|
Merhaba arkadaşlar, 23.09.2021 tarihinde hepsiburada.com üzerinden fly technology satıcısından logitech g29 + shifter siparişini verdim. Ürün bugün akşam saatlerinde iş yerinde olmamdan dolayı evime teslim edildi. Eve geldiğimde koliyi açtım perişan bir g29 kutusu karşıma çıktı dedim olabilir kutu nihayetinde içerisine baktığım zaman ürünün ambalajı bariz daha önceden çıkartılmış geri konulmuş hatta yırtıklar içerisindeydi. Güç adaptörünün kablosu yok, vites yok, kablolar ezik halde elimde kaldı. Evin içerisinde tabii doğum günü olan bir çocuk aileler yaklaşık olarak 10 kişi varız utancımdan yerin dibine girdim çıktım tabii çocukta durum karşısında bişey diyemedi daha da çok mahçup oldum. Kutunun fotoğraflarını çektim hepsiburada.com müşteri hizmetlerini aradım ve iade talebi oluşturmanız gerekiyor diye cevap aldım doğal olarak. Gerekli işlemleri yaptım, fotoğrafları ekledim talebimi oluşturdum. Satıcı denilen şahsiyetsiz adama soru sor diye bir yer var oradan sitemimi belirttim ve cevap olarak firmamız adına özür dileriz, dilerseniz vites için talep oluşturabilirsiniz cevabını verebildi. Aksini iddiaa edemedi sanırım bu benim için bir ispat kanıt niteliğinde olabilir. Pazartesi günü ben bu koliyi kargo firmasına vereceğim, para iadesini almak için uğraşacağım. Bu zamana kadar ben böylesine bir sorun yaşamadım, açıkcası şaşkın durumdayım. diyelim satıcı ürünü kabul etmedi, hepsiburada.com'a benim söylediklerimin aksini iddiaa etti bu durumu nasıl kanıtlıyor? amazon gibi kamera kayıtları tutuluyor mu? para iadesini ben satıcıdan mı alıyorum yoksa hepsibura.com dan mı? Daha önceden böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu, sonucunu ne oldu bilgi verebilirmisiniz? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProbLem! -- 26 Eylül 2021; 0:21:5 > |
_____________________________
![]() |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







