Şimdi Ara

Hepsiburada Monitör İadesini Kabul Etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Hepsiburada'dan 16.03.2017'de satın aldığım ViewSonic XG2703-GS model IPS monitörde Backlight Bleed(Işık sızması) sorunu olduğu için Cayma Hakkı kapsamında değişim talebinde bulunmak için kendilerine ulaştım.

    Ancak elektronik ürünlerde, kutu açıldığında ve prize takıldığında ancak servis raporu ile iade kabul edilebildiğini söylediler, kendilerine Cayma Hakkı'ndan bahsettim ama Satış Sözleşmesi'nde bunun yazdığını, satın alırken bunu kabul ettiğimi söylediler. Bu sorunu RAM iadesinde de yaşadım. Bu konuda ne yapabilirim, sözleşmeler kanunların üzerinde midir? Hepsiburada'nın yapmış olduğu bu terbiyesizlikler konusunda ne yapabilirim?



  • Değiştirmedilerse (neler değişiyor neler :) )internetten alınan ürünler 14 gün için iade edebilme hakkımız var. Lakin, ürünün tekrardan satılabilirliğini kaybetmemesi gerekir diyede diyorlar.Yani ambalajlıysa,ambalajları açılmamalıdır diyor.Ne kadar bir saçma bir düzenleme halbuki, rün gelecek 14 gün, "Bu ürünü almaya hazır mıyım değil miyim,gerçekten bu ürünü alacak mıyım" diye 14 gün kutuya dokunmadan düşünme hakkımız varmış.Tekrar satılabilirlik nedir arkadaşya, hani ürüne hasar verilir,iade alınmaz anlarımda.Kutuyu açtım baktım ama beklediğim gibi çıkmadı 2-3 gün içinde iade geçebilmeliyim.Gerekirse benden, kargo paraları ve tekrar ambalajlama parası kessinler (eğer hiçbir şeyi yok ama sonradan hevesim kaçtıya gidilmemesi için)..Hocam en doğru kararı, bulunduğunuz ildeki Valiliğe gidip,Tüketici Hakem Heyeti yetkilisine sorun, ne yapmamız gerekiyor diye.Ve sonucu burdan paylaşınki insanlarımız bilinçlensin, öyle kafalarına göre kanun çıkartıp işletemezler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: --STALKER--

    Değiştirmedilerse (neler değişiyor neler :) )internetten alınan ürünler 14 gün için iade edebilme hakkımız var. Lakin, ürünün tekrardan satılabilirliğini kaybetmemesi gerekir diyede diyorlar.Yani ambalajlıysa,ambalajları açılmamalıdır diyor.Ne kadar bir saçma bir düzenleme halbuki, rün gelecek 14 gün, "Bu ürünü almaya hazır mıyım değil miyim,gerçekten bu ürünü alacak mıyım" diye 14 gün kutuya dokunmadan düşünme hakkımız varmış.Tekrar satılabilirlik nedir arkadaşya, hani ürüne hasar verilir,iade alınmaz anlarımda.Kutuyu açtım baktım ama beklediğim gibi çıkmadı 2-3 gün içinde iade geçebilmeliyim.Gerekirse benden, kargo paraları ve tekrar ambalajlama parası kessinler (eğer hiçbir şeyi yok ama sonradan hevesim kaçtıya gidilmemesi için)..Hocam en doğru kararı, bulunduğunuz ildeki Valiliğe gidip,Tüketici Hakem Heyeti yetkilisine sorun, ne yapmamız gerekiyor diye.Ve sonucu burdan paylaşınki insanlarımız bilinçlensin, öyle kafalarına göre kanun çıkartıp işletemezler....

    Hocam bu konuda bu forumda da çok fazla şikayet varmış inceledim baya da... Hepsiburada bu konuda sınıfta kaldı... Adamlar Nuh diyor, peygamber demiyor maalesef. THH'ne gitmem gerek ama çalışan insanlarız nasıl olacak bilmiyorum.


    Bir daha internetten elektronik alışverişi yapmam; yaparsam da İnventus gibi müşterisine "değer veren" firmalardan yaparım.

    THH'ne gideceğimi sanmıyorum ama gidersem de buradan bilgi veririm.




  • Aynı durum yakın bir arkadaşımın başına geldi. Asus Notebook aldı, 10 gün ya oldu ya olmadı. Aynı sebepten dolayı iadesini kabul etmediler.
    İhtarname çekip hepsiburadaya bildirdi arkadaşım. Tüketici olarak da hakkını sonuna kadar arayacağını söylüyor gerekirse mahkemeye giderim diyor.
    Yani malesef insanı pişman ediyorlar aldığına alacağına.. Söylenecek çok söz var ama bunları konuşunca hepsi toplanıyor, yine ülkenin durumuna geliyor, herşey zincirleme olarak bozuk, yarım yamalak bu ülkede.
  • Geçmiş olsun hocam,netten alışverişte firmaların büyük bölümü değişim yapmıyor çamura yatıyorlar,o yüzden hep

    monitörümü vatan bilgisayardan mağazadan kontrol edip alıyorum kafam dinç oluyor yoksa uğraş dur.
  • hocam sonuç nedir bendede buna benzer bir sorunvar iade edicem ama ne olur bilmiyorrum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat_erk92 -- 22 Haziran 2017; 21:46:5 >
  • Aynı monitörü ben sıkıntısız iade ettim. Kargo ellerine geçtiği gün mesai bitmeden iadeyi onayladılar.

    Bir fotoğraf atarmısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de aynı monitorden 3 tane iade ettim, hiçbir şekilde sıkıntı çıkarmadılar, zaten bildiğim kadarıyla HB iade konusunda iyi bir firma. ama sizin söylediğiniz "değişim" farklı bir konu, değişim yapmıyorlar.özellikle indirimli ürünlerde "değişim" yapacaklarını sanmıyorum. keşke ürünü beğenmedim diye iade yapsaydınız.
  • Bende laptop alıp beğenmeyip sorunsuz iade etmiştim.
  • ben bugün ekranı kargola iade ettim bakalım sonuç ne olucak 460 tl verdim para kolay kazanılmıyor arkadaşlar eğer sıkıntı olursa bimer thh nere bulursam şikayet ederim.
    büyük ihtimal bayramdan sonra sonuçlanır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat_erk92 -- 23 Haziran 2017; 14:40:22 >
  • Ee ne oldu iadeye gönderenler sonuç alabildiniz mi arkadaşlar..
  • hb değişim yapmaz sadece iade alır değişim için teknik servisin yazılı onayı gerek, yeni alınan bir ürün olsa dahi bu şekilde işliyor.

    bunun dışında çok iyi fırsat olmadıkça monitörlerin internetten alınmasına karşıyım, nedeni de işte bu gibi sebeplerden ötürü yeni alınan bir ürün ayıplı ise değişim talebi olmalı bunun için servise ne gerek var sonuçta yeni alınmış bir ürün

    Neyse monitörü vatan gibi mağaza şeklinde satış yapan yerlerden alın önce ödemeyi yapın sonra kutuyu açıp hemen yanınızda test ettirin sıkıntısı yoksa kutusuna tekrar koydurtun varsa da değişim isteyin monitörde anında değişim yapıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aerosol 34 -- 28 Haziran 2017; 14:43:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aerosol 34

    hb değişim yapmaz sadece iade alır değişim için teknik servisin yazılı onayı gerek, yeni alınan bir ürün olsa dahi bu şekilde işliyor.

    bunun dışında çok iyi fırsat olmadıkça monitörlerin internetten alınmasına karşıyım alın işte bu sebepden ötürü monitörü vatandan alın önce ödemeyi yapın sonra kutuyu açıp hemen yanınızda test ettirin sıkıntısı yoksa kutusuna tekrar koydurtun varsa da değişim isteyin monitörde anında değişim yapıyorlardı.

    Aynen bende katılıyorum.Yalnız, Vatan, biraz daha tuzlu satıyor ve geniş ürün yelpazesi yok malasef. Burda da biraz şansınız devreye giriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aerosol 34

    hb değişim yapmaz sadece iade alır değişim için teknik servisin yazılı onayı gerek, yeni alınan bir ürün olsa dahi bu şekilde işliyor.

    bunun dışında çok iyi fırsat olmadıkça monitörlerin internetten alınmasına karşıyım, nedeni de işte bu gibi sebeplerden ötürü yeni alınan bir ürün ayıplı ise değişim talebi olmalı bunun için servise ne gerek var sonuçta yeni alınmış bir ürün

    Neyse monitörü vatan gibi mağaza şeklinde satış yapan yerlerden alın önce ödemeyi yapın sonra kutuyu açıp hemen yanınızda test ettirin sıkıntısı yoksa kutusuna tekrar koydurtun varsa da değişim isteyin monitörde anında değişim yapıyorlar.


    İade de taksit taksit ödeniyor işte, kredi kartın ablukaya alınmış oluyor, yazık gerçekten... Yok zaten tövbe ettim, dediğin yöntem dışında bir daha asla alışveriş yapmam. Özellikle de Hb'dan...




  • Curimo kullanıcısına yanıt
    yok dostum taksit taksit ödenmesi gibi bir şey yok

    örnek vereyim 1000 tl hb'den alışveriş yaptın 10 taksitli kartın limitide 1000 tl diyelim ürün hoşuna gitmedi iade ettin hb'de iadeyi onayladı para kartına 1000 tl olarak iade oluyor ancak ekstrende onu sen taksit taksit iade şeklinde görüyorsun yani limitin bloke olmuyor. yine 1000 tl'lik alışveriş yapabilirsin iade gelir gelmez alışveriş tutarındaki limit açılıyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.