Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

HASTAYIM Gribi geçirmenin en iyi yolu ne?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
60
Cevap
1
Favori
8.024
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> HASTAYIM Gribi geçirmenin en iyi yolu ne?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    513 Mesaj
    walla kardeş,
    yatacan sırt üstü bi hafta.....başka çözümü yok....bilesin.
    |
    |
    _____________________________
    AMD forever
  • Yüzbaşı
    376 Mesaj
    Git alsın birayı sen içmessen ben içerim
    |
    |
    _____________________________
    etiketin lüzumu yok bizi eskiler bilir.
    "?"
  • Binbaşı
    1833 Mesaj
    en iyi cozum, tylol-hot ic bi tane.. gir yatagin icine iyice bir terle.. sabah kalkinca gir bi dusa, aksamina hic bisiyin kalmaz.. allah sifa versin....
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    376 Mesaj
    Yuk gitme yataa. Kalkma bilgisayarın karşısından. Aman diyim.
    Hasta değilmişsin gibi davran.
    |
    |
    _____________________________
    etiketin lüzumu yok bizi eskiler bilir.
    "?"
  • Onbaşı
    16 Mesaj
    Dinlenmek dışında gribe iyi gelen hiç birşey yoktur.İlaçlar sadece gribin yan etkilerine karşı kullanılır..baş ağrısı,burun tıkanıklığı gibi...sadece yatıcaksın ve onun seni bırakmasını bekliceksin.geçmiş olsun.
    |
    |
    _____________________________
    Ne zaman içime baksam,yükseklik korkum depreşir...
  • Yüzbaşı
    376 Mesaj
    Madem dinlenmek dışı bişeye yaramıyor neden ilaçlar varki??
    |
    |
    _____________________________
    etiketin lüzumu yok bizi eskiler bilir.
    "?"
  • Mesut Çevik
    7757 Mesaj
    Yaw kardeşimde bi burun spreyi vardı sıktım bi halta yaramadı, bu gün grip için ilaç alacam antibiyotik felan inş işe yarar bu arada dinlenmeye fırsatmı var yaw benim ömrüm çalışmakla geçiyor
    |
    |
    _____________________________
    Ödüller, Soru-Cevap yayınları ve fazlası https://twitch.tv/mesutcevik
  • Binbaşı
    1502 Mesaj
    ne halin varsa gor sende benım gıbı ayakta iyileşiceksin galiba
    |
    |
    _____________________________
  • Mesut Çevik
    7757 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: tedoa

    ne halin varsa gor sende benım gıbı ayakta iyileşiceksin galiba


    Kanka ne ettim sana ben yaw hasta adama böle denirmi zaten moral sıfır
    |
    |
    _____________________________
    Ödüller, Soru-Cevap yayınları ve fazlası https://twitch.tv/mesutcevik
  • Yarbay
    3772 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: nakka

    grip aşısı maalesef %25-30 oranında etkindir bu da çok düşüktür... onun yerine tedbirli olmakta fayda var...Ayrıca bir arkadaş tylol-hot demiş...almayın tavsiye edilmez....

    grip aşısı çocuk ve yaşlılara uygundur , bizim yaşımızdakilere herhangi bir olumlu etki yapmaz
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    146 Mesaj
    İŞLEK BİR YOLA , ÇAKIL BÜYÜKLÜĞÜNDE TAŞLARDAN DİZ , ERTESİ GÜN BİŞEYİN KALMAZ SPEED...

    ( MERAK ETTİN DİMİ...? )
    |
    |
    _____________________________
    Her şeyin yok olduğu anda bile ümit vardır...
    Ümidini kaybetmiş olanın ise başka kaybedecek bir şeyi yoktur...
  • Mesut Çevik
    7757 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: @node

    İŞLEK BİR YOLA , ÇAKIL BÜYÜKLÜĞÜNDE TAŞLARDAN DİZ , ERTESİ GÜN BİŞEYİN KALMAZ SPEED...

    ( MERAK ETTİN DİMİ...? )


    Abi ne ettimde öldürmeye çalışıyon beni
    |
    |
    _____________________________
    Ödüller, Soru-Cevap yayınları ve fazlası https://twitch.tv/mesutcevik




  • Teğmen
    146 Mesaj
    BÜYÜK SÖZÜ DİNLE , DUA EDECEN BANA SONRA , ÇIK DIŞARI TAŞLARI DİZ , İŞLEK BİRYER OLSUN , SONRA DÖN KAPALI MEKANINA VE DİNLEN...
    |
    |
    _____________________________
    Her şeyin yok olduğu anda bile ümit vardır...
    Ümidini kaybetmiş olanın ise başka kaybedecek bir şeyi yoktur...
  • Mesut Çevik
    7757 Mesaj
    denesemmi acep?
    |
    |
    _____________________________
    Ödüller, Soru-Cevap yayınları ve fazlası https://twitch.tv/mesutcevik
  • Yarbay
    6586 Mesaj
    öncelikle geçmiş olsun...

    ben grip olduğum zaman yaptıklarımı anlatayım...

    yatmadan önce limonlu ıhlamur iç bol miktar biraz da meyve ye... (mandalina portakal)...

    o gece yatarken üstüne bir kat daha fazla ört...

    o gece yüksek miktarda terlemeye bak ...

    sabah kalktığında bir güzel duş al...

    duştan sonra saçını iyice kuruladıktan sonra hiçbirşeyin kalmaz...

    dediklerimi yap ağaçlara yazık....

    % 100 kesin ve net çözüm
    |
    |
    _____________________________
    Zamanını dolu işlere harcamazsan, boş işler zamanını harcar. (deep)
  • Binbaşı
    1859 Mesaj
    gribe ilaç falan fayda etmez.. en iyisi bol bol dinlen, vitamin protein takviyesi yap. vücudun kendi kendini iyileştirir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7352 Mesaj
    bünyeden bünyeye farkeder ama ben sabah sıkı bir kahvaltının üstüne calcium c sandoz atıyorum bir tane gün içinde içtiklerime dikkat ediyorum akşamda yatarken bir sandoz daha atıyorum sabaha geçiyor.çok ağırsa aynını 1 gün daha yapıyorum.arada bir şekilde ter atarsan heleki 80 derecede 10 dakika sauna falan turp gibi yapar adamı
    |
    |
  • Teğmen
    146 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Speed-Step

    denesemmi acep?


    SEN BİLİRSİN SPEED , TECRÜBEYLE DEFALARCA SABİTLENMİŞTİR...
    |
    |
    _____________________________
    Her şeyin yok olduğu anda bile ümit vardır...
    Ümidini kaybetmiş olanın ise başka kaybedecek bir şeyi yoktur...
  • Mesut Çevik
    7757 Mesaj
    Abi en güzel yol gibi bu akşam bunu bi deneyeyim ilaçlar anca yarın gelir bu gün yazdırır yarın alırım anca vala Deep abi ne varsa sende var
    |
    |
    _____________________________
    Ödüller, Soru-Cevap yayınları ve fazlası https://twitch.tv/mesutcevik
  • Yarbay
    7352 Mesaj
    allah akıl fikir versin ne diyim?
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal
google reklamları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,922
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.