Şimdi Ara

Hepsiburada Monitör mağduriyeti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
0
Favori
8.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
142 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kendini satıcı yerine koymasını istedim sadece, böyle bi ürünü satabilirmisin tekrar yada sen almak istermisin hayır. Sadece eşşeği sağlam kazığa bağlayıp iyice köpükle vs iyice sarıp sarmalayacaktı. Türkiye burası geçmiş olsun.

  • retro61 R kullanıcısına yanıt

    amazon tr idi saticisi , hatta ekran kartını asusa sorgulatinca tr garantisi olmadıgını ögrendim bölgesel amerika garantili cıktı

  • MrWest kullanıcısına yanıt

    Amazon adına kötü olmuş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokayK-- kullanıcısına yanıt

    Fatura tarihi değil,kargo teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade hakkı var.Eğer ki işi çirkefliğe vurmak isterlerse hasarlı geldi der işin içinden çıkarlar.Bu yüzden göndermeden önce fotoğraflarını çekin.Bu olayda bahane olarak bu bantlar olduğunu açığa vurdukları için işiniz THH’de çok basit.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Warlords W kullanıcısına yanıt

    Mutahatabı neden sürat kargo olsun ya  sen müşterisin satıcı olan taraf kargo firmasıyla anlaşıyor. Müşteriye ister özel aracıyla getirsin ister seyfettin kargoyla getirsin bu durum müşteriyi bağlamaz. Bir şey çıkacağını sanmıyorum demişsiniz bide. Bu forumda yanlış fiyattan girilen ürünlerin sipariş iptallerinde bile tüketici haklı bulundu arkadaşın durumunda da tüketici haklıdır.

  • Komşu, ürünü açıp kullansan bile iade almak zorundalar.
    Kozmetik ürünü ve bilgisayar sarf malzemeleri haric.

    Ben geçen sene 7000 liralık laptobu açtım baktım , şarj ettim , iade ettim.
    Kimse kutu zart zurt birşey demedi ( hepsiburada )

    Yalnız aklınızda bulunsun , hepsiburada iadelerde kapıdan gelip ürünü alıyor. Ürünü kendiniz teslim etmeyin , sistemden çağırın gelsinler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celikpena -- 27 Kasım 2021; 23:56:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Warlords W kullanıcısına yanıt

    hayatımda gördüğüm en gereksiz en boş mesaj. kargo firmasıyla anlaşan şirket, ürünü ek kutuya koymadan hıyar gibi çıplak ,vatandaşa yollayan şirket suçlu değil, iade eden adam suçlu . bunu yapanın hepsiburada satıcısı olduğunu da sanmıyorum. hb kendi kargolarını aras ile aldırtıyor .

  • Bir de diğer türlü düşünelim o bantları sen yapıştırdın red cevabı alınca buradan konu açayım belki iade alılar dedin

  • Çözüm amazon sıfır sıkıntı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Warlords W kullanıcısına yanıt

    Tüm satıcılara oh olsun der gibi satıcılarin sorunu demem ama bu bir yasal hak, malı görmeden alıyorsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben amazon.com.tr açıldığından itibaren diğer e-ticaret sitelerine asla bakmıyorum.


    En ufak kusurda ürünü isteyip iadeyi tak diye yapıyorlar.


    Hepsiburada çok havalandı müşteri memnuniyeti kesinlikle yok

  • viewsonic monitörmü birkere bence hak etmişsin. üç beş kuruşun hesabını yapana kadar gidip 240 hz alienware alaydın böyle sorun yaşamazdın.

  • Bir tarafta hiç açılmamış ürünü bile iade almayan hb var diğer tarafta amazon aç kullan ve geri iade alıyor monitörü. Hem de 1 ay ama 1 ayı geçmesine rağmen bozulan ssd yi kutusuz bile iade aldılar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bide reklam yapmıyorlar mı kolay iade diye ……..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BF.Skinner kullanıcısına yanıt
    6 ayda çözümleniyor en geç.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu birazda şans meselesi. Bende amazon germanyden aldım monitor. 3 Günde almanyadan sorunsuz geldi. Ama sizin üründe sıkıntı yoksa bir yere satın . Ugrastıgınıza değmez.

  • Hepsiburada dan 100 200 lira indirim diye alanlara mustehak. Bende bunlardan birisiyim. Bir telefon beğendim. Satıcıya baktim 940 adet değerlendirmesi yüksek puanı vardı. Kurumsal bir ithalatçı gibiydi. Ona göre siparis ettim. Telefon geldi. baktım ki gönderen 16 değerlendirmesi olan mahalle arası telefoncu. ortak ilandan sipariş vermişim Galiba. Bunu Hepsiburada hiçbir sekilde sipariş vermeden önce ilan sayfasında göstermiyor. Telefon şarj sorunluydu. Sorunu farketmedenTelefona hat taktigim için iade edemedim garantiye gönderdim allahtan garantisi vardı. O gün bugündür bedavadan biraz pahalı bile verseler yüzüne bakmam hbnin. İsmini bile yazmaktan çekiniyorum çünkü bir şekilde reklam yaptırıp tek kuruş kazandırmak istemiyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laylaylaylom -- 28 Kasım 2021; 8:51:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 kasım da hepsiburada üzerinden 12 pro max aldım gelen cihaz lekeli çıktı tekrar kutusuna koydum yolladım yenisi ile hemen değiştiler yenisi gelince onda da çizikli çıktı tekrar yolladım tekrar ürünün fiyatı artmasına rağmen yine yenisi ile değiştirip yolladılar 3. Cihaz pazartesi elime ulaşacak

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.