Şimdi Ara

Her Akşam GT5'teyiz. ( GT5 yardımlaşma Derneği..!! )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
743
Cevap
1
Favori
15.689
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> Gran Turismo >> Her Akşam GT5'teyiz. ( GT5 yardımlaşma Derneği..!! )
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    Arkadaşlar herkese merhaba... Battlefield 3 te adam rush ve cq lerden hızını alamayıp asfaltı ağlatmak isteyen gençleriz bizler...

    BF3 yardımlaşma derneğinden sonra.. BF3 seven GT5 çiler derneğini açmış bulunuyoruz...

    arabaları Wake Island ın kapalı otoparkına çekip savaşa girdiğimiz zamanlarda olacaktır..

    Gençler 25.12.2011 PAZAR saat 23:00 uygun olanlar gelsin.. ArdaMpower öncülüğünde toplanalım.. Ne de olsa yarışlarda da hep en önde..

    SAVAŞAN ŞOFÖRLER...!!!



    Kullanıcı Adı PSN

    Esco54 ArdaMpower
    Justerini&Brooks factory_driver
    ardarda1903 TR_ARDARDA
    Dennis Jr dnzjr
    marfoğlu muruhan
    LIvERBiRD HH_ASSASSINO
    GT_55
    C-TRanger C-TRanger
    thecaliph16 gurur31
    geoxid geoxid
    jericho_!4 el_jericho
    Canawar_
    hayranim hayranim
    Rdegerli DGRLI
    htfb97 htfb97
    TurkishDrifter akarca
    Gado Semiauto-TR
    asermis alperermis86
    Dismoor Dismoor
    KanımÜşüdü Mert_TR01



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Justerini&Brooks -- 6 Ocak 2012; 19:37:04 >



    |
    |
    _____________________________
    TR PSN : factory_driver





  • Yarbay
    5405 Mesaj
    İlginç bir oluşum, kolay gelsin
    _____________________________

    US PSN: ecimania
    TR PSN: Tyranno3aurusREX
  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: e.c.i

    İlginç bir oluşum, kolay gelsin

    ya yok aslında BF3 te takılıyoruzda.. BF3 yardımlaşma derneği varya.. baktım oradaki herkeste GT5 ci.. konuyu başlatan arkadaşa ayıp olmasın diye bunu başlattım.. oradaki arkadaşlar toplansın diye.. sende gel baboli..
    |
    |
    _____________________________
    TR PSN : factory_driver

  • Yarbay
    4052 Mesaj
    Bence savaşan şahinlerden çok sütü seven kamyoncu gibi olmuş. Hocam senin psn zaten factory driver. İş ne bu arada ? Şöför müsün ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: geoxid

    Bence savaşan şahinlerden çok sütü seven kamyoncu gibi olmuş. Hocam senin psn zaten factory driver. İş ne bu arada ? Şöför müsün ?

    Hheheheee hakiktten yaa oyle olmus gibi..!!

    Yok abi eski porsche unleashed vardi ya nfs de. Orada factory driver seviyesi vardi. O seviyeye geldim gibi yani malum factory driver lik zor zanaat :) bakiniz valentino balboni ..!! Yoksa meslek farkli yani



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    TR PSN : factory_driver

  • Yüzbaşı
    691 Mesaj
    Selamlar olsun size Savaşan Şöförler bende yakın zaman içinde gt5 almayı düşünüyorum acaba online kod gibi birşey varmıdır kod varsa sıfır alıcamda yoksa 2. el alıcam
    _____________________________

    psn:Canawar86
  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Canawar_

    Selamlar olsun size Savaşan Şöförler bende yakın zaman içinde gt5 almayı düşünüyorum acaba online kod gibi birşey varmıdır kod varsa sıfır alıcamda yoksa 2. el alıcam

    Abi benim actigim konu var dfgt ve gt5 ile ilgili alindi diye. Signature edition dan 11 tane araba tema falan cikti temaya bakmadim ama arabalar premium. Ve kutu icerigi super videoyu incele aga :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    TR PSN : factory_driver

  • Yüzbaşı
    880 Mesaj
    Ekleyin beni eğer psnde gördün mü online yarışalım
    |
    |
    _____________________________
    [PSN hayranim] İsmet Karaman
  • Yüzbaşı
    691 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Justerini&Brooks


    quote:

    Orijinalden alıntı: Canawar_

    Selamlar olsun size Savaşan Şöförler bende yakın zaman içinde gt5 almayı düşünüyorum acaba online kod gibi birşey varmıdır kod varsa sıfır alıcamda yoksa 2. el alıcam

    Abi benim actigim konu var dfgt ve gt5 ile ilgili alindi diye. Signature edition dan 11 tane araba tema falan cikti temaya bakmadim ama arabalar premium. Ve kutu icerigi super videoyu incele aga :)

    izledim gerçekten süper eline sağlık benim merak ettiğim konu şu bf3 deki gibi mesela online oynamak için bir kod giriyormusun ? (online pass)
    _____________________________

    psn:Canawar86




  • Binbaşı
    1061 Mesaj
    Haci bu aksam gorusuruz...
    _____________________________
    BMW M5 2013 - BRABUS E730 S (GONE) - AUDI R8 (GONE) - MASERATI GRANTURISMO S (GONE) - BMW M6 2013 (GONE) - BMW S1000 RR 2014 - PORSCHE CARRERA 991 CABRIO (GONE) - MERCEDES C63 AMG (GONE) - BMW 635D BITURBO (GONE) - BMW M3 E92 (GONE) - BMW 650i COUPE (GONE) - MASERATI QUATTROPORTE (GONE) - MERCEDES ML500 AMG PACK (GONE) - BMW M5 E60 (GONE) - BMW M3 E46 SILVER (GONE) - ALPINA B3 S COUPE 2004 #106/149 (GONE BUT NOT FORGOTTEN) - BMW 750IL E38 INDIVIDUAL (GONE) - MERCEDES CLK 500 AMG (GONE)-BMW 530D M-PACK (GONE) - BMW 730D E65 (GONE) - BMW 525D BLACK ROOF (GONE) - MERCEDES E55 AMG W210 (GONE)
  • Yarbay
    4052 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Canawar_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Justerini&Brooks


    quote:

    Orijinalden alıntı: Canawar_

    Selamlar olsun size Savaşan Şöförler bende yakın zaman içinde gt5 almayı düşünüyorum acaba online kod gibi birşey varmıdır kod varsa sıfır alıcamda yoksa 2. el alıcam

    Abi benim actigim konu var dfgt ve gt5 ile ilgili alindi diye. Signature edition dan 11 tane araba tema falan cikti temaya bakmadim ama arabalar premium. Ve kutu icerigi super videoyu incele aga :)

    izledim gerçekten süper eline sağlık benim merak ettiğim konu şu bf3 deki gibi mesela online oynamak için bir kod giriyormusun ? (online pass)

    Online için herhangi bir kod yok. 2. el de bulabilirsin. Ama 5-10 tl fark verip platinium sony shoplardan alırsan en azından katkın olur Türkçe oyuna.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1361 Mesaj
    yeni konumuz hayırlı olsun.
    yiğenden kendi ps3 mü aldım güncelledim gt5 imi de aldım onuda güncelliyorum araba falan hiç yok almadık araba kalmamıştı şimdi hayrına save mi atarsınız arabamı yollarsınız redbull iyi gider hemen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ardarda1903 -- 23 Aralık 2011; 14:46:21 >
    _____________________________
    Psn BF5: I-BJK-I Fifa : Arda-10x
  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Esco54

    Haci bu aksam gorusuruz...

    hacı bu akşam malesef yokumda.. cumartesi sabaha kadar direksiyon sallarız...
    |
    |
    _____________________________
    TR PSN : factory_driver

  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ardarda1903

    yeni konumuz hayırlı olsun.
    yiğenden kendi ps3 mü aldım güncelledim gt5 imi de aldım onuda güncelliyorum araba falan hiç yok almadık araba kalmamıştı şimdi hayrına save mi atarsınız arabamı yollarsınız redbull iyi gider hemen

    eyvallah aga hepimize hayırlı olsun..

    ben kendimi geliştirdim dünden bugüne... level 2 oldum..

    araba falan kazandıkça alırız aldıkça yollarız.. o seviyelere gelebilirsem tabi
    |
    |
    _____________________________
    TR PSN : factory_driver





  • Yüzbaşı
    691 Mesaj
    gt5 ile gt5 prologue ayrı oyunlarmı?
    _____________________________

    psn:Canawar86
  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Canawar_

    gt5 ile gt5 prologue ayrı oyunlarmı?

    abi prologue yi tavsiye etmiyorlardı... ben onun için GT5 aldım...
    |
    |
    _____________________________
    TR PSN : factory_driver

  • Yarbay
    4568 Mesaj
    Len olm zaten gt5 prologue, gt5'in demosu gibi birşeydi zaten. Karşılaştırmayın. Ve justin abicim, ekle benide. Ağlatalım bu gece asfaltı.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jericho_!4

    Len olm zaten gt5 prologue, gt5'in demosu gibi birşeydi zaten. Karşılaştırmayın. Ve justin abicim, ekle benide. Ağlatalım bu gece asfaltı.

    kardeş bu gece yokum .. amma velakin cumartesi öğlen geçicem direksiyon başına
    |
    |
    _____________________________
    TR PSN : factory_driver





  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    yarın sabah ilk mesajda ekibi yazmaya başlarım agalar.. veya bu akşam mac in şarj bitmezse..
    _____________________________
    TR PSN : factory_driver

  • Binbaşı
    1361 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jericho_!4

    Len olm zaten gt5 prologue, gt5'in demosu gibi birşeydi zaten. Karşılaştırmayın. Ve justin abicim, ekle benide. Ağlatalım bu gece asfaltı.

    ahmet kardeş beraber ağlatsak ne dersin
    _____________________________
    Psn BF5: I-BJK-I Fifa : Arda-10x
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
SEO
üniversite
Bey Azura
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,563
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.