Şimdi Ara

Hayatta Kalma temalı film önerebilirmisiniz (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
7
Favori
8.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Testere serisi
  • Yaşamak için öldür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam olarak hayatta kalma temalı olmasa da herkesin ölüp bir kişi sağ kaldığı Cube serisini izleyebilirsin. Özellikle ilk Cube en iyisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgeolun


    Tam olarak hayatta kalma temalı olmasa da herkesin ölüp bir kişi sağ kaldığı Cube serisini izleyebilirsin. Özellikle ilk Cube en iyisi.


    Cube serisini izledim Cube 1 idare adar ama Cube 2 hayatımda izlediğim en saçma filmlerden birisiydi.
  • Buried

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar varmı önerileriniz özelliklede denizde hayatta kalma temalı bir film Pi'nin Yaşamı, Sona Doğru, Denizin Ortasında, Kusursuz Fırtına, Kon-Tiki vb, çok hoşuma gidiyor bu tarz sakin ilerleyen filmler illa denizde geçmesi gerekmiyor herhangi hayatta kalma temalı film önerilerinizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.imdb.com/title/tt0365929/ Soguk Ölüm (2009) Whiteout

    http://www.imdb.com/title/tt4052882/ Karanlik Sular (2016) The Shallows

    Çok iyi olmasalar da izlenebilir yapımlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obili

    http://www.imdb.com/title/tt0365929/ Soguk Ölüm (2009) Whiteout

    http://www.imdb.com/title/tt4052882/ Karanlik Sular (2016) The Shallows

    Çok iyi olmasalar da izlenebilir yapımlar.

    Teşekkürler The Shallows'u indiriyorum şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam Beğendiniz mi filmi? güzelse izleyeceğim, ama imdb puanı düşük diye kararsız kaldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trezegol17

    Hocam Beğendiniz mi filmi? güzelse izleyeceğim, ama imdb puanı düşük diye kararsız kaldım.

    Eğer tek kişilik hayatta kalma tarzı filmleri beğeniyorsan izle ben beğendim ama ben bu tarz filmleri genelde hep beğenirim yani belki sen beğenmeyebilirsin. Ya herseyi geçtim kız için bile izle ya çok sevimli kız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mine var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maskoff

    mine var

    Linkini atsaydın keşke o isimde bi filmi bulmak zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Peter Parker-


    quote:

    Orijinalden alıntı: maskoff

    mine var

    Linkini atsaydın keşke o isimde bi filmi bulmak zor

    Belki bu olabilir.

    TIKLA
  • evet bu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimssi pyoryugi harika bir film.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vomitsoul

    Kimssi pyoryugi harika bir film.

    Teşekkürler listemdeydi zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30 gün gece
    Şeytan geçidi(Devils passes)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maskoff

    mine var

    Film'i biraz geçte olsa izleme fırsatım oldu gerçekten çok sağlam film izlemeyen varsa düşünmeden izlesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beğendiğine sevindim herkese tavsiye edilir :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu tekrar bi canlandırayım dedim arayıştayım önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.