Şimdi Ara

Hamachi ye giremiyorum acil yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler Arkadaşlarla Minecraft oynamak için hamachi kurdum. Düne kadar hiç bir sorun yoktu oynayabiliyordum. bugün motorla bağlantı kurulamadı diye bir hata aldım bağlanmak isterken. Ardın internette gördüğüm bir çözüm yolunu denedim. Düzelmedi. sildim geri yükledim daha beter oldu. Şu an ağ ve paylaşım merkezin Hamachi diye bir ağ bile yok. Acil yardımlarınızı bekliyorum



    _____________________________
    Mechanical Engineer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klaus32

    Beyler Arkadaşlarla Minecraft oynamak için hamachi kurdum. Düne kadar hiç bir sorun yoktu oynayabiliyordum. bugün motorla bağlantı kurulamadı diye bir hata aldım bağlanmak isterken. Ardın internette gördüğüm bir çözüm yolunu denedim. Düzelmedi. sildim geri yükledim daha beter oldu. Şu an ağ ve paylaşım merkezin Hamachi diye bir ağ bile yok. Acil yardımlarınızı bekliyorum

    hamachinin update si varsa kurmayı dene
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MSN ye giremiyorum:(((
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.