Şimdi Ara

harddisk YARDİM !

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
9
Cevap
0
Favori
215
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    arkadaşlar harddiskimden sürekli bellek azalioo !! nedeni ne olabilir.. daha geçen gün 95,6 gb boş alan görünüodu ama az önce baktim 87,3 gb alan kalmiş. hiç bişiyde yüklemedim ama azalio neden olabilir ?



    |
    |
    _____________________________
    INTEL Q9650 CORE 2 QUAD 3.0 GHz Socket 775 12MB, 1333 MHz - GIGABYTE EP45C-DS3R, P45, DDR2-DDR3, 2X PCIExp, Socket 775, ATI CrossFireX - OCZ 4 GB (2048 x 2) DDR3 1333 Mhz RAM Platinum, CL7 - SEAGATE 1 TB HDD SATA II NCQ 32 MB - HIS HD4870X2, 2 GB, PCIExp Ekran Kartı, Direct X10.1, DDR5, 512 bit, 1500/3600 - Thermaltake Armor+ VH6000BWS PC Kasası - THERMALTAKE Toughpower 1500W Cable Management PSU W0171R
    ! ! ! CREATIVE X-FI TITANIUM FATAL1TY PRO PCI-E 7.1 - Logitech Z-5500 Digital 505 Watt 1010 Rms ! ! !
  • Yüzbaşı
    848 Mesaj
    ya aynı sorun bendede war. ilk başlarda baya takıyodum kafama noluyo bu pc ye die.artık pek takmıyorum ama.
    olsun genede onemlı yanı....
    mesela benım C de 50 gb boş yer warken 1 ay gibi bir zamanda 34 e indi(hiç birşey yüklemememe rağme)+ ccleaner ilede temizliyorum sık sık.

    bilenler yardımcı olurlarsa seviniriz.
    |
    |
    _____________________________

    Pentax K200D
    Pentax SMC-DA 18-55 mm f/3.5-5.6 AL II | Pentax SMC-DA 50-200 mm f/4-5.6 ED| Pentax SMC-M 50mm f/1.7 | Jupiter 37A - 135mm f/3.5 | Pentax D-BG3 Battery Grip
  • Yarbay
    4560 Mesaj
    Virüs yerleşmiş sanırım bilgisayara.Ve habire dosya yaratıp hard diski dolduruyor.Size tavsiyem nod32 veya türevleri anti virüs ve antispy programları yükleyerek,bilgisayarı güvenli kipte başlatıp,taramadan geçirmek.
    |
    |
    _____________________________
    Tebessüm, iki insan arasındaki en kısa mesafedir.
  • Yarbay
    3189 Mesaj
    sildiğin bilgileri pc bir süre saklar ,sistem geri yükleme ile alakalı olsa gerek
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1506 Mesaj
    Vista kullanıyorsanız , sistem geri yükleme yi kapatın.

    Çok yer kaplıyo vistada sistem geri yükleme.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Benden Tavsiye ne nod32 nede başka bi antivirüs en iyisi bi format sonrası kaspersky kurman o zman bak gör hiçbirşey kalmaz ne yer azalır nede başka bi şey...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    848 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Thema

    Vista kullanıyorsanız , sistem geri yükleme yi kapatın.

    Çok yer kaplıyo vistada sistem geri yükleme.


    hocam nası kapatcaz onu peki bi anlatsan
    |
    |
    _____________________________

    Pentax K200D
    Pentax SMC-DA 18-55 mm f/3.5-5.6 AL II | Pentax SMC-DA 50-200 mm f/4-5.6 ED| Pentax SMC-M 50mm f/1.7 | Jupiter 37A - 135mm f/3.5 | Pentax D-BG3 Battery Grip
  • Yüzbaşı
    848 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: street_cops


    quote:

    Orjinalden alıntı: Thema

    Vista kullanıyorsanız , sistem geri yükleme yi kapatın.

    Çok yer kaplıyo vistada sistem geri yükleme.


    hocam nası kapatcaz onu peki bi anlatsan


    bide onu kapatınca bi zararımız olurmu. yani sistemi geri yukleme yapcagımız zaman yapamıyomuyuz.. nası oluyo bi anlatın yaw
    |
    |
    _____________________________

    Pentax K200D
    Pentax SMC-DA 18-55 mm f/3.5-5.6 AL II | Pentax SMC-DA 50-200 mm f/4-5.6 ED| Pentax SMC-M 50mm f/1.7 | Jupiter 37A - 135mm f/3.5 | Pentax D-BG3 Battery Grip
  • Yüzbaşı
    848 Mesaj
    ya hakkaten kapattım geri yüklemeyi, C 34 gb den,46 gb ye cıktı.oh be dünye warmış. ama bi sorun oluşturur mu?
    |
    |
    _____________________________

    Pentax K200D
    Pentax SMC-DA 18-55 mm f/3.5-5.6 AL II | Pentax SMC-DA 50-200 mm f/4-5.6 ED| Pentax SMC-M 50mm f/1.7 | Jupiter 37A - 135mm f/3.5 | Pentax D-BG3 Battery Grip
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
emek server
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,350
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.