|
yav koskoca hacettepe tıp böyle bir yer olamaz değil mi ? hütf'li hocalarım şaka desin :l |
|
_____________________________
|

|
yav koskoca hacettepe tıp böyle bir yer olamaz değil mi ? hütf'li hocalarım şaka desin :l |
|
_____________________________
|
|
Sbü yazardı damakcatlatanın hayali sbüde okumak ama söyleyemiyor |
|
çok uzun olduğu için okumadım ama şahsen ilk 100 yapsam kesinlikle devlette tıp okumazdım
|
|
Çok uzun + ekşi sözlük
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Software Engineer METU CENG '25 |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
jwthh
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Koc veya medipol de mi okurdun hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Roger that < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bana boun cmpe yolları gözüktü |
|
_____________________________
|
|
Sbü yazardı damakcatlatanın hayali sbüde okumak ama söyleyemiyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leonard07 -- 7 Ekim 2023; 20:56:20 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Elabore eder msin hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sorunu olan okulların başında boğaziçi gelir bence hocam alınan diploma sonuna kadar değdi dedirtse de < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Boğaziçi harbi o kadar kötü durumda mı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
O kadar kötü değil hala bence en iyi 2 devlet okulundan biri ama devletlerde bi gerileme var < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
lablarda gruba bölünme var mı hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LactobacillusAptalius -- 8 Ekim 2023; 1:4:3 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Vaay be foruma girmeyeli yıllar olmuş şu an 3.sınıfım hazırlıkla beraber hacettepedeki 4.senem gerçekten hacettepe kalitesini hissetmeye başladık bu sene,sınavlar aşırı zor ve final yaklaşıyor… < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Fikrim değişmedi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Software Engineer METU CENG '25 |