Şimdi Ara

HEPSİBURADA.COM KULLANILMIŞ ÜRÜNÜ SIFIR DİYE SATIYOR... İADE EDİLDİ.İPHONE 6S PLUS 64 GB GOLD (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
1
Favori
3.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • cem650 kullanıcısına yanıt
    Hocam şu an siz saçma sapan konuşuyorsunuz.Aradaki fark için saçma sapan sitelerden saçma sapan ürünler alıp sonra yakınıyorsunuz.Bence gayet haklı konuşuyor.Böyle ağlayıp yakınıcağınıza gidin bir timden ne bileyim apple store dan alın.He almayacaksanız da başınıza gelecek her şeyi göze alıyorsunuz demektir.Yani olacak her şeyi hakediyorsunuz.
  • suuyurbendeuyurum kullanıcısına yanıt
    başarılı yorumun için çok teşekkür ederiz.
  • cem650 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.Her zaman...
  • hepsiburada.com güvenimi kazanmıştı. 99 liraya iphone kablo + şarj aleti sipariş vermiş, sonrasında siparişi (fatura kesilmeden) iptal etmiştim, birkaç saat içinde hesabıma parayı iade etmişlerdi.

    Bu olaydan 2-3 ay sonra kardeşim için midi klavye siparişi verdim. Kardeşim ihtiyacı olmadığını söyleyince, onu iptal edip ses kartı siparişi verdik. Sonra onu da iptal ettik bir nedenden dolayı. Evet sürekli iptal ediyoruz :D İki siparişin toplam bedeli 1.100 lira. Ben yine parayı birkaç saat içerisinde hesabıma geri aktarmalarını bekliyorum. Aktardıklarını söylediler ama yapmamışlar. Ben banka ile papaz oldum. "Paramı işletiyorsunuz" diye suçlamada bulundum. Şikayetvar.com'a falan yazdım. Meğerse hepsiburada.com iadeyi yapmamış yalan söylemişler parayı işleten onlarmış, sonradan ortaya çıktı. Bir daha da hepsiburada.com sitesine dahi uğramadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heathrow is humanist -- 3 Haziran 2016; 14:28:06 >
  • bu arada ben cihazı vatan'dan 2900 liraya aldım. 16 GB - 6S modeli. apple store'da aynı cihaz 3100 ya da 3200 lira idi. telefon açtım çağrı merkezine ve "apple store'dan almamın bana ne gibi getirisi olacak? fiyat neden farklı?" diye sordum. tatmin edici bir yanıt alamadım. vatan'dan mağazadan aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mcuk

    Garanti satın alım tarihinden itibaren başlar arkadaşlar aktive değil.Sen o zaman cihazı al 20 yıl sonra aktive et 2 yıl garantili kullan biraz saçma gibi.

    Apple da böyle.

    Fatura var ise bu olay gecerli degil. Ben mesela 20 mayista faturali cihazı aldım, cihaz 10 nisanda sim kart takilip aktif olmus olsa dahi baz alinacak olan benim cihazi alış yani fatura tarihimdir. Yasal olarak geçerli olan şey budur.

    Apple teknik servisleri fatura sormaz. Cihazı götürürsün sistemden aktifleştirilme tarihine bakarlar,alırlar. Dediğin şey apple harici diğer firmalar için geçerlidir. Apple da hattı ne Zaman takarsan o Zaman başlar.

    Ben size TC yasalarindan bahsediyorum siz bana Apple diyorsunuz. Apple oyle dese dahi kardesim ben bu telefonu bu tarihte aldim al faturasi, sizin sistemde ne ciktigi beni baglamaz dediginiz an bakalim ne sekilde islem yapiyorlar.

    Götür de bakalım hocam ne diyorlar. Kendin deneyimleyebilirsin. Fatura tarihi aktifleştirmek tarihinden sonra olan bir apple cihazı zaten sıfır değildir. Lamalayıp size ittirmişlerdir. Ha Apple yine 1-2 ay dert etmez müşteri memnuniyeti kapsamında hizmet verir cihaza bakar. Ama bahsettiğim gibi o cihaz zaten sıfır değildir ve garantisi hat taktığı gün başlar. Ben kendim telefoncuyum.Her hafta kaç tane cihazı servise veriyorum. Ne olduğunu gayet iyi biliyorum.Bana 2 yıl önce alınan ama hiç garantiye gitmemiş Samsung bi telefon getirin örneğin, daha önce 2 yıl boyunca servise gitmemiş şartıyla ona yeniden fatura kesip garanti süresini 2 yıl daha uzatalım.


    Sizin bu dediginiz yasal olarak suçtur ve kolaylıkla ortaya çıkartılır.

    Burda dedigim sey cok basit, telefoncu olmaniz herseyi dogru bildiginiz anlamina gelmiyor; ben telefonu sifir aldiysam, karsi tarafin sorumlu oldugu tek sey benim fatura tarihimdir ben burda iyi niyetli aliciyim, sifir olarak aldigim cihaza sim kart takilip takilmadigini kontrol etmek zorunda degilim, dolayisiyla benim faturami baz almak zorunluluktur. Daha evel teknosa yi hakem heyetine sikayet ettim, eger cihaz 0 olarak satilmis ise yani ilk sahibi siz iseniz, garantide baz alinan sey fatura tarihidir. Devletin bana dedigini size soyluyorum, dahada uzatmaya gerek gormuyorum bu konuyu hala Apple bilmemne diyecekseniz.

    Sizin gibi sabit fikirli vatandaşlara birşey anlatmam daha. Sıfır sanıp kullandığınız cihazlarınızla mutluluklar.

    Devletten daha iyi bilemeyeceğinize göre bence bu konuyu uzatmaya gerek yok. Burda olay telefonun sıfır olmasi yada olmaması değil, ne şekilde satıldığıdır.

    Hepsiburadadan 10 mayis tarihli cihaz aldim diyelim, garantiye goturdum 10 nisan da aktif edilmis dolayisiyla garantisi nisana kadar dediler, faturayi gosterdim, essek gibi mayisa kadar garantiyi verirler. Vermezlerse hakem heyetine basvuru, sonuc cikmazsa cihazi aldigim yere dava. Adimlar bunlar.

    Olaya hakim olmadan manipulatif yorum yapmayin, insanlari yanlis bilgilendiren insanlarla ugrasiyorum forumda 10 yildir.

    Başınıza belli ki şu an böyle bir şey gelmiş. Kendinizi avutma yolunda size başarılar.

    Ben diğer arkadaşlara anlatıyım da yanlış bilgilerinizle yanlış şeyler yapmasınlar.

    ARKADAŞLAR APPLE CİHAZLARDA SIFIR ÜRÜN DE AKTİFLEŞTİRME TARİHİ FATURA TARİHİNDEN ÖNCE İSE O ÜRÜN ASLA SIFIR DEĞİLDİR. SIFIRLAYIP YANİ LAMALAYIP TEKRAR SATMIŞLARDIR. BÖYLE ÜRÜNLERİ ALMAYIN,ALDIRMAYIN. PARANIZA YAZIK,SIFIR ÜRÜN DİYE ALIYORSUNUZ BİR BAKIYORSUNUZ AAA ASLINDA İKİNCİ EL.
    AYRICA DİYELİM Kİ ŞİMDİ BİR İPHONE 6S ALDINIZ VE HİÇ KUTUYU AÇIP HAT TAKMADINIZ CİHAZA, 3 YIL SONRA HAT TAKTINIZ DİYELİM GARANTİ TAKTIĞINIZ GÜNDEN BAŞLAR VE 2 YIL GARANTİ SERVİSİNDEN YARARLANIRSINIZ.

    KESİNLİKLE AKTİFLEŞTİRİLME TARİHİ FATURA TARİHİNDEN ÖNCE OLAN CİHAZLARI ALMAYIN. SIFIR CİHAZ DEĞİL İKİNCİ EL CİHAZDIR.

    Hocam aslında ikiniz de haklısınız.

    Apple çoğunlukla iyi niyetle çalışıyor bu durumlarda. Ben Yeni iPad alırken eğitim indiriminden yararlandım. Ben değil eşim eğitimci. Onun adına kestim faturayı. Ürün geldi ne kimlik ne bir şey istediler.

    Ama iş resmiyete bindiğinde Apple da birşey yapamaz. Fatura tarihi geçerli olacaksa mahkemede bu karar çıkmışsa aktivasyon süresi değil fatura tarihi geçerli olur. Yani işler resmiyete bindiğinde Apple mahkemeye uymak zorunda.

    Ben tüketici mahkemesi kararını Samsunga uygulattım mesela. Apple da mahkeme kararına uyar, sonuçta Türkiyede yasal olarak iş yapıyor ve devlet mercilerinin altında oluyor üstünde değil.

    Ama tabi sistemde kayıt yok, fatura tarihi ile ilgili kontrol yok, vs. o konularda haklısınız. o da başka bir problem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carman1tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker


    quote:

    Orijinalden alıntı: cehili


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mcuk

    Garanti satın alım tarihinden itibaren başlar arkadaşlar aktive değil.Sen o zaman cihazı al 20 yıl sonra aktive et 2 yıl garantili kullan biraz saçma gibi.

    Apple da böyle.

    Fatura var ise bu olay gecerli degil. Ben mesela 20 mayista faturali cihazı aldım, cihaz 10 nisanda sim kart takilip aktif olmus olsa dahi baz alinacak olan benim cihazi alış yani fatura tarihimdir. Yasal olarak geçerli olan şey budur.

    Apple teknik servisleri fatura sormaz. Cihazı götürürsün sistemden aktifleştirilme tarihine bakarlar,alırlar. Dediğin şey apple harici diğer firmalar için geçerlidir. Apple da hattı ne Zaman takarsan o Zaman başlar.

    Ben size TC yasalarindan bahsediyorum siz bana Apple diyorsunuz. Apple oyle dese dahi kardesim ben bu telefonu bu tarihte aldim al faturasi, sizin sistemde ne ciktigi beni baglamaz dediginiz an bakalim ne sekilde islem yapiyorlar.

    Götür de bakalım hocam ne diyorlar. Kendin deneyimleyebilirsin. Fatura tarihi aktifleştirmek tarihinden sonra olan bir apple cihazı zaten sıfır değildir. Lamalayıp size ittirmişlerdir. Ha Apple yine 1-2 ay dert etmez müşteri memnuniyeti kapsamında hizmet verir cihaza bakar. Ama bahsettiğim gibi o cihaz zaten sıfır değildir ve garantisi hat taktığı gün başlar. Ben kendim telefoncuyum.Her hafta kaç tane cihazı servise veriyorum. Ne olduğunu gayet iyi biliyorum.Bana 2 yıl önce alınan ama hiç garantiye gitmemiş Samsung bi telefon getirin örneğin, daha önce 2 yıl boyunca servise gitmemiş şartıyla ona yeniden fatura kesip garanti süresini 2 yıl daha uzatalım.


    Sizin bu dediginiz yasal olarak suçtur ve kolaylıkla ortaya çıkartılır.

    Burda dedigim sey cok basit, telefoncu olmaniz herseyi dogru bildiginiz anlamina gelmiyor; ben telefonu sifir aldiysam, karsi tarafin sorumlu oldugu tek sey benim fatura tarihimdir ben burda iyi niyetli aliciyim, sifir olarak aldigim cihaza sim kart takilip takilmadigini kontrol etmek zorunda degilim, dolayisiyla benim faturami baz almak zorunluluktur. Daha evel teknosa yi hakem heyetine sikayet ettim, eger cihaz 0 olarak satilmis ise yani ilk sahibi siz iseniz, garantide baz alinan sey fatura tarihidir. Devletin bana dedigini size soyluyorum, dahada uzatmaya gerek gormuyorum bu konuyu hala Apple bilmemne diyecekseniz.

    Sizin gibi sabit fikirli vatandaşlara birşey anlatmam daha. Sıfır sanıp kullandığınız cihazlarınızla mutluluklar.

    Devletten daha iyi bilemeyeceğinize göre bence bu konuyu uzatmaya gerek yok. Burda olay telefonun sıfır olmasi yada olmaması değil, ne şekilde satıldığıdır.

    Hepsiburadadan 10 mayis tarihli cihaz aldim diyelim, garantiye goturdum 10 nisan da aktif edilmis dolayisiyla garantisi nisana kadar dediler, faturayi gosterdim, essek gibi mayisa kadar garantiyi verirler. Vermezlerse hakem heyetine basvuru, sonuc cikmazsa cihazi aldigim yere dava. Adimlar bunlar.

    Olaya hakim olmadan manipulatif yorum yapmayin, insanlari yanlis bilgilendiren insanlarla ugrasiyorum forumda 10 yildir.

    Başınıza belli ki şu an böyle bir şey gelmiş. Kendinizi avutma yolunda size başarılar.

    Ben diğer arkadaşlara anlatıyım da yanlış bilgilerinizle yanlış şeyler yapmasınlar.

    ARKADAŞLAR APPLE CİHAZLARDA SIFIR ÜRÜN DE AKTİFLEŞTİRME TARİHİ FATURA TARİHİNDEN ÖNCE İSE O ÜRÜN ASLA SIFIR DEĞİLDİR. SIFIRLAYIP YANİ LAMALAYIP TEKRAR SATMIŞLARDIR. BÖYLE ÜRÜNLERİ ALMAYIN,ALDIRMAYIN. PARANIZA YAZIK,SIFIR ÜRÜN DİYE ALIYORSUNUZ BİR BAKIYORSUNUZ AAA ASLINDA İKİNCİ EL.
    AYRICA DİYELİM Kİ ŞİMDİ BİR İPHONE 6S ALDINIZ VE HİÇ KUTUYU AÇIP HAT TAKMADINIZ CİHAZA, 3 YIL SONRA HAT TAKTINIZ DİYELİM GARANTİ TAKTIĞINIZ GÜNDEN BAŞLAR VE 2 YIL GARANTİ SERVİSİNDEN YARARLANIRSINIZ.

    KESİNLİKLE AKTİFLEŞTİRİLME TARİHİ FATURA TARİHİNDEN ÖNCE OLAN CİHAZLARI ALMAYIN. SIFIR CİHAZ DEĞİL İKİNCİ EL CİHAZDIR.

    Hocam aslında ikiniz de haklısınız.

    Apple çoğunlukla iyi niyetle çalışıyor bu durumlarda. Ben Yeni iPad alırken eğitim indiriminden yararlandım. Ben değil eşim eğitimci. Onun adına kestim faturayı. Ürün geldi ne kimlik ne bir şey istediler.

    Ama iş resmiyete bindiğinde Apple da birşey yapamaz. Fatura tarihi geçerli olacaksa mahkemede bu karar çıkmışsa aktivasyon süresi değil fatura tarihi geçerli olur. Yani işler resmiyete bindiğinde Apple mahkemeye uymak zorunda.

    Ben tüketici mahkemesi kararını Samsunga uygulattım mesela. Apple da mahkeme kararına uyar, sonuçta Türkiyede yasal olarak iş yapıyor ve devlet mercilerinin altında oluyor üstünde değil.

    Ama tabi sistemde kayıt yok, fatura tarihi ile ilgili kontrol yok, vs. o konularda haklısınız. o da başka bir problem.



    Hocam dediğiniz gibi apple iyi niyetinden yapıyor bunu. Ama 6 ay önce alınmış bu ürün olsun aktifleştirme tarihinden sonra. O Zaman işte Apple iyi niyetli davranmaz ve kabul etmez. Mahkemedede kimse birşey iddia edemez. Çünkü apple benim alt yapım belli sistemimde bu cihaz 6 ay önce ilk aktifleştirme yapıldı dediği Zaman mahkemede diyemez faturaya uyacaksın diye. Ha bunu 1-2 AYLIK cihazdaysa yapar Apple ama iyi niyet müşteri memnuniyeti diye uzatmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webislander

    benim en çok merak ettiğim şey apple 3099 tl ye satarken hepsiburada.com nasıl 2899 tl ye satabiliyor

    Gecen sene Kuzene 6s alacaktık istanbul bilisim 2800 veya 2700 tl demisti heryerde 3000 tl idi aradık Garantisi ne diye;
    -abey garantisi bizis arkasinda biz variz dediler icimden dedim hastir..
    Yani piyasadan 200 tl daha asagı kapalı kutu bulursunuz tarifeye ek alıp nakit satanlardan almak daha mantıklı ama sitelerde sıfırında 200-400 tl ucuz olanlar Pralel/grey/pasaport kayıtlı vb oluyor garantisi ya 1 sene ya tek firma (oda istanbulda 1 depo 2 elektronikci) 2500-3500 tl diyoruz o kadar parayı Apple iphone icin riske atmaya degmez...

    -alacak kisi sorunsuz sıfır kapalı kutu gelseydi eger reburished degilse 3900 tl lik 6s plus 64gb modeli 3390 tl alacaktı normalde 6s plus 16 gb bile hala 3500 tl yani ucuz etin suyu/yahnisi kara olurmus unutmayın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 8 Senedir Hepsiburada'dan alışveriş yapıyorum ve tek bir sorunla karşılaşmadım. Cep telefonundan pc parçasına, araba lastiğinden yüz kremine kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok köyü durum geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakangündüz H kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 3 senedir hepsiburada.com sitesinden alışveriş yapmışlığım vardır. Şimdiye kadar böyle bir şeyle karşılaşmadım.
    Şunu da söyleyecem bazı ürünleri kendi bünyesinde satmıyor. Belki diğer satıcıda bir problem olmuş olabilir.
    Yanlış anlamayın benim hepsiburada.com'la her hangi bir bağım, çıkarım yoktur. Ben sandace düşüncelerimi ifade etmek istedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gghostriderr

    Yaklaşık 3 senedir hepsiburada.com sitesinden alışveriş yapmışlığım vardır. Şimdiye kadar böyle bir şeyle karşılaşmadım.
    Şunu da söyleyecem bazı ürünleri kendi bünyesinde satmıyor. Belki diğer satıcıda bir problem olmuş olabilir.
    Yanlış anlamayın benim hepsiburada.com'la her hangi bir bağım, çıkarım yoktur. Ben sandace düşüncelerimi ifade etmek istedim

    satıcı:hepsiburada.com

    ----

    ilk mesajda konu başında resimleriyle kanıtlarıyla olay mevcut....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gghostriderr

    Yaklaşık 3 senedir hepsiburada.com sitesinden alışveriş yapmışlığım vardır. Şimdiye kadar böyle bir şeyle karşılaşmadım.
    Şunu da söyleyecem bazı ürünleri kendi bünyesinde satmıyor. Belki diğer satıcıda bir problem olmuş olabilir.
    Yanlış anlamayın benim hepsiburada.com'la her hangi bir bağım, çıkarım yoktur. Ben sandace düşüncelerimi ifade etmek istedim

    denk gelmediği için şanslısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bundan bir 4 sene kadar önce,hepsiburada'dan PSU almıştım.Cihaz garantisi dolmadan sıkıntı çıkarmaya başlayınca,ben de garanti kapsamında göndermiştim.Aradan yaklaşık 1 hafta sonra,gönderdiğim modelle alakasız eski kullanılmış bir PSU göndermişlerdi.Ben de bu davranış karşısında aşırı tepki gösterip para iademi almıştım.Bazen saçmalayabiliyorlar ama genelde alışverişlerim sorunsuz oldu.
  • Arkadaslar az sonra satıcısı Hepsiburada olan s7 samsung tr garantili cihaz alacagin sorun olur mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben de 18 Temmuzda aldım. Telefona sim takmadan önce garanti sorguladım. İlk olarak telefonu aktifleştirin yazısı çıktı garanti tarihi falan çıkmadı. Sim takıp icloud hesabı açınca 18 temmuz 2019 a kadar gsranti süresi 17 ekim 2017 yekadar telefonla destek mi ne diyor. Şimdi ben kullanılmış cihaz mı aldım sıfır mı :) ona göre yol haritası çizeceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaferryildiz -- 22 Temmuz 2017; 9:35:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaferryildiz Z kullanıcısına yanıt
    Sizde bir sıkıntı yok. Aktivasyonu yaptığınız tarih ile uyuşuyor. Eğer uyuşmasaydı 18 temmuz 2019 değil de 1* haziran 2019 falan deseydi daha önceden aktivasyon yapılmış demek. Ama öyle bir sorun yok. Zaten telefonla teknik destek süresi kısıtlı o garantiden ayrı birşeydir.
  • Teknik destek süresi tam oku ne oluyor hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.