Şimdi Ara

Hepsiburadadan ürün alın bozuk çıksın, sonra vay halinize..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar daha önce eminim bir sürü başlık açılmıştır böyle zira sitenin bu rezilliği ilk defa bana rastlamıştır diye düşünüyorum. Az önce müşteri hizmetlerine attığım yazı ;

    İkinci gün bozulan telefonumun değişmesi için bir aydır bekliyorum bu süreç içerisinde bana; "- değişim onayı verildi üretici firmadan ürün bekleniyor" diyorsunuz ve bana gönderdiğim telefonu aynı şekilde geri gönderiyorsunuz.
    Üstelik içinde teleservise ait bir fiyat teklifi ile!. Orası zaten apayrı bir rezillik. Fiyat teklifinde arıza açıklaması ; "Diğer kapasite şarj problemi Şarj USB kablo arıza çalışmıyor değişim isteniyor, iç ve dış IMEI kontrolü yapılamadı" yazıyor. Telefonun kutusu açılıp bakıldı mı ya da benim arıza bildirimim okundu mu? Telefonun ekranı bozuldu bana kablo için fiyat teklifi geliyor ""hemde bir ay bekleyip ürün değişimi onaylandı denildikten sonra"".
    Müşteri hizmetleriniz de size dönüş yapılacak diye not ediyor aramamı, hiç cevap veren yok. Ben artık ne diyeceğimi bilmiyorum sizinle konuşmak bile zaman kaybı. Yasal yollara başvuracağım ve tanıdığım herkese nasıl rezil bir müşteri memnuniyeti anlayışınız var anlatacağım.

    Başıma gelen son mesajımda anlaşılıyordur. Pazartesi ilk iş Tüketici hakem heyetine gideceğim. Doldurduğum arıza bildirim formu, faturam, beklediğim sürelere ilişkin belgeler vs.
    Nasıl bir süreç beni bekliyor? Daha önce tecrübe eden fikir verebilir mi?
    Bu aradawww.hepsiburada.com sitesinden tırnak makası bile almayacağım ve almamanızı öneririm, "iş ahlakı" terimini eminim hiç duymamışlardır!...







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.