Şimdi Ara

Hepsiburada İade reddedildi. Başına böyle bir şey gelen varmı? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
5
Favori
19.772
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TinyAngel kullanıcısına yanıt
    Taktiğinize hayran kaldım. Kesinlikle süper bi taktik. Suistimal etmeyip, bizi bu duruma sokup uğraştıranları sizin taktikle alt etmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    www.erkantekin.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Cayma hakkı kapsamında hakem heyetine başvurursanız mecburen iade almak zorundalar.Siz alıcı olarak aldığınızda tutanak tutturmak zorunda değilsiniz ilk etapta.Ancak Hepsiburada iadenizi yapar tüketici mahkemesine başvurursa ilk aldığınızda ve geri kargoya teslim ederken tuttuğunuz tutanaklar size lazım olabilecektir.

    O yüzden kırılma ihtimali yüksek ürünleri GG'dan almalısınız.GG da olsa 3-4 iş gününde iade lehinize sonuçlanırdı.

    Şimdi alıcılar sütten çıkmış ak kaşık mı? Değil elbette ama satıcılar bu tür olayların olma ihtimaline karşın gerekli önlemleri almak hatta ürün fiyatına yansıtmak durumundalar.Yoksa e-ticaret olmaz.İlgili yasa da bu düşünülerek zaten hazırlanmıştır.

    Mahkeme durumunda Hepsiburada'nın ürünü sağlam teslim ettiğine dair kanıtı yoksa (Video-tutanak vs) mahkeme lehinize sonuçlanır.

    GG nasıl alıcı tarafını koruyor ?
    _____________________________




  • hekimoglu19 kullanıcısına yanıt
    Daha önce buna benzer sorun yaşadım iade talebinde bulundum iade aldılar. Hb haklı aslında fakat kargocularda sıkıntı. arkadaşta söylemiş kargodan rica edin tutanak için.
    _____________________________

    Fotoğraf Makinası : Canon Eos 1100D 18-55mm + EF 75-300mm SLR & SjCam Sj4000 Action Cam & Telefon : Samsung Note 5 Beyaz

    MSI Z77A-G43 & CORSAIR CX SERİSİ 80PLUS 600W & SAPPHIRE R9 270X TOXIC GDDR5 B 256Bit
    SAMSUNG120GB 840 EVO SATA 3.0 SSD &İntel Core i5-2400 3.1 Ghz Cpu & Corsair 8 Gb Ram
    Masa içi Kasa Projem için Tıkla
    Doğa insan olmadan da yaşar; ama insan doğa yok olduktan sonra yaşayamaz.
  • ChaRisMaTiq1i kullanıcısına yanıt
    Doğrusu değişmekte haksız sayılmazlar. Çünkü iade etme olayını suistimal eden okadar çok insan var ki artık bunlar normal karşılanmalı diye düşünüyorum.
    Herkez işin kurnazlığının peşinde başka ürünü bozuluyor yenisini sipariş veriyor ve tekrar kendi bozduğu ürünü iade etmeye çalışıyor. Kimse kusura bakmasın ama müstehak bunlar bize.

    Bilinçli tüketici olmak lazım suistimal edersen içinde bulunduğun durumu karşı tarafta savunmaya geçer haliyle. O yüzden kargoyu teslim alırken ne olursa olsun kargo görevlisini bekletip ürüne bakmak gerekiyor.
    _____________________________

    Fotoğraf Makinası : Canon Eos 1100D 18-55mm + EF 75-300mm SLR & SjCam Sj4000 Action Cam & Telefon : Samsung Note 5 Beyaz

    MSI Z77A-G43 & CORSAIR CX SERİSİ 80PLUS 600W & SAPPHIRE R9 270X TOXIC GDDR5 B 256Bit
    SAMSUNG120GB 840 EVO SATA 3.0 SSD &İntel Core i5-2400 3.1 Ghz Cpu & Corsair 8 Gb Ram
    Masa içi Kasa Projem için Tıkla
    Doğa insan olmadan da yaşar; ama insan doğa yok olduktan sonra yaşayamaz.
  • PcExpertt kullanıcısına yanıt
    benim de banyo dolabi aynasi suntasi kirik gelmisti.

    annem teslim aldigindan kontrol etmemisti dogal olarak.

    ben kargo şubesine gittim iki uc gun sonra.ilk soylediklerimde biraz sallamislardi ama kendim gittim sonra.rica ettim. sagolsunlar tutanak tuttu.

    sonra onay kodunu aldim ve iade ettim.hapsibuarada da iade alirsa sikinti kalmayacak ins.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    TÜRK olmak zordur;dünya ile savaşırsın,
    TÜRK olmamak daha da zordur;çünkü TÜRK ile savaşırsın

    Fatih Sultan Mehmed Han.
  • benim de ilk defa başıma sorun geldi, HB den 4 adet kapı kolu almıştım ama 2 adet gönderdiler, kargocu zaten ürünü verip kaçıyor imza bile almıyor ben de o an içine bakmadım. eksik ürünü HB'ye mail attım önce kabul etmediler sonra 2 kere tel ve 5 mail yazdım hatta ürünü kolilerken bana videoyu falan gönderim dedim tamam dediler sonra onay geldi eksik gönderdiklerini kabul ettiler yani bu tür durumlarda ısrarcı olunuz.
  • Bende hepsiburada sitesinden Kingston 4 GB 1333MHz ddr3 Notebook RAM (kvr13s9s8/4) üründen 2 adet sipariş ettim. Ürünler elime sorunsuz bir şekilde ulaştı. Fakat dizüstü bilgisayarıma bu ürün uymadı. Neden uymadığını araştırdığımda hm55 çipsetler üzerinde 8 adet 512MB bellek yongalı RAM modüllerine uygun değilmiş. 4 GB bellek seçerken 2Rx8 denilen tiplerden yani üzerinde 16 adet hebiri 256MB yonga olan modellerden seçilmesi gerekiyormuş.

    quote:



    Bende ürünleri iade etmek için çağrı açtım. Bana ürünleri ücretsiz olarak gönderebilmem için kargo numarası verildi. Ürünleri gönderdim. Ürün iade işlemim kabul edilmedi.
    Bu işlemde 385 sayılı Vergi Usul Kanunu Genel İade Şartları mı yoksa Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği mi geçerli? Ben iade işleminin neden kabul edilmediğini sorduğumda "ambalajı açıldığı" için yanıtını aldım. Kararın hangi kanun, yönetmeliğe göre alındığını sorduğumda yeterli cevap alamadım.

    Sitede ÜRÜN İADE İŞLEMLERİNDE 385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA başlığı altında (http://www.hepsiburada.com/Liste/MyPage/FAQDetail.aspx?id=36)

    quote:


    Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örneğin; hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri )


    yazıyor. Sanırım benim iade işlemim bu yüzden kabul edilmedi.
    _____________________________




  • hızlıaldan geçen sene çamaşır makinası aldım,servis kutuyu açtıgında darbeli çıkınca kurmamıştı,aradım hızlıal hemen yenisini gönderdi ürünüde geri aldı.hiç öyle kargocu muhabbeti yapmadılar. aldıgın davlumbazın teknik servis kurulumu yok muydu * kutuyu onlar açmalıydı. prosedür gereği yani. yoksa pratikte firmalar seni beni magdur etmiyor sana böyle denk gelmiş
    _____________________________
    Neden Olmasın?
  • Benden hiçbir kargo imza istemiyor. Aras, Yurt içi, MNG, Sürat hiçbiri imza istemiyor ve beklemeden bırakıp gidiyor. En son bir akrabam için büyük bir firmadan aldığım ocağın camlarını kargolama esnasında kırmışlar. Getirdiler ocağı baktım camlar kırık, tutanak tutun dedim tutmadılar. Biz bunu müşteri kabul etmemiş gibi geri gönderelim dediler ve öylede oldu. Sonra ne yaptılarsa 1 hafta sonra yenisi geldi.

    Gelen kargoculara mutlaka yanınızda tutanak var mı diye sorarım hepsi yanımızda tutanak yok der. Tamam zorunlu ama yanlarında tutanak yok bu durumda ne yapılabilir?
    _____________________________
  • hekimoglu19 kullanıcısına yanıt
    servis acmiyor mu bu ürünü normalde.
    _____________________________
    Bilirken susmak,bilmezken söylemek kadar çirkindir.
  • bence gerçekten kargocular konusunda bir yönetmelik çıkartılmalı. sürekli bende alışveriş yaptığım için özellikle yurtiçi kargo kuryesi ile haftalık karşılaşıyoruz. bir keresinde aldığım bi sıvı deterjan biraz dökülmüştü sırf adama eziyet olmasın diye kabul ettim. ancak işyerinde bir ablamız 75 kuruşluk diş fırçası satıyorlar dediğimde 2 adet alabilir misin dedi kırmadım alıverdim, kargocu geldiğinde küfür eder gibi bir surat yaptı, hatta diğer odadaki arkadaşlara suna bakın diş fırçası almış internetten gibi bişey demiş. ancak netice itibari ile gerçekten hiç bir kargocu tutanak vs işlerine karışmak-bulaşmak- uğraşmak istemiyor.
    _____________________________
  • hepsiburada aslında bu konuda iyi diye düşünüyordum.

    benim başıma gelen de şöyle:

    gardrop aldım. getiren kargocu yere sert bıraktı diye kırılmış, apartman girişine bırakmış zaten. aradım fotoğrafını çektim, kırık parçaları yolladılar.
    başka kargo ile yollayın bunlar savsaklıyo dedim, he he dediler. yedek parça geldi 2 adet, yine kırık çıktı 1 parça.
    yine aynı süreç, yine yedek parça geldi, bu sefer hem yanlış parça hem de yine kırık.

    aradım iptal etmek istiyorum dedim. bütün parçaları topladım, kargo ile kavga dövüş gönderdim o halde. ellerine varır varmaz paramı da yatırdılar.

    süreçten memnun kalmadım belki ama hepsiburadanın ilgili olması iyiydi en azından
    _____________________________
  • o kargo görevlisine ağzının payını verseydin keşke, herkes işini düzgün ve saygılı yapmalı ayrıca koli içeriğine neden ilgi gösteriyor ki saygısızlık bu. sevmiyorsa gitsin başka iş bulsun.
  • darker kullanıcısına yanıt
    yok bişey demedim ama bende uyuz oldum, hayır ben sipariş vermesem diğer arkadaş kalem satın alacak o da vermezse ya seni ya mesai arkadaşını işten çıkaracaklar. koca koca koliler taşıyacağına kücük paket taşıdığı için bana teşekkür etmesi gerekirken ters davranıyor. sanırsın kargo şirketinin patronu zarar ediyor ondan sinirli.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seawolf09

    bu hepsiburadanın sağlam bir derse ihtiyacı var.bence paralel bağlantısı var diye cumhurbaşkanlığına şikayet edelim.

    Ibretlik mesaj. Bu mesaj günümüz Türkiyesinin ozeti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben 82 ekran led tv 3. Gunde bozuldugu icin iade etmistim hizlial.com'a. Yaninda tuketici haklarimdan bahseden bir dilekçeyide yaninda gonderdim ayriyeten sikayetvar'a yazdim. Ucret iadesi yapildi. Sıradan musteri gibi degilde bilincli musteri oldugunuzu belli ederek iade ederseniz iadenizi yaparlar. Çünkü bilincli musteriyle ugrasmak zordur onlara gore

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hekimoglu19 kullanıcısına yanıt
    bir tane daha davlumbaz alın, sonra kırık olanla değiştirip iade edin
    _____________________________
  • Bana da uygun fiyatlı ufak bir ürün gelince aynı tavrı yapıyorlar. 5-7 lira arasında paralarını alıyorlar bu sebeple laf etmemeleri gerekiyor ancak ufak ve ucuz bir ürün alınca "bunun için neden beni uğraştırıyorsun" tavrına hepsi giriyor.
    _____________________________
  • QRX kullanıcısına yanıt
    Hakeme saldıran yabani nin ilk beyanında "yan hakemin sayın cumhurbaşkanımıza küfür ettiğini duydum dayanamadım sahaya atladım" demesi kadar ironik. Allah sonumuzu ve günümüzü hayreylesin..
    _____________________________
  • Hepsiburada.com'un yıllardır müşterisiyim. İnternet alışverişini seven de bir insanım. Şu son 3 yılda hepsiburada'nın müşteri politikasının çok bozulduğunu bende keşfettim ve yaşadıklarım beni bu fikre yöneltti.
    Bir notebook aldım Ocak ayında. Notebook aldığım ilk haftası kasasının dış yüzeyinde üst kısmında çizilmeler, dökülmeler reaksiyon gösterdi. Önemsemedim... Yani dikkatli de kullanan biriyim...Daha sonra üst kısmın kapağı sanki tırnak ile kalkacak gibi boşluğa sahipti ön panel ile arkasını elimizle kontrol ettiğimiz de gık gık sesi geliyordu...
    İade talebinde bulundum, HB Allah var kod yolladı kargo numarası gene önemsemedim devamında bu sefer bilgisayar yavaşlama beni atmalara başladı ilk günde yavaştı gerçi...2300 tl ödediğim bilgisayar böyle yapınca en sonunda 6 ay olmadan Lenovo'nun iade hakkını kullanarak iade talebinde bulundum.
    Bu süreçte bilgisayarı alan kişilerle iletişimde kaldım forumdan ,bir sıkıntıyı öğrendim benim aldığım notebookun mesela içinde kullanım klavuzu çıkmamıştı...Bu nasıl oluyor değil mi?
    Fatura 'da ürünün seri numarası olmadığı için iade sürecini Lenovo askıya aldı. Bu kez yaklaşık 4 gün faturada seri numarası yazan yeni faturayı yollamaları için uğraştım... Yani eskiden hatırlıyordum aynı sorunlarda HB çok hızlı bir çözüm sunardı.Aksatmazdı. Ya bu tarz olaylar arttı yetişemiyorlar yani bir şey var...En sonunda faturayı yolladılar, şimdi UPS'nin evimden cihazı almasını bekliyorum...
    Aslında arkadaşlar şunu gördüm gerçekten Türkiye'de hiçbir kurum , özel işletme disiplinli adam akıllı ilerlemiyor. UPS dün gelecekti bütün gün bekledik bakın hala gelmedi...
    Yani neresinden tutsak elde kalıyorlar.
    _____________________________
    Web Developer - Webimvar Digital Marketing




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.