Şimdi Ara

Hem ucuz olsun diye Dacia markası yapıyorsun hemde renault amblemi koyup pahalı neden satıyorsun?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Iq testi gibi ya aklım almıyor bunu: Hem ucuz olsun diye Dacia markası yapıyorsun hemde renault amblemi koyup pahalı neden satıyorsun?

    Yurt dısında bakıyorum sandero ile logan aynı fiyat bizde bakıyorum Symbol daha pahalı. Yani servisede yazık adam renault servisi açmış birde haldır haldır dacia parçası arayacak

    Hayır bu seferde Dacia benım neyım eksik siye Sandero fiyatlarını yükseltmiş boyle garip bir durum. Sandero yurt dısında 7-8 bin euroluk araba yanı burda fiyatları uçtu iyice (6900 Pound aşağıda)
    https://www.whatcar.com/dacia/sandero/hatchback/review/n55



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adrisanam -- 15 Eylül 2019; 13:13:53 >







  • Bıkmadınız mı bu tür konular açmaktan,1 hafta millet arabalarına binmese herşey çözülecek ama foruma sanki dünyada ilk defa birşeyi görmüş,duymuş gibi konu açmak ya ağır işsizlik ya da aracı olmayanların yaptığı iş sanırım.

    Vergisiz Sandero'nun satış fiyatı olan 50 bin TL zaten 7 bin pound, açtığın konudaki araçta zaten 7 bin pound. Eee sorun ne? Sen araç alamıyorsun diye fabrika bedava mı verecek araçlarını?

    Arada eğer olursa 1-2 bin pound gibi farklar da, başka maliyetler ile alakalı olarak değişir. Bazı modellerin fiyatını yüksek tutarsın bazısı düşük, bazı modeller çok satılır ondan maliyeti düşer,bazı az satılır artar vs vs işte. Ticari konular kısacası.
  • Vergiler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    Vergiler
    hocam vergılerı eklesek bıle fıyat yuksek cıkıyor
  • Bıkmadınız mı bu tür konular açmaktan,1 hafta millet arabalarına binmese herşey çözülecek ama foruma sanki dünyada ilk defa birşeyi görmüş,duymuş gibi konu açmak ya ağır işsizlik ya da aracı olmayanların yaptığı iş sanırım.

    Vergisiz Sandero'nun satış fiyatı olan 50 bin TL zaten 7 bin pound, açtığın konudaki araçta zaten 7 bin pound. Eee sorun ne? Sen araç alamıyorsun diye fabrika bedava mı verecek araçlarını?

    Arada eğer olursa 1-2 bin pound gibi farklar da, başka maliyetler ile alakalı olarak değişir. Bazı modellerin fiyatını yüksek tutarsın bazısı düşük, bazı modeller çok satılır ondan maliyeti düşer,bazı az satılır artar vs vs işte. Ticari konular kısacası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 15 Eylül 2019; 15:3:7 >
  • Satış stratejisi. Dacia logan sedan diye satsa belki satış rakamları yarıya düşecek. E alan alıyor, neden renault amblemi koymasın? Hayır kurumu değil ya.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Bıkmadınız mı bu tür konular açmaktan,1 hafta millet arabalarına binmese herşey çözülecek ama foruma sanki dünyada ilk defa birşeyi görmüş,duymuş gibi konu açmak ya ağır işsizlik ya da aracı olmayanların yaptığı iş sanırım.

    Vergisiz Sandero'nun satış fiyatı olan 50 bin TL zaten 7 bin pound, açtığın konudaki araçta zaten 7 bin pound. Eee sorun ne? Sen araç alamıyorsun diye fabrika bedava mı verecek araçlarını?

    Arada eğer olursa 1-2 bin pound gibi farklar da, başka maliyetler ile alakalı olarak değişir. Bazı modellerin fiyatını yüksek tutarsın bazısı düşük, bazı modeller çok satılır ondan maliyeti düşer,bazı az satılır artar vs vs işte. Ticari konular kısacası.
    vergısız 50 bın tl degilki hocam %18 kdv %30 otv degılmı, sandero su anda 85 bın tl olması gereken 70 bın tl




  • %30 mu kaldı, ÖTV oranları eski haline çekildi. En düşüğü %45 şu anda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adrisanam

    vergısız 50 bın tl degilki hocam %18 kdv %30 otv degılmı, sandero su anda 85 bın tl olması gereken 70 bın tl

    Alıntıları Göster
    1 lıtre mottorda da otv %45 olmus hocam kusura bakmayın benım hatam haklısınız o konuda. ama sumbul sandero le aynı ıyat olması gerekırken daha pahalı mlsf
  • Adam vergiden bahsetmiyor ki.
    Renault Symbol ile Dacia Sandero aynı fiyat olması lazım diyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Bıkmadınız mı bu tür konular açmaktan,1 hafta millet arabalarına binmese herşey çözülecek ama foruma sanki dünyada ilk defa birşeyi görmüş,duymuş gibi konu açmak ya ağır işsizlik ya da aracı olmayanların yaptığı iş sanırım.

    Vergisiz Sandero'nun satış fiyatı olan 50 bin TL zaten 7 bin pound, açtığın konudaki araçta zaten 7 bin pound. Eee sorun ne? Sen araç alamıyorsun diye fabrika bedava mı verecek araçlarını?

    Arada eğer olursa 1-2 bin pound gibi farklar da, başka maliyetler ile alakalı olarak değişir. Bazı modellerin fiyatını yüksek tutarsın bazısı düşük, bazı modeller çok satılır ondan maliyeti düşer,bazı az satılır artar vs vs işte. Ticari konular kısacası.
    Baz donanım Vergisiz İngiltere fiyatı £5,145.83

    5145 X 7,12 x 1,18 x 1,45 = 62.678 TL son fiyat

    Şu an ki fiyatı 84.900 TL

    Bayiler eğer bu fiyattan satıyorsa, ingiltereye kıyasla daha düşük kar marjı ile çalışmaları gerekirken(döviz kuru sebebiyle) ingiltere fiyatının 20 binden fazla üstüne satıyorlar. Çoğu markada bunu yaparsanız Türkiye fiyatının daha düşük çıktığını görürken durum Dacia'da böyle ise gerçekten bu araçtan inanılmaz fahiş kar elde ediyorlar Türkiye özelinde.

    Türkiye'de 10 araçtan 9'unda bu hesap Türkiye fiyatının daha düşük çıkması olarak sonuçlanırken burada acayip bir durum olduğu aşikar bence.




  • demekki talep artışı fiyatı artırıyormuş... iktisat kuralında olduğu gibi

    Millet fakirleştikçe (ve vergiler arttıkça) ucuz segmentte gördüğü dacia sandero'ya yönelince fiyatı artmış diğer modellerdeki kar azalmasını bu modelle gidermeye çalışıyorlar demek ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tek_Kisilik_Muhalefet -- 17 Eylül 2019; 10:29:22 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kim alıyor ki bu aracı? Ülkemizde tercih edilmeyen bir motora sahip. Daha doğru düzgün sürümünün olduğu görmedim. Satılmıyor ki kar deli kar else edilsin. Satılmayan aracın da maliyeti yüksektir firmalar için. Kağıt kalemi alıp bu şekilde keşke bizde hesap yapabilsek. Foruma göre herşey o kadar kolay, o kadar basit ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Hesap oldukça basit, sürümü aynı şekilde düşük olup Türkiye fiyatı daha düşük onlarca araç bulabilirim bir çırpıda. Bayilere gereksiz yüklenildiği konusunda zaten hem fikiriz, büyük oranda ellerinden geleni yapıp ayakta kalmaya çalışıyorlar. Ancak bu araç özelinde bir sorun var bunu da görmek zor değil bence. Sandero evet fazla satışı olmayan bir araç olabilir ancak ilk 8 ay öyle böyle 2500 satan bir araç, 50-100 tane satmış bir araçtan da bahsetmiyoruz.

    Ayrıca karın bayi kaynaklı olduğunu söylemedim, pek ala renault kaynaklı da olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 17 Eylül 2019; 19:39:45 >
  • Hayır Reno kaynaklı da değil. 1.0 lt atmosferik motorlar diğer markalarda da hemen hemen karsız satılırlar. Var mı işte var modeli gibi birşey.

    Bana yazılan mesajın rakamlara net bakmamışım, o araç 5 bin pound değil 7 bin pound civarında vergisiz yukarıda yazdığım gibi. Biz de İngiltere başlangıç donanımlı olanı satılmıyor. Cevap yazmadan önce biraz araştırın bari.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 17 Eylül 2019; 19:53:10 >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Bu durumda karsız satmış olmuyorlar, pazarlama kısmında çalışmış bir kişi olarak siz bu sandero fiyatında bir acayiplik görmüyorsanız daha fazla ne diyebilirim ki. Ters çevirelim duster mesela Türkiye ile yakın rakama geliyor, clio, megane vs. zaten Türkiye fiyatlarının üstüne çıkıyor, diğer markaların hemen her aracı Türkiye fiyatının üstüne çıkarken sadece sanderoya özgü bir durum var. Bu araç özelinde Türkiye fiyatının gereksiz yükseltildiği açık, herhangi bir avrupa ülkesinde vergi, nakliye, bayi karı dahil 5145 sterline ve hatta örneğin almanya euroya satılan bir aracın Türkiye'de 6,969 sterline satılmasının mantıklı bir açıklaması olmaz.








  • Üstat sen neyi duymak istiyorsun akşam akşam. Yok senin bilmen lazım yok bu lazım, ben birşey bilmiyorum siz benden 1000 kat daha iyi biliyorsunuz.

    Orada adam kocaman yazmış on the road price diye bizim ülkemizdeki vergileri başkası mı ödüyor? Gümrüğü bilmem ne ithalat masrafı İngiltere ile aynı mı? İlla İngiltere ile kıyasa yapacaksan %20 vergiyi düştükten sonra yola çıkış vergi farkını koyacaksınız hemen hemen aracın bizdeki çıplak fiyatı ortaya çıkar. Bu araç içinde bu tekrar ediyorum 7 bin pound civarında kabul edebiliriz. 1.0 lt atmosferik motorlarında sektörde ayrı bir maliyeti vardır bundan dolayı da biraz daha fazla fiyat belirlenir.

    Aynı şeyleri bin defa yazdırıyorsunuz, son olarak cevap filan yazmayın siz benden çok iyi bildiğiniz için siz haklısınız,boşu boşuna broşür koymayın ben onları anlayamıyorum, bilmediğim terimler yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 17 Eylül 2019; 20:20:43 >




  • jac0B0 kullanıcısına yanıt
    Sivri sinek saz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Biraz araştırın bari demiştiniz ben de araştırdım bu kadar basit. 7 bin euro falan çıkmaz rakamlar orada neyi nereden 7 bin euro çıkarttığınızı söylersiniz bizde anlarız. Bunun yanında zaten vergiler aynı olmadığı için vergisiz fiyatı üzerinden gidiyoruz. Aracın baz fiyatına binen vergi dışında her maliyet ingiltere de bizden yüksektir. Bilmiyorsanız bilmediğiniz konular hakkında üstten konuşmassınız kimseyle de sorun yaşamazsınız iyi akşamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 17 Eylül 2019; 20:31:17 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.