Şimdi Ara

Hafif ticari mi otomobil mi mantıklı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
5.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hafif ticarilerin ötv oranları düşük o yüzden ucuza alabiliyoruz.
    Ancak hafif ticarilerin Mtv'si yüksek, her sene muayeneye giriyor ve hız sınırı düşük.
    Otomobillerde ise genel olarak yolculuklar daha konforlu oluyor, yol sesi ve trim sesleri hafif ticarilere göre az oluyor.
    Ben hafif ticariler arasında en çok yeni Connect'i beğendim.
    Ayrıca Coruier ve Doblo modellerini de beğeniyorum.
    Amerika'ya bakarsak Connect, Mustang'den daha pahalıya satılıyor.
    Connect Mustang'den niye pahalı anlayamadım beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.
    Ayrıca bu vergi oranları mevcutken sıfır hafif ticari almak mı mantıklı yoksa aynı paraya sıfır otomobil almak mı mantıklı ?
    Benim gördüğüm kadarıyla geniş aileler ve yaşlılar hafif ticari tercih ediyor.
    Bizim ailemizde geniş ama ben babama hafif ticari araç aldıramıyorum, tek aldığı araç tipi sedan.
    Babam o araçlar şirketler için, aileler otomobil tercih etmeli diyor.
    Bu konuda da düşüncelerinizi bekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Otomobilgini -- 3 Haziran 2015; 18:14:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • coruier almanya fiyatı focus ve fiestan çok daha pahalı yani ötv ile satılıyor olsa türkiyede 70.000 tlden aşağı alamayız bu çok büyük bir fırsatşuan 1.5 tdcı fiyatı 45.000 tl 1.0 ecoboost modeli gelsin çok iyi bir seçenek olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HAKTAN06 -- 3 Haziran 2015; 18:21:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peçetedenüreyenadam

    Hafif ticarilerin ötv oranları düşük o yüzden ucuza alabiliyoruz.
    Ancak hafif ticarilerin Mtv'si yüksek, her sene muayeneye giriyor ve hız sınırı düşük.
    Otomobillerde ise genel olarak yolculuklar daha konforlu oluyor, yol sesi ve trim sesleri hafif ticarilere göre az oluyor.
    Ben hafif ticariler arasında en çok yeni Connect'i beğendim.
    Ayrıca Coruier ve Doblo modellerini de beğeniyorum.
    Amerika'ya bakarsak Connect, Mustang'den daha pahalıya satılıyor.
    Connect Mustang'den niye pahalı anlayamadım beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.
    Ayrıca bu vergi oranları mevcutken sıfır hafif ticari almak mı mantıklı yoksa aynı paraya sıfır otomobil almak mı mantıklı ?
    Benim gördüğüm kadarıyla geniş aileler ve yaşlılar hafif ticari tercih ediyor.
    Bizim ailemizde geniş ama ben babama hafif ticari araç aldıramıyorum, tek aldığı araç tipi sedan.
    Babam o araçlar şirketler için, aileler otomobil tercih etmeli diyor.
    Bu konuda da düşüncelerinizi bekliyorum...

    1.0 ecoboost motorlu courier'i hiçbir ticarici almaz.




  • Mesela Doblo fiyatlarına baktım 17 bin euro'dan başlıyor.
    500l bile daha ucuz.
    Onlar Golf parasına Doblo alabiliyor.
    Bizim için bu bir fırsat olabilir mi ?
    Son olarak Doblo mu daha iyi Courier mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu sınıfda en çok otomobile benzeyen courierdir bmax le tamamen aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kangooda var scenicle aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiorino,nemo,bipper de bana normal otomobil hissi veriyor. Tabi en full olanı.
    Mesela fiat fiorino 1.3 multijet emotion

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims

    Fiorino,nemo,bipper de bana normal otomobil hissi veriyor. Tabi en full olanı.
    Mesela fiat fiorino 1.3 multijet emotion

    Emotion en full ü değil premio en full hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims

    Fiorino,nemo,bipper de bana normal otomobil hissi veriyor. Tabi en full olanı.
    Mesela fiat fiorino 1.3 multijet emotion

    Emotion en full ü değil premio en full hocam

    Mesela yani
    Premio fiorino ya hiç binmedim. Emotion modeli de otomobil konforunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims

    Fiorino,nemo,bipper de bana normal otomobil hissi veriyor. Tabi en full olanı.
    Mesela fiat fiorino 1.3 multijet emotion

    Emotion en full ü değil premio en full hocam

    Mesela yani
    Premio fiorino ya hiç binmedim. Emotion modeli de otomobil konforunda

    Bende premio'ya bindim eski donanımlılara göre güzel araç ama ticari sonuçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ford courier otomobil tadında bir hafif ticari ama yine de ticari ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims

    Fiorino,nemo,bipper de bana normal otomobil hissi veriyor. Tabi en full olanı.
    Mesela fiat fiorino 1.3 multijet emotion

    Arka koltukları berbat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Becker

    quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims

    Fiorino,nemo,bipper de bana normal otomobil hissi veriyor. Tabi en full olanı.
    Mesela fiat fiorino 1.3 multijet emotion

    Arka koltukları berbat.

    Hafif ticariye göre iyi ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ticari alımlarının çok farklı nedenleri olabiliyor.
    küçükesnaf işindede kullanır.
    benim gibi suv-jip alamayan onun yerine alır.
    diesel otomobil ,mpv alamayan onun yerine alır. vs vs.

    asla otomobil konforu vermezler onlar gibi yolda tutmazlar.
  • Bmax alır ön koltuğun tamamen yatıyor olmasının keyfini çıkarırdım.
    Üstüne b max ı ikinci el 1,6 atmosferik otomatik alıp lpg ile çok güzel kombinlerdim.
    Her yıl muayneye gitmez, hız sınırına takılmaz, gereksiz ceza yemez, fazladan sigorta kasko ödemezdim.

    Yada ikinci el picasso yada grand picasso alır dizel otomatiğin tadına bakardım.
    Yada renault scenic alırdım...
    Vs.. Vs..

    Liste uzar gider.

    Ama zorda kalmadıkça gidip koltuk ısıtması , dijital kliması , geri görüş kamerası falan var diye " lanse edilen " kamyonet sınıfındaki araçlardan birini almazdım..

    Yada cam tavanlı SW versiyon 508 mesela..
    Daha sıralamakla bitmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 4 Haziran 2015; 0:04:18 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiorino aldım en fulu araçda trim ses yok yol tutuşu baya beğendim sadece bagajı küçük geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim almama nedenim

    -Her yıl muayene
    - düşük hız sınırı
    - virajlardaki verdiği hissiyat
    - bagajının beklenen kadar büyük olmaması
    -yalıtım ve konfor yönünün zayıf olması.

    C segment bir SW çok çok daha kullanışlı ve rahat şahsi fikrim :)
  • Geçen sene 2008 c-max aldığım fiyata 2014 (sıfır km) courier alınıyordu, niyetlendim de ancak dezavantajlarından dolayı vazgeçtim.

    -MTV 6 yıldan sonra düşüyor (otomobilde 3)
    -Muayene her sene (bunu önemsemedim kendi adıma, yıllık 170 lira civarı)
    -İstanbul'a yolun düşünce boğaziçi köprüsünden geçemiyorsun (sürekli gitmesem de yolum düşüyor)
    -Büyükşehir merkezlerinde gündüz giriş yasağı olabiliyor (mesela Ankara Kızılay, yabancı plaka da olacağımdan ilk beni durdururlar)
    -Hız sınırı (özellikle ortalama hız radarının olduğu yerde gerçekten 90 ile gitmek gerekiyor şehirlerarası)
    -Sıfır alınca otomobile nispeten değer kaybı fazla gibi.
    -Kış lastiği zorunluluğu (Afyon'da çalışırken c-max e almadım ancak courier olsa almak zorundaydım)

    Yani bu aracın avantajı sadece alırken, sonradan dezavantajlar gündeme geliyor. Ancak piyasa koşullarında temiz araç bulamasam sıfır olduğu için tercih edebilirdim yine de küçük b sınıfı araç yerine.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.