Şimdi Ara

Hearts of Iron IV (2016) [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
573
Cevap
23
Favori
41.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hearts of Iron IV (2016) [ANA KONU]


    Hearts of Iron IV (2016) [ANA KONU]

    Soldan Sağa: Bernard Montgomery - Erwin Rommel - Douglas MacArthur - Georgy Zhukov

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • İşte bu! Kaç gündür bekliyordum açıklanmasını
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadima

    İşte bu! Kaç gündür bekliyordum açıklanmasını
    Lililililililililililililililili
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DMUKKS

    Lililililililililililililililili

    Alıntıları Göster
    hiç beklemiyordum abi ya hadi çabuk çıksın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroTrumpSimulator2

    hiç beklemiyordum abi ya hadi çabuk çıksın

    Alıntıları Göster
    Taş gibi haber.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dustywaffe

    Taş gibi haber.

    Alıntıları Göster
    Beklemedeyiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Plesac

    Beklemedeyiz

    Alıntıları Göster
    #4 İlk Bilgiler

    - 2015'de çıkacak.
    - 1936-1948 yıllarını kapsayacak.
    - Daha detaylı teknoloji ağacı.
    - Haritalara çizilen savaş planlarını, oyun uygulayacak. HOI3'te sadece çizebiliyorduk)
    - Oynanışı öğrenmek daha kolay.
    - Politikanın etkisi arttırıldı, siyasi liderler daha az fakat daha etkili. Idead sistemi getirildi. (bkz: EUIV Idea sistemi)
    - Stratejik savaş. Sadece karada değil, havada, denizde, ticarette, politikada, laboratuvarda, kapalı kapılar ardında.
    - Daha güzel harita.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nord Synthesizer -- 23 Ocak 2014; 20:24:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nord Synthesizer

    #4 İlk Bilgiler

    - 2015'de çıkacak.
    - 1936-1948 yıllarını kapsayacak.
    - Daha detaylı teknoloji ağacı.
    - Haritalara çizilen savaş planlarını, oyun uygulayacak. HOI3'te sadece çizebiliyorduk)
    - Oynanışı öğrenmek daha kolay.
    - Politikanın etkisi arttırıldı, siyasi liderler daha az fakat daha etkili. Idead sistemi getirildi. (bkz: EUIV Idea sistemi)
    - Stratejik savaş. Sadece karada değil, havada, denizde, ticarette, politikada, laboratuvarda, kapalı kapılar ardında.
    - Daha güzel harita.

    Alıntıları Göster
    aman kasmasında yeter




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroTrumpSimulator2

    aman kasmasında yeter

    Alıntıları Göster
    Pusudayız (:
  • Ben daha 3'u yeni aldim bundle'dan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: I. C. Wiener

    Ben daha 3'u yeni aldim bundle'dan

    Hocam ek paketsiz oynamayın oyundan tiksinirsiniz. Semper Fi , For the Motherland ve Their Finest Hour ek paketlerini mutlaka alın. Öteki dlclere gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nord Synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: I. C. Wiener

    Ben daha 3'u yeni aldim bundle'dan

    Hocam ek paketsiz oynamayın oyundan tiksinirsiniz. Semper Fi , For the Motherland ve Their Finest Hour ek paketlerini mutlaka alın. Öteki dlclere gerek yok.

    Alıntıları Göster
    #5 Incgamers raporu.

    Miami'de yapılan Paradoxcon'dan ilk bilgiler.
    * Bu bilgiler oyunun final sürüme ait değildir *
    - Harita görsel olarak gelişmiş örnek olarak şehirlerin geceleri ışıkları yanıyor, bombalanırken çıkan yangınları görebiliyorsunuz.
    - Araç ve piyade grafikleri oldukça güzel.
    - CK II ve EU IV gibi tamamen Steamworks olacak, achivement, trade cards, workshop.
    - Farklı dlclere sahip olan oyuncular birlikte oynayabilecek.
    - HOI III'ün TFH ek paketinde gelen haritaya planlar çizmek, IV.oyunda daha da geliştirilmiş, artık askerler bu emirleri uyguluyor.
    - HOI III'te üretim,araştırma,casusluk gibi pencelerinin kontrolünü YZ'ya bırakabiliyorduk, artık yok.
    - Diplomasi yine varlığını sürdürecek, daha az siyasetçiyle fakat bu siyasetçiler eski oyunlara göre çok daha etkili olacak.
    - EU IV'ten Idea sistemi ve COH'dan doktrin benzeri sistemler oyuna eklenmiş. Böylece ülkemizi daha istediğimiz biçimde şekillendirebiliyoruz.
    - Oyunun kolaylaştırılması yerine oyunun öğrenimi kolaylaştırılmış.
    - Araştırılacak daha az teknoloji var fakat etkileri çok büyük.
    - Bölge sayısında azalma yok bu nedenle yaptığımız altyapılar bölgeleri etkiliyor şehirleri değil. (istihkâmlar (bunker) vb. hariç.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nord Synthesizer -- 26 Ocak 2014; 14:58:39 >




  • Bu oyun zor yahu , bir turlu istedigim gibi oymayamiyorum
  • Yıllarca TW serisini oynadıktan sonra EU4'e geçince işte bu benim oyunum defim. Umarım HOI4'ü de çözerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: napolyon94

    Bu oyun zor yahu , bir turlu istedigim gibi oymayamiyorum

    Eger paradox oyunlarini oynmaya basladiysaniz HOİ2 Tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mastergame

    Yıllarca TW serisini oynadıktan sonra EU4'e geçince işte bu benim oyunum defim. Umarım HOI4'ü de çözerim

    Hoi serisi parasoxun diger oyunlarina gore daha kolaydir rahatlikla adepte olorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F.Chopin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mastergame

    Yıllarca TW serisini oynadıktan sonra EU4'e geçince işte bu benim oyunum defim. Umarım HOI4'ü de çözerim

    Hoi serisi parasoxun diger oyunlarina gore daha kolaydir rahatlikla adepte olorsunuz

    Alıntıları Göster
    Bende HOI3'ü çözememiştim, bu adam sayesinde anladım.http://www.youtube.com/user/ThePrussianPrince/


    Hatta Türkiye ile bile LP'si var. :http://www.youtube.com/playlist?list=PLPHFqs1MCsuu_c8albmOaQ1tK1BFMP3th



    @napolyon94 @Mastergame




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nord Synthesizer

    Bende HOI3'ü çözememiştim, bu adam sayesinde anladım.http://www.youtube.com/user/ThePrussianPrince/


    Hatta Türkiye ile bile LP'si var. :http://www.youtube.com/playlist?list=PLPHFqs1MCsuu_c8albmOaQ1tK1BFMP3th



    @napolyon94 @Mastergame
    #6 HOI IV Wiki açıldı.

    Hearts of Iron IV (2016) [ANA KONU]




    #7 strategyinformer.com raporu.

    *Yazı çok uzun hepsini çeviremem zaten o kadar çeviri bilgim yok. Sadece çok önemli bulduğum bir kısım var onu anlatıyorum.*


    Üretim sitemi tamamen değişmiş. Ürtık üretim sekmesi bölümünden, istediğimiz kadar IC ayırıp üreteceğimiz birimleri listelemiyoruz. Üretim Victoria 2 tarzı, bir bölgedeki fabrikalara görev vererek oluyor. Örnek olarak direk tank tugayları üretmeyip, tank üreteceğiz ve bu tanklar bir "havuzda" toplanacak sonra ise bu havuzdan tankları tugay yapacağız. HOI IV'te fabrikalara ne üreteceği hakkında emir veriyoruz. Fabrikaların üretim performansları var yani birim zamanda ne kadar üretebileceği, performans üç faktöre bağlı; fabrika sayısı, stratejik kaynak** ve verimlilik. İşte burada teknoloji devreye giriyor. Oyunda artık hafif tank, orta tank vb. yok. Ayrı ayrı gövdeler(şasi) var. Fabrikalara bunların siparişlerini veriyorsunuz. Örnek olarak, bir bölgeye sırf Sherman tank üretmesi için emir veriyorsunuz, oyun bize bir hesap yapıyor ve haftada ne kadar üretebileceğini söylüyor. Örnek olarak 6 tane üretebiliyor, bu 6 tank, "tank havuzuna" gidiyor siz buradan istediğiniz kadar tank alıp, tank tugaylarınızı kurabiliyorsunuz. Ne kadar çok aynı tanktan üretirseniz o kadar çok hız kazanırsınız (verimlilik, aynı zamanda verimlilik teknolojiye bağlı). Fakat yeni bir tanka geçtiniz işte burada Shermanları üretirkenki kadar hızlı olamıyorsunuz çünkü Shermanları üretirken kazanmış olduğunuz verimliliği farklı tank modellerinde kullanamıyorsunuz.


    ** "Strategic resources." HOI III'ten hatırlarsınız, FTM ek paketiyle gelmişlerdi tungsten, heavy water, horses vb. kısaca özel kaynaklar örnek olarak heavy water ABD'de bulunuyordu ve nükleer araştırmalarda %40 hız sağlıyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nord Synthesizer

    #6 HOI IV Wiki açıldı.

    Hearts of Iron IV (2016) [ANA KONU]




    #7 strategyinformer.com raporu.

    *Yazı çok uzun hepsini çeviremem zaten o kadar çeviri bilgim yok. Sadece çok önemli bulduğum bir kısım var onu anlatıyorum.*


    Üretim sitemi tamamen değişmiş. Ürtık üretim sekmesi bölümünden, istediğimiz kadar IC ayırıp üreteceğimiz birimleri listelemiyoruz. Üretim Victoria 2 tarzı, bir bölgedeki fabrikalara görev vererek oluyor. Örnek olarak direk tank tugayları üretmeyip, tank üreteceğiz ve bu tanklar bir "havuzda" toplanacak sonra ise bu havuzdan tankları tugay yapacağız. HOI IV'te fabrikalara ne üreteceği hakkında emir veriyoruz. Fabrikaların üretim performansları var yani birim zamanda ne kadar üretebileceği, performans üç faktöre bağlı; fabrika sayısı, stratejik kaynak** ve verimlilik. İşte burada teknoloji devreye giriyor. Oyunda artık hafif tank, orta tank vb. yok. Ayrı ayrı gövdeler(şasi) var. Fabrikalara bunların siparişlerini veriyorsunuz. Örnek olarak, bir bölgeye sırf Sherman tank üretmesi için emir veriyorsunuz, oyun bize bir hesap yapıyor ve haftada ne kadar üretebileceğini söylüyor. Örnek olarak 6 tane üretebiliyor, bu 6 tank, "tank havuzuna" gidiyor siz buradan istediğiniz kadar tank alıp, tank tugaylarınızı kurabiliyorsunuz. Ne kadar çok aynı tanktan üretirseniz o kadar çok hız kazanırsınız (verimlilik, aynı zamanda verimlilik teknolojiye bağlı). Fakat yeni bir tanka geçtiniz işte burada Shermanları üretirkenki kadar hızlı olamıyorsunuz çünkü Shermanları üretirken kazanmış olduğunuz verimliliği farklı tank modellerinde kullanamıyorsunuz.


    ** "Strategic resources." HOI III'ten hatırlarsınız, FTM ek paketiyle gelmişlerdi tungsten, heavy water, horses vb. kısaca özel kaynaklar örnek olarak heavy water ABD'de bulunuyordu ve nükleer araştırmalarda %40 hız sağlıyordu.

    Alıntıları Göster
    Hearts of Iron IV mü bu iyi haber işde :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgngns

    Hearts of Iron IV mü bu iyi haber işde :D

    Alıntıları Göster
    Kasma problemi olmasa çok güzel bir oyun aslında...
    Bir de bu oyun başında saatler su gibi akıyor. YZ'nin kaldırılması iyi olmamış.
    Üretimin bölge bazlı olması bence bir artı olmuş.
    Ordu kurma, casusluk, diplomasi, üretim vs gibi stratejik unsurlar daha az olsa ve biz savaşmaya daha çok vakit ayırsak bu oyunu daha çok severdim.
    Ve elbette Türkiye'nin daha güçlü olmasını dilerdim.
    Bakalım YZ olunca Almanya, Sovyetler Birliğini yenebilecek mi? En çok merak ettiğim budur.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.