Şimdi Ara

HADİ BU KONUYA TİPİNİZİ ATIN.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
0
Favori
5.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 48
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 34
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 27 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 19
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Stan Marsh (34 mesaj) jasonn123 (5 mesaj) YediGüzelAdam (4 mesaj) BÖCCÜK ♂ (4 mesaj) Guest-63DBB8E76 (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (27 mesaj) Mobil (64 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (9 mesaj) Uygulama (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> HADİ BU KONUYA TİPİNİZİ ATIN.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1070 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    En az iki ss gelirse ben de atarım, daha önce tipim nasıl konum var zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stan Marsh -- 10 Mayıs 2018; 11:12:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    [26 Haziran 2021 03:43:36 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
  • Binbaşı
    1070 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: RevengeRain

    Hocam çok yakışıklısınız. Pişmaniye gibi saçlarınız var maşallah yiyesim geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1070 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Momoa

    What is it? 😔

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Stan Marsh

    What is it? 😔

    Alıntıları Göster
    Tipi
  • Binbaşı
    1070 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jason Momoa

    Tipi

    Alıntıları Göster
    Peki hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1070 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yok mu ulen bir cesaretli yiğit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    321 Mesaj

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1980 Mesaj
    Her yere atmam, kıymetimi bilin.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-63DBB8E76

    Her yere atmam, kıymetimi bilin.



    kıymetlimisss
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
  • Yarbay
    2824 Mesaj
    sa tapu kadastro memuruyum

  • Herkes atsa belki atardım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Şimdilik bunla idare edin 😉




    Bu da abimle gezerken..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SinceTheBeginning -- 9 Mayıs 2018; 14:30:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1070 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lachowski

    sa tapu kadastro memuruyum

    Maymunuyum diye okudum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1062 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SinceTheBeginning

    Şimdilik bunla idare edin 😉




    Bu da abimle gezerken..

    Lan bi p*rno yıldızına benzettim ama hadi hayırlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1042 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-63DBB8E76

    Her yere atmam, kıymetimi bilin.



    Hocam yapmayın şöyle ya!

    Ergenler şimdi abanmıştır.
    Ayrıca habire mesaj alacaksınız görün.
  • Binbaşı
    1042 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cetinsangu

    Lan bi p*rno yıldızına benzettim ama hadi hayırlısı

    Alıntıları Göster
    OLum harbi lan. çok benziyor ahahaha.
  • Yarbay
    2252 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hawkbjk

    Karizma yakiyor o keskin cene burun sinek kaydi yanaklar offf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vatikanli Mumin -- 9 Mayıs 2018; 14:41:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Sohbet
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.