|
Hepsiburada savunmasını 2 ayda tüketici hakem heyetine gönderdi. ancak 2 aydır da tüketici hakem heyetinde beklemekte. Gündeme alınıp karar verilmesi gerek ama ilgilenemiyorlar sanırım. Pandemi ile ilgili olabilir veya çok yogunlar bilemiyorum...Sonuç olarak hepsiburada.com denilen firma bu süreçlerin bu kadar uzun sürdüğünü bildiği için zaten iadeleri kabul etmeyip işi yokuşa sürüyor. Aylarca parayı iade etmeyip kullanıyor. Sürecin sonunda iade kabul edilse bile aylarca kullandığı para yanına kar kalıyor. İade ürünü de tedarikçi firmaya iade ürün diye gönderip işin içinden sıyrılıyor. Bir an önce devletin bu işe el atması gerek. Ya internetten alışverişlerde sunulan 14 günlük iade hakkını tüm firmalara adam akıllı uygulatacak, uymayanları cezalandıracak. Veya bu yasayı komple kaldıracak insanlar ona göre alışveriş edecek |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki



kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt


kullanıcısına yanıt
Hızlı






