Şimdi Ara

Gürgençler.com ile yaşadığım sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 16.01.2021 tarihinde gurgencler.com.tr üzerinden iPad Pro 11'' 2020 Model satın aldım. Ürünü teslim aldığım gün ekran ölü piksel olduğunu fark ettim. Evime en yakın olan Cevahir AVM'deki mağazalarına cihazı bıraktım. Daha sonra bana ölü piksel olduğu onaylandığı ve yeni bir cihaz verileceği söylendi. Bugün (08.02.2021) ise cihazın ücretinin iade edildiğini öğrendim. Ben cihazı aldıktan sonra 3 hafta kullanamadım ve üstüne üstlük yenisini talep etmeme rağmen ücret iadesi yapılmış ve iade eksik. Tableti ben alırken 6499 idi bana ücret iadesi 6429 Olarak yapılmış. Apple pencil 2. Nesil kalemi tablet ile kullanmak için almıştım, 3 haftadır cihaz olmadığı için ve artık cihazın yenisi de gönderilmeyeceği için kaleme ihtiyacımda kalmadı. Bu şekilde bana 2. Nesil kalemi 1119TL'ye kitlemiş oldular.


    Ben ya bana yeni bir cihaz gönderilmesini ya da 2.nesil kalemin iade alınması istiyorum. Bu konuda ne yapabilirim, yol göstericek birisi var mı? Müşteri temsilcisi ile konustum. İade yapıldı her şey yasal, bir şey yapamazsınız dedi.





    Gürgençler.com ile yaşadığım sorun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Example3 -- 11 Şubat 2021; 3:50:1 >







  • Tüketici haklarına şikayet ettim. Beni arayıp ürünün iadesini aldılar.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.