kale var. ele geçirdiğin kalelere tekrar saldırmıyor gilraen sadece senin peşine düşüyor..
    iyi oyunlar...

    quote:

    Orjinalden alıntı: exe1987

    arkadaşlar demonların 3. görevi(conquest) ni geçemedim gilraen i başta yeniyorum kalelerinden birini alıyorum fakat ordu toplayana kadar adam 3 kat orduyla geliyor ve beni dağıtıyor hile yaptım yine de geçemedim geçenler geçmek için ipucu varsa veya geçmenin başka yolu varsa lütfen benle paylaşsın




  • alternatif kaynak arayanlar için www.archangelcastle.com
    her türlü yardım ve haritayı bulabilirsiniz..
    iyi oyunlar..
    quote:

    Orjinalden alıntı: LasTSuRvivoR

    ingilizcesi olanlar için bulunamaz bir kaynak.Heroes 5 ile ilgili daha fazla bulabileceğiniz bir site yok (bu site heroes 2-3 den beri var )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi athelass -- 18 Temmuz 2006; 1:09:21 >
  • bu sitenin ingilizcesi yokmu yaws ?
  • bildiğim kadarıyla hayır. ama yeni harita indirmek için güzel bir site..
  • 1.2 çıktı:

    http://www.gamershell.com/news/31529.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 20 Temmuz 2006; 21:29:30 >
  • v1.2'nin getirdikleri...
    2 yeni harita olayı güzel olmuş..

    Features added:

    - Extended tool tips for buildings on the adventure map.
    - Melee attack performed when holding CTRL.
    - A hotkey (R) to invoke the creature-hiring interface from any town
    interface.
    - All creatures now have a new status (Range), describing the range at which
    the creature's attack is halved.
    - A new Video Option: Camera Mode.
    - A new End of Combat interface.
    - Hot-seat duel mode.
    - Hall of Fame.
    - Two new maps: 'Last Hope' and 'War of The Worlds'.

    List of fixes:

    - Multiplayer now works correctly.
    - Various textual mistakes (descriptions, missing objectives, and messages)
    were corrected.
    - Balance was tuned on the following maps: 'The Conquest', 'The Attack', 'The
    Invasion', 'The Cultists', 'The Triumvirate', 'Defiance', 'Island of One's
    Own'.
    - AI can no longer hire Haven heroes on 'The Fall of the King' map.
    - On 'The Fall of the King' map, the area where Godric is to be brought to
    fulfil the 'Send Godric to Nicolai' task has been enlarged.
    - On 'The Cultists' map, the 'Capture any town in one week' task no longer
    disappears from the list immediately upon completion instead of becoming
    completed.
    - On 'The Temptation' map, if the enemy Wizard patrolling the river is killed,
    the 'Avoid enemy patrols' objective will no longer be automatically completed.
    - On 'The Refugees' map, one of the objectives was fixed.
    - On the 'Dragon Pass' map, the 'Defeat All' task is now specified.
    - On 'The Triumvirate' map, after Zehir's fight with Markal, the message 'You
    Lost' no longer appears.
    - On 'The March' map, the hero Grawl can now visit the red key master tent.
    - On the 'Liberation' map, the AI can no longer hire the hero Narxes.
    - On 'The Alliance' map, the use of the Instant Travel spell no longer causes
    the script failure.
    - On the 'Diplomat' map, losing to AI with the Quick Combat option now fails
    the mission.
    - On the 'Maahir's Gambit' map, the AI cannot seize any of the artefacts that
    are key to the task's completion.
    - On 'The Refugees' map, a possible problem with non-completion of the main
    objective was fixed.
    - On the 'Raelag's Offer' map, the game no longer hangs if Isabel or Markal
    lose to neutral creatures.
    - 'The Emerald One' map can now be played after loading a saved game.
    - On 'The Refugee' map, a possible problem with gaining the Dragon Teeth
    Necklace artefact was fixed.
    - The Black Dragons can now be healed by the First Aid Tents.
    - The model of Shadya was corrected.
    - When Gating is used, the clone will no longer be a normal creature.
    - Incorrect message in the 'Rumours' interface in the Tavern was fixed.
    - The game now renews the list of sessions in the lobby after the player has
    left the session.
    - Unreachable Dolmen of Knowledge was fixed on the 'Land of Outcasts' map.
    - A non-activated dialogue cutscene was fixed on the 'A Tear for Ossir' map.
    - Mages and Archmages now use their shot ability properly.
    - Gating works for a lone Horned Overseer now.
    - The ATB-bar now shows proper information about the turns queue.
    - The problem fixed with the bottom part of buildings models in the Preserve
    appears through the water.
    - When an Archangel dies of 'Harm Touch', he no longer remains hanging over the
    field.
    - In Time Pressing mode, the time is now shown.
    - Texts are no longer duplicated in the chat after leaving the combat.
    - The puzzle map now works correctly in the Underworld.
    - The problem with the incorrectly positioned camera at one of the Grass arenas
    was fixed.
    - The player can no longer gain two levels of the same skill with one
    Level-Up.
    - Summoned creatures are no longer shown in the Combat Results calculations.
    - Time overlaps with the icon in Dynamic Battle.
    - The 'Resisted' inscription now appears in the right place.
    - On 'The Betrayal' map, there is no longer a message when approaching the
    garrison.
    - Vampires and Vampire Lords no longer restore their health when attacking
    Undead creatures.
    - Heroes now move with the correct sound at x3 speed.
    - Lethos now uses his Decay ability properly.
    - It is now much easier to move the cursor to objects.
    - The user can no longer hear the opponents by using Monolith.
    - The hero in the Haven town garrison now gains weekly movement bonus from
    Stables.
    - The Sphinx' text box was changed.
    - The player starting the game with the Random Hero option can no longer have a
    hero already selected by another player.
    - In the multiplayer game, if one of the players quits while the map is being
    loaded, the other players can start their session anyway.
    - The message which appears when a combat is lost to Possessed creatures was
    corrected.
    - A Hero leaving a town no longer returns there immediately as sometimes
    occurred.
    - The Sparkling Fountain now correctly gives Luck +2.
    - Objects on the map now have correct tool tips.
    - Description of the Silent Stalker perk was fixed.
    - The hero Sinitar now has an accurate description of his 'Catalyst' ability.
    - The Deep Hydra now restores its health completely.
    - The error in the description of the Idol of Fortune was fixed.
    - The spell 'Weakness' is correctly explained in the tool tip.
    - The hero is no longer able to take troops from allies.
    - With faster hero movement settings, other map animations are no longer
    accelerated.
    - The text was formatted in the 'Ritual Pit' interface.
    - The Scouts' and Assassins' 'No Range Penalty' are contrary to fact.
    - Problem with creatures overlapping with fragments of ruined fortifications at
    the siege arena was fixed.
    - The Dragon Bone Greaves artefact now gives initiative bonus to melee-fighting
    creatures.
    - Damage prediction was corrected.
    - The error in how the 'Frenzy' spell works was fixed.
    - The error in how the 'Puppet Master' spell works was fixed.
    - Numerous minor defects and bugs were fixed.




  • eski heroes'cilerden olarak beni de sayın
  • bu heroes5 cok bastan sagma yapilmis 1,0 versiyonda denedim gerci! heroes1 den beri oynuyorum en bug lu bu son cikani artifaclerin bazilarinin aciklamasi bile yazmiyo mapler cok az buyuler dengesiz multi oyunda
    gost mode koymuslar coze bilene askolsun oyun acayip kasiyor belli kamera acilarindan bakinca, sistemle hicbir ilgisi yok 7800gf amd3600+ işlemcili makinada denedik gene banamisin demedi map editor de koymamislar, multi oynayacak map yok resmen 3 tane middle map vardi adam gibi onlarida bitirdik zaten.
    heroes5 map i indire bilecegim bir site ciktimi ben bulamadim sahsen, oyunun pach i de calismadi nasil halede biliriz bilmiyorum.
  • hala h3+wod rules bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gabba -- 29 Temmuz 2006; 10:34:56 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gulyabanix

    bu heroes5 cok bastan sagma yapilmis 1,0 versiyonda denedim gerci! heroes1 den beri oynuyorum en bug lu bu son cikani artifaclerin bazilarinin aciklamasi bile yazmiyo mapler cok az buyuler dengesiz multi oyunda
    gost mode koymuslar coze bilene askolsun oyun acayip kasiyor belli kamera acilarindan bakinca, sistemle hicbir ilgisi yok 7800gf amd3600+ işlemcili makinada denedik gene banamisin demedi map editor de koymamislar, multi oynayacak map yok resmen 3 tane middle map vardi adam gibi onlarida bitirdik zaten.
    heroes5 map i indire bilecegim bir site ciktimi ben bulamadim sahsen, oyunun pach i de calismadi nasil halede biliriz bilmiyorum.


    map editör olmadığından yani map'lar daha çıkmadı. v1.2 de 2 yeni map var ilgilenirsen.
    artifact yazılarını v1.1'de düzeltmişler.. spell'ler konusunda sana katılıyorum. Heroes 3'ün her zaman farklı bir yeri olmuştur ama Heroes 4 fiyaskosundan sonra bence çok güzel olmuş.

    iyi oyunlar...




  • selam arkadaslar benim "heroes 3 of might and magic" hakkinda 1 sorum var su bir kale var hani lavla olan seytan kalesi gibi birsey o kalenin özel bir binasi daha var ama bina yapma kisminda gözükmüyor ismi ise "Deity Of Fire" bu binayi nasil yapcam simdiden tskler
  • yaw beyler bi yerde takilim. kizla oynadigimizda gorev bitince taraa degistiriyoz ilk kotu dusmani yonlendişriyoz hani adi angel mi ne onun ilk gorevindeyim. yaw godric geiyo sikstiriyo sonra baska biri var oda sikistiriyo. zaten adamlarda hayvan gibi oru var. bi kere yerin altina girmistim tunmelşden cikinca bu sefer de bizim kizin pesine dusen kotu bi hero vardi o cikiyo karsima onla kapisiyom zaten ordum yok. onda da var ii bi ordu. bu yerin baska bi taktigi mi var. yoksa bana bundan sonra hemn save dosyasini atarmisiniz


    lazneco2004@yahoo.com
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Son_Goku_und_S.Gohan

    selam arkadaslar benim "heroes 3 of might and magic" hakkinda 1 sorum var su bir kale var hani lavla olan seytan kalesi gibi birsey o kalenin özel bir binasi daha var ama bina yapma kisminda gözükmüyor ismi ise "Deity Of Fire" bu binayi nasil yapcam simdiden tskler


    onun için "relic" bulman lazım (sanırım adı buydu ama emin değilim). obeliks'lerden puzzle map'i açıp yerini öğrendikten sonra, herhangi bir heroyla onu alıp şehre getirmen gerekiyor!!!
  • hay Allah'im ya bu 2 ci yanlis "nwczion" he simdi oldu
  • birader strateji oyunu alıp da "bu strateji ya satranç gibi almayın" demek ne iş ya?
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.