Şimdi Ara

Hava atmak insanlarda hastalık olmuş (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
4
Favori
50.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
392 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-94B38574C

    Hyr
    Lütfeeeeen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-530508BB2

    Örnek-1:
    Eski telefon sektörünün lideri Nokia sağlamlık ve kalite açısından tercih edilirdi. Alırdın uzun süre kullanırdın.
    Şuanki telefon sektörünün lideri Apple yazılım ve hava atma satıyor. Sağlamlık açısından çöp. En ufak darbede deforme oluyor. Her güncellemede eskitme politikası güdüyor. Garanti servisi kendi hatalarında güzel çalışıyor o konuda bir sıkıntı yok.(Ancak bu bir kanuni zorunluluktur, lütuf değildir.) ''Benim garantim bitti ücretiyle ekranını değiştirmek istiyorum.'' diyen kişiye dalga geçer gibi telefon fiyatı kadar ücret çıkartıyor. Kısası ''defol git yenisini al bana ne'' diyor. Bunu devam ettirebilmek için piyasaya yedek parça da vermiyor. 8 senedir Apple kullanıyorum. Bana sattığı şey yazılım ve havasını atma ihtimali.
    Örnek-2:
    Mercedes araçlarının durumu ortada. Eski Mercedes araçlarını alırdın ömürlük kullanırdın. Şimdi bana sözde konfor, teknoloji satıyor. Otomotiv sektöründe en çok şikayetçi olunan başlık teknolojik aksamlar. En az sıkıntı çıkaran 10 markanın içinde ne Mercedes var ne Volkswagen ne de BMW. Sözde bu markalar Otomotiv sektörlerinin lider. Bana ne satıyor bunlar? Hava atma ihtimali. 2003 seviyesinde yeni araç da çıkarsa Mercedes satar. Çünkü artık markasını satıyor aracını değil. (Araçlar güçlü ve konforlu bu konuda sıkıntım yok. Ama ben sürekli bu aracın osunu busunu tamir ettireceksem ne işime yaradı konforu gücü)
    Örnek-3:
    Restoranları bile artık hava atma ve popülarite üzerine tercih ediyoruz. Herkes lokma yemeye başladı. 1000 yıldır lokma var bu topraklarda. İnsanlar sevmedi de ne olduysa artık sevmeye başladı. Değişen ne? Hiçbir şey. Sadece popülarizm.
    Örnek-4:
    Kendimi bildim bileli Adidas marka ayakkabı giyerim. Bundan 13-14 sene önce aldığım ayakkabılar minimum 2-3 yıl giyebilirdim. Şuanki aldığım ayakkabıların ömrü 6 ay falan. 6 ay sonunda muhakkak bir yeri patlıyor-deforme oluyor. 4 sene önce aldığım ayakkabı 2 hafta sonra dikişlerini patlattı. Marka aynı marka ne oldu markaya? Eskiden kaliteyi temsil ediyordu artık sadece markanın ismini temsil ediyor.

    Alıntıları Göster
    Kardeş yazdıkça yazmışsın böyle bi sallama yok, 15 senedir adidas nike giyerim hiç bi zaman da 1 seneyi çıkarttığını görmedim, ve zaten 1 sene garantisi var git ver yenisini alıyorsun o konuda sıkıntı yok, kalkmış nokia sağlamdı apple değil diyorsun, baştan aşağı plastik ufacık bi ekranı olan telefon bırak da sağlam olsun, yeni telefonlar full camdan oluşuyor anca kurşun geçirmez cam takmaları lazım yüzde yüz güvenlik için, ekranı çok pahalı diyorsun, ne olacaktı yani ne bekliyordun, nokia 6600 değil ki ucuz olsun, mükemmel görüntü kalitesi sunan bi ekran, arabadan çok anlamam ama araba dediğin zaten görüntü işidir bu her zaman böyleydi ve hep böyle olacak, yoksa 1 milyonluk arabanın yapıp da 100 bin tllik arabanın yapamadığı ne olabilir ki, bence hiç bir şey olamaz, ama zengin adam kalkıp da 100bin tllik araç kullanmaz senden farkını belli etmesi lazım bu gayet normal. Ha gerçekten kalitesiz işler yapmaya başlayan firmalar cezalarını her zaman çekerler. Mesela apple iphone X e bi iki güncelleme yapıp iPhone XS diye satmaya çalıştı bunun bedelini satış rakamlarıyla ödedi, Volvo ufak ufak alttan grlmeye başladı ve bence bi 5 6 seney araba sektörünün 1 numarası olacak tabi diğer 3 büyük marka audi mercedes bmw gücünü göstermezse, yani bi şekilde bedelini öderler, sadece hava atma odaklı yürümez o işler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cr_juve07 C kullanıcısına yanıt
    Kim bedelini ödüyor acaba ,gene olan alıcıya oluyor ,alacak olanda zaten gidip alıyor o markayı ,sonra forumlarda görüyoruz şu kadar masraf açtı ne yapacam

    Ama şuna katılıyorum masrafsız olan araçlarında albenisi ,dizaynı ,başka yerlerinde sorunları oluyor o yönden de bir terslik var ,tüm markalar enjektör ucuyla bişeyler veriyor alıcıya.

    son 15 yıldır da markaların y.dışı temsilciliklerinede ulaşsan adamlar yerel temsilcinize başvurun diyerek baştan savıyorlar Türkiyeyi ezberlemişler ,saymıyorlar.
  • Öyle adamalardan nefret ederim seni like için araç olarak kullanmış her zaman derim sosyal medya kullanan aptaldır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sodayı 200 liraya iteleyen beachlerden biri 150k takipçi sayısı altındakileri işletmeye almıyormuş bi arkadaşım anlattı. Şoka girdim. 40 yaşıma merdiven dayadım. Bizim en büyük havamız Sony Walkman ve Rebook Pump ayakkabılardı :/ Millet kafayı yemiş...
  • işte o hava atmak için insanlar içinde fil boku olan kahveye starfaksta 20 lira verebiliyor
  • Sosyal medya için yazacak olursam, bana göre o mecralar yalanlar ve samimiyetsizlikler üzerine kurulmuş bir ortam. Gerçek hayatta seninle konuşmaya tenezzül etmeyenler o ortamlarda canım, kardeşim, dostum vs gibi kelimeler kullanıyor. Sosyal medyayı sadece hobilerim için kullanıyorum.
  • Begen atin beyler seri olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir kişi neden facebook ya da instagram kullanır ? hadi facebook biraz anlaşılabilir bişey. 70lik teyzeler bile hesap açım 1957 den kalma arkadaşlarını bulabiliyor. fakat instagramı ben hala çözebilmiş değilim. seyyar albüm nedir lan niçin ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geberit

    Kim bedelini ödüyor acaba ,gene olan alıcıya oluyor ,alacak olanda zaten gidip alıyor o markayı ,sonra forumlarda görüyoruz şu kadar masraf açtı ne yapacam

    Ama şuna katılıyorum masrafsız olan araçlarında albenisi ,dizaynı ,başka yerlerinde sorunları oluyor o yönden de bir terslik var ,tüm markalar enjektör ucuyla bişeyler veriyor alıcıya.

    son 15 yıldır da markaların y.dışı temsilciliklerinede ulaşsan adamlar yerel temsilcinize başvurun diyerek baştan savıyorlar Türkiyeyi ezberlemişler ,saymıyorlar.
    İşte türkiyede öyle o olay, apple yine sağolsun adam gibi hizmet veren tek marka, ekranda ufak bi siyah nokta vardı, ekran kırıldı bi gün götürdüm parasıyla değiştirmek için, görevliye dedim bi de siyah bi nokta var ekranın içinde o da çözülür dimi, bu telefonun kendi hatası zaten ekran değişim sebebi denildi ve ekran ücretsiz değişti, şaşırdım kaldım, zaten olması gereken bu aslında ama türkiyede böyle şeyler göremediğimiz için bi şok oluyoruz, tüketici çok bişey ödemiyor aslında avrupada adam asgari ücretin yarısıyla alabiliyor telefonu, apple senelerdir değişiklik yapmadıgı için kaybediyor ve böyle giderse bitme yoluna gidecek, yani bedelini öder illa ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.yasoo

    Sodayı 200 liraya iteleyen beachlerden biri 150k takipçi sayısı altındakileri işletmeye almıyormuş bi arkadaşım anlattı. Şoka girdim. 40 yaşıma merdiven dayadım. Bizim en büyük havamız Sony Walkman ve Rebook Pump ayakkabılardı :/ Millet kafayı yemiş...
    orası neresi yav
  • Alaçatı da bir mekanmış.
  • Boşluk hava ile doldurulur,hava atan insan boştur,dolu insanın hava atmaya ihtiyacı yoktur.
  • Sosyal medya bir tür neofeodalizm'e benziyor bence. İnsanı istediği şekle sokup üzerinden büyük paralar kazanıyor Ardında da boş ve mutsuz insanlar bırakıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eskiden böyleydi şimdi böyle mevzularını bırakın arkadaşlar, insanımız her zaman aynıydı. Sosyal medya daha kolay görmemizi sağladı olay bu, önceden hava atmaya çalışan insanlar yok muydu ? İnternete koymuyordu, komşusunu çağırıyor yada sohbetlerde anlatıyordu. İnternet sadece mevzuyu kolaylaştırdı.

    Hava atılmasını geçtim, insanlar yaşamadığı sahip olmadığı şeyleri de "öyleymiş" gibi göstermeye çalışıyor. Mesela kendimden örnek vereyim, Allah'a şükür iyi bir araca sahibim baldızım ne zaman bizimle vakit geçirse, direksiyondan kendi arabasıymış gibi paylaşıyor, ne zaman bir mekana götürsem yemeğin tadına bakmadan fotoğrafını paylaşıyor...Kendisine göre değilde başkalarının beğenisine göre hareket ediyorlar, mesela yemek paylaşan birisi bütün yediklerini değilde sadece pahalı mekanda yediklerini paylaşıyor, mesela araba konusunda da öyle her arabayı değilde modeli iyi araçları daha çok paylaşıyor. Neden ? Çünkü başkaları daha çok beğenir diye...

    Bunun adı ilgi arsızlığı, benim anlamadığım binlerce kişinin ilgisini çekince ne oluyor ? :) Ticari bir amaç yoksa tamamen zaman kaybı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.yasoo

    Alaçatı da bir mekanmış.
    buldum mekanı da takipçisi 15k
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-89183934B

    hava atacak bir şeyi olmayanlar hep şikayet eder
    Hava atmak güzel bir şey mi yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millet sırf sosyal mecralara fotoğraf koymak için tatile geziye gidiyor ya. Etrafında ne gördün ne anladın anlat desen diyecek 2 cümlesi bile yok. Allah aşkına bir yerde manzara görür görmez hemen şu telefonu çıkartma olayınız yok mu arkadaş, deli oluyorum deli. Hanımlar yapıyor genelde bunu. Ya bir manzaraya bak, havayı kokla, etrafını seyret, otur iki yudum birşey iç manzaraya karşı, anın tadını çıkart, sonra ne çekiyorsan çek! Sırf bu yüzden baldızla bir yere gitmiyorum artık. Karının fotoğraf çekme merasimleri yüzünden gideceğimiz yere gidemiyoruz anasını satayım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AE08F0836 -- 6 Ağustos 2019; 16:39:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Hava atmak güzel bir şey mi yani

    Alıntıları Göster
    güzel olup olmaması konusunda en ufak bir yorum yapmadım :D
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.