Şimdi Ara

GT5 ETKİNLİKLERİ.Time Trial , Drift 4.etkinlik açıldı !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
1.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet ağalar puanları ve süreleri görelim.herhalde çoğunuz şu bol xp ve para veren yarışları bitirmişdsinizdir.sıra geldi bayrağımızı göndere çekmeye.bu konuya sürelerimizi ,ince ayarlarımızı ve ipuçlarını yazalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maydo67 -- 14 Ocak 2011; 12:09:34 >



  • ilk soru benden olsun madem.time trial de mazda rx8 '07 seçtim.aracı 1200 kilo yaptım ama beygirini artırmak istediğimde en az 252 beygir oluyor araç.kurallarda 200 bbeygir ve 1200 kilo ile sınırlı.aero parçalar,şanzıman ,süspansiyon tam takır ama 1. vatandaşın ghostunu yükledim.adam uçuyor düzlüktede virajdada.varsa madridde time trial kasan yardımcı olursa sevinirim.
  • Ben de bir japon arabası kullanmıştım hazır garajda olanlardan. 199 bg yapabilmiştim. Ağrılığını sanıyorum fazla indirememiştim. Tam ayarlı şanzıman ile son hızını düşürmüştüm. Çünkü hız yapılabilecek uzun rampada, yokuş olduğu için araç yeterli devire dolayısıyla yüksek hızlara çıkamıyordu. Eee madem çıkamıyor son hızı ona göre düşürüp ataklığını arttırmakta fayda var dedim. Rekorum 1,59 küsur oldu. Çok çok uğraşılsa belki 1 sn.daha iner daha fazla değil.

    Sonuçta mutlaka oraya uygun araba almak lazım ki dereceye girilebilsin. Ranking listesinde kullandıkları arabalar gözüküyor ve hepsi Mazda concept'03 kullanıyorlar. Arda_tirmas arkadaşımız dün A-spec'te acemi bölümünde bir yarış o aracı hediye veriyor demişti. Sanırım gümüşle falan geçtiğimden ben o arabayı kazanamamışım. Tekrar oynamaya da dün fazla vaktim olmadı. Bakalım inşallah bir aksilik olmazsa o aracı kazanıp denemeye çalışırım.

    Yoksa her arabayla ki sen de olmuş sınır bg gücü ve ağırlık değerlerini modifiye ile yakalayamıyorsun. Öyle olunca da yarışa zaten 2-0 yenik başlıyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Ben de bir japon arabası kullanmıştım hazır garajda olanlardan. 199 bg yapabilmiştim. Ağrılığını sanıyorum fazla indirememiştim. Tam ayarlı şanzıman ile son hızını düşürmüştüm. Çünkü hız yapılabilecek uzun rampada, yokuş olduğu için araç yeterli devire dolayısıyla yüksek hızlara çıkamıyordu. Eee madem çıkamıyor son hızı ona göre düşürüp ataklığını arttırmakta fayda var dedim. Rekorum 1,59 küsur oldu. Çok çok uğraşılsa belki 1 sn.daha iner daha fazla değil.

    Sonuçta mutlaka oraya uygun araba almak lazım ki dereceye girilebilsin. Ranking listesinde kullandıkları arabalar gözüküyor ve hepsi Mazda concept'03 kullanıyorlar. Arda_tirmas arkadaşımız dün A-spec'te acemi bölümünde bir yarış o aracı hediye veriyor demişti. Sanırım gümüşle falan geçtiğimden ben o arabayı kazanamamışım. Tekrar oynamaya da dün fazla vaktim olmadı. Bakalım inşallah bir aksilik olmazsa o aracı kazanıp denemeye çalışırım.

    Yoksa her arabayla ki sen de olmuş sınır bg gücü ve ağırlık değerlerini modifiye ile yakalayamıyorsun. Öyle olunca da yarışa zaten 2-0 yenik başlıyorsun.

    dediklerin doğru.fakat ben önce sıralamaya baktım.madrid pistinde ilk sıraları hep bu mazda RX8 '07 ile kapmışlar.yarışın ağırlık sınırı ile beygir sınırı belli zaten.ağırlık halloluyor fakat beygiri tutturamıyorum.hangi parçayı denersem deneyeyim en düşüğü beygiri 252 ye çıkarıyor.ya bir yolu var bunun yada bu elemanlar harbiden rahatsız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maydo67 -- 22 Aralık 2010; 17:12:52 >




  • Ben farklı yarıştan konuşmuşum. 200bg sınırlamalı olandan...Eğer aşırı bir fark varsa vardır mutlaka bir bit yeniği...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Ben farklı yarıştan konuşmuşum. 200bg sınırlamalı olandan...Eğer aşırı bir fark varsa vardır mutlaka bir bit yeniği...

    senin dediğin cape ring iç parkuru yanılmıyorsam.ona giremedim.büyük ihtimalle orada kullanacağımız mazdayı sattımo yüzden el sürmüyorum.madridde kazacağım.eğerki madriddeki o süreleri mazda RX8 , 244 beygirle yapmışsalar orayıda terkedebilirim her an




  • cape ring içte adam 56 saniye yapmış yok artık yani imkansız resmen şimdi ghostu yükleniyorsa yükleyecem bi bakalım
  • Benimde drift hakkında bir sorum var.İlk yarış pistinde tsukubaydı sanırım ismi mesela ilk virajı e60 m5 le aynı çizgide dönüyorum 2500 puan verirken o herkesin rekor kırdığı muscle arabayla dönünce puan 4000 lerde çıkıyor.Burada drift puanını etkileyen kriter nedir anlamadım arabanın dönüş açısı mı ya da hızlı drift yapmak mı?
  • madrid demişim roma olacaktı.1.20 nin altına inemedim.var bir iş bunda.ince ayar lazım.prof olmak lazım yav
  • kendine güvenen ve direksyonu olan varsa bende mazda kusabi var vereyim aracı bir süre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    kendine güvenen ve direksyonu olan varsa bende mazda kusabi var vereyim aracı bir süre

    Ben alabilirim. psn: omereraslan
  • tüh kaçırdık treni
  • ben 4-5 el oynadım şimdi 7200. oldum allahtan uk psn var
    omereraslan
    veriyom
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    ben 4-5 el oynadım şimdi 7200. oldum allahtan uk psn var
    omereraslan
    veriyom

    Teşekkürler dostum. TV şu an işgal altında.Birazdan bakar, en kısa zamanda iade ederim inşallah...
  • tamam.psn mi kabul edersin istersin yollarım ilk 100'e giremezsen 2 araba alırım geri
  • yok arkadaş olmuyor.adamın 4.viteste 180 ile döndüğü virajı ben 120 ile zor dönüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    tamam.psn mi kabul edersin istersin yollarım ilk 100'e giremezsen 2 araba alırım geri

    Dostum, Sağolasın biraz sayende turladım ama tabii ilk 100 nere ben nere... Şu an için en iyi derecem 0:58,180 Birinci ile yaklaşık aramda 2 sn. var. 1633. sıradayım. 0:57 lere inebilsem benim için başarı sayılır. Arabana başlamadan önce yarış lastiği gibi masraflar yapmıştım. Fakat gel gör ki yarıışta yarış lastiği kabul edilmiyormuş. Az sonra arabanı iade edeceğim. Tekrar teşekkürler.




  • @birol,

    Arabanı iade ettim. Umarım sağ salim ulaşmıştır. 0,58 lik derece pek iyi olmasada fena sayılmaz. Bu yüzden gördüğüm bir kaç ince noktayı yazayım belki faydası olur.

    1-Mutlaka manuel vites kullanmak lazım.
    2-Ayarlanabilir şanzıman takıldığında son hız eğer pist çok virajlı diye düşük değerlere alınırsa uzun yokuşun sonunda 5.vites bitiyor ve 70-80 m için 6.vitese geçirme ihtiyacı oluyor. Bu da aslında zamanı düşürüyor. Bu sebeple son hızı 240 gibi biraz yükseğe ayarlarsanız 5.vitesle o yokuşu çıkarsınız. 6.ya gerek olmaz. Değişme nedeniyle de zaman kaybetmezsiniz.
    3-İlk viraja çok kısa bir süreliğine 2.vites ile girip virajın hemen ortasında 3.vitese takmak daha hızlı dönmeyi sağlıyor. Sadece 2.vites ile dönmeye çalışmayın. Çünkü hemen 2.vites bitiyor ve devir kesici devreye giriyor. Bu da motorun tökezlemesine yol açıyor.




  • Drift sıralamasında 2 hesabımla da dereceler yaptım 900 derecelik direksiyonum olmadığı için gamepad kullanıyorum bu yüzden ilk sıralara çıkmak imkansız, buick ile iki pistte de ilk 100 deydim ama bugün biraz gerilere düşmüşüm, diğer hesabımla da art morrison corvette ile iki derece yaptım, DXM06 timetrial da derece yapmış ama Türk hesabıyla oynamamış ben de haftasonu timetrial denerim


    quote:

    Orijinalden alıntı: SmH_20

    Benimde drift hakkında bir sorum var.İlk yarış pistinde tsukubaydı sanırım ismi mesela ilk virajı e60 m5 le aynı çizgide dönüyorum 2500 puan verirken o herkesin rekor kırdığı muscle arabayla dönünce puan 4000 lerde çıkıyor.Burada drift puanını etkileyen kriter nedir anlamadım arabanın dönüş açısı mı ya da hızlı drift yapmak mı?


    M5 ile de iyi derece yapılır ama buick drift için daha uygun, iyi drift puanı için hıza gerek yok ne kadar fazla drift olursa o kadar fazla puan verir, dönüş açısı da önemli tabiki mümkün olduğunca yanlamak gerekiyor




  • Mini yarışı çok basitmiş arabada ayar yapmaya gerek kalmadan rahatlıkla kazandım sadece egzost parçası aldım, son virajdan önceki sağ-sol virajdan kestirmeden geçilmeli, yanlız madrid yarışı zor olacak gibi ilk denemede 2. oldum sonrakinde hatasız gitmeme rağmen 15 saniye fark hiç inmedi yani şanzıman ayarı şart, diğerlerini denemedim

    Yeni drift yarışları da çok zevkliydi ilk kez toprakta drift yaptım, 4 çeker bir arabayla torku 80-20 olacak şekilde ayarlamak iyi olur, ben yeni impreza ve eski lancia delta rally arabasını kullandım, şimdilik iyi derece yapamadım ama 2 pisttede ikişer derecem var
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.