Şimdi Ara

HEPSİBURADA.COM REZALETİ - HEPSİBURADA SATICI (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
3
Favori
28.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1311 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şikayetlere bakılırsa şanslıyım doğru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada e ticaret siteleri arasında en iyisi son yıllarda kendini çok geliştirdi

    2 kez kargo şirketinden kaynaklanan sorunu kendisi para iadesi yaparak çözdü meblağ küçüktü ama sonuçta mağduriyet olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de hepsiburadadan aldığım ürünler kargoda kayboldu. Konuyla ilgili 100 defa aramışımdır belki 6 ay sonra iade ettiler ücreti. Sorun yaşadığınızda hepsiburada kadar işin arkasında durmayan bir e ticaret sitesi görmedim. 10 yıllık hepsiburada kullanıcısıyım hesabım bile değişmedi. Ancak bundan sonra bir şey alacağımdan afaki bir fiyat farkı yoksa tercih etmiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir süredir dikkat ediyorum olumsuz yorumları ısrarla onaylamıyorlar. Özensiz dikkatsiz satıcıları korumanın ne anlamaı var anlamış değilim.
  • Hepsiburada ciddi derecede kendini bozdu. Son 2 siparişimde iade konusunda çok sorun yaşadım. İte kaka kendim hatırlatarak para iadesi aldım. Artık alışveriş yaparken 2 kere düşünür hale geldim bu siteden.
  • geçen kart aldım 5700xt 750 liraya baktım haber vermeden iade ettiler aynı kartı 3000 tl den satıyorlar ulan 6K ya alsam yollayacak uyanıklar düşük olunca göndermiyor thh yazacağım şikayetvar'a yazdım dünüşte yapmadılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dura-Ace

    Bu hafta satıcısı hepsiburada olan 4-5 tane sos aldım, o da aklımda yoktu reklamda çıktı diye aldım. 3 gün sonra ürünler geldi, 5 sosun 4 tanesinin tarihi geçmiş hemde en az 3 ay. Şaka gibi.
    Tarım bakanlığına ve cimere şikayet etseydiniz tarihi geçmiş ürün satıyorlar diye.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlar insan gibi konuşmaktan anlamıyor. Zehir zemberek Bi mail attim anında gondermedikleri ama iptal de etmedikleri ürünü iptal ettiler. Birdaha bulaşmam. N11 de insan gibi satıcıya sorup yaparım alışverişimi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İnsanların zor durumda olduğu şu günlerde, reklamlarını yapıp, sizlere hizmete devam ediyoruz diyip de böyle yapan firmaların batmaları dileğiyle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marrusia

    geçen kart aldım 5700xt 750 liraya baktım haber vermeden iade ettiler aynı kartı 3000 tl den satıyorlar ulan 6K ya alsam yollayacak uyanıklar düşük olunca göndermiyor thh yazacağım şikayetvar'a yazdım dünüşte yapmadılar.
    O fiyata 5700xt geleceğine gerçekten inandım deme :(

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB sonu İstanbul bilişim gibi. Para çevirdiğine cok eminim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bu konudaki 2. mesajım, ben de mağduriyetimi anlatmıştım, bir arkadaşımız kartınızın bağlı olduğu bankayı arayıp harcama itiraz kaydı oluşturun, paranız karta geri yatar demişti, bugün YKB aradım, durumu anlattım ve harcama itirazı talebim var dedim, 3 saat sonra hem bankadan hem hepsiburada dan para iadesine ait mesaj ve mail geldi. aynı durumda olan arkadaşlarıma umarım yardımcı olur.
  • bilerek yapıyorlar arkadaşlar dolar arttı indirimli ürün aldıysasnız benim gibi satıcılar göndermemek için yokuş yapıyorlar.hepsiburada da buna göz yumuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ciclista

    O fiyata 5700xt geleceğine gerçekten inandım deme :(

    Alıntıları Göster
    inandım tabi niye inanmayayım kampanya var zanettim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce müşteri hizmetlerini arayarak üyeliğimi iptal ettirdim ve rahatladım.

    10 yılı aşkındır üyesi olduğum hepsiburada.com son zamanlarda takındığı tavırlarla zaten kendisinden alışveriş yapılmaması gerektiğini ispatlamıştı. En son yaşadığım olay ise artık son damlayı taşırdı.

    Özetle; ürünün siparişini verdim, kargo firması bana sormadan aktarma yapılan şubeden (ikitelli) iade talep ediyor. Ben 10 gün önce siparişini verip bedelini ödediğim ürünün iadesini alamadım. Müşteri temsilcileri otomatik mesajlarla cevap veriyorlar. Kargonun satıcıya ulaşmasını bekleyeceğim, sonra satıcı onaylarsa iademi alacağım! Diyorum ki parasını ödediğim, fakat teslim etmeyi beceremediğiniz ürünün iadesini almak için satıcıdan neden onay bekliyorum? Aynı cevap..


    En son üyelik iptali için aradım, siparişiniz var, teslim edilmemiş dediler. Hesabımı iptal edin ne ürünü ne de iadenizi istemiyorum! Bir daha ne sizi tercih eder ne de ettiririm dedim ve üyeliğimi iptal ettirdim.

    Rahatladım.




  • souledge S kullanıcısına yanıt
    Almış oldukları paraları uzun süre elde tutarak işletiyorlar emin olabilirsiniz bu sözleri söyledikten sonra müşteri hizmetler kara listeye aldı beni ;)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Adam akıllı alışveriş yapacak site kalmıyor. Geçen gün de Trendyol'un yatak muhabbeti vardı. Şimdi HB. Güvenerek alışveriş yaptığımız site sayısı gitgide azalıyor.
  • enteresan, dükkan satışı olsaydı normal karşılardım ama artık hb da çımbıllıoğlu züccaciye koll kom ltd aş şti ayarına geldi demek ki.
    kişisel olarak amazondan şimdilik memnunum, umarım onlar da yükünü aldıklarında bunlar gibi cozutmaz.
    yazık.
  • rezalet ötesi bir firma. davalık olmuştum geçen yıl, çok şükür mahkemeyi kazandım.

    size tavsiyem paranızı kullandırtmayın. en ufak kötü birşey olduğunda açın davayı süründürün. pişman olsunlar.
  • Vallaha öncelikle geçmiş olsun. Ben Hepsiburadayı daha ilk açıldığı zamanlardan beri kullanırım. İlk defa sorun yaşadığım yıl benim de bu sene içinde bulunduğumuz ay oldu. Traş makinesi spariş ettim ve aynı günün akşamı aynı makineyi 100 lira indirimli satmaya başladılar. Benim de sparişim kargoya verilmediği halde iptal edemeyeceklerini söylediler. Resmen açtım ateş kustum.. Şikayetvar'a falan yazdım şikayetimi..

    Sonunda 100 lira indirim çeki verin dedim zorla indirim çekini verdiler...

    Ama ciddi bir kavga ettim.. Son zamanlarda herkes evde olduğu için aşırı agrasif bir pazar kapma yarışındalar ancak çok basit konularda hata yapıyorlar.. Böyle giderse ak derken b.k olacak..

    Kargoya verilmemiş bir sparişi iptal etme hakkının müşteriye verilmesi gerektiğini ısrarla söyledim ancak faturası kesildi bahanesi ile kabul etmiyorlar.. Hata yapıyorlar bence..
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.