Şimdi Ara

::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye) (115. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.879
Cevap
14
Favori
646.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 113114115116117
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence opak siyah daha güzel. Sedefli siyah daha solukmuş gibi geliyor bana.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mby.yigit

    arkadaşlar merhaba, aklıma takılan birşey var, bugün arabada eşim saati sordu ve gözüm direkt olarak mfd2 ekrana gitti sadece radyo frekansı yazıyordu, menüyü karıştırdım ama bulamadım, bundan önce 2006 model scoda octavia elegance kullanıyordum ve onun cd çalar ekranında hava sıcaklığını ve saati görebiliyordum. sanırım bu özellik bizim ekranda yok ama esas merak ettiğim mertbaşaran kardeşimizin takdırdığı ekrandan alırsak bu özelliklerden yararlanabilecekmiyiz


    Hava Sıcaklığı ve saat sadece arabanın kendi ekranında mevcut ne MFD2'de ne de RNS510'da böyle bir opsiyon yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akustik

    Taner hocam senin toyota için yazmış olduğun olayın aynısı benimde başıma geldi. Ankara İStanbul Yolu Reis Lider oto da aynı şekilde dizeli sormak için Aralık ayında bayilerine uğradığımda(!) içeri girememiştim, suratsız , meymentsiz satıcılar yüzünden.
    hoş olayıda zaten İstanbul Toyota ya aksettirdim. bir ekmek için bakkala girdiğimizde hoş geldin/ buyrun falan derler ama bunlar 40 milyarlık araba için bayiye geliyorsun suratına bakmıyorlar.

    Ama bu distribürtörleride anlamıyorum bahsettiğim bayi zaten opel falan bayisi , neziroğlu renault bayisi adama hyundai, ısuzu, suzuki v.s. veriyorlar. memlekette bayi kalmamış gibi. sonrada bu adamlar suratımıza bakmıyorlar. nede olsa başka yerden o parayı kazanıyor.
    Tur oto diye de bir Ford bayisi var, neredeyse öylesine girdiğim yerde focusu alıyorduk.(ki bana kalsa alacaktık ta) çünkü süper bir müşteri ilişkisi var.


    Sevgili Akustik ve diğer sevgili dostlarım.

    Türkiye "otomobil" ne zaman bir "hayal" veya "uzun vadeli yatırım" aracından çıkıp (ki bence çoktan çıkmıştır) bir "tüketim" aracına dönüşürse o zaman otombil bayileri müşterinin ayağına gelecektir. Gerçekten de buradaki bayiler kendilerini bir halt sanıyorlar. Fark ettiyseniz hepsinde takım elbiseli beyefendiler ve döpiyesli hanımefendiler masa başlarında oturmuşlar müşterinin gelmesini bekliyorçar. Hiçbiri bence satış/pazarlama/ikna kabiliyeti eğitimi almamıştır. Hâlâ satışlar "tanıdık" üslubu ve "falanca amcaoğlu gönderdi" sistemine dayanarak yapılmaktadır.

    Geçen yıl pejmurde bir halde (spor ayakkabı, traşsız, eski bir kot, beyaz t-shirt falan) BMW bayine gittim, 520d almak istediğimi söyledim, içeriye alındım ama hiçkimse ilgilenmedi. Ne o beyefendiler, ne de o hanımefendiler. Parasal gücüm vardı ama sanırım giyim, intiba ve etkileyicilik yönünden uygun değildim. Oradan çıkarken içimden bayideki çalışanlara "işte müşterileri böyle kaçırıyorsunuz" dedim. Markanın piyasadaki prestijine göre giyinmek gerekiyor anlaşılan. Resimlerden de gördüğünüz gibi ben Passat'ımı almaya LCW sweatshirt, 501 ve Nike giyerek gittim. Bir tek ben bu şekilde giyinmiştim. Diğer herkes düğüne gider gibiydi (bilhassa bayiide çalışan bayanlar).

    Almanya'da araç almak istiyorsunuz. Deneme sürüşü yapmadan imkansız hiçkimse almaz. Deneme sürüşü için gereken tek şey sürücü belgeniz ve kimlik belgeniz. Bayiye veriyorsun, o anda siz ve araç full kasko sigortalanıyorsunuz. Aracı çarpsanız bile sorun yok. Kavga, başrışma, "seni süründürürüm" gibi tehditler yok, araç çalınsa bile bayi anında sigortadan parasını alır.

    ABD'de daha da güzel. Hem araçlar sudan ucuz, hem de mesela VW deneme sürüşü için aracı evinizin önüne kadar getiriyor, tank dolu, 24 saat istediğin kadar gez, bedava ve beleş, tek şart araca evcil hayvan ve gıda girmeyecek. Akşam da araç evinizin önünden alınıyor. Pazarlama bu. Biz böyle şeylerden ancak "hayal" edebiliriz.

    Türkiye'de otomobil bayilerinin "herkes kısmetini yer" mantığından ileri gitmeleri gerekiyor. Fakat eminim ki test sürüşünü bile, reklamlarda bağıra bağırsa söyleseler de, yürekleri ağızlarına gelerek ve yanında "şirketten birisini" oturtarak yaptırıyorlardır. Mesela test sürüşü istediğinizde herhalde en fazla 10-20 km'lik bir mesafe geliyordur akıllarına. Ama en acısı test sürüşünü hiç teklif etmemeleri. Nasıl olsa istedikten sonra alacak, test sürüşünü kendi aracında yapsın, diye düşünüyorlardır. Tok satıcı bunlar.

    Araç fiyatlarının (daha da) düşmesiyle eminim bizimkilerin de aklı başlarına gelecek.

    Sağlıcakla kalın,

    Taner Göde




  • Amerika kadar olmasa da Passat ve muadil araçlar için test sürüşü imkanı var.

    Aracı istersen sana getiriyorlar, istersen kendin alıyorsun. Araç sınıfına göre en az 1 gün sende kalıyor ve istediğin gibi test ediyorsun. Bunu bizzat yaşadığım için söyleyebilirim. İstanbulda bu imkan var.

    Normalde bende senin gibi spor giyiniyordum ve aynen çok ciddiye almıyorlardı, bu da insanın aklına "parayla imanın kimde olduğu bilinmez" lafını getiriyor.
  • Sevgili Meke, test sürüşü imkanları dediğin gibi ve İstanbul'da varsa bu rekabetin olumlu yansımaları. Bunu duymak hoşuma gitti. Burada, daha güneyde böyle şeyler yok.

    Araçların fiyatı yükseldikçe adamların suratı sertleşiyor.

    AUDI, BMW, MERCEDES gibi satıcılara önceden haber vermeden gidemiyorsun gibi bir hava yaratılmış burada. Zaten BMW bayi de şehrin 40 km dışında! Aracı ve bizimle işi olmayan gelmesin demek bu. Neyse ki VW Aykan Bayi şehrin içinde, çok uzakta değil, evime de yakın.
  • Bende Passat bakmaya gittiğimde eşofmanla gittiğim için ciddiye almamışlardı Ertesi gün BMW'yle gidince 180 çizdiler
  • arkadaslar bizim araclari xenona cevirmek icin butun far sistemini degistirmemiz mi gerekiyor??
  • Xenon güzel olur. Böyle aksesuarların fabrikadan çıkmış olması daha iyi olurdu. En azından insanın elinde 2 adet konvansiyonel Passat farı kalmazdı mesela. Sanırım tüm sistem değişiyor. Türkiye'de ateşleyiciye "motor" diyorlar galiba. Komple değişiyormuş. Takılmışken virajlara göre 15 derece sağa sola dönen sistem de takılsa ALS Adaptive Lighting System. Süper olurdu. Sanırım bundan sonraki aracımın çok daha fazla özelliği olacak, fabrikada takılmış olarak tabi.
  • uzerindeki farlar bosa mi cikicak yani..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode
    Takılmışken virajlara göre 15 derece sağa sola dönen sistem de takılsa ALS Adaptive Lighting System.


    Bildiğim kadarıyla Passat için ALS var ama farda mekanizma yok. Yanları aydınlatan bir ilave ampul var sadece.
    Aynen DSG mantığında olduğu gibi rakiplerde mevcut yapılanı daha iyi yapan birşeyler geliştirmesi VW grubuna hayranlığımı arttırıyor. Adamlar Japon/Kore gibi bakıp daha iyisini/ekonomiğini/kullanışlısını yapıyorlar.
  • Ben sedefli siyah öneririm benim gözümde daha hoş duruyor opaka göre.
    Arkadaşlar öcelikle vw passsat'da kullanılan far sistemlerinin markasını öğrendim sonra bu firmanın tr'de olup olmadığı ve birde bu firmanın xexon sistem yapıp yapmadığını evet yapıyormuş ama sizce passat bi-xexon yapıyormudur
    Serkarakuş aracını xexon'a çevirebilirsin bu sistem sana 800ytl'ye malolur ama standart xexon bi-xexon değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meke


    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode
    Takılmışken virajlara göre 15 derece sağa sola dönen sistem de takılsa ALS Adaptive Lighting System.


    Bildiğim kadarıyla Passat için ALS var ama farda mekanizma yok. Yanları aydınlatan bir ilave ampul var sadece.
    Aynen DSG mantığında olduğu gibi rakiplerde mevcut yapılanı daha iyi yapan birşeyler geliştirmesi VW grubuna hayranlığımı arttırıyor. Adamlar Japon/Kore gibi bakıp daha iyisini/ekonomiğini/kullanışlısını yapıyorlar.


    Benim Passat'ta ALS var. Araba belirli bır hızla giderken vırajlarda 15 derece sağa sola dönüyor. Hatta aşağı yukarı bile oynuyor. Tümseklerden geçerken far aynı noktayı gösteriyor. Ayrıca dediğin gibi tam sağ ve sol dönüşlerde ayrı bir ampul mevcut tamamiyle yanda kalan kör noktaları aydınlatıyor. Mükemmel işleyen dört dörtlük bir sistem




  • Yüksek hızda ampulü bir motorlar çeviriyor, düşük hızda sadece o yöndeki küçük bir ampulü yakıyor.

    http://www.vw.com/passat/features/en/us/#/exterior/afs
    ALS
    The Adaptive Front Lighting System comes standard with your Passat's Bi-Xenon™ headlamps and actually turns the headlamp up to 15 degrees in the direction you’re headed while cruising at freeway speeds. At slow speeds, AFS turns an additional bulb in the direction you’re turning with the flick of the blinker. AFS (Adaptive Front Lighting System) included with Bi-Xenon headlights, includes low beam headlights that swivel horizontally at highway speeds, to improve nighttime visibility around curves.
    Optional In: VR6, VR6 4MOTION®

    http://www.vw.com/passat/features/en/us/#/exterior/xenon_headlamps
    BI-XENON
    A VW headlamp system which shines brighter than halogen or normal filament bulbs. The light beam in a Bi-Xenon headlamp is created by an arc of electricity inside the light bulb filled with xenon gas. And, both the low and high beams use the same bulb. The figurative “good idea” light bulb. Standard In: VR6, VR6 4MOTION®





  • eh daha da iyisi varmış, bilgiler için teşekkürler
  • Ferit Şahenk 1963 doğumluymuş, yani benden sadece 5 yaş büyükmüş... Bak kıskandım şimdi. Herhalde 20 silindirli ve 1 vitesli bir Phaeton Long'a biniyordur, şayet bir otomobile biniyorsa tabi... Kişisel serveti 1,6 milyar dolarmış (bizim Passat'larla buna bir 100.000 dolar daha ekleyebilirsiniz).

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ferit_%C5%9Eahenk


     ::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)


     ::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 25 Şubat 2008; 16:24:05 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: drserkarakus

    arkadaslar bizim araclari xenona cevirmek icin butun far sistemini degistirmemiz mi gerekiyor??


    Kardesim, vw servisinde taktirabilirsin. ALS deil ama kaliteli yapiyolar(Beyaz Isik). Ben arabayi teslim almadan yaptirdim cok da memnunum. Aha resmi


     ::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)




  • Doğuş Grubu’nda Volkswagen Scirocco alarmi...

    09-01-2007, 19:07

    Şirket, yillar önce yanlişlikla satilan bir otomobili bulabilmek için Türkiye’nin altini üstüne getiriyor. Bütün bayiler alarmda...

    Doğuş Grubu’nda Volkswagen Scirocco alarmi verildi. Grup, yanlişlikla satılan Ferit Şahenk’in ilk otomobilini bulmak için Türkiye’nin altini üstüne getiriyor.

    Volkswagen, Audi, Porsche, Seat, Skoda ve Bentley markalariyla bu yil 2 milyar dolarlik ciroya koşan Doğuş Otomotiv, tek bir otomobilin derdine düştü... Şirket, yillar önce yanlişlikla satilan Şahenk’in spor araci Scirocco’yu yeniden bulabilmek için seferber oldu.

    1970’li yillarda ehliyetini aldiği zaman ilk otomobili olan VW Scirocco’nun bulunmasini isteyen Şahenk, grup çalişanlarina “özel ricada” bulundu. Şimdi Doğuş Grubu, araç için haril haril araştirma yapiyor. Şasi numarasi ve plakasi, Doğuş Otomotiv bayilerinin hepsine bildirildi. Bunun yani sira Trafik Araştirma Merkezi Müdürlüğü’nden VW Scirocco’nun akibetiyle ilgili bilgi talep edildi. Tüm bu çalişmalar Ferit Şahenk’in Autoshow fuarinda Murat Günak’in tasarladiği ve önümüzdeki dönemde Scirocco’nun yerine geçecek Iroc’a büyük ilgi göstermesiyle hizlandi. Doğuş çalişanlarinin hedefi ise yilsonuna kadar araci bularak Şahenk’e bir anlamda yilbaşi hediyesi verebilmek...

    GENÇLİK TUTKUM

    Peki garajinda Phaeton, özel yapim Seat, ofis konforunu aratmayan Transporter gibi araçlari bulunduran Ferit Şahenk’in Scirocco tutkusu nereden kaynaklaniyor? İşte kendisinin ağzindan 1973 model aracin önemi:

    “Hayatta en sevdiğim araç Volkswagen Scirocco. Çünkü ehliyeti aldiktan sonraki o bana hareketi sağlayan özgürlüğü sağlayan, eşimle dostumla buluşmamami sağlayandi. Fenerbahçe’de, Bebek’te dostlarimla çay içebilme kolayliğini bu otomobil sağladi. Belirli gençlik yillarimizin verdiği o enerji hevesleri hep bu Scirocco’yla yaptik. İleride bunlarin saticisi olmak, benim için bu şirketlerin arkasindaki Volkswagen’le ilişkide olmak, onlari taniyabilmek müthiş bir zevk. Düşünün siz Volkswagen’le bir yerden bir yere gidiyorsunuz. Ondan 20-25 sene sonra bunu yaratanların fabrikasına gidiyorsunuz onlarla el sIkIşIyorsunuz, beraber yemek yiyiyorsunuz, fuarlarda onlarla ayni üniformayi giyiyorsunuz. Bunlar çok güzel şey...“




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Ferit Şahenk 1963 doğumluymuş, yani benden sadece 5 yaş büyükmüş... Bak kıskandım şimdi. Herhalde 20 silindirli ve 1 vitesli bir Phaeton Long'a biniyordur, şayet bir otomobile biniyorsa tabi... Kişisel serveti 1,6 milyar dolarmış (bizim Passat'larla buna bir 100.000 dolar daha ekleyebilirsiniz).

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ferit_%C5%9Eahenk


     ::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)

    />

     ::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)




    Seninki fanlıktan çok tutkuya dönüşmüş




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Aatabay

    Doğuş Grubu’nda Volkswagen Scirocco alarmi...

    09-01-2007, 19:07

    Şirket, yillar önce yanlişlikla satilan bir otomobili bulabilmek için Türkiye’nin altini üstüne getiriyor. Bütün bayiler alarmda...

    Doğuş Grubu’nda Volkswagen Scirocco alarmi verildi. Grup, yanlişlikla satılan Ferit Şahenk’in ilk otomobilini bulmak için Türkiye’nin altini üstüne getiriyor.

    Volkswagen, Audi, Porsche, Seat, Skoda ve Bentley markalariyla bu yil 2 milyar dolarlik ciroya koşan Doğuş Otomotiv, tek bir otomobilin derdine düştü... Şirket, yillar önce yanlişlikla satilan Şahenk’in spor araci Scirocco’yu yeniden bulabilmek için seferber oldu.

    1970’li yillarda ehliyetini aldiği zaman ilk otomobili olan VW Scirocco’nun bulunmasini isteyen Şahenk, grup çalişanlarina “özel ricada” bulundu. Şimdi Doğuş Grubu, araç için haril haril araştirma yapiyor. Şasi numarasi ve plakasi, Doğuş Otomotiv bayilerinin hepsine bildirildi. Bunun yani sira Trafik Araştirma Merkezi Müdürlüğü’nden VW Scirocco’nun akibetiyle ilgili bilgi talep edildi. Tüm bu çalişmalar Ferit Şahenk’in Autoshow fuarinda Murat Günak’in tasarladiği ve önümüzdeki dönemde Scirocco’nun yerine geçecek Iroc’a büyük ilgi göstermesiyle hizlandi. Doğuş çalişanlarinin hedefi ise yilsonuna kadar araci bularak Şahenk’e bir anlamda yilbaşi hediyesi verebilmek...

    GENÇLİK TUTKUM

    Peki garajinda Phaeton, özel yapim Seat, ofis konforunu aratmayan Transporter gibi araçlari bulunduran Ferit Şahenk’in Scirocco tutkusu nereden kaynaklaniyor? İşte kendisinin ağzindan 1973 model aracin önemi:

    “Hayatta en sevdiğim araç Volkswagen Scirocco. Çünkü ehliyeti aldiktan sonraki o bana hareketi sağlayan özgürlüğü sağlayan, eşimle dostumla buluşmamami sağlayandi. Fenerbahçe’de, Bebek’te dostlarimla çay içebilme kolayliğini bu otomobil sağladi. Belirli gençlik yillarimizin verdiği o enerji hevesleri hep bu Scirocco’yla yaptik. İleride bunlarin saticisi olmak, benim için bu şirketlerin arkasindaki Volkswagen’le ilişkide olmak, onlari taniyabilmek müthiş bir zevk. Düşünün siz Volkswagen’le bir yerden bir yere gidiyorsunuz. Ondan 20-25 sene sonra bunu yaratanların fabrikasına gidiyorsunuz onlarla el sIkIşIyorsunuz, beraber yemek yiyiyorsunuz, fuarlarda onlarla ayni üniformayi giyiyorsunuz. Bunlar çok güzel şey...“


    Anaaaa şimdi bu Skirokko'nun peşine ben düşerim. "ŞAHENK'İN SKOROKKO'SUNU BULANA 2008 PASSAT VARIANT 3.6 V6 T-FSI 4 MOTION HIGHLINE HEDİYE" diye bir bağırsalar ben o Sikorokko'yu bulmaz mıyım acaba, haaa, bulmaz mıyımmmmm...... . . . . . . . . . . (öhöö öhöhööö öhö öhööö öksürükk öksürüükkk)

     ::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)


    http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=201408




  • Ben özel yapim Seat'i merak ettim
  • 
Sayfa: önceki 113114115116117
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.