Şimdi Ara

HEM BENZİN HEMDE LPG DE SORUN YAŞIYORUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam 2009 model 1.4 Peugeot 207 sahibiyim. Araçta Tartarini sıralı sistem lpg mevcut. İki gün önce Sakaryadan İstanbula gelirken araçta ciddi anlamda güç kaybı oluştu. Normal devirde güç kaybı yüksek devirde ileri geri sarsıntı, ayrıca ilk kalkış anlarında yığılma ekzos da öksürmeyi andıran sesler. Benzine aldığımda ise aynı şikayetlerim hiç değişmeksizin devam etti motor hem lpg hemde benzinde aşırı derecede sarsıntılı çalışıyor. Ustaya gösterdiğimde önce bujiler ve ateşleme bobini arızası olabilir dedi değiştik sonuç aynı. Daha sonra olsa olsa subap sorunudur dedi araç 70.000 de lpg ben aldığımda vardı yani 50.000 km dir lpg li olabilir araç, ama genede subap erimesi için erken bir km olabileceğini düşünüyorum. Herşeyden geçtim subap erimişse onada tamam ama ya rektefiye işlemi sonrası cebimden cıkan 1000 tl sonunda sorun buda değilmiş derse bu beni oldukça sinirlendirir. Şunu merak ediyorum Lpg sisteminde benzinle ortak olarak oluşabilecek bir arıza mevcutmu yani iki sistemin çakıştığı bir nokta olabilirmi ( Aracın düzensizliği her hangi bir devirde her hangi bir ısıda yada her hangi bir yakıtta değil sürekli ve oldukça ciddi boyutta. (bilgisi olan yada yardımım olur diye okuyup bilgisi olmayan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim tavsiyelerinizi bekliyorum.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: moryeel

    Selam 2009 model 1.4 Peugeot 207 sahibiyim. Araçta Tartarini sıralı sistem lpg mevcut. İki gün önce Sakaryadan İstanbula gelirken araçta ciddi anlamda güç kaybı oluştu. Normal devirde güç kaybı yüksek devirde ileri geri sarsıntı, ayrıca ilk kalkış anlarında yığılma ekzos da öksürmeyi andıran sesler. Benzine aldığımda ise aynı şikayetlerim hiç değişmeksizin devam etti motor hem lpg hemde benzinde aşırı derecede sarsıntılı çalışıyor. Ustaya gösterdiğimde önce bujiler ve ateşleme bobini arızası olabilir dedi değiştik sonuç aynı. Daha sonra olsa olsa subap sorunudur dedi araç 70.000 de lpg ben aldığımda vardı yani 50.000 km dir lpg li olabilir araç, ama genede subap erimesi için erken bir km olabileceğini düşünüyorum. Herşeyden geçtim subap erimişse onada tamam ama ya rektefiye işlemi sonrası cebimden cıkan 1000 tl sonunda sorun buda değilmiş derse bu beni oldukça sinirlendirir. Şunu merak ediyorum Lpg sisteminde benzinle ortak olarak oluşabilecek bir arıza mevcutmu yani iki sistemin çakıştığı bir nokta olabilirmi ( Aracın düzensizliği her hangi bir devirde her hangi bir ısıda yada her hangi bir yakıtta değil sürekli ve oldukça ciddi boyutta. (bilgisi olan yada yardımım olur diye okuyup bilgisi olmayan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim tavsiyelerinizi bekliyorum.

    merhabalar;
    sorun sübaplarda olabilir, ama bunu anlamanın yolu var yani tahminlere dayalı bir yöntem size tuzluya patlar, ^^kompresyon ölçme
    saati ^^bujileri tek tek çıkartıp marşa basıp bakacak hepsi bu, eğer sübap kaçırıyorsa belli olacak,
    Ayrıca 207 lerde enjektor soketi bağlantısında kısa devre olabilir lpg sistemi ordan 4 çift kablo ile bağlıdır eğer birbirine değen
    kablo varsa bu sallantıları yapma ihtimali var. Lpg Ecu arızasınıda Gözardı etmemek lazım onuda değiştirip denemek lazım selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moryeel

    Selam 2009 model 1.4 Peugeot 207 sahibiyim. Araçta Tartarini sıralı sistem lpg mevcut. İki gün önce Sakaryadan İstanbula gelirken araçta ciddi anlamda güç kaybı oluştu. Normal devirde güç kaybı yüksek devirde ileri geri sarsıntı, ayrıca ilk kalkış anlarında yığılma ekzos da öksürmeyi andıran sesler. Benzine aldığımda ise aynı şikayetlerim hiç değişmeksizin devam etti motor hem lpg hemde benzinde aşırı derecede sarsıntılı çalışıyor. Ustaya gösterdiğimde önce bujiler ve ateşleme bobini arızası olabilir dedi değiştik sonuç aynı. Daha sonra olsa olsa subap sorunudur dedi araç 70.000 de lpg ben aldığımda vardı yani 50.000 km dir lpg li olabilir araç, ama genede subap erimesi için erken bir km olabileceğini düşünüyorum. Herşeyden geçtim subap erimişse onada tamam ama ya rektefiye işlemi sonrası cebimden cıkan 1000 tl sonunda sorun buda değilmiş derse bu beni oldukça sinirlendirir. Şunu merak ediyorum Lpg sisteminde benzinle ortak olarak oluşabilecek bir arıza mevcutmu yani iki sistemin çakıştığı bir nokta olabilirmi ( Aracın düzensizliği her hangi bir devirde her hangi bir ısıda yada her hangi bir yakıtta değil sürekli ve oldukça ciddi boyutta. (bilgisi olan yada yardımım olur diye okuyup bilgisi olmayan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim tavsiyelerinizi bekliyorum.

    Florya otogaza katılıyorum,
    Subaplar sökülmeden test edilebiliyor bu noktada sıkıntı yok,
    Kablo bağlantılarında sıkıntı oluşmuş olabilir, yada elektrik tesisatı hareketli parçalarla temas halinde çekilmiş ise kablolarda tahriş ve neticesinde kısadevre oluşmuş olabilir. en kısa zamanda araca daha fazla zarar vermeden servisinize gidin.
    Geçmiş olsun.




  • Bugün ustaya gittim. 2. silindir ekzos subap ı delikti kenardan oldukça eksilmiş. yarın toplayacak kısmetse arıza bulamayıp subap ı kendisi delmediyse sorun anlaşıldı ilginize teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Florya Otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: moryeel

    Selam 2009 model 1.4 Peugeot 207 sahibiyim. Araçta Tartarini sıralı sistem lpg mevcut. İki gün önce Sakaryadan İstanbula gelirken araçta ciddi anlamda güç kaybı oluştu. Normal devirde güç kaybı yüksek devirde ileri geri sarsıntı, ayrıca ilk kalkış anlarında yığılma ekzos da öksürmeyi andıran sesler. Benzine aldığımda ise aynı şikayetlerim hiç değişmeksizin devam etti motor hem lpg hemde benzinde aşırı derecede sarsıntılı çalışıyor. Ustaya gösterdiğimde önce bujiler ve ateşleme bobini arızası olabilir dedi değiştik sonuç aynı. Daha sonra olsa olsa subap sorunudur dedi araç 70.000 de lpg ben aldığımda vardı yani 50.000 km dir lpg li olabilir araç, ama genede subap erimesi için erken bir km olabileceğini düşünüyorum. Herşeyden geçtim subap erimişse onada tamam ama ya rektefiye işlemi sonrası cebimden cıkan 1000 tl sonunda sorun buda değilmiş derse bu beni oldukça sinirlendirir. Şunu merak ediyorum Lpg sisteminde benzinle ortak olarak oluşabilecek bir arıza mevcutmu yani iki sistemin çakıştığı bir nokta olabilirmi ( Aracın düzensizliği her hangi bir devirde her hangi bir ısıda yada her hangi bir yakıtta değil sürekli ve oldukça ciddi boyutta. (bilgisi olan yada yardımım olur diye okuyup bilgisi olmayan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim tavsiyelerinizi bekliyorum.

    merhabalar;
    sorun sübaplarda olabilir, ama bunu anlamanın yolu var yani tahminlere dayalı bir yöntem size tuzluya patlar, ^^kompresyon ölçme
    saati ^^bujileri tek tek çıkartıp marşa basıp bakacak hepsi bu, eğer sübap kaçırıyorsa belli olacak,
    Ayrıca 207 lerde enjektor soketi bağlantısında kısa devre olabilir lpg sistemi ordan 4 çift kablo ile bağlıdır eğer birbirine değen
    kablo varsa bu sallantıları yapma ihtimali var. Lpg Ecu arızasınıda Gözardı etmemek lazım onuda değiştirip denemek lazım selamlar.

    Bu arada lpg ile kullanırken benzin göstergesinin düşmesi sorununa karşı 1 modül takılıyormuş. Fiyatı nedir sağlıklı mıdır taktırmak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moryeel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Florya Otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: moryeel

    Selam 2009 model 1.4 Peugeot 207 sahibiyim. Araçta Tartarini sıralı sistem lpg mevcut. İki gün önce Sakaryadan İstanbula gelirken araçta ciddi anlamda güç kaybı oluştu. Normal devirde güç kaybı yüksek devirde ileri geri sarsıntı, ayrıca ilk kalkış anlarında yığılma ekzos da öksürmeyi andıran sesler. Benzine aldığımda ise aynı şikayetlerim hiç değişmeksizin devam etti motor hem lpg hemde benzinde aşırı derecede sarsıntılı çalışıyor. Ustaya gösterdiğimde önce bujiler ve ateşleme bobini arızası olabilir dedi değiştik sonuç aynı. Daha sonra olsa olsa subap sorunudur dedi araç 70.000 de lpg ben aldığımda vardı yani 50.000 km dir lpg li olabilir araç, ama genede subap erimesi için erken bir km olabileceğini düşünüyorum. Herşeyden geçtim subap erimişse onada tamam ama ya rektefiye işlemi sonrası cebimden cıkan 1000 tl sonunda sorun buda değilmiş derse bu beni oldukça sinirlendirir. Şunu merak ediyorum Lpg sisteminde benzinle ortak olarak oluşabilecek bir arıza mevcutmu yani iki sistemin çakıştığı bir nokta olabilirmi ( Aracın düzensizliği her hangi bir devirde her hangi bir ısıda yada her hangi bir yakıtta değil sürekli ve oldukça ciddi boyutta. (bilgisi olan yada yardımım olur diye okuyup bilgisi olmayan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim tavsiyelerinizi bekliyorum.

    merhabalar;
    sorun sübaplarda olabilir, ama bunu anlamanın yolu var yani tahminlere dayalı bir yöntem size tuzluya patlar, ^^kompresyon ölçme
    saati ^^bujileri tek tek çıkartıp marşa basıp bakacak hepsi bu, eğer sübap kaçırıyorsa belli olacak,
    Ayrıca 207 lerde enjektor soketi bağlantısında kısa devre olabilir lpg sistemi ordan 4 çift kablo ile bağlıdır eğer birbirine değen
    kablo varsa bu sallantıları yapma ihtimali var. Lpg Ecu arızasınıda Gözardı etmemek lazım onuda değiştirip denemek lazım selamlar.

    Bu arada lpg ile kullanırken benzin göstergesinin düşmesi sorununa karşı 1 modül takılıyormuş. Fiyatı nedir sağlıklı mıdır taktırmak.

    Takarsanız daha iyi olur,
    Yerli olanlar 100 tl,
    İthal olanlar 150 tl.




  • S.A USTALARIM VE ARKADAŞLAR HERKESE SAĞLIKLI MUTLU GÜNLER DİLERİM.BENİM ARACIM 1998 MAZDA 323 FAMİLİA ENJEKSİYONLU 263000 KM DE.ARACI 249000 DE ALDIM 250 BİNDE ATİKER LPG UYGULATTIM.ARACIM ÖNCELERİ SOĞUK SICAK HAVA FARKETMEZ ÇOK KOLAY BİR ŞEKİLDE ÇALIŞIRDI.FAKAT SON ZAMANLARDA İÇERİSİNDE YETERLİ BENZİN OLMASINA RAĞMEN ÇOK ZOR ÇALIŞIYOR.BU ÇOK ZOR ÇALIŞTIĞI ZAMAN DA LPG YE GEÇTİĞİNDE STOP EDİYOR.BİR SÜRE DAHA BENZİNDE GİDİP ELİMLE LPG YE AQLIYORUM.GEÇENLERDE BİR ENJEKTÖR TEMİZLEYİCİ ATTIM.BİR SÜRE ÇOK İYİ ÇALIŞTI.KOLAY ÇALIŞTIĞI ZAMAN LPG YE DE SORUNSUZ GEÇİYOR.AMA BİR SÜRE SONRA YİNE AYNI ESKİSİ GİBİ OLDU.ŞİMDİ İLK BAKIŞTA SORUN BENZİN ENJEKTÖRLERİ VEYA BENZİN POMPASI GİBİ GÖRÜNEBİLİR AMA LPG YE GEÇTİĞİ ZAMAN NİYE STOP EDİYOR?BU SORUN BAŞINA GELEN VEYA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLAR YARDIMCI OLABİLİR Mİ ACABA? TEŞEKKÜR EDERİM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullahberat46

    S.A USTALARIM VE ARKADAŞLAR HERKESE SAĞLIKLI MUTLU GÜNLER DİLERİM.BENİM ARACIM 1998 MAZDA 323 FAMİLİA ENJEKSİYONLU 263000 KM DE.ARACI 249000 DE ALDIM 250 BİNDE ATİKER LPG UYGULATTIM.ARACIM ÖNCELERİ SOĞUK SICAK HAVA FARKETMEZ ÇOK KOLAY BİR ŞEKİLDE ÇALIŞIRDI.FAKAT SON ZAMANLARDA İÇERİSİNDE YETERLİ BENZİN OLMASINA RAĞMEN ÇOK ZOR ÇALIŞIYOR.BU ÇOK ZOR ÇALIŞTIĞI ZAMAN DA LPG YE GEÇTİĞİNDE STOP EDİYOR.BİR SÜRE DAHA BENZİNDE GİDİP ELİMLE LPG YE AQLIYORUM.GEÇENLERDE BİR ENJEKTÖR TEMİZLEYİCİ ATTIM.BİR SÜRE ÇOK İYİ ÇALIŞTI.KOLAY ÇALIŞTIĞI ZAMAN LPG YE DE SORUNSUZ GEÇİYOR.AMA BİR SÜRE SONRA YİNE AYNI ESKİSİ GİBİ OLDU.ŞİMDİ İLK BAKIŞTA SORUN BENZİN ENJEKTÖRLERİ VEYA BENZİN POMPASI GİBİ GÖRÜNEBİLİR AMA LPG YE GEÇTİĞİ ZAMAN NİYE STOP EDİYOR?BU SORUN BAŞINA GELEN VEYA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLAR YARDIMCI OLABİLİR Mİ ACABA? TEŞEKKÜR EDERİM

    Lpg sisteminizi ve ustanizi sorgulamaniz gerekli aracinizda sorun var deyip parca degisimine gitmeyin para harcamayin. Aracinizi montaj yapan servise birakin ve aracinizi duzelttikten sonra size teslim etmelerini talep edin bu en dogal hakkiniz.




  • Teşekkür ederim ustacım ama neden kaynaklanıyor olabilir bilginiz var mı daha önce böyle bir durumla karşılaştınız mı acaba bende servise ona göre giderdim.yoksa pc den ayarlara bakıyorlar ayarlar iyi diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullahberat46

    Teşekkür ederim ustacım ama neden kaynaklanıyor olabilir bilginiz var mı daha önce böyle bir durumla karşılaştınız mı acaba bende servise ona göre giderdim.yoksa pc den ayarlara bakıyorlar ayarlar iyi diyorlar.

    Aracınızın parametrelerinin bozulduğu aşikâr, ancak enjektörmü bozuk yada nozul seçimimi yanlıştır, montajmı yanlıştır, bunu aracı görmeden ve cihaza bağlanmadan anlamak mümkün değil.
    Aracınızı uzun zaman benzinde kullanın ve aracınızın düzelmesini bekleyin, aracınız eski sağlığına kavuştuktan sonra yine aracınız benzinde olarak LPG cinize gidin ve tekrar ayarlamasını ve sistemi komple kontrol etmesini talep edin.
    Saygılarımla.
  • Çok teşekkür ederim faruk ustam aynen dediklerinizi yapacağım inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lpg montaj yaptırdığım yere gittim.sorun regülatörden kaynaklanıyormuş.regülatör gaz kaçırıyormuş.garanti kapsamında değişti ve şu anda sorun düzeldi.Çok teşekkür ederim ustacım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.