Şimdi Ara

GT5 ETKİNLİKLERİ.Time Trial , Drift 4.etkinlik açıldı !! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
1.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • buick için drift ayarlarınızı paylaşabilir misiniz? impreza ile 13.000 yaptım, bir de şöyle bir sorum var, her ne kadar yanlarsam yanlayayım puan vermeyi kesiyor neden? yoldan da çıkmıyorum üstelik.. bunun mantığı nedir püf noktaları nelerdir?
  • Etkinliklere nihayet başladım. :) Fıat yarışında ilk denememde 2. oldum tabi ağırlığı 1.000 Kg yapıp beygiri 66 yaptım. Birde janzuman ayarları ile aracın yüksekliğiyle oynadım. Varsa tüyolarınızı alabilirim. :D
  • time trial'i (rx-8) 1.18 küsürde bıraktım
    birinci olan eleman active power steeringi on yapmış

    gtpde çoğu kişi bunun adil olmadığını beyan etmiş ki bencede öyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mefluc

    buick için drift ayarlarınızı paylaşabilir misiniz? impreza ile 13.000 yaptım, bir de şöyle bir sorum var, her ne kadar yanlarsam yanlayayım puan vermeyi kesiyor neden? yoldan da çıkmıyorum üstelik.. bunun mantığı nedir püf noktaları nelerdir?


    Yanlamayı yaparken tekerler drift yapmayı azaltırsa yada keserse puan vermez, Buick için ince ayar yapmadım arabayı çözemedim henüz, 13 bin puanı nerede yaptın toprak pistte yaptıysan çok iyi
  • Arkadaş online'dan single'dan ne vakit kalıyor ki, time trial'e kasmaya. Vallahi içim gidiyor ama uğraşacak zaman da pek yok...
  • yeni çıkan sezonluk yarışlar sonrasında GT5 te traktör kullandığımı anlamış bulunuyorum, henüz gümüş ün üzeri derece alamadımki bütün modifiye ayarlarını gtplanet tan bakarak yaptım, DFGT direksiyon setim var, yazıklar olsun dedirtti bu yarışlar bana...

    Gerçekten çok kısıtlı modifiyeye imkan vermesi ile harika bir kurgu olmuş sezonluk yarışlar, er meydanı gibi... ben bugüne kadar hep full modifiye ile yarışıp kendimi kandırmışım onu anladım çok net :)

    en iyisi ben ehliyet sınavlarına döneyim hepsini altın almak için uğraşıyım artık başka türlü olmayacak bu oyun :)


    bir kaç sorum var size,

    sezonluk yarışlarda veya online yarışırken tüm ayarları kapalı mı tutuyorsunuz, ben TCS kapalı iken arabayı yolda tutamıyorum, ABS kapalı iken de doğal olarak kızaklıyorum

    Oval pistte Nascar yarışlarında yardımları kapatıp oynamıştım tabi orada manevra olmadığı için sorun olmuyor ama arkadan itişli araçları TCS siz çok zor yolda tutuyorum nasıl dengeliyorsunuz?

    Kılavuz çizgisini kapatıp mı yarışıyorsunuz açık mı? Oyundaki en ideal frenleme ve viraj açısını kılavuz çizgi vermiyor mu? Kapatıp kendi rotamızı mı çizmeliyiz?

    DFGT ayarlarında direksiyon türü gibi bir ayar var, Simulasyon ve profesyonel gibi seçimler var, hangisini seçmeli?




  • İlk önce yardımlar bir miktar açık olarak kullanıyorum. Arabaya alıştıktan sonra duruma göre bazısını tamamen bazısını kısmen kapatıyorum. Kapattıktan sonra yoldan çıkmamanın en önemli şartı gaz ayarı. Full dip gaz şeklinde gidilmiyor. Yeri gelecek ayağını gazdan çekeceksin, yeri gelecek bir miktar basacaksın vs. İkincisi manuel vitesin de bu durumlarda yardımı oluyor. Eğer gazı ayarlayamayıp fazla basmaktan ötürü kaymaya veya spine araç meylettiği anda bir üst vitese geçilirse tork değeri düştüğünden manuel bir esp yapılmış olur.

    Kılavuz çizgisine gelince ben oyunu aldığımdan beri hiç açmadım. Özellikle fren işaretinde (kırmızı çizgi) erken yanarak yanıltabiliyor. Eğer ona uyulursa zannetmiyorum ki iyi dereceler yapılsın. Zaten yarışlarda diğer araçlar sebebiyle ideal çizgiyi takip etmek çok zor. Edeyim dersen bir arabanın peşine takılıp tın tın gitmek gerekiyor.

    Ayrıca asfalttaki kararmış bölgeler bir bakıma doğal kılavuz çizgisi görevi de görüyor. Direksiyonda ise ben ilk günden itibaren similasyon seçili olarak kullanıyorum. Bu biraz daha zorlaştırıyor ama arabayı daha iyi hissetmeyi sağlıyor. Yani gerçekçiliğe daha yaklaştırıyor diyebilirim.




  • 10 turluk Tsukuba RX-7 yarışı imkansıza yakın gibi görünüyor ama yapılabiliyor, arabaya ince ayar çekmeden denedim 45 saniye geriden başlıyoruz ve 6. olabildim hem de 15 saniye yaklaşabildim, her turda 1.00-1.01 saniye arası zaman yapmak gerekiyor yani 2-3 saniye indirmek gerek





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arda_tirmas -- 25 Aralık 2010; 13:57:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas

    10 turluk Tsukuba RX-7 yarışı imkansıza yakın gibi görünüyor ama yapılabiliyor, arabaya ince ayar çekmeden denedim 45 saniye geriden başlıyoruz ve 6. olabildim hem de 15 saniye yaklaşabildim, her turda 1.00-1.01 saniye arası zaman yapmak gerekiyor yani 2-3 saniye indirmek gerek




    Gerçekten imkansız gibi duruyor. Acaba yanlış rx-7 mi aldım diye başka bir tane alıp onu da modladım. Ihh bana mısın demiyor. 10.olabildim ancak...Boşuna da iki tane rx-7 aldım modladım üstelik. Gitti paralar...Daha da fazla uğraşmak içimden gelmiyor...




  • RX7 yarışını en sona bıraktım, biraz önce ring' deki nascar yarışını yaptım ne kadar kolaymış ikinci turda carusel den önce 1.' ydim, çekiş kontrolü ve patinaj önlemeyi açtım bunları açmadan zor olabilir son hızı da 370 yapın, yolu da iyi bilmek gerekiyor tabiki

    Bu arada trial mountain drift sıralamasında ilk kez benden başka bir Türk oyuncu gördüm bizim forumdan değil galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: mefluc

    buick için drift ayarlarınızı paylaşabilir misiniz? impreza ile 13.000 yaptım, bir de şöyle bir sorum var, her ne kadar yanlarsam yanlayayım puan vermeyi kesiyor neden? yoldan da çıkmıyorum üstelik.. bunun mantığı nedir püf noktaları nelerdir?


    Yanlamayı yaparken tekerler drift yapmayı azaltırsa yada keserse puan vermez, Buick için ince ayar yapmadım arabayı çözemedim henüz, 13 bin puanı nerede yaptın toprak pistte yaptıysan çok iyi


    tsukuba da yaptım imprezayla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mefluc


    quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas


    quote:

    Orijinalden alıntı: mefluc

    buick için drift ayarlarınızı paylaşabilir misiniz? impreza ile 13.000 yaptım, bir de şöyle bir sorum var, her ne kadar yanlarsam yanlayayım puan vermeyi kesiyor neden? yoldan da çıkmıyorum üstelik.. bunun mantığı nedir püf noktaları nelerdir?


    Yanlamayı yaparken tekerler drift yapmayı azaltırsa yada keserse puan vermez, Buick için ince ayar yapmadım arabayı çözemedim henüz, 13 bin puanı nerede yaptın toprak pistte yaptıysan çok iyi


    tsukuba da yaptım imprezayla..


    Orada impreza tavsiye etmem buick gibi arkadan itişli güçlü bir araba iyi olur, sıralamaya girmek için ilk sektörde 5000 diğerlerinde ortalama 4000 puan gerekiyor toplamda 21 bin olmalı




  • Mazda mx-7 li etapta 7.olabildim en fazla. 1.02 li gibi tur değerlerine ulaştığım oldu ama ortalama 1,03-1,04 lerde kaldı. Bir de Formula GT ile Allstars'ı geçtikten sonra Mazda'ya bakayım demiştim. GT'den sonra buz pistinde araba kullanıyorum sandım.

    Ayrıca sanki bu yarışta bir hata var gibi. Arada bir 15 sn. fark var dediği oluyor. Bir sonraki sayaçta bakmışsın 40 sn.olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Mazda mx-7 li etapta 7.olabildim en fazla. 1.02 li gibi tur değerlerine ulaştığım oldu ama ortalama 1,03-1,04 lerde kaldı. Bir de Formula GT ile Allstars'ı geçtikten sonra Mazda'ya bakayım demiştim. GT'den sonra buz pistinde araba kullanıyorum sandım.

    Ayrıca sanki bu yarışta bir hata var gibi. Arada bir 15 sn. fark var dediği oluyor. Bir sonraki sayaçta bakmışsın 40 sn.olmuş.


    Bende hata var sanmıştım ama yok, öndeki araç 45 saniye önde başlıyor pist kısa olduğu için fark sonradan belli oluyor
  • yok mu time trial kasan en son 1300 küsürüncüydümyarın kasmaya devam.çok zevkli oluyor.deneyin bence ara sıra.bakarsınız üst sıralara bayrağımız çıkar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda_tirmas

    RX7 yarışını en sona bıraktım, biraz önce ring' deki nascar yarışını yaptım ne kadar kolaymış ikinci turda carusel den önce 1.' ydim, çekiş kontrolü ve patinaj önlemeyi açtım bunları açmadan zor olabilir son hızı da 370 yapın, yolu da iyi bilmek gerekiyor tabiki

    Bu arada trial mountain drift sıralamasında ilk kez benden başka bir Türk oyuncu gördüm bizim forumdan değil galiba

    RX-7'den sonra bu Nascar da beni zorladı. 9.mu ne olabildim. Birinci ile aramda 22 sn kadar bir fark vardı. Benim önceden Nascar arabam yoktu. Galeriden Chevrolet model bir tane almıştım. Bu Nascar arabaları arasında bir fark mı var acaba? 2 turluk koca pistte aslında pekte hata yapmadım. 22 sn. kapanacak gibi durmuyor zira...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mıstıkv

    yok mu time trial kasan en son 1300 küsürüncüydümyarın kasmaya devam.çok zevkli oluyor.deneyin bence ara sıra.bakarsınız üst sıralara bayrağımız çıkar

    Kasan var ama olmuyorBir türlü optimum suspansiyon ayarını bulamadım.Derece yapanların tekrar videosunda foto moda alıp inceliyorum araçlarını kamber dereceleri falan benim yaptığım gibi ama adamlar arabanın arkasını yere basmıs önünü havaya kaldırmış.O ayarları bulup şartları eşitlemek lazımBirde yeni gelen 350bg 4x4 de ilk virajda dönerek değil arabayı arkadaki duvara yaslayıp hafif çimden geçerek başlamak daha avantajlı oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmH_20


    quote:

    Orijinalden alıntı: mıstıkv

    yok mu time trial kasan en son 1300 küsürüncüydümyarın kasmaya devam.çok zevkli oluyor.deneyin bence ara sıra.bakarsınız üst sıralara bayrağımız çıkar

    Kasan var ama olmuyorBir türlü optimum suspansiyon ayarını bulamadım.Derece yapanların tekrar videosunda foto moda alıp inceliyorum araçlarını kamber dereceleri falan benim yaptığım gibi ama adamlar arabanın arkasını yere basmıs önünü havaya kaldırmış.O ayarları bulup şartları eşitlemek lazımBirde yeni gelen 350bg 4x4 de ilk virajda dönerek değil arabayı arkadaki duvara yaslayıp hafif çimden geçerek başlamak daha avantajlı oluyor.

    işte bize bu ayarları bilen birileri lazım.gt5 ana konuda otomobil profesörü arkadaşlar vardı.iş icraate gelince buhar oldular




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mıstıkv


    quote:

    Orijinalden alıntı: SmH_20


    quote:

    Orijinalden alıntı: mıstıkv

    yok mu time trial kasan en son 1300 küsürüncüydümyarın kasmaya devam.çok zevkli oluyor.deneyin bence ara sıra.bakarsınız üst sıralara bayrağımız çıkar

    Kasan var ama olmuyorBir türlü optimum suspansiyon ayarını bulamadım.Derece yapanların tekrar videosunda foto moda alıp inceliyorum araçlarını kamber dereceleri falan benim yaptığım gibi ama adamlar arabanın arkasını yere basmıs önünü havaya kaldırmış.O ayarları bulup şartları eşitlemek lazımBirde yeni gelen 350bg 4x4 de ilk virajda dönerek değil arabayı arkadaki duvara yaslayıp hafif çimden geçerek başlamak daha avantajlı oluyor.

    işte bize bu ayarları bilen birileri lazım.gt5 ana konuda otomobil profesörü arkadaşlar vardı.iş icraate gelince buhar oldular

    Aynen öyle.Yalnız ben hayatımda öyle enteresan ayar yapısı görmedim arkası yerde önü havada.rossoscuderia nickli arkadaş vardı o anlıyodu galiba bu işlerden ama askerde sanırım şimdi.




  • yeni etkinliklerde gelmiş yeni gördümfocus yarışı harab etti beni.2. oluyorum .sanki 1.sıradaki araç benim 2 .olmamı bekliyor.4 saniyeden aşağı çekemedim farkı.var mı 1. olan bunda?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.