Şimdi Ara

--> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <-- (45. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.529
Cevap
7
Favori
423.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Ben de inşallah 4 gün sonra 2008 model 1.4 note tekna siyah alacağım.Piyasada renk seçeneği çok az,gümüş istemiştim ama bulunamadı,Bursa dan siyah bir araç bulundu da rahatladım yoksa almaktan vazgeçiyordum.Bayiilerde mavi renk var çoğunlukla.
  • merhaba arkadaşlar,

    Primera 1.6 Comfort ların teknik detayları yani beygir gücü kaçtır birde bu kasayı 1,6 motorun sağladığı beygir gücü ve tork kaldırırmı acaba yani ara hızlanmaları nasıldır 2000 modeline 16000 ytl fiyat biçiyorlar ne dersiniz 2000 motormu almak lazım...
  • Selam nissancılar,benim 1994 model nissan bluebird sss 2.0 dv aracım var.2 yıl önce radyatör arızası nedeniyle araç conta yaktı.komple motor indi,conta değişti ,sibop lastikleri bir başka araç.tan çıkma lastikle değişti,çünkü orjinalı yok ancak 3 hafta sonra geliyormuş.Bu tamir işleminden sonra araç eski randımanında çalışmıyor ,eski seriliği yok,1500 devirin altında araç titreme ve silkenlenme yapıyor.Tamircim buji kabloları değşecek dedi değiştirdik ama sorun devam ediyor.Motorcuya gittim ayarları için ,her şey normal dedi,ustatnın motor indirip ayrıntılı bakması gerekiyor dedi.Araç aynı zamanda bu işlemlerden sonra yağda yakmya başladı.Bir çok motor ve yağ katkısı denemdim hiç biri yeterli sonuç verdi.En son forumdaki bir dostun tavsiyesi üzerine restore kullandım yağ yakışı düştü.mavi duman azaldı şimdilik memnunum rahatsız edici bir duman atmıyor.Şu an asıl sorun bu silkelme hareketinin olması.Avans ayasarının yapıldığı distürbitör bölümü var ordaki conta yağ kaçırıyordu contası değişmişti bu değişimden sonra asıl bu silkeleme sorunu başladı.Model eski olduğu için servisede götürmek istemiyorum açıkçası.Elektronik arıza tespit cihazına soktuk herjengi bir arıza görünmüyor.Eskiden yarım marşta hiç gaz pedalına basmadan çalışırdı şimdi 2.-3. marşta bile zor çalışıyor.Bu konuda tecrübesi olan arkadaşların önerilerini bekliyorum.




  • arkadaslar 1997 primera otomatik(veya triptonik??) vites. 2.0 motor. sıralı sistem lpg..11.000 YTL ye alabiliyorum.. ne dersiniz cok yakar mı..bu araba alınır mı?..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 990500135m -- 18 Aralık 2007; 16:27:17 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 990500135m

    arkadaslar 1997 primera otomatik(veya triptonik??) vites. 2.0 motor. sıralı sistem lpg..11.000 YTL ye alabiliyorum.. ne dersiniz cok yakar mı..bu araba alınır mı?..

    alınır ama anlayan birisine göster debriyaj ve fren balatalarını kontrol ettir vuruğu yoksa motoru da iyi ise 10500 gibi alınabilir
  • arkadaslar qashqai nin gelecek olan dizel versiyonu 4*4 olan 2.0 dizel mi sadece???? 4*2 olan 1.5 dizel versiyonu gelmiyecek mi ?? bilgisi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim... teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: baytar17

    arkadaslar qashqai nin gelecek olan dizel versiyonu 4*4 olan 2.0 dizel mi sadece???? 4*2 olan 1.5 dizel versiyonu gelmiyecek mi ?? bilgisi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim... teşekkürler...

    bildiğim kadarıyla 1,5 dci motor gelecek malum renault motoru
  • abiler

    nissan izmirde özel servisi varmı bildiginiz kaliteli hizmet uygun fiyat veren
  • Arkadaslar selam.. Uzun bir suredir foruma giremiyordum, ancak bugun itibari ile yardiminiza (gene :) ihtiyacim var, bu vesileyle de herkesin yeni yili kutlu olsun..

    Benim arabam nick'ten de anlasilacagi gibi bir Xtrail.. En son silecekler ile ilgili bir soruyla karsinizdaydim, yardim eden herkese cani gonulden tesekkurler, Bauhaus/Koctas/Praktiker gibi yapi marketlerden 10YTL'ye temin ettigim bir cift silecek hala canavar gibi (rahat 6 ay olmustur :) Aldigim pakette Pathfinder listelenmisti, ancak Xtrail'e de uydu.. Bilginize :)

    Simdi sorularim sunlar:

    1. motor bolmesini, aku kutusunun uzerini, ve genel olarak on motor haznesini nasil temizliyorsunuz? Tazzikli su? Normal hortum ve su? ya da su disinda herhangi bir temizlik malzemesi? Onerilerinize acigim. Kaput alti les gibi, ancak icerideki tozu bol su ile yikamaya kalkarsam korozyon ya da benzeri zararlara kapi mi acarim bilemiyorum, o yuzden bu isi benden daha bilgililerine sormak istedim..

    2. bugun tatsiz bir olay oldu. Bir aydir sag ayagim kirik oldugundan bir arkadasa arabanin kumandasini emanet ettim, o da cussesine alisik olmadigindan gece karanliginda refuja cikti. Arabam bir sure asili kaldi, ancak geri vitesle durumu kurtardik. Refuje yumusak ve yavas oturdugumuz icin cok fazla hasar olmadigini umuyordum. Araci park ettikten sonra el feneri ile yan ve alti kontrol ettim. Gorebildigim tek zedelenme taban kaportanin uzerinde derin ancak cok da ciddi olmayan bir siyrik. Simdi sorum su:

    Siyrik kaportanin metal (ya da kompozit, emin degilim, bilen varsa paylasirsa sevinirim) kisminin uzerine kaplanmis yaklasik yarim santim kalinliginda plastik/epoksi tarzi bir maddeyi 1 cm kadar siyirip yuzeyden kaldirmis. Altta bir hasar yok, ancak uzerinden soyulan plastik/epoksi tarzi madde tabani dis etkenlere acik hale getirmis. Bu ileride korozyon/paslanma/curume yaratir mi? Bunu onlemek icin nasil bir tamirat/tedavi onerirsiniz? Biz bunu refujde yasadik, ancak araclari ile arazi yapanlar benzerini muhtemel taban surtunmelerde yasamis olabilirler. Xtrail bir arazi araci oldugundan bu tarz ufak darbelere alisiktir diye dusunuyorum, ancak gene de alabilecegim bir onlem varsa, paylasirsaniz sevinirim..

    Tum bilgiler icin simdiden tesekkurler...




  • Arkadaşlar belki yardımı olur.....Bir yerden buldum bu bilgileriii...Bende bir primera sempatizanıyım...Şubat ayının sonunda belkide benimde bir primeram olabilir...Nasip İnşallah...

    buyrunn...........

    Nissan´ın eskisine göre daha cesur tasarlanan yeni Primera´sı başarılı yol tutuşu, düşük yakıt tüketimi ve zengin donanımıyla göz dolduruyor. Kompakt sınıftan orta sınıfa atlamak isteyenler için Primera uygun fiyatıyla iyi bir alternatif.


    Nissan´ın 1990 yılı sonbaharında Avrupa pazarında satışa sunduğu ve 1996 yılında yenilediği Primera modeli kapsamlı bir makyajdan geçirildi. Nissan´ın orta sınıftaki temsilcisi Primera İngiltere´deki Sunderland fabrikasında üretiliyor. Yeni Primera´nın İngiltere´de yapılan bir testte çalınamayacağı deneysel olarak saptanmış. Türkiye´ye sadece sedan karoserle ithal edilmeye başlanan yeni Primera 1.6 litre 100 HP, 1.8 litre 114 HP, 2.0 litre 140 HP benzinli ve 2.0 litre 90 HP´lik turbodizel motorlarla satılıyor. 2.0 litre 140 HP´lik Primera´da yeni geliştirilen Hypertronic CVT-M6 adı verilen sürekli değişken oranlı otomatik şanzıman bulunuyor. Yeni Primera için 1 yıl/sınırsız kilometre ya da 3 yıl/100 bin km mekanik garanti veriliyor.

    Karoser, iç mekan
    İlk bakışta bambaşka bir otomobil gibi görünse de aslında yeni Primera, eski versiyonun temeli üzerine geliştirilmiş. Otomobilin platformu ve kabin bölümü eskisiyle aynı. Ancak burun yapısı ve arka yapısı tamamen yeniden tasarlanmış. Bu değişikliklerle Primera´nın uzunluğu 4430 mm´den 4522 mm´yi yükselmiş. Buna karşılık 1715 mm´lik genişliğinde ve 1410 mm´lik yüksekliğinde değişiklik yok. Yeni Primera´ya önden bakıldığında bu yıl ortaklık anlaşması imzalanan Renault´nun yeni Megane´ına çok benzediği görülüyor. Ancak bu benzerliğin ortaklık anlaşmasıyla ilgisi yok. Nissan ve Renault tasarım ekipleri birbirlerinden habersiz şekilde çok benzeyen bu tasarımları gerçekleştirmiş olmalı! Yeni Primera´nın eskisinden miras kalan kanat şeklindeki ızgaraları eskisi kadar yayvan değil. Bu iki ızgara arasındaki Nissan logosu da biraz daha yukarı taşınmış. Primera´nın yüzündeki en karakteristik özellik badem şeklindeki farları. Far grubu ve sinyaller siyah bir çerçeveye sahip, darbelere dayanıklı polikarbonat bir camın altına yerleştirilmiş. Daha uzun bir hava girişine sahip ön tampon da yeni tasarım. Çeyrek daire şeklindeki sis farları eskisinden daha büyük. Yan çıtalar, ön tarafta ince başlıyor ve arkaya doğru kalınlaşıyor. Dış aynalar, kapı kolları ve yan çıtalar gövde renginde.

    Primera´nın arka görünümü de çok değişmiş. Bagaj kapağının üst kısmı bir spoyler gibi dışa doğru çıkıntı yapıyor. Farlar gibi siyah çerçeveye sahip stop lambalarında hakim renk kırmızı. Stop lambalarının bir kısmı bagaj kapağının üzerinde. Arka tampon da yeniden tasarlanmış. Yeni Primera´da iç mekan da makyajdan büyük ölçüde nasibini almış. Kokpitin genel formu korunmuş fakat tasarım özellikle orta konsol ve göstergelerde fazlasıyla değişmiş. Orta konsolun üst bölümündeki havalandırma ızgaralarında bir değişiklik yapılmamış. Çalınma riskini azaltmak ve görünümde bütünlük sağlamak için orta konsola entegre edilen radyo-teypin kanal düğmelerinin arasına dörtlü ikaz lambası düğmesi yerleştirilmiş. Radyo-teypin altındaki elektronik klima ve havalandırma kumandaları yuvarlak tasarlanmış. Bu üç kumandadan ikisinde dijital ekran bulunuyor. Bu kamandaların altındaki iki düğmeden biri iç sirkülasyon diğeriyse arka cam rezistansına kumanda ediyor.
    Vites kolunun ön tarafında küllük ve çakmak bulunuyor. El freninin sol tarafındaki düğmeyle far yükseklik ayarı yapılıyor. Gösterge aydınlatma, ayna ayar ve bagaj kapağını kilitleme kumandalarıysa direksiyonun sol tarafında sıralanmış. Primera´nın gösterge tablosu da yenilenmiş. Motor devir ve hız göstergeleri tablonun soluna doğru yerleştirilirken küçük motor hararet ve yakıt göstergeleri sağ üstte yeralıyor. Göstergelerdeki rakamlar sağa doğru yatık ve dolgun bir karakterle yazılmış. Tablonun sağ alt kısmındaki boşluğa bir dijital ekran yerleştirilmiş. Bu ekranda zaman saati, dış ısı, günlük ve toplam kilometre bilgileri bulunuyor.
    Primera´nın yeniden tasarlanan koltukları vücuda daha iyi destek verdiği gibi arka koltuklardaki diz mesafesinin de 3.6 cm artmasını sağlamış. Sürücü koltuğunda dairesel kumandalarla yükseklik ve bel destek ayarı yapılabiliyor. Ön koltukların yanal yükseltileri yeterli düzeyde. Primera´nın 490 litrelik bagajı arka koltuklar yatırılarak genişletilebiliyor. Tampona kadar inen ve geniş açılan bagaj kapağı yükleme ve boşaltmalarda kolaylık sağlıyor.

    Motor, performans
    Primera´nın üstten çift egsantrik, 16 supap, çok nortadan enjeksiyon gibi modern özelliklere sahip olan motorunu eski versiyondan da tanıyoruz. 1597 cc hacmindeki motor 6000 d/d´de 100 HP güç, 4000 d/d´de 136 Nm tork üretiyor. Güç konusunda diğer birçok 1.6 litre motorlu rakibiyle aynı değere sahip olan Primera motoru tork konusunda geride kalıyor. Artık 1.6 litrelik motorlar rahatça 140 Nm´nin üzerinde tork üretirken Primera´nın motoru 136 Nm´yle geride kalıyor. Düşük devirlerde zorlanan motor 1220 kg´lık Primera´yı taşımakta zorlanıyor. Orta devirlerden itibaren toparlanmaya başlayan motor üst devirlerde beklenen canlılığa kavuşuyor. Yüksek boş ağırlığın yanısıra uzun tutulan şanzıman oranları da Primera´nın performansının beklendiği kadar yüksek olmasının önüne geçiyor. Kısa yollu ancak biraz kemikli geçişlere sahip şanzımanın uzun oranlı olması düşük yakıt tüketiminin ön planda tutulduğunu gösteriyor.

    Hızlanma testlerinde henüz çok yeni olan test otomobili 0´dan 100 km/s´ye fabrika tarafından açıklanan 12.0 sn´lik sürede ulaştı. Bu ilk hızlanma süresi yüksek ağırlık gözönüne alındığında makul karşılanabilir. Ancak yine de benzer güçteki birçok rakibinin 0-100 km/s hızlanma değeri Primera´dan daha iyi. Uzun oranlı şanzıman ve alt devirlerdeki güçsüzlük esneklik testlerinde kendini fazlasıyla hissettiriyor. Özellikle 60-100 km/s hızlanmada 4´üncü viteste elde edilen 12.9 sn e 5´inci vitesteki 17.6 sn´lik dereceler sollamalarda vites düşürmenin zorunlu olduğunu gösteriyor. Her ne kadar performans konusunda biraz zayıf kalsa da, Primera yakıt tüketimi konusunda kullanıcısını memnun ediyor. Testlerimiz boyunca 100 km´de ortalama 8.6 litre yakıt tüketen Primera 60 litrelik deposuyla 697 km menzile ulaşabiliyor.

    Kullanım, konfor
    Eski versiyonda kullanılmaya başlanan ön ve arka süspansiyon sistemleri yeni Primera´ya da taşınmış. Çok kollu bağlantılara sahip ön süspansiyon ve kirişli tip bağlantılar bulunan arka süspansiyon Primera´ya başarılı yol tutuş özellikleri kazandırıyor. Biraz sert ayarlanmış süspansiyon sistemi darbeleri emmekte zorlanıyor. Ancak yine de ortalama bir konfor düzeyi tutturuyor. Virajlarda izinden kolay kolay çıkmayan Primera düz gidişte de son derece stabil. Hıza duyarlı hidrolik direksiyon sistemi istenilen tepkileri zamanında veriyor. Eski versiyondaki 14 inçlik jantlar yerine kullanılan 15 inçlik jantlar da başarılı yol tutuşa katkıda bulunuyor. Sürücü koltuğunun yükseklik ayarı minderin ön ve arka kısmının ayrı ayrı ayarlanabilmesini sağlıyor. Ele iyi oturan direksiyon simidinde de yükseklik ayarı bulunuyor. Genel olarak ergonomik olan kokpitte iki unsur alışkanlık gerektiriyor. Bunlardan birincisi radyo-teypin biraz yukarıya yerleştirilen küçük ses düğmesi ve el freninin yanına yerleştirilen far yüksekli ayarı. Elbette far yükseklik ayarı sürekli kullanılan bir donanım değil ancak kokpitte daha iyi bir yere konumlandırılabilirdi. Elektrikli cam düğmeleri kapı kolçağında, elektrikli ayna kumandasıysa kokpitin sol tarafında yeralıyor. Primera´nın ön ve yanlardaki görüş açısı geniş; ancak arka görüş diğer modern otomobillerdeki gibi biraz kısıtlı. Primera´nın iç mekanında pratik bazı yenilikler görüyoruz. Sürücü kapısının üst kısmına yerleştirilen bir kapak gözlük muhafazası olarak kullanılabiliyor. Bunun yanısıra ön koltuk sırtlıklarına yerleştirilen mandallar askı gibi kullanılabiliyor. Orta konsolun alt kısmında ve direksiyon kolonunun alt kısmındaki derin gözlerle ön koltuk dayanağı oldukça fazla eşyayı barındırabiliyor.

    Primera´yla yaptığımız gürültü düzeyi ölçümlerinde eskisine göre daha sessiz olduğunu tespit ettik. 5´inci vites 130 km/s´de elde ettiğimiz 68 dB(A)´lık değer orta sınıftaki bir otomobil için çok düşük olmasa da tatmin ediyor. Primera´nın ABS, EBD (Elektronik Fren Basıncı Dağıtıcısı) ve orta sınıf otomobillerde rastlanmayan Brake Assist sistemi destekli fren sistemi önde hava kanallı disk ve arkada disklerden oluşuyor. Brake Assist sistemi acil durum frenlerinde sürücü fren pedalına tam güçle basamasa bile maksimum fren gücünün uygulanmasını sağlıyor. 100 km/s hızla giderken yaptığımız panik frenlerde Primera savrulmadan 40 metrede durdu.




  • Merhaba Arkadaşlar,

    1 haftalık 2000 Nissan Primera 2.0 Elegance Hypertronic CVT (P11-144) kullanıcısıyım. İleride resimleri eklerim. Nissan kullanıcıları ile birlikte deneyim, bilgi ve belki aktivite paylaşımı çok ii olur.

    Aracımla ilgili yorumlarınızı bekliyorum ki daha çabuk öğreneyim aracın gerçek özelliklerini ve avantaj-dezavantajlarını...
  • 2009 da çıkması beklenen yani murano bence çok yakışıklı olmuş

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--




  • Nissan Note forumunda bir arkadaşım istanbul yüzbaşıoğlu bayisinde test amacıyla getirilen Tilda'nın resimlerini çekmiş. Nissan henüz bu araç hakkında açıklama yapmadı. basın mensubu olduğum için istanbul merkez depoyu gezme fırsatım oldu. içerde bol miktarda bu araçtan stok etmişler muhtemelen yakın zamanda pazara sunacaklar. hem HB hem de Sedan olarak. ama donanımlar hakkında henüz net bir bilgimiz yok. sanıyorum yine visia ve tekna olarak 2 donanım paketi ile satılacak. aracın hemen hemen her parçası note ile aynı. Bu araç almera'nın yerni alacak diyorlar ama ebat olarak mevcut almeradan daha küçük gözüküyor. sanki city, symbol ve albea gibi rakipleri düşünülerek hazırlanmış bir araç.



     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--




  • 30,000 km bakımı Ankara Mecsan Nissan Servisi: Bence çok tuttu ya. honda'nın bakımları fln çok daha makul bence. yorumlarınızı bekliyorum....

    30,000 km bakım 72,000 YTL
    Karter Tapa Pulu 1,56 YTL
    Yağ Filtiresi 13,20 YTL
    Hava Filtiresi 41,05 YTL
    Polen Filtiresi 28,62 YTL
    Motor Yağı Maxima 10W40 67,20 YTL
    Cam Suyu Konsantre Antfreze 3,50YTL
    Tehlikeli Atık İmha Ücreti 0,90YTL
    --------------
    Extra Yaptırdıklarım:
    Sol ön silecek 18,90
    Sağ ön silecek 16,90
    Silecek Su deposu kapağı: 6,18

    ----------------------------------------------------------
    TOPLAM: 269,68 YTL
    KDV: 48,60 YTL
    ----------------------------------------------------------
    Genel Toplam : 319 YTL




  • bu arada benim arabamda aldığımdan beri bir sorun var.( aynı model 1,4 Visia da hiç bu tip bir sorun yaşamıyoruz) soğuk havalarda özellikle yüksek hızlarda 120 den sonra ön göğüsten orta kısımda felaket bir tıkırtı geliyor. ilk aldığımda soğuk havalarda 1 dk fln böyle tıkırdardı sonra susardı bende plastik soğukken çok sertleştiği ve ses yaptığı için hoş karşılıyordum ama şu son bir aydır bu ses hiç kesilmez oldu. işlerim dolayısıyla bir ayağım istanbulda. yolculuklar bana işkence olmaya başladı. öyle bir ses ki müzği bastırıyor. volume 28 lerde fln dinlemek zırunda kalıyorum. bir yola çıkmadan bir de boluda ağrı kesici alıyorum. yani arabamdan soğudum bu ses yüzünden. serviste bütün ön taraf söküldü ama hiçbir sorun gözükmüyor. çıldıracağım sizce sorun nedir? böyle devam ederse arabamı satacağım çünkü her hafta istanbula gidiyorum. yani her hafta uzun yol ve baş ağrıları. hoş satarsam yine gidip note alırım o da ayrı bir konu bu sefer dizel olur herhalde tercihim




  • Selim fotoları ben çekmiştim. Doğrudur, araç çok küçük ve malzeme kalitesi son derece kötü. Note 5 basar buna.
    quote:

    Orjinalden alıntı: cell-im

    Nissan Note forumunda bir arkadaşım istanbul yüzbaşıoğlu bayisinde test amacıyla getirilen Tilda'nın resimlerini çekmiş. Nissan henüz bu araç hakkında açıklama yapmadı. basın mensubu olduğum için istanbul merkez depoyu gezme fırsatım oldu. içerde bol miktarda bu araçtan stok etmişler muhtemelen yakın zamanda pazara sunacaklar. hem HB hem de Sedan olarak. ama donanımlar hakkında henüz net bir bilgimiz yok. sanıyorum yine visia ve tekna olarak 2 donanım paketi ile satılacak. aracın hemen hemen her parçası note ile aynı. Bu araç almera'nın yerni alacak diyorlar ama ebat olarak mevcut almeradan daha küçük gözüküyor. sanki city, symbol ve albea gibi rakipleri düşünülerek hazırlanmış bir araç.






  • bilinmeyen şeyler ;
    çocuk kilidi için :

    araca binilip kapılar kapatılır
    Kontak anahtarı tüm kontrol ışıkları yanana kadar çevrilir, motor çalıştırılmaz!
    Kapı kilit düğmesinden üç defa üstüste kilitleme uygulanır, kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç
    Kontak anahtarı çevrilerek kapatma konumuna getirilir.
    Kilitden aynı işlem tekrarlanır: Kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç.
    Kontak anahtarı tekrar ışıkların yandığı konuma getirilir, kısa bir düdük sesi duyulur (bunu duymazsanız olmayacak demektir)
    Kilitten aynı işlem tekrar edilir: Kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç. Uzun bir düdük sesi duyulur, programlama tamamlanmıştır.
    Başarılı olmuşsa yaklaşık 10 km/saat hızda kapılar otomatik kilitlenecektir, içeriden manüel olarak açılırsa, söz gelimi yolcu indirme-bindirme, yeniden hareketinizde otomatik kilitleme olmayacaktır.
    Unutmayın ki içeriden kilitli bir araçta bir kaza anında şuur kaybı söz konusu ise dışarıdan ilk yardım gecikebilir!

    Bu yazdıklarım ford Focus için diye okudum nissanlar içinde deneyen varmı acaba?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: twingonote

    Selim fotoları ben çekmiştim. Doğrudur, araç çok küçük ve malzeme kalitesi son derece kötü. Note 5 basar buna.
    quote:

    Orjinalden alıntı: cell-im

    Nissan Note forumunda bir arkadaşım istanbul yüzbaşıoğlu bayisinde test amacıyla getirilen Tilda'nın resimlerini çekmiş. Nissan henüz bu araç hakkında açıklama yapmadı. basın mensubu olduğum için istanbul merkez depoyu gezme fırsatım oldu. içerde bol miktarda bu araçtan stok etmişler muhtemelen yakın zamanda pazara sunacaklar. hem HB hem de Sedan olarak. ama donanımlar hakkında henüz net bir bilgimiz yok. sanıyorum yine visia ve tekna olarak 2 donanım paketi ile satılacak. aracın hemen hemen her parçası note ile aynı. Bu araç almera'nın yerni alacak diyorlar ama ebat olarak mevcut almeradan daha küçük gözüküyor. sanki city, symbol ve albea gibi rakipleri düşünülerek hazırlanmış bir araç.






    katılıyorum. eğer nissan bu aracı almera yerine koymayı düşünüyorsa bence yanılıyor. çünkü mevcut almera bu araca göre hem daha şık hemde kalite olarak daha iyi. ama nissan bu aracı dediğim gibi City, albea, symbol era gibi araçlara rakip çıkartıyorsa ve fiyatlarıda bu sınıfın seviyesinde tutarsa başarılı satış rakamlarına ulaşabilir.




  • arkadaşlar niisan terrano II TD için acil görüşlerinizi bekliyorum. henüz karar veremedim dogrusu, birde araç 180000 de motor değiştirmiş, bunun bir zararı olurmu,
    lütfen yardım edin, çok etkileyici bir görüntüye sahip ama kullanışlımı değilmi?
    hadi bi el atın
  • Merhaba Nissanci arkadaşlar,
    belki hatırlar bazı arkadaşlar; 2007 model Navara 4*2 Düz vites sahıbıyım. Aracımdan normal şartlarda memnundum. Zamanla içeriden gelen bazı seslerle moralım azıcık bozuldu. 12.000 km deki bir araç bence bunları yapmamalı. Bu seslerin üstesinden kendim geleceğimden eminim ama yılbaşından önce kaçkarlara doğru 4*4 Ford Ranger ile gezelim dedik. Düz asfaltta Navaraya göre çok daha vasattı. Özellik yol tutuşu ve konfor bakımından. Perfonmans o kadar da kötü değildi. ,Kareadeniz duble sahıl yolunda aheste aheste giderken biraz kaşar ve bırazda kel sımıt (Rize) aldık sıcacık. Az sonra sahılden ayrılıp Fırtına vadisine doğru koyulduk. Dağların arasından vadiyi ve fırtına deresini manzarasıyla birlikte yol alırken simit ve kaşarımızı yemeye başladık. Bir tek çayımız eksıktı. Onuda yakın zmanda çıkarken tedarik edip gideceğiz. Virajlı yolda 25 km yol aldık Kaçkarlara doğru. Sabahın erken saatleriydi yüseldikçe hava sıcaklığı iyice düştü. Yerlerde buzlanma başlamıştı. Az ilerde tarıhı Zilkale yolu vardı ve dağa tırmanmaya başlayacaktık. Ben hep o stabilize ve toprak yolun durumunu düşünmeye başlamıştım bile. Bacanak arabayı kullanıyordu. Ona bellei etmemeye çalışıyordum. Dağın eteğine gelince rampa önümüzde tüm kasvetiyle duruyordu; zemin tamamen buzdu hemde kalınca en az 10cm. Dık olduğu kadar uçurumdu hemen yanıbaşımız. Kaymak veya hata etme lüksümüz kesinlikle yoktu. Az ilerledik bacanağım dönelim dedi istersen. Ben ise aracın ne göstereceğini öğrenmek istedim. Aracı önce hızlı 4wd aldık. Aracın lastıkleri iyi olmamasına rağmen araç muhteşemdi. Rampada tırmanıyordu. Latıklerde ne boşa dönme nede araçta savrulma vardı. Epeyce tırmandıktan sonra vadı altımızda kalmıştık ve yolda tek araç geçeceği kadar daralmıştı. Çünkü eğimin fazla olmasından dolayı usten kayan toprak ve kar yolu iyice daraltmıştı. İlerledikçe daralan yol yetmiyormuş gibi zemin çok kötü ve kalın buzluydu. Buz eriyen dağ sularının resmen donmuş haliydi. elmas gibi parlıyordu. Araca güvenim arttığından yola devam dedik. Aracı ağır 4wd.alıp yola devam ettik araç superdi. Harıkaydı. Eğim çok fazlaydı ama banamısın demedi. Heryer buzdu arkadaşlar. O kadar yüksekteydikki 1 metre yanımızdan aşağıya bakmak gerçekten cesaret isterdi. Ben dahı ürperdim. <biraz gittikten sonra düz bir yerde az kalalım dedim bacanağıma. Nefesim nerdeyse takılıyordu. Aracı döndürüp geri dönecek mesafe yoktu mecburen ileri gidecektik. Buzları donmuş dereleri geçtik. Zilkale tarıhı kalesinin üzerine kış bir başka çökmüştü. İnanın ortalarda hiç ses yoktu. Yazın turistle dolan kalenin etrafında çit çıkmıyordu. Vadide sessizce akan derenin çok az sesi geliyordu. Solumuz uçurum sağımız dik kayalar ve onlardan da buzlar sarkıt oluşturmuştu. Böyle epeyce giderek yaylaya yakın balık çiftliğine geldik. Çiftlikte aylarca yanlız kalan bekçi bizi görünce hasret giderdi çünkü 15 gündür insan görmemişti. Yanlızca ona eşlik eden iki kangalı vardı. İkide duvarda asılı çiftesi. Dışarda havuzlara akan buz gibi suyun sesi harıkaydı. Havuzların üzeri buz tutmuştu. Eski tahta evde kurulduk sobanın karşısına. Bekçinin bize ikram ettiği nefis tereyağında kızarmış alabalıkları afıyetle yedik. Fazla kalmadan tekrar o uzun ve buzlu yolu bu sefer inerek gidecektik. Gece kalırsak tehlikeli olur diye yola koyulduk.
    Şimdi sizlere bunları yükleyebilirsem fotolarla süsleyeceğim ama size bir sorum olacak ama;

    Benim 4*2 navara stabılezede patınaj yaparken buralarda ne yapacağını düşünmek bile istemedim. Ve kararımı verdim bende 4*4 almalıydım. Şimdi tüm konularda sizlerin fikirlerini almak isterim. Yorumlarınızda vergi konusunu ele almayın onu kabullendim bile.

    Zilkale tırmanıyoruz;
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    sağımızdakı hemen yukselen kaya ve buzlar

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    Fırtına deresi donmamak için çırpınıyordu. Yolun hemen altından geçiyordu dere.



     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    Yazın pırıl pırıl akan şelale şimdi insanın içini ürpertiyordu..
    [imagehttp://img517.imageshack.us/img517/3609/resim033jv9.jpgimage]

    Her zaman resmi olmay seven bacanağım üzerinden geçtiğimiz buza inip bakmak istedik. Burası kalkmaya elverişliydi düzdü nispeten
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    Bir ara yola düşecek olan kayanın önüne çıkıp durdurup bacanağın geçmesini sağladım. ŞAKA ŞAKA
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    Yıne tırmanmaya devam; ama zoru bitiriyoruz nerdeyse
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    En çok zorlandığımız yerlerden birtanesi;
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    Yavaş yavaş hedefimize geliyoruz, buralarda artık eşsiz manzara karşısında zevk yapıyoruz...

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    İşte beklediğimiz alabalık çiftliği, inasn burda bir hafta kalsa arkadşlar onun kafasında ne dert nede tasa kalır;
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    Buralar yazında güzel kışında, gelmek isteyenler, bekleriz; tabii 4*4 araçla; benim olsa dükkan sizin.
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    Alabalık yedikten sonra gülen yüzümüz dönüş yolunda bayağı terledi ama; değdide kısmetse 3 sonra yine gideceğiz. Ama yorumlarınızı gözlerimde canlandırmam lazım:
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--

     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--


    Dönmeden az daha giderek güzel bir resim daha size hediye ediyorum..
    Görüşmek üzere...
     --> Kulüp NISSAN … Bir TIKla Gelir :) <--




  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.