Şimdi Ara

Hangi araç konforlu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Günaydın değerli dostlarım ; size başka bir konuda sorum olacak . Önce kendimden örnek vereyim sizde bu örneğe göre kullandığınız arabalarla ilgili yorum yazarsanız çok memnun olurum. Ben şimdiye kadar Opel Record 1700 ; Reno 9 GTC ; 1998 model Opel Astra Sedan kullandım ; 2010 Opel Astra Sedan 111. yıl seri kullanıyorum .

    Opel Record 1700 : Bu araba gövdeden vitesli , içi çok geniş , bagajı derya gibi büyük , dönemine göre kullanışlı araba idi. Adanadan çıkıp çok rahatlıkla Eskişehire seyahat etmişizdir.

    Reno 9 GTC : Klasik aile arabası , deviri çok fazla olmayan 120 km hız üstünde direksiyonu titreyen bir araba idi.Görüş mesafesi ön camda fena değil . Direksiyonu sert ve Adanadan Ankaraya giderdim arabadan inince belim ağrırdı ve bana geri dönermisin deseler hayır diyeceğim bir araba idi .

    1998 Model Astra Sedan : Görüş mesafesi rahat , virajlarda güvende hissettiren , ABS si olmayan , direksiyon hidroliği iyi olmasada insanı çok yormayan , Adanadan İstanbula kadar devamlı gidilebilecek rahatlıkta , tork iyi olan , kaportası sağlam bir araba .

    2010 Model Astra 111. Seri : Görüş mesafesi rahat , virajlarda bir önceki araba kadar olmasada idare eden . Direksiyon hidroliği orta seviyede , sürümü rahat , klimalı ortamlarda bayırda bayılan , Adanadan İstanbula kadar gidilebilecek , 120 km den sonra sesi içeri alan , full donanımı iyi olan , kaporta kalitesi önceki Astraya göre zayıf olan araba . Torku bir önceki Astraya göre zayıf kalan araba .

    Sizlerde model , marka ve yıl yazarak kullandığınız araçların konforu ilgili yorumları yazarsanız yeni araba alacak arkadaşlarada ışık tutar. Değişik araba marka ve modelleri vasıta , SUV , ticari olabilir . Saygılarımla.








  • Fluence : geniş iç mekan az yakan çok kaçan dci motorlu yol ve motor sesi pek yok ama rüzgar sesi hafif hafif hep var. Hissiz direksiyon,yerden yüksek gövdesi , yumuşak suspansiyonlar, geniş yanaklı ince taban lastikler güvensiz hissettirir. Normal hızlarda gidilirse yormaz.


    Mondeo MK4: geniş iç mekan 1.6 tdci ile yeterli performans ortalama yakıt , yere yakın ,hisli direksiyon sistemi, ince yanaklı nispeten geniş lastikleri ile virajlarda çok güven verir. Kalites algısı yüksek konforlu donanımlı araba. Yormaz


    Honda CRV: 2.0 150 hp lik motor cvt ve çok ağır kasası yüzünden tofaş performansı sergiliyor yüksek yakıt düşük performans sunuyor. sessiz iç mekan. 18 inc jantları sert darbeleri emmekte zorlanıyor. geniş yanaklı lastikler ve yerden yüksek gövdesi ile fazla salınıma giriyor virajlarda güven vermiyor (klasik bir suv) normal hızlarda gidildiğinde yormuyor ve konforlu denebilir.


    Partner 1.9d: çok yakıp az kaçan motor ama oldukça sağlam hidrolik direksiyon olduğu için çok yormuyor. Ticariler içinde yere yakın olduğu için nispeten iyi yol tutuyor. yalıtım diye bişey yok suspansiyonları yumuşak karakterli frenler hisli ama araba durmuyor.


    Clio 4 0.9 TCe: basarsan giden ama yakan basmayınca az yakan bir motor. Karakterine biraz alışmak lazım 3 silindir olduğu için alt devirlerde titreşim var. Turbo lag fazla ama dolduğu zaman gayet güzel götürüyor ve uzaktan duyanları m50 sıralı 6 sanacağı mükemmel bir sesi var (3 silindirin avantajı). İç mekan çok dar sert suspansiyonlar ve camların dar olması ile özellikle arkada oturanları çok yoruyor. Son makyajda yalıtım ciddi manada gelişmiş 110 120 de içeride ses çok az 2012 modeller ile 2019 modeller bu konuda çok farklı.


    Citroen C4: İç mekan orta halli ama arka taraf dar genel manada sert suspansiyonları var dolu paketindeki ince yanaklar ile çok da konforlu değil. Donanım zengini, sessiz iç mekan az yakan çok kaçan yakışıklı araba.


    Volvo s60 : 1.5t motoru ile kullanmıştım gerçekten harika bir araba suspansiyonların yol tutuş konfor dengesi mükemmel en bozuk yolda bile arabadan en ufak tıkırtı gelmiyor ve virajlarda çok güven veriyor direksiyon çok hisli alt takımdaki ford etkisi sürüşe keyif katıyor motor yeterliydi yakıt tüketimi pek düşük değil. Yormayacak bir araç.


    Mercedes c180 (w204) : konfor yol tutuş dengesi harika. 1.6 turbo motoru rahat yürütüyor iç mekan sessiz tıkırtı vs sesleri olmadan gidiyorsunuz ama çok büyük şaft tüneli yüzünden 5. kişi işkence çekiyor. Ses sistemi ve iç mekan kalitesi gerçekten etkileyici.


    Bora,Passat B5: döneminin ötesinde araçlar. Konfor yol tutuş dengesi güzel kaliteli iç mekan ve dönemine göre sessiz kabinleri var. Aslında yumuşak suspansiyonları var ama yere yakın oldukları ve hisli direksiyonları olduğu için virajlarda güven veriyor yoksa limitleri çok yüksek değil. 1.8t motor çok lineer hızlanıyor uzun ömürlü ve keyifli bir motor.


    Astra K: 1.4t motor ile gayet iyi gidiyor tork konvertörlü şanzımanı çok iyi çalışıyor ve hafifliği sayesinde ani yön değişimlerinde çok kıvrak davranıyor. yalıtımı güzel rahatsız etmeyen sert suspansiyonları var trim sesi çok az yeterli iç mekanı var.


    Bmw 1.16d f20: Rft lastiklere rağmen suspansiyonları hiç rahatsız etmiyor. İnanılmaz dengeli bir araç ne yaparsanız yapın kontrolden çıkmıyor herzaman şöför ile iletişimde. Arka koltukları dik geniş şaft tüneli ve çok dar olması sebebi ile sadece şöför ve yanındaki rahat edebiliyor arka koltuktakiler yoldan zevk alamaz. Oturma pozisyonu yere çok yakın.


    ve daha birsürü arabaya şehirler arasında bindim ama yazmaya üşendim 

  • Fluence : geniş iç mekan az yakan çok kaçan dci motorlu yol ve motor sesi pek yok ama rüzgar sesi hafif hafif hep var. Hissiz direksiyon,yerden yüksek gövdesi , yumuşak suspansiyonlar, geniş yanaklı ince taban lastikler güvensiz hissettirir. Normal hızlarda gidilirse yormaz.


    Mondeo MK4: geniş iç mekan 1.6 tdci ile yeterli performans ortalama yakıt , yere yakın ,hisli direksiyon sistemi, ince yanaklı nispeten geniş lastikleri ile virajlarda çok güven verir. Kalites algısı yüksek konforlu donanımlı araba. Yormaz


    Honda CRV: 2.0 150 hp lik motor cvt ve çok ağır kasası yüzünden tofaş performansı sergiliyor yüksek yakıt düşük performans sunuyor. sessiz iç mekan. 18 inc jantları sert darbeleri emmekte zorlanıyor. geniş yanaklı lastikler ve yerden yüksek gövdesi ile fazla salınıma giriyor virajlarda güven vermiyor (klasik bir suv) normal hızlarda gidildiğinde yormuyor ve konforlu denebilir.


    Partner 1.9d: çok yakıp az kaçan motor ama oldukça sağlam hidrolik direksiyon olduğu için çok yormuyor. Ticariler içinde yere yakın olduğu için nispeten iyi yol tutuyor. yalıtım diye bişey yok suspansiyonları yumuşak karakterli frenler hisli ama araba durmuyor.


    Clio 4 0.9 TCe: basarsan giden ama yakan basmayınca az yakan bir motor. Karakterine biraz alışmak lazım 3 silindir olduğu için alt devirlerde titreşim var. Turbo lag fazla ama dolduğu zaman gayet güzel götürüyor ve uzaktan duyanları m50 sıralı 6 sanacağı mükemmel bir sesi var (3 silindirin avantajı). İç mekan çok dar sert suspansiyonlar ve camların dar olması ile özellikle arkada oturanları çok yoruyor. Son makyajda yalıtım ciddi manada gelişmiş 110 120 de içeride ses çok az 2012 modeller ile 2019 modeller bu konuda çok farklı.


    Citroen C4: İç mekan orta halli ama arka taraf dar genel manada sert suspansiyonları var dolu paketindeki ince yanaklar ile çok da konforlu değil. Donanım zengini, sessiz iç mekan az yakan çok kaçan yakışıklı araba.


    Volvo s60 : 1.5t motoru ile kullanmıştım gerçekten harika bir araba suspansiyonların yol tutuş konfor dengesi mükemmel en bozuk yolda bile arabadan en ufak tıkırtı gelmiyor ve virajlarda çok güven veriyor direksiyon çok hisli alt takımdaki ford etkisi sürüşe keyif katıyor motor yeterliydi yakıt tüketimi pek düşük değil. Yormayacak bir araç.


    Mercedes c180 (w204) : konfor yol tutuş dengesi harika. 1.6 turbo motoru rahat yürütüyor iç mekan sessiz tıkırtı vs sesleri olmadan gidiyorsunuz ama çok büyük şaft tüneli yüzünden 5. kişi işkence çekiyor. Ses sistemi ve iç mekan kalitesi gerçekten etkileyici.


    Bora,Passat B5: döneminin ötesinde araçlar. Konfor yol tutuş dengesi güzel kaliteli iç mekan ve dönemine göre sessiz kabinleri var. Aslında yumuşak suspansiyonları var ama yere yakın oldukları ve hisli direksiyonları olduğu için virajlarda güven veriyor yoksa limitleri çok yüksek değil. 1.8t motor çok lineer hızlanıyor uzun ömürlü ve keyifli bir motor.


    Astra K: 1.4t motor ile gayet iyi gidiyor tork konvertörlü şanzımanı çok iyi çalışıyor ve hafifliği sayesinde ani yön değişimlerinde çok kıvrak davranıyor. yalıtımı güzel rahatsız etmeyen sert suspansiyonları var trim sesi çok az yeterli iç mekanı var.


    Bmw 1.16d f20: Rft lastiklere rağmen suspansiyonları hiç rahatsız etmiyor. İnanılmaz dengeli bir araç ne yaparsanız yapın kontrolden çıkmıyor herzaman şöför ile iletişimde. Arka koltukları dik geniş şaft tüneli ve çok dar olması sebebi ile sadece şöför ve yanındaki rahat edebiliyor arka koltuktakiler yoldan zevk alamaz. Oturma pozisyonu yere çok yakın.


    ve daha birsürü arabaya şehirler arasında bindim ama yazmaya üşendim 





  • Opel Combo aracını kullanıyorum yeni modelini aracım gerçekten çok sağlam aldığım günden beri çok memnunum yol tutuşu olsun yakıt tüketimi olsun her şeyi dört dörtlük.

  • Up

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault 9 GTD: Bu arabayı 1987 de 0 almıştım. A noktasından B noktasına gitmek için idealdi. Ama uzun yolda çok yoruyordu. 54 hp idi yanlış hatırlamıyorsam performansı kötüydü. 1991 de sattım.


    Toyota Corolla Liftback: Sorunsuz ve yumuşak süspansiyonlu idi. Direksiyonu falan çok ağır değildi. Ama çok ses alıyordu.


    Renault Safrane 2.0: Özellikle uzun yolda çok zevkli konforlu kaliteli bir araçtı. 1993 te rahmetli dedem almıştı. Araba boştayken alırdım hep dedemden. Unutamayacağım araçlardandır.


    Renault 21 1.6 Optima: Perfomansı dışında iyidi dönemine göre. Konforlu ve geniş bir otomobildi. 1993 te alıp 2001 e kadar kullandık.


    Opel Astra F: 1998 de 2. araç olarak almıştım. Hacim dışında güzel bir arabaydı. Konforu tatminkardı.


    Renault Laguna 1 1.9 DCI:Dönemine göre hoş oturaklı ve dolu bir otomobildi. 2000 de aldık. Konfor ve sürüş zevki olarak iyiydi.


    Peugeot 307: Geniş bir otomobildi segmentine göre. Dönemine göre orta seviyede konfor sunuyordu.


    Peugeot 508 1.6 THP:2011 de aldım. Sert bir otomobildi. Nasıl kullanırsanız öyle oluyordu. Sakin kullanımda yumuşakken sert kullanımda yola yapışabiliyordunuz. Zevkli bir sürüşü vardı.


    Peugeot 508 1.6 BlueHDI :2020 de 2016 model olarak aldım. THP den daha zevkli bir sürüş sunuyor. Ama daha konforlu sert kullanmak istemiyorsunuz.


    Audi A3:1.2 TFSI motoruyla çok canlıydı. Ama konfor anlamında zayıftı.


    Audi A4:2.0 TDI motoruyla zevkli bir otomobildi.Konfor olarak normal D segmenti araçlar kadar konforlu ve konfor odaklı değildi.


    Audi A5:1.4 TFSI motoruyla güzel bir deneyim sunuyor. Ama konfordan çok sportiflik odaklı bir otomobildi.


    Renault Clio III: 1.5 dci motor ile az yakıt tüketiyordu. Konfor olarak çok kötü değildi.


    Renault Scenic IV:Bu aracı yurtdışından aldık. Konforu tartışılmaz.


    Citroen C5: Kullandığım en konforlu otomobiller arasında ilk 3 e çok rahat girebilecek bir otomobil. Süspansiyonları puf puftu.


    Renault Laguna III: Konfor açısından segmentinin orta iyilerindendi. Güzel bir araçtı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drknl35 -- 6 Ekim 2020; 18:48:35 >




  • Babamin 1.6 Golf Tdi dsg si var.Lokum gibi araba.Benim egea 1.3 multijetim var arababin konforunda sorun yok.Ama yalitim hak getire.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.