Şimdi Ara

Hava atmak insanlarda hastalık olmuş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
4
Favori
50.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
392 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar selam mobilden yaziyorum ufak cumle hatalari olabilir.
    Dun uzun suredir gorusmedigim bir arkadasimla bulustuk. Bolgede manzarasiyla ünlü bir tepe var. İki sohbet ederiz diye arabayla oraya gittik. 2 saate yakin kaldik ama sadece bir sigara icimlik vakit kadar sohbet edebildik. Surekli kendi fotografini cekme ve bana cektirme derdinde. Aksam da instagrama atip beni etiketleyip kardesimi cok ozlemisim cok eglendik gibisinden etiketler atmis. 2 dk zor sohbet ettik demek ki tek derdi ona buna hava atmak. Benim gibi manzarayi izleyen ya 1 yada 2 kisi vardi gerisi garip sekilllere girerek poz verme derdindeydi. Milletin tek derdi like sayisi olmus,yalan yanlis sozler.
    Hepinize iyi gunler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Örnek-1:
    Eski telefon sektörünün lideri Nokia sağlamlık ve kalite açısından tercih edilirdi. Alırdın uzun süre kullanırdın.
    Şuanki telefon sektörünün lideri Apple yazılım ve hava atma satıyor. Sağlamlık açısından çöp. En ufak darbede deforme oluyor. Her güncellemede eskitme politikası güdüyor. Garanti servisi kendi hatalarında güzel çalışıyor o konuda bir sıkıntı yok.(Ancak bu bir kanuni zorunluluktur, lütuf değildir.) ''Benim garantim bitti ücretiyle ekranını değiştirmek istiyorum.'' diyen kişiye dalga geçer gibi telefon fiyatı kadar ücret çıkartıyor. Kısası ''defol git yenisini al bana ne'' diyor. Bunu devam ettirebilmek için piyasaya yedek parça da vermiyor. 8 senedir Apple kullanıyorum. Bana sattığı şey yazılım ve havasını atma ihtimali.
    Örnek-2:
    Mercedes araçlarının durumu ortada. Eski Mercedes araçlarını alırdın ömürlük kullanırdın. Şimdi bana sözde konfor, teknoloji satıyor. Otomotiv sektöründe en çok şikayetçi olunan başlık teknolojik aksamlar. En az sıkıntı çıkaran 10 markanın içinde ne Mercedes var ne Volkswagen ne de BMW. Sözde bu markalar Otomotiv sektörlerinin lider. Bana ne satıyor bunlar? Hava atma ihtimali. 2003 seviyesinde yeni araç da çıkarsa Mercedes satar. Çünkü artık markasını satıyor aracını değil. (Araçlar güçlü ve konforlu bu konuda sıkıntım yok. Ama ben sürekli bu aracın osunu busunu tamir ettireceksem ne işime yaradı konforu gücü)
    Örnek-3:
    Restoranları bile artık hava atma ve popülarite üzerine tercih ediyoruz. Herkes lokma yemeye başladı. 1000 yıldır lokma var bu topraklarda. İnsanlar sevmedi de ne olduysa artık sevmeye başladı. Değişen ne? Hiçbir şey. Sadece popülarizm.
    Örnek-4:
    Kendimi bildim bileli Adidas marka ayakkabı giyerim. Bundan 13-14 sene önce aldığım ayakkabılar minimum 2-3 yıl giyebilirdim. Şuanki aldığım ayakkabıların ömrü 6 ay falan. 6 ay sonunda muhakkak bir yeri patlıyor-deforme oluyor. 4 sene önce aldığım ayakkabı 2 hafta sonra dikişlerini patlattı. Marka aynı marka ne oldu markaya? Eskiden kaliteyi temsil ediyordu artık sadece markanın ismini temsil ediyor.
    Cem yılmaz anı yaşa diyor ya çok haklı örn tolga çeviğe gidiyorsun mesela yanında herif şak şak fotoluyor açı beğeniyor vesaire ne için paylaşıyım ıhııı ben tolga çevikteydim ulan salondayken kamerana açı yaratmaya çalışmaktan gösteriyi anlamadın durumun heyecanını yitirdin çok garip çok.
  • Sırf bu yüzden sosyal medya kullanmıyorum. Bir şeyi yaparken gerçekten mutluysan bunu yanındakilerle ya da gerçekten seninle birlikte mutlu olacaklarla paylaşırsın eyvallah. 300 kişilik kuru kalabalığa show yapmaya gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-94B38574C -- 5 Ağustos 2019; 9:52:41 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cem yılmaz anı yaşa diyor ya çok haklı örn tolga çeviğe gidiyorsun mesela yanında herif şak şak fotoluyor açı beğeniyor vesaire ne için paylaşıyım ıhııı ben tolga çevikteydim ulan salondayken kamerana açı yaratmaya çalışmaktan gösteriyi anlamadın durumun heyecanını yitirdin çok garip çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu dışı da pek farklı değil


    Kınıyorum böylelerini kankine selam söyle : )
  • hava atacak bir şeyi olmayanlar hep şikayet eder
  • Layk insanı olmak yanlış. Layk insanlarını dikkate almak daha da yanlış. Bir daha görüşmem sorarsa nedenini söylerim işte o zaman ben ne yapıyorum der. Yoksa ne desen boş.
  • Arkadaşın yaptığına hava atmak denemez

    Denyolar hava atsa ne olacak ki
  • bence dünyadaki en güzel karı banu alkandır
  • Sosyal medya ve görgüsüz çocuk yetiştirme yöntemleri yüzünden böyle olduk.

    Eskiden pahalı ve iyi markalar kaliteyi temsil ederdi.
    Artık hava atmayı temsil ediyor. Telefon, araba gibi sektörlerdeki iyi markaların hiçbiri kaliteyle, sağlamlıkla ortaya çıkmıyor. Eskiden iyi marka kalite ile ölçülürdü. Artık havasını atabiliyor musun? Atamıyor musun? Olayına döndü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-530508BB2

    Sosyal medya ve görgüsüz çocuk yetiştirme yöntemleri yüzünden böyle olduk.

    Eskiden pahalı ve iyi markalar kaliteyi temsil ederdi.
    Artık hava atmayı temsil ediyor. Telefon, araba gibi sektörlerdeki iyi markaların hiçbiri kaliteyle, sağlamlıkla ortaya çıkmıyor. Eskiden iyi marka kalite ile ölçülürdü. Artık havasını atabiliyor musun? Atamıyor musun? Olayına döndü.
    Ne tür şeyler markalar hocam

    Merak ettim bana da paylaşır mısınız :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Cheritto

    Ne tür şeyler markalar hocam

    Merak ettim bana da paylaşır mısınız :)

    Alıntıları Göster
    Soruyu anlamadım daha açık yazabilir misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-530508BB2

    Soruyu anlamadım daha açık yazabilir misin?

    Alıntıları Göster
    Eskiden hangi ürünlerin markası kaliteyi temsil ederdi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Cheritto -- 5 Ağustos 2019; 19:41:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Cheritto

    Eskiden hangi ürünlerin markası kaliteyi temsil ederdi ?

    Alıntıları Göster
    Örnek-1:
    Eski telefon sektörünün lideri Nokia sağlamlık ve kalite açısından tercih edilirdi. Alırdın uzun süre kullanırdın.
    Şuanki telefon sektörünün lideri Apple yazılım ve hava atma satıyor. Sağlamlık açısından çöp. En ufak darbede deforme oluyor. Her güncellemede eskitme politikası güdüyor. Garanti servisi kendi hatalarında güzel çalışıyor o konuda bir sıkıntı yok.(Ancak bu bir kanuni zorunluluktur, lütuf değildir.) ''Benim garantim bitti ücretiyle ekranını değiştirmek istiyorum.'' diyen kişiye dalga geçer gibi telefon fiyatı kadar ücret çıkartıyor. Kısası ''defol git yenisini al bana ne'' diyor. Bunu devam ettirebilmek için piyasaya yedek parça da vermiyor. 8 senedir Apple kullanıyorum. Bana sattığı şey yazılım ve havasını atma ihtimali.
    Örnek-2:
    Mercedes araçlarının durumu ortada. Eski Mercedes araçlarını alırdın ömürlük kullanırdın. Şimdi bana sözde konfor, teknoloji satıyor. Otomotiv sektöründe en çok şikayetçi olunan başlık teknolojik aksamlar. En az sıkıntı çıkaran 10 markanın içinde ne Mercedes var ne Volkswagen ne de BMW. Sözde bu markalar Otomotiv sektörlerinin lider. Bana ne satıyor bunlar? Hava atma ihtimali. 2003 seviyesinde yeni araç da çıkarsa Mercedes satar. Çünkü artık markasını satıyor aracını değil. (Araçlar güçlü ve konforlu bu konuda sıkıntım yok. Ama ben sürekli bu aracın osunu busunu tamir ettireceksem ne işime yaradı konforu gücü)
    Örnek-3:
    Restoranları bile artık hava atma ve popülarite üzerine tercih ediyoruz. Herkes lokma yemeye başladı. 1000 yıldır lokma var bu topraklarda. İnsanlar sevmedi de ne olduysa artık sevmeye başladı. Değişen ne? Hiçbir şey. Sadece popülarizm.
    Örnek-4:
    Kendimi bildim bileli Adidas marka ayakkabı giyerim. Bundan 13-14 sene önce aldığım ayakkabılar minimum 2-3 yıl giyebilirdim. Şuanki aldığım ayakkabıların ömrü 6 ay falan. 6 ay sonunda muhakkak bir yeri patlıyor-deforme oluyor. 4 sene önce aldığım ayakkabı 2 hafta sonra dikişlerini patlattı. Marka aynı marka ne oldu markaya? Eskiden kaliteyi temsil ediyordu artık sadece markanın ismini temsil ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-530508BB2 -- 5 Ağustos 2019; 19:58:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-530508BB2

    Örnek-1:
    Eski telefon sektörünün lideri Nokia sağlamlık ve kalite açısından tercih edilirdi. Alırdın uzun süre kullanırdın.
    Şuanki telefon sektörünün lideri Apple yazılım ve hava atma satıyor. Sağlamlık açısından çöp. En ufak darbede deforme oluyor. Her güncellemede eskitme politikası güdüyor. Garanti servisi kendi hatalarında güzel çalışıyor o konuda bir sıkıntı yok.(Ancak bu bir kanuni zorunluluktur, lütuf değildir.) ''Benim garantim bitti ücretiyle ekranını değiştirmek istiyorum.'' diyen kişiye dalga geçer gibi telefon fiyatı kadar ücret çıkartıyor. Kısası ''defol git yenisini al bana ne'' diyor. Bunu devam ettirebilmek için piyasaya yedek parça da vermiyor. 8 senedir Apple kullanıyorum. Bana sattığı şey yazılım ve havasını atma ihtimali.
    Örnek-2:
    Mercedes araçlarının durumu ortada. Eski Mercedes araçlarını alırdın ömürlük kullanırdın. Şimdi bana sözde konfor, teknoloji satıyor. Otomotiv sektöründe en çok şikayetçi olunan başlık teknolojik aksamlar. En az sıkıntı çıkaran 10 markanın içinde ne Mercedes var ne Volkswagen ne de BMW. Sözde bu markalar Otomotiv sektörlerinin lider. Bana ne satıyor bunlar? Hava atma ihtimali. 2003 seviyesinde yeni araç da çıkarsa Mercedes satar. Çünkü artık markasını satıyor aracını değil. (Araçlar güçlü ve konforlu bu konuda sıkıntım yok. Ama ben sürekli bu aracın osunu busunu tamir ettireceksem ne işime yaradı konforu gücü)
    Örnek-3:
    Restoranları bile artık hava atma ve popülarite üzerine tercih ediyoruz. Herkes lokma yemeye başladı. 1000 yıldır lokma var bu topraklarda. İnsanlar sevmedi de ne olduysa artık sevmeye başladı. Değişen ne? Hiçbir şey. Sadece popülarizm.
    Örnek-4:
    Kendimi bildim bileli Adidas marka ayakkabı giyerim. Bundan 13-14 sene önce aldığım ayakkabılar minimum 2-3 yıl giyebilirdim. Şuanki aldığım ayakkabıların ömrü 6 ay falan. 6 ay sonunda muhakkak bir yeri patlıyor-deforme oluyor. 4 sene önce aldığım ayakkabı 2 hafta sonra dikişlerini patlattı. Marka aynı marka ne oldu markaya? Eskiden kaliteyi temsil ediyordu artık sadece markanın ismini temsil ediyor.

    Alıntıları Göster
    Sanırım siz zenginsiniz bu beni ilgilendirmez tabi ama kalite düşüşü konusunda haklısınız.


    Bilinçsiz tüketim toplumları çoğaldıkça ürünlerdeki kalite de değersizleşmeye başladı.

    Bu toplumları kim yarattı (hangi sistem) niçin bu duruma getirildiler önce bunu sorgulamak gerek.




  • Arkadaşlığınızı gözden geçirin bence.
    Gerçek arkadaşınız olsa sizle güzel vakit geçirmeye çalışırdı.Beraber bir fotograf çektirip Paylaşabilirsin normaldir.Ama bu anlattığınız tarzda insanlar bana göre boş insanlar.Çok şükür çevremde yok bu tarz insanlar olmasınada izin vermem zaten...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Insan garip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Cheritto

    Sanırım siz zenginsiniz bu beni ilgilendirmez tabi ama kalite düşüşü konusunda haklısınız.


    Bilinçsiz tüketim toplumları çoğaldıkça ürünlerdeki kalite de değersizleşmeye başladı.

    Bu toplumları kim yarattı (hangi sistem) niçin bu duruma getirildiler önce bunu sorgulamak gerek.

    Alıntıları Göster
    Bilinçsiz tüketim toplumlarının yanında satıcı firmanın güçlü alıcının güçsüz konumda olması durumu da var. Büyük firmalar ne dayatırsa onu kabul edeceksin alternatifi yok.
    Satış sözleşmesi iki taraflı bir sözleşme. Ben bu sözleşmeye hiçbir şey ekleyemiyorum. Satıcı firma tek taraflı karar verilmiş bir sözleşme sunuyor. Senin sözleşme hususunda yapabileceğin tek şey evet ya da hayır demek.
    Sosyal devlet olgusu burada devreye girmesi lazım. Satıcı her zaman güçlüdür, çok parası vardır, bünyesinde avukat barındırır. Alıcı ise sadece alıcıdır muhtemelen parası sadece ihtiyaçlarına gidiyor. Bir avukatı yok ayrıca verecek vekalet ücreti de yok.

    Örnek vermek gerekirsek 6502 sayılı kanunun 52. maddenin 4. fıkrası:
    ''(4) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir
    gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli
    süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması hâlinde de tüketici
    sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş
    olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden
    daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez''


    Kanunun belirttiği gibi 12 aydan uzun taahütlerden abone herhangi bir neden belirtmeden ve ceza ödemen vazgeçebilir. Hangi iletişim firması bunu uyguluyor? Hiçbiri. Mantık ne? 10 kişiden 7-8 tanesi tüketici hakem heyetine gitmeyecek. Kanunsuz kazandığım para cepte. EE 3 tanesi gitse ne olur? Veririm onların parasını zaten vermem gereken paraydı. Uzun süren heyet kararları ve bilinçsizlik tüketiciyi ''ver parayı gitsin'' mantığına itiyor. Bir de tüketici mahkemesine itiraz süreci var ki o zaman tüketici kaybederse vekalet ücreti de ödemek zorunda.

    Yapılması gereken gayet basit bir firma bir kanun maddesini ihlal etmeyi alışkanlık hale getirmeye başladığı zaman o madde üzerinden doğan uyuşmazlıklarda tüketici 4 katını talep etme hakkı doğacak. Bu da tüketiciye hakkını aramak için motivasyon sağlayacak. Satıcı firmaya da kanuna uymama durumunda caydırıcılık sağlayacak.




  • Lise arkadasim ve onun kardesiyle ege-akdeniz turu yaptik.. Allah'im dedim, benim ne isim var bu insanlarla diye düsündüm.. Nere gidersek resim cekiliyorlar, ya bu kadar özenti mi olur. cocuk icki icmiyor ama havuzdayken kokteyl süsü verilmis bir bos bardak gördü, onunla poz verdi... Acayip pisman oldum.. Bu insanlarin övünecek bi seyleri yok, düsük kapasiteli insanlar. Haliyle kendilerini bu sekilde tatmin ediyorlar, halbu ki daha cok ezik konumuna düsüyorlar ama farkinda degiller... Ben bi daha asla böyle insanlarla tatile cikmam...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.