Şimdi Ara

GTA IV Trainer İsteyen Gelsin :) 1.0.4.0/1.0.7.0 için Geldi!! + EFLC

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
172
Cevap
0
Favori
195.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 106
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 12
  • Ortalama Mesaj Aralığı 23 gün 20 saat 43 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 13
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Amroth. (12 mesaj) Gargenchua (10 mesaj) mekandagetto (8 mesaj) RONSPY (6 mesaj) dr.dRe` (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (14 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> Grand Theft Auto >> GTA IV Trainer İsteyen Gelsin :) 1.0.4.0/1.0.7.0 için Geldi!! + EFLC
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar bu basit trainerin o kadar özelliği varki 15 trainer e degişilmez. Aradığınız her türlü özellik var içinde.


    GTA IV Tüm patch sürümlerinde çalışıyor, EFLC de çalışıyor (Linkler Güncellendi)
    STEAM sürümlerin de de çalışıyor.

    Ölümsüzlük
    Sınırsız cephane
    Polislere aranmama
    Araba ve motor yaratma
    Tüm haritayı açma
    Gravity
    Para ekleme
    Niko nun şeklini degiştirme vs aklıma gelen bu kadar diğerlerinide siz görürsünüz zaten





    Trainer Link:www.gtagaming.com/downloads/download/2115
    Çalışması için gereken ASILoader Link:http://alexander.sannybuilder.com/gtaiv/asiloader/ adresinden sol alt köşedeki "latest" butonuna basıp indirin.

    ** 1.0.4.0 ve altı patch kullananlar için özel not
    Eğer traineri yükledikden sonra "EFC20" hatasını alırsanız
    http://alexander.sannybuilder.com/gtaiv/efcfix/ adresinden sol alt köşedeki "latest" butonuna basıp indirin. içindeki dosyaları gta 4 ana dizinine atın.

    Kurulumu şöyle;

    1 ) Indirdiğiniz dosyalardan çıkan tüm dosyaları gta 4 ana dizinine atın
    2 ) Malesef hepsi bu kadar

    Kullanımı;

    1 ) Normal şekilde oyuna girin ve oynamaya başlayın
    2 ) Oyunda " F3 " tuşuna basarak menüye ulaşabilirsiniz

    Menü kullanımı;

    Num. 8 > yukarı
    Num. 2 > aşağı
    Num. 4 > sola
    Num. 6 > sağa
    Num. 0 > geri gelme
    Num. 5 > seçme tuşu
    Backspace menüyü kapatma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Amroth. -- 6 Temmuz 2013; 19:14:54 >



    |
    |




  • Emekli Admin
    5756 Mesaj
    1.0.2.0 patch'i yüklü değilse çalışırmı peki?
  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sylargray

    1.0.2.0 patch'i yüklü değilse çalışırmı peki?
    Evet çalışıyor demek istediğim 1.0.2.0 de 'de çalışıyor du
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Amroth.

    Evet çalışıyor demek istediğim 1.0.2.0 de 'de çalışıyor du

    Alıntıları Göster
    patchsiz çalışırmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winchester -- 24 Şubat 2009; 20:56:02 >
  • Emekli Admin
    5756 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: winchester

    patchsiz çalışırmı

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: süpürman

    patchsiz çalışırmı

    Yukarıda ben aynı soruyu sordum, üstelik arkadaş da cevabını vermiş




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sylargray

    quote:

    Orjinalden alıntı: süpürman

    patchsiz çalışırmı

    Yukarıda ben aynı soruyu sordum, üstelik arkadaş da cevabını vermiş

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sylargray


    quote:

    Orjinalden alıntı: süpürman

    patchsiz çalışırmı

    Yukarıda ben aynı soruyu sordum, üstelik arkadaş da cevabını vermiş

    sağol
    ekleme: hile yapınca bir puan alamazsınız diyor o puan ne işe yarar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winchester -- 24 Şubat 2009; 22:36:40 >




  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: winchester

    quote:

    Orjinalden alıntı: sylargray


    quote:

    Orjinalden alıntı: süpürman

    patchsiz çalışırmı

    Yukarıda ben aynı soruyu sordum, üstelik arkadaş da cevabını vermiş

    sağol
    ekleme: hile yapınca bir puan alamazsınız diyor o puan ne işe yarar

    Alıntıları Göster
    O telefondan hile yaparsan oluyor heralde. trainer de öyle birşey yoktu




  • Yarbay
    3768 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Amroth.

    O telefondan hile yaparsan oluyor heralde. trainer de öyle birşey yoktu

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar f6 ya basin yaniniza gangster veriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeanBack -- 25 Şubat 2009; 0:45:08 >
  • Yarbay
    2617 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LeanBack

    arkadaşlar f6 ya basin yaniniza gangster veriyor

    Alıntıları Göster
    Harika. Şehri birbirine kattım.
  • Yarbay
    3768 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bykanca

    Harika. Şehri birbirine kattım.

    Alıntıları Göster
    ayrica playbox ten romana btün karakterlerle oynayabiliyosunuz
    |
    |
  • Yüzbaşı
    257 Mesaj
    çoook teşekkürler kardeş bayadır beklediğim bir trainer di bu eğer çalışırsa çok minnetkar olacam...
    Süper paylaşım
  • Yüzbaşı
    257 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gargenchua

    çoook teşekkürler kardeş bayadır beklediğim bir trainer di bu eğer çalışırsa çok minnetkar olacam...
    Süper paylaşım
    Dosyaları dediğin yere attım oyun hiç açılmadı klasörün içinden çıkan sound dosyasını attığım yerden sildim oyun açıldı fakat bu seferde o dosya olmayınca trainer çalışmadı. Bende 1.0.2.0 pach yüklü oyunu sorunsuz oynuyorum.
    Yani anliyacağın olmadı gene tutturamadık şu işi yaa...
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gargenchua

    Dosyaları dediğin yere attım oyun hiç açılmadı klasörün içinden çıkan sound dosyasını attığım yerden sildim oyun açıldı fakat bu seferde o dosya olmayınca trainer çalışmadı. Bende 1.0.2.0 pach yüklü oyunu sorunsuz oynuyorum.
    Yani anliyacağın olmadı gene tutturamadık şu işi yaa...


    Alıntıları Göster
    fatal eror hatsı verdi bu treyneri yapınca nasıl düzelir




  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: muhitin

    fatal eror hatsı verdi bu treyneri yapınca nasıl düzelir

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilyasturna


    Dosyaları dediğin yere attım oyun hiç açılmadı klasörün içinden çıkan sound dosyasını attığım yerden sildim oyun açıldı fakat bu seferde o dosya olmayınca trainer çalışmadı. Bende 1.0.2.0 pach yüklü oyunu sorunsuz oynuyorum.
    Yani anliyacağın olmadı gene tutturamadık şu işi yaa...







    quote:

    Orjinalden alıntı: muhitin

    fatal eror hatsı verdi bu treyneri yapınca nasıl düzelir




    xlive wrapper yüklümü?




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Amroth.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ilyasturna


    Dosyaları dediğin yere attım oyun hiç açılmadı klasörün içinden çıkan sound dosyasını attığım yerden sildim oyun açıldı fakat bu seferde o dosya olmayınca trainer çalışmadı. Bende 1.0.2.0 pach yüklü oyunu sorunsuz oynuyorum.
    Yani anliyacağın olmadı gene tutturamadık şu işi yaa...







    quote:

    Orjinalden alıntı: muhitin

    fatal eror hatsı verdi bu treyneri yapınca nasıl düzelir




    xlive wrapper yüklümü?

    Alıntıları Göster
    tamam oldu kardeşim teşekür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winchester -- 25 Şubat 2009; 21:00:07 >




  • Er
    9 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: winchester

    tamam oldu kardeşim teşekür ederim

    Alıntıları Göster
    ben yapamadım bi yardımcı olsan.Dediğin gibi 4 dosyayıda oyunun kurulu olduğu dizine attım Oyuna giriyorum f3 e basıyorum menü fln gelmiyor.Oyunun Versiyonu 1.0.2.0
    |
    |
  • Teğmen
    201 Mesaj
    yok kardeşim olmadı
    DSOUND.DLL hatası veriyo

    asilog.txt erişim engellendi diyo
    neden acaba
  • Binbaşı
    1610 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: yalcinonline

    yok kardeşim olmadı
    DSOUND.DLL hatası veriyo

    asilog.txt erişim engellendi diyo
    neden acaba
    xlive wrapper yükleyin birde öyle deneyin
  • Teğmen
    123 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Amroth.

    xlive wrapper yükleyin birde öyle deneyin

    Alıntıları Göster
    ben yaptım oldu ancak öldürdüğüm adamlar yere düşmüyor havaya yükselip uçuyorlar.nikoya araba çarptığında oda düşmüyor havaya uçuyor birdaha yere düşmüyor nedir bu iş yokmu çözümü.lütfen bilgisi olan yardım etsin.
  • Binbaşı
    1725 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oneyangora

    ben yaptım oldu ancak öldürdüğüm adamlar yere düşmüyor havaya yükselip uçuyorlar.nikoya araba çarptığında oda düşmüyor havaya uçuyor birdaha yere düşmüyor nedir bu iş yokmu çözümü.lütfen bilgisi olan yardım etsin.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar kullandıktan sonra ayarları nerden sıfırlayacağız
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant vp
valorant points
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

MAIL
0,362
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.