Şimdi Ara

HEPSİBURADA.COM ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bu yazıyı elimden geldiğince kısa tutmaya çalışacağım. Umarım bu konuda başarılı olabilirim. 11 Mayıs 2017 günü hepsiburada.com üzerinden ASUS marka bir laptop aldım. Almış olduğum laptop ile epey bir sorun yaşadım ve sonunda epey zorlayıcı olsa da ASUS firmasından DOA belgemi aldım. (ASUS ile yaşadığım sorunları okumak isteyen bu linkten okuyabilir:https://forum.donanimhaber.com/asus-marka-urun-almayin-aldirmayin--135729743-2#135775696)

    Yüksek lisans öğrencisiyim ve tez dönemindeyim. Tez döneminde böyle bir sorunla karşılaştığım için bir an evvel cihaz değiştirilsin diye DOA raporum çıkmadan hepsiburada.com firması ile görüştüm durumu anlattım. İlk görüştüğüm firma çalışanı değişimin olabileceğini söyledi. Bende emin olmak için teyit ettirmek istedim çünkü hepsiburada.com üzerinden aldığım satıcı ile görüştüm ve değişim yapmayacağını söyledi. Telefonla görüştüğüm kişi ise cihazı hepsiburada.com üzerinden aldınız zaten Techburada ile görüşmenize gerek yoktu cihazınızı değiştiririz dedi. Firma yetkilileri okuyorsa bu mesajı ses kayıtlarına bakabilir. Bende üniversiteye gidecektim geç kalmamak için teşekkür edip telefonu kapattım. Değişim için hangi cihazı verecekler diye merak ettiğimden hepsiburada.com müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Satın aldığım laptop şu anda stokta bulunmuyor hangi laptop'u önereceksiniz acaba merak ettiğim için soruyorum dediğimde stokta yoksa para iadesi yaparız dedi görüştüğüm kişi. Epey tartışmadan sonra telefonu kapattım. Bu fitili ateşleyen ilk görüşme oldu.

    Bu görüşmenin üzerine yaklaşık 2 hafta daha görüşme yaptık. Görüştüğüm kişilerden bazıları değişim olur derken bazıları olmaz diyordu. Konuyu genel müdürlükten biri ile görüşmeyi talep ettim. Bana 3 gün sonra dönüş yaptılar anca. Genel müdürlükteki arkadaşla görüşmeden önce müşteri hizmetlerinden yaptığım bir görüşmede almış olduğunuz cihazın bire biri stoklarda bulunmuyor farklı bir markanın laptop'u ile değişim yapmak ister misiniz? dediler bende aldığım cihazın özellikleri ile bire bir veya üst modeli ise isterim dedim. Firmalara zaten mail atılmış muadil cihaz arıyoruz dedi görüştüğüm kişi. Daha sonra genel müdürlükten biri ile görüştüm durumu anlattım hatta başka bir olaydan bahsettim. Youtube kanalı olan bir arkadaşımız hepsiburada.com üzerinden bir alışveriş yapmış ve bazı sorunlar yaşamış. Hepsiburada.com yetkilileri ile görüşme sağladığında kur yükselişinden dolayı isteği reddedilmiş. Arkadaşımızda haklı olarak bu durumu Youtube kanalında paylaşacığını söylemiş firma çalışanlarına ve gerçekten videoyu kanalında paylaşmış. İzlemek isteyenler:https://www.youtube.com/watch?v=NWcKqtn_FIc). Gördüğünüz gibi firma 180 derece dönüş yaparak arkadaşın mağduriyetini gidermiş ve üzerine hediye çeki almış. Videoyu izlediyseniz firma çalışanı videoyu paylaşan arkadaşımız ile dışarıda görüşmek için randevu bile istemiş. Neyse ben bu durumu görüştüğüm kişi ile paylaştım. DOA belgesini gönderin yardımcı olmaya çalışırız dediler. 1-2 kez daha görüştük genel müdürlükte çalışan arkadaş ile ama tek söylediği şey DOA belgesini alın bize gönderin süreciniz başlasın.

    Hepsiburada.com ile yaptığım görüşmelerin hepsinde ya değişim yapın yada dolar cinsinden iade yapın yoksa epey mağdur olacağım dememe rağmen bugün istedikleri DOA belgesi, sevk belgesi ve e faturam Techburada (AVASYA) firmasına teslim edilmiş ve firma yetkilileri stokta ürün olmadığı için "Hiçbir şekilde cihazın değişimini onaylamıyoruz bu yüzden para iadesi yapıyoruz." şeklinde hepsiburada.com yetkililerine dönüş sağlamış.Firma bana sormadan para iadesini onaylamış.

    Bugün hepsiburada.com uygulamasına bakarken iademin onaylandığını gördüm ve hepsiburada.com müşteri hizmetlerini aradım. Değişim durumunu sorduğumda para iadeniz onaylanmış 1 iş günü içinde hesabınıza paranız yatırılır şeklinde cevap aldım. Eğer firma çok fazla para iadesi yapmak istiyorsa maddi zararımın bir kısmını karşılasın o zaman dedim ve genel müdürlükten yetkili biri ile görüşmek istediğimi belirttim. Talebinizi oluşturuyorum acil bir şekilde dönüş yapılmasını talep ediyorum dedi görüştüğüm kişi. Daha sonra bir mail geldi ve yaşadığım sorunla alakası olmayan bir cevap göndermişler. Bende tekrar aradım hepsiburada.com müşteri hizmetlerini. Görüştüğüm kişi değişimin olmayacağını çünkü ASUS firmasının hiçbir şekilde değişimi kabul etmediğini söyledi. Peki o zaman size gelen bu bilgiyi bana mail olarak görselini alıp gönderin dediğimde hemen konu değiştirildi. Epey bir tartıştım son görüştüğüm kişiyle talebinizi oluşturuyorum 48 saat içinde dönüş yapılır tarafınıza dedi.

    Firma sessiz kalan kişilere kendi menfaatleri doğrultusunda karar verirken sesini duyurabilen kişilerde ise mağduriyetini gideriyor. Bu kadar iki yüzlü bir firma işte hepsiburada.com. Alışveriş yapmayın yaptırmayın. Benden size tavsiye. Konunun peşini bırakmayacağım böyle giderse konuyu mahkemeye taşıyacağım.Konuyu öne çıkartırsanız çok mutlu olurum.
    HEPSİBURADA.COM ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN!HEPSİBURADA.COM ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN!HEPSİBURADA.COM ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN!HEPSİBURADA.COM ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN!https://www.youtube.com/watch?v=NWcKqtn_FIc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faseww -- 12 Kasım 2018; 15:58:53 >







  • Bu tarz durumlarda firmalar genelde müşterinin sabrı üstünden hareket ediyor. Sabredip sonuna kadar hakkını savunan karşısında bir noktada hakkını veriyor. Fakat çoğu kişi daha ilk yokuşa sürdükleri anda lanet olsun diyerek bırakıyor.

    Siz haklısınız fakat ülkemizde herkes aynı şekilde yaklaşım sergilemiyorlar. Sesinizi daha güçlü duyurabilen biri olsaydınız buraya konu açmadan olayı bitirmişlerdi. Fakat böyle olunca onlarda direniyor...
  • Nasıl sonuçlandı? benzer durumda n11den mağdur oldum ama sizin kadar uğraşmayıp kaldım. umarım siz hakkınızı alabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.