< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Örnek-1:
Eski telefon sektörünün lideri Nokia sağlamlık ve kalite açısından tercih edilirdi. Alırdın uzun süre kullanırdın. Şuanki telefon sektörünün lideri Apple yazılım ve hava atma satıyor. Sağlamlık açısından çöp. En ufak darbede deforme oluyor. Her güncellemede eskitme politikası güdüyor. Garanti servisi kendi hatalarında güzel çalışıyor o konuda bir sıkıntı yok.(Ancak bu bir kanuni zorunluluktur, lütuf değildir.) ''Benim garantim bitti ücretiyle ekranını değiştirmek istiyorum.'' diyen kişiye dalga geçer gibi telefon fiyatı kadar ücret çıkartıyor. Kısası ''defol git yenisini al bana ne'' diyor. Bunu devam ettirebilmek için piyasaya yedek parça da vermiyor. 8 senedir Apple kullanıyorum. Bana sattığı şey yazılım ve havasını atma ihtimali. Örnek-2: Mercedes araçlarının durumu ortada. Eski Mercedes araçlarını alırdın ömürlük kullanırdın. Şimdi bana sözde konfor, teknoloji satıyor. Otomotiv sektöründe en çok şikayetçi olunan başlık teknolojik aksamlar. En az sıkıntı çıkaran 10 markanın içinde ne Mercedes var ne Volkswagen ne de BMW. Sözde bu markalar Otomotiv sektörlerinin lider. Bana ne satıyor bunlar? Hava atma ihtimali. 2003 seviyesinde yeni araç da çıkarsa Mercedes satar. Çünkü artık markasını satıyor aracını değil. (Araçlar güçlü ve konforlu bu konuda sıkıntım yok. Ama ben sürekli bu aracın osunu busunu tamir ettireceksem ne işime yaradı konforu gücü) Örnek-3: Restoranları bile artık hava atma ve popülarite üzerine tercih ediyoruz. Herkes lokma yemeye başladı. 1000 yıldır lokma var bu topraklarda. İnsanlar sevmedi de ne olduysa artık sevmeye başladı. Değişen ne? Hiçbir şey. Sadece popülarizm. Örnek-4: Kendimi bildim bileli Adidas marka ayakkabı giyerim. Bundan 13-14 sene önce aldığım ayakkabılar minimum 2-3 yıl giyebilirdim. Şuanki aldığım ayakkabıların ömrü 6 ay falan. 6 ay sonunda muhakkak bir yeri patlıyor-deforme oluyor. 4 sene önce aldığım ayakkabı 2 hafta sonra dikişlerini patlattı. Marka aynı marka ne oldu markaya? Eskiden kaliteyi temsil ediyordu artık sadece markanın ismini temsil ediyor. |
aynen ya bizim arkadaş buluşalım diyo buluşuyoruz
telefonda oyun oynuyo ulan hırbo madem muhabbet etmicen telefonla oynucan beni niye çağarıyosun... |
Cem yılmaz anı yaşa diyor ya çok haklı örn tolga çeviğe gidiyorsun mesela yanında herif şak şak fotoluyor açı beğeniyor vesaire ne için paylaşıyım ıhııı ben tolga çevikteydim ulan salondayken kamerana açı yaratmaya çalışmaktan gösteriyi anlamadın durumun heyecanını yitirdin çok garip çok.
|
Layk insanı olmak yanlış. Layk insanlarını dikkate almak daha da yanlış. Bir daha görüşmem sorarsa nedenini söylerim işte o zaman ben ne yapıyorum der. Yoksa ne desen boş.
|
Okuduğum en boş yorumlardan biri.
|
Arkadaşlarıyla buluşupta cep telefonuyla oynayanlara ayar oluyorum. Böyle yapacaksan gelme kardeşim. Git evinde oyna ne halt yiyeceksen. Karşınızda ki insana az saygınız olsun. Elinde telefonla kendilerini kaybediyorlar. Çok ayıp bu yapılan.
|
Ahlaki olarak halkımız çökmüş durumda şuan ciddi ciddi. Özellikle Ak Parti dönemi ile bu dejenarasyon inanılmaz ilerledi.
Televizyonlardan sürekli pompalanan bilinç altı mesajların ne kadar güçlü olduğunu siz düşünün. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-94B38574C -- 5 Ağustos 2019; 9:52:41 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Cheritto -- 5 Ağustos 2019; 19:41:4 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-530508BB2 -- 5 Ağustos 2019; 19:58:38 > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|