Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (53. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 25 Mayıs 2010; 21:17:32


    Seçtiğiniz mesajın linkini aşağıdaki kutudan kopyalayabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=40007980
    Yeni mesajlar yok Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz.
    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de eski citroencilerden biri olarak tecrübelerimi paylaşmak istedim. Daha önce dizel 2004 model c3 ve 2009 model c4 picasso sahibiydim. İki aracım da yakıt tüketimi konusunda çok başarılı idi gerçekten. C4 picasso da vites geçişleri tam istediğim gibi değildi, bir de çukurlarda fazla sallanıyordu. Bozuk zeminli yollarda ise iç aksamlardan çok fazla ses geliyordu. Bu ve başka bazı nedenlerden dolayı C4 picassomu sattım. Şu an yeni Grand Scenic sahibiyim. Bu sınıfta araç almayı düşünenler için şöyle bir karşılaştırma yapabilirim. Yazdıklarım Grand Scenic III Privilege versiyonu için geçerlidir.

    İç mekan malzeme kalitesinde GS bariz önde. Picasso'da ön konsol üstünde kullanılan sert plastikler can sıkıcı. GS'de bu alanda yumuşak malzeme kullanılmış. Scenicte kapı içlerinde yumuşak ve deri malzemeler kullanılmış. Arka kapıların bir kısmında sert plastik kullanılmış.
    hhhb yorumlar için tşkler
    k musti 55,000 tl lik bi aracı gaza gelerek alıcak kişi yoktur sanırım.zevkler tartışılmaz.ama ortada bir picasso gerçeği var:) picassomu şimdilik seviyorum.herkesede tavsiye ederim.
    tşkler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hhbb

    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de eski citroencilerden biri olarak tecrübelerimi paylaşmak istedim. Daha önce dizel 2004 model c3 ve 2009 model c4 picasso sahibiydim. İki aracım da yakıt tüketimi konusunda çok başarılı idi gerçekten. C4 picasso da vites geçişleri tam istediğim gibi değildi, bir de çukurlarda fazla sallanıyordu. Bozuk zeminli yollarda ise iç aksamlardan çok fazla ses geliyordu. Bu ve başka bazı nedenlerden dolayı C4 picassomu sattım. Şu an yeni Grand Scenic sahibiyim. Bu sınıfta araç almayı düşünenler için şöyle bir karşılaştırma yapabilirim. Yazdıklarım Grand Scenic III Privilege versiyonu için geçerlidir.

    İç mekan malzeme kalitesinde GS bariz önde. Picasso'da ön konsol üstünde kullanılan sert plastikler can sıkıcı. GS'de bu alanda yumuşak malzeme kullanılmış. Scenicte kapı içlerinde yumuşak ve deri malzemeler kullanılmış. Arka kapıların bir kısmında sert plastik kullanılmış.

    GS'in koltukları daha iyi. Parçalı deri ve bej. Picasso'nun kadife kumaşlı koltukları vardı.

    Picasso'daki cam yüzey alanları daha fazla idi (Visio Space). Tavan tamamen camdı ve ön camla neredeyse birleşiyordu. Bu açıdan Picasso daha iyiydi ancak onda da açılabilen bir sunroof yoktu.

    Picasso otomatikleştirilmiş şanzımana sahipti (MCP). Bazı durumlarda kullanışsız olsa da otomatik vites rahatlığı güzel şey. Ancak vites değişimleri biraz erken oluyordu ve Sport modu gibi birşey yoktu (5008 de bu problemi çözmüşler). Gaza basış tarzına göre erken ya da geç değişebiliyordu vitesler. Ayrıca direksiyonun altındaki kulakçıklardan vites değiştirilebiliyordu. Yoğun şehir içi trafikte bu şanzıman bence biraz sorunlu çalışıyor. Dur kalklarda manuel olarak değiştirmek gerekiyordu. Yine de otomatik şanzımana sahip olduğundan burada puanı Picasso'ya verelim.

    Picasso'da yokuş kalkış desteği vardı GS'de yok.

    Picasso'nun müzikçaları pek güzel görünmüyordu ve bir kapak ardına gizlenmişti. GS'in müzikçaları çok daha şık.

    Picasso'da ön tarafta sürücü ve ön yolcu koltuğu arasında bir boşluk varken GS de burada kullanışlı ve şık bir dolapçık var.

    GS'de entegre navigasyon, adaptif xenon var Picasso'da yok.

    GS'de akıllı anahtar sistemi var Picasso'da yok.

    GS'de Bluetooth (telefon ve müzikçalar bağlanabiliyor) ve Ön Konsolda Portatif Müzik Çalar Bağlantı Soketi var Picasso'da yok.

    Picasso'da Geri vites hafızalı yan dikiz aynaları vardı, GS'de yok.

    Picasso'da süspansiyon sisteminden rahatsız olmuştum. Bence biraz fazla yumuşaktı. Araç kasislerde fazla zıplıyor ve virajlarda biraz yana yatıyor gibiydi.

    Bu arada benim Picassom 5 kişilik kasadan idi. 7 kişiliklerin tipini beğenmiyorum. GS, 7 kişilik Picassolardan daha güzel bence tip olarak. Ama 5 kişilik Picasso'nun arkadan görünüşü bence içlerinde en iyisi. Hafiften bir jeep havası var onda.


    Objektif olarak bir kıyaslama yapmaya çalıştım. Bu sınıfta araç almak isteyenler bence picasso, 5008 ve scenic i incelemeliler. Kesinlikle görmeden karar vermeyin.

    Saygılar



    güzel karşılaştırma, çoğuna bende katılıyorum, ama picassoda orta konsolda dolap yok doğru ama sogutucu kısmı bulunduğunu ekleyelim...otomatik vites konusunda da benzin tasarrufu açısından küçük devirde vites değişimleri yapıyor, normalde devirli kullanımda hızlanma gayet güzel ve vites değişimleri yerinde gibi bence...
    selamlar




  • her zaman mütevazi olmakta fayda vardır...
  • Bir yıl önce tesadüfen bir Picassonun içine oturduktan sonra benim Picasso maceram başladı. Özellikle iç mekanı çok etkileyici gelmişti. Ara sıra 10 yaşındaki arabamı (Toyota Corolla) değiştirmek aklıma geliyordu ama acil bir ihtiyaç da duymuyordum. Günün birinde fırsat bulursam büyük bagajlı, dizel ve otomatik vitesli bir araba alırım diye düşünüyordum.

    Picasso’yu gördükten sonra birçok özelliğinin bana uyduğunu fark ettim ve kullanıcı yorumlarını incelemeye başladım. Üç ay önce de ikinci el bir Grand Picasso aldım.

    Bir yıldır bu forumu takip ediyorum. Karar vermekte ve arabanın iyi- kötü yanlarını öğrenmekte çok faydasını gördüm. Şu ana kadar 2000 kilometre yapmışım. Şu an 68.000 km’de. Karşılaştığım iyi ve kötü özelliklerin çoğu zaten daha önce forumda belirtilmiş olan şeylerdi. Bu nedenle birçoğu benim için sürpriz olmadı. Sürpriz olanları da yine burada belirteceğim. Bu arada 2000 model Toyota Corolla ile kıyaslayacak ve orta sınıf bir sedan kullanıcısının Grand Picasso’ya geçtikten sonra neler hissettiğini anlatmaya çalışacağım.

    Genel olarak bakacak olursak; Picassonun dıştan görünüşü güzel, iç mekan da fena değil, görüş açıları ve otururken verdiği his oldukça iyi, otoyolda kullanımı zevkli, kısa bir alışma devresinden sonra şehir içinde de pek zorlanmıyorsunuz, yakıt sarfiyatı cüssesine göre az, benzinli Toyota’ya göre de az yakıyor, birkaç ayrıntı dışında donanımı yeterli.

    Ancak araç kusursuz değil tabii ki. Hantal demek haksızlık olur ama hem şehir içinde hem de uzun yolda sollama yaparken biraz daha dikkatli ve sabırlı olmak gerekiyor. Ama bunu bir sorun olarak görmüyorum, mesela 120 km ile Dilovası yokuşunu çıkarken vitesi bile düşürmedi ve 6. vites ile zorlanmadan yokuşu bitirdi. Yan yüzey çok büyük olduğu için yan rüzgarlardan fazla etkileniyor. Yan rüzgar konusunda Toyota Corolla da pek iyi sayılmaz ama Picasso bariz bir şekilde etkileniyor. Alışması ve kullanımı zaman istiyor. Detaylara indikçe bazen çok güzel bazen de çok saçma özellikleri fark ediliyor. Bunların çoğu önceki forum sayfalarında dile getirilmişti. Ama kısaca tekrarlayacak olursak; ses sistemi kaliteli fakat radyo –CD çalar hem yetersiz hem de tuhaf özellikleri var. Hem radyonun hem de araç göstergelerinin tek bir yerde toplanması bence kullanışlı olmamış. Havalandırma düğmeleri alışılmadık şekilde açılıp kapanıyor. Tüm klima kumanda düğmeleri avuç içi kadar bir alana sıkıştırılmış ve kullanımı da hemen öğrenilemiyor. Arabanın kullanım kılavuzu çok yetersiz, mesela hangi kilometrede hangi bakımlar yapılır, triger seti ne zaman değişir belli değil. Halbuki bunlar Toyota’nın kılavuzunda yazıyordu.

    İç mekandaki torpido gözleri (hacim olarak) yeterli fakat ne kadar kullanışlı oldukları tartışılır. Üstteki kanat gibi açılıp kapanan torpido kapakları sanılanın aksine ses yapmıyor ama ulaşması (doğal olarak) biraz zor. Sağ alttaki torpido gözü ve ortadaki soğutma bölümünde sorun yok ama mesela Toyota’daki gibi bardak tutucunun olmaması büyük bir eksiklik. Ortadaki soğutma gözünün kapağında yer alan bardaklığı hiç hesaba katmıyorum. Yolcu otobüsü koltuklarındaki bardaklıklar bile daha kullanışlıdır. Halbuki 2000 model Corolla’da küllüğün üstünde incecik bir bardaklık vardı, bastırınca dışarı çıkar ve büyük küçük her türlü bardağı ve teneke kolayı güvenli bir şekilde tutabilirdi. Aynı şekilde el altında kullanışlı bir gözlük kabı da bulunmuyor. Gözlük vs. için ya soğutma gözünü ya da yerdeki çukur gözleri kullanmak gerekiyor.

    Fakat şunu özellikle söylemeliyim ki, buraya kadar saydığım özellik ve kusurlar çok da önemli sayılmazlar. Aslında Picasso’nun iç tasarımı konsept otomobillere benziyor. Tasarımcılar farklı ve estetik bir iç dizayn yapmışlar ve kullanışlılığı sanki ikinci planda tutmuşlar. Orta konsolun boş olması nedeniyle el altında pek fazla kapaklı göz bulunmuyor ama bu boşluk sebebiyle ferah bir ortam oluşuyor. Sonuç olarak bu tasarım benim hoşuma gidiyor, daha doğrusu artıları eksilerinden fazla.

    Vitesler hep söylendiği gibi; ilk üç vitesin geçişi hissediliyor, daha sonraki geçişler sarsıntısız oluyor. Zaman zaman saçmalasa da genellikle doğru zamanda ve doğru devirde vites değiştiriyor. (Yaptığı arızayı daha sonra açıklayacağım).

    Picasso’da en zor alıştığım şeylerden birisi de frenlerin yumuşaklığı oldu. Bu konuda zorlanacağımı hiç ummazdım. Frenlere çok nazik basmak gerekiyor, yoksa gereksiz yere sert bir fren yapabilirsiniz. Bir iki defa (boş yolda) sert fren denemesi yaptım ama bunu herkese tavsiye etmem. Hakikaten etkili ve korkutucu bir şekilde duruyor.

    Son olarak da gürültü seviyesinden ve titreşimden bahsedeyim. Bozuk yolda Corolla’ya göre daha fazla gürültü ve tıkırtı oluyor. Salınım ve çalkalanma ise bariz bir şekilde daha fazla. Yani Picasso’yu uzun süre bozuk yolda kullanmak rahatsız edici. Fakat Picasso yerden daha yüksek. Yani bozuk yolda altını vurma ihtimaliniz daha az. Aynı şekilde yüksek kaldırımların kenarında, kapıların açılırken sürtünmesi ihtimali de daha az.

    Asfaltta ise, kullanım zevki ve sessizlik açısından Picasso daha üstün. Hızını da daha az belli ediyor.

    Epey uzun bir yazı oldu. Picasso’da karşılaştığım arıza ve sorunları da bir başka yazıda belirteyim. Son olarak, Corollayı satıp Picasso’yu aldığım için pişman mıyım? Hayır değilim, ebat ve özellikleri bana göre daha tatmin edici ve kullanımı çoğu zaman daha keyifli.

    Herkese selamlar.




  • Merhaba Arkadaşlar,

    C4 Picasso’mu aldığımdan beri , ses sistemini değiştirmek istiyordum,
    daha doğrusu ana üniteyi
    C4 Picasso’nun orjinal yerine sadece 1 Din’lik üniteler takılabiliyor,

    Benim kriterlerim ise şunlardı,
    Navigasyon
    USB desteği
    iPod-İPhone desteği
    DVD-DivX vs. Video desteği
    Direksiyon kumanda desteği
    Orijinal Park sensörünün çalışması
    Ve Picassonun teyp ünitesinin koruma kapağının yeni ünite yerleşince kapanabilmesi,

    fazla seçenek yoktu Jvc,Pioneer,Alpine,Kenwood markalarından JVC ve Pioneer’i Navigasyon desteği olmadığı için eledim ,
    Alpine’in kafası uzundu ve monitörün çıkış şekli Picassonun koruma kapağına takılıyordu
    o yüzden tek seçenek Kenwood KVT-524 kaldı

    Türkiyede KVT-532 yada KVT-534 olarak satılıyor (tek farkı 532 boyası parlak 534 mat’dır) Yaklaşık 1800-2200 arası fiyatla,
    ben bir arkadaşıma ingiltereden getirttim yaklaşık 900 TL’ye
    Direksiyon kumanda desteği ve Orijinal Park sensörünün çalışması için yaptığım araştırmada Connects2 isimli firmanın ürünlerini buldum
    Connects2 CTRCT001 ve CTSCT004 ürünlerini Ebay’den satın aldım ,bu ürünlerin yaklaşık fiyatı 300 TL civarıdır,
    ben Ebay’den daha uyguna buldum.
    Tabii navigasyon içinde Kenwood’un KNA-431 isimli ürününü güncel Türkiye haritası ile birlikte
    Türkiyedeki bir bayiden 1000 TL’ye aldım ,Ebay ve Ingiltereden bu ürünü daha ucuza alabilmek için çok kastım ama bulamadım.
    bulsam'da sonuçta türkiye haritasını buradan almak zorunda kalacaktım

    Montajı kendim yapmak isterdim ama aracın bazı bölümlerini (torpido gibi) sökmek gerektiği için bir firmaya monte ettirdim ,
    kablo kısmında sorun yaşamadık,ancak orijinal teybe göre çok daha fazla kablo olduğu için yerine oturturken biraz zorlandık
    USB,İPod-İPhone ve AV-in kablolarını Torpido gözüne çektirdim.
    Karar veremediğim için arka kafalık monitörleri işini sonraya bıraktım
    Şimdilik sadece bizim ufaklık arka koltuktan seyredebilsin diye seyyar ekran için için koltuğun altına bir AV-out kablosu çektirdim.



    Sonuç aşağıda

    Not: aşağıdaki son 3 fotoğrafta görülen araç benimki değil,arka koltuk monitör uygulaması aslında hoş,ama uzun boylu biri için seyretmek işkence olabilir
    ve masa açıkken seyahat etmek ,kaza esnasında ölümcül bir nesne olacağından bu uygulamayı yaptırmaktan vazgeçtim
    uygun şık bir kafalık ve monitör arayışı içersindeyim.





    Youtube : (www.youtube.com/watch?v=F5-zc-HAJAU )
















  • picasso normalde 2014 yılı civari kasa değiştirecek.1-2 sene civarı bir makyaj geçirme ihtimali yüksek.

    Grand scenic şahsi fikrim olarak tam bir hayal kırıklığı.Çok beğendiğim ve eksikleri olan scenic2 yi aratacak olan bir dizaynı var bence.Donanım ve fiyat olarak rakiplerine kafa tutuyor ancak otomatik vites opsiyonu olmayışıyla satışlarının baltalanacağı kesin.Sürüş özelliklerini test etmeden bir şey söyleyemem.

    Bana göre grandpicasso mpv sınıfında ilk bakışta hala rakipsiz.Ancak makyajda çözmeleri gereken bir takım sıkıntıları olduğu da aşikar.Öncelikle iç trim sesleri,klima kumandası bunların başında geliyor.Vites ise alıştıkça sorunsuz diyebiliriz.Sonuç olarak bu otomatik ve 1600kg bir araba güzel motoru ve yarı otomatik şanzımanla km de 21 kuruş gibi değerle ş.içi yol yapıyor.Bence 1.6 hdi motor beklentinin ötesinde bir performans veriyor.Sadece ben değil kullanan arkadaşlarımda aracın hızlanmasını çok başarılı buluyor.

    Araçta şimdiye kadar ciddi bir kronik sorun yok.Donanımların hepsi başarıyla çalışıyor.Makyajda ufak tefek sıkıntalrında çözüleceğini umuyorum.herkese iyi sürüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratakin

    Merhaba Arkadaşlar,

    C4 Picasso’mu aldığımdan beri , ses sistemini değiştirmek istiyordum,
    daha doğrusu ana üniteyi
    C4 Picasso’nun orjinal yerine sadece 1 Din’lik üniteler takılabiliyor,

    Benim kriterlerim ise şunlardı,
    Navigasyon
    USB desteği
    iPod-İPhone desteği
    DVD-DivX vs. Video desteği
    Direksiyon kumanda desteği
    Orijinal Park sensörünün çalışması
    Ve Picassonun teyp ünitesinin koruma kapağının yeni ünite yerleşince kapanabilmesi,

    fazla seçenek yoktu Jvc,Pioneer,Alpine,Kenwood markalarından JVC ve Pioneer’i Navigasyon desteği olmadığı için eledim ,
    Alpine’in kafası uzundu ve monitörün çıkış şekli Picassonun koruma kapağına takılıyordu
    o yüzden tek seçenek Kenwood KVT-524 kaldı

    Türkiyede KVT-532 yada KVT-534 olarak satılıyor (tek farkı 532 boyası parlak 534 mat’dır) Yaklaşık 1800-2200 arası fiyatla,
    ben bir arkadaşıma ingiltereden getirttim yaklaşık 900 TL’ye
    Direksiyon kumanda desteği ve Orijinal Park sensörünün çalışması için yaptığım araştırmada Connects2 isimli firmanın ürünlerini buldum
    Connects2 CTRCT001 ve CTSCT004 ürünlerini Ebay’den satın aldım ,bu ürünlerin yaklaşık fiyatı 300 TL civarıdır,
    ben Ebay’den daha uyguna buldum.
    Tabii navigasyon içinde Kenwood’un KNA-431 isimli ürününü güncel Türkiye haritası ile birlikte
    Türkiyedeki bir bayiden 1000 TL’ye aldım ,Ebay ve Ingiltereden bu ürünü daha ucuza alabilmek için çok kastım ama bulamadım.
    bulsam'da sonuçta türkiye haritasını buradan almak zorunda kalacaktım

    Montajı kendim yapmak isterdim ama aracın bazı bölümlerini (torpido gibi) sökmek gerektiği için bir firmaya monte ettirdim ,
    kablo kısmında sorun yaşamadık,ancak orijinal teybe göre çok daha fazla kablo olduğu için yerine oturturken biraz zorlandık
    USB,İPod-İPhone ve AV-in kablolarını Torpido gözüne çektirdim.
    Karar veremediğim için arka kafalık monitörleri işini sonraya bıraktım
    Şimdilik sadece bizim ufaklık arka koltuktan seyredebilsin diye seyyar ekran için için koltuğun altına bir AV-out kablosu çektirdim.



    Sonuç aşağıda

    Not: aşağıdaki son 3 fotoğrafta görülen araç benimki değil,arka koltuk monitör uygulaması aslında hoş,ama uzun boylu biri için seyretmek işkence olabilir
    ve masa açıkken seyahat etmek ,kaza esnasında ölümcül bir nesne olacağından bu uygulamayı yaptırmaktan vazgeçtim
    uygun şık bir kafalık ve monitör arayışı içersindeyim.





    Youtube : (www.youtube.com/watch?v=F5-zc-HAJAU )























    çok güzel bir çalışma, eline sağlık, fakat şöför tarafından rahat bir şekilde ekran görünebiliyormu, sanki biraz aşağıda kalmış gibi, veya ekran ileri geri yatırılabiliyormu?




  • Şöför tarafından gayet rahat görünüyor ,
    şöyle söyleyeyim ,Picasso'nun ortadaki ana ekranın bitiminde hemen bu ekran başlıyor,tabi benim boyuma göre (1.80m)
    Ekran ileri geri ,öne arkaya yatabiliyor.
  • manisada her yerde grand picsso görmeye başladım.acaba satışları mı patladı düşünmeden duramıyorum.hepsi 45 plaka...
  • bugün gene gördüm manisada.İzmir çıkışında shell istasyonunda sütlü kahve renginde 16 plakalı.çok şık duruyordu,bayıldım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kültigin77

    bugün gene gördüm manisada.İzmir çıkışında shell istasyonunda sütlü kahve renginde 16 plakalı.çok şık duruyordu,bayıldım...



    kendisi bursa yasemin parkta ikamet etmekte:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Weezer

    2. el bakiyorum bende 2008 picasso.Otomatik dizel şehir içi/dişi ne kdr yakiyor? Ayrica hill holder var mi araçta?

    Evet Hill Holder var.3-4 sny tutuyor. Ki yeterli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedyankara

    selamlar
    sayn seze cevaplar için çok tşkler
    sağlıcakla kalın


    Rica ederim ne demek.. Geç cevap için de kusura bakmayın.
    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyankara

    selamlar
    sayn seze cevaplar için çok tşkler
    sağlıcakla kalın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hhbb

    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de eski citroencilerden biri olarak tecrübelerimi paylaşmak istedim. Daha önce dizel 2004 model c3 ve 2009 model c4 picasso sahibiydim. İki aracım da yakıt tüketimi konusunda çok başarılı idi gerçekten. C4 picasso da vites geçişleri tam istediğim gibi değildi, bir de çukurlarda fazla sallanıyordu. Bozuk zeminli yollarda ise iç aksamlardan çok fazla ses geliyordu. Bu ve başka bazı nedenlerden dolayı C4 picassomu sattım. Şu an yeni Grand Scenic sahibiyim. Bu sınıfta araç almayı düşünenler için şöyle bir karşılaştırma yapabilirim. Yazdıklarım Grand Scenic III Privilege versiyonu için geçerlidir.

    İç mekan malzeme kalitesinde GS bariz önde. Picasso'da ön konsol üstünde kullanılan sert plastikler can sıkıcı. GS'de bu alanda yumuşak malzeme kullanılmış. Scenicte kapı içlerinde yumuşak ve deri malzemeler kullanılmış. Arka kapıların bir kısmında sert plastik kullanılmış.

    GS'in koltukları daha iyi. Parçalı deri ve bej. Picasso'nun kadife kumaşlı koltukları vardı.

    Picasso'daki cam yüzey alanları daha fazla idi (Visio Space). Tavan tamamen camdı ve ön camla neredeyse birleşiyordu. Bu açıdan Picasso daha iyiydi ancak onda da açılabilen bir sunroof yoktu.

    Picasso otomatikleştirilmiş şanzımana sahipti (MCP). Bazı durumlarda kullanışsız olsa da otomatik vites rahatlığı güzel şey. Ancak vites değişimleri biraz erken oluyordu ve Sport modu gibi birşey yoktu (5008 de bu problemi çözmüşler). Gaza basış tarzına göre erken ya da geç değişebiliyordu vitesler. Ayrıca direksiyonun altındaki kulakçıklardan vites değiştirilebiliyordu. Yoğun şehir içi trafikte bu şanzıman bence biraz sorunlu çalışıyor. Dur kalklarda manuel olarak değiştirmek gerekiyordu. Yine de otomatik şanzımana sahip olduğundan burada puanı Picasso'ya verelim.

    Picasso'da yokuş kalkış desteği vardı GS'de yok.

    Picasso'nun müzikçaları pek güzel görünmüyordu ve bir kapak ardına gizlenmişti. GS'in müzikçaları çok daha şık.

    Picasso'da ön tarafta sürücü ve ön yolcu koltuğu arasında bir boşluk varken GS de burada kullanışlı ve şık bir dolapçık var.

    GS'de entegre navigasyon, adaptif xenon var Picasso'da yok.

    GS'de akıllı anahtar sistemi var Picasso'da yok.

    GS'de Bluetooth (telefon ve müzikçalar bağlanabiliyor) ve Ön Konsolda Portatif Müzik Çalar Bağlantı Soketi var Picasso'da yok.

    Picasso'da Geri vites hafızalı yan dikiz aynaları vardı, GS'de yok.

    Picasso'da süspansiyon sisteminden rahatsız olmuştum. Bence biraz fazla yumuşaktı. Araç kasislerde fazla zıplıyor ve virajlarda biraz yana yatıyor gibiydi.

    Bu arada benim Picassom 5 kişilik kasadan idi. 7 kişiliklerin tipini beğenmiyorum. GS, 7 kişilik Picassolardan daha güzel bence tip olarak. Ama 5 kişilik Picasso'nun arkadan görünüşü bence içlerinde en iyisi. Hafiften bir jeep havası var onda.


    Objektif olarak bir kıyaslama yapmaya çalıştım. Bu sınıfta araç almak isteyenler bence picasso, 5008 ve scenic i incelemeliler. Kesinlikle görmeden karar vermeyin.

    Saygılar


    Paylaşımınız için teşekkürler.
    Picasso'nun vites geçişleri konusunda sıkıntı yaşayanlar oluyor ama genelde kullanımına çabuk alışılıp düz vitesli araçatan daha iyi performansla kullanılabiliyor. Ki bu da yakıt ekonomisi yönünde çok ciddi bir artı.




  • Klımayıda calıştırınca araba bıraz daha bayılsada M MANUEL SECENEGINI SECMEDENDE dıreksıyondakı artı eksı kollarından bır düşük vitese gecıp sonra yıne manuel olarak vıtes yükseltınce araba toparlıyor. İllakı koldan vıtesı M konumuna getirip ordan ayar yapmak gerekmıyor. Kısa süreli hızlanmalarda gerekli.
    Bunu bir ara c3 plurıel almıştım. Teste cıktıgım servis elemanı göstermıştı. Pikassodada denedım aynısı.

    Aslında o zaman M Manuel vıtes ı koldan vıtese nıcın koymuşlar. Gercı bıraz kafam karıştı ama şu anda bır sıkıntı yok. Ama klımanın arabayı ıyıce bırıncı ıkıncı vıteste tutugunuda söylemeden gecemeyeceğim.

    Tabı hem 1.6 hem dizel hemde jıp ağırlıgında araba olmasına ragmen performansı genede iyi. 22.000 olduk. Maşşallah diyelim. Plastık aksamda soyulma kesildı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    bende kesinlikle katılıyorum, 4 yıl gerekli, bunun dışında keyifle sürmeye devam.
    hemen bende bir aksaklığı paylaşayım,
    özellikle havalar ısındığından beri, arbayı park etmiş olduğum yer yoğun güneş görüyorsa, güneş alan yerin ön kapılarını açtığımda ön çamurluk üstü plastik (veya bakalit,tam bilmiyorum) parçayla ön kapının birleştiği yerde bir nokta birbirine hafif dokunuyor (kapı sonuna kadar açıldığında) tık diye bir ses geliyor. arka kapılarda veya güneş direk gelmiyorsa ön kapılarda böyle bir problem olmuyor. henüz servise gitmedim ama bu çamurluk üstündeki plastik parçaların güneşten bu kadar etkilenmesi tuhaf, bakalım servis ne diyecek.
    birde bilgi amaçlı soruyorum, bagaj kilidi ve park freni çok mu hassas veya nedir problem ki bu parçalar genel bir sorun oluyor, ben genelde park frenini manuel kullanmıyorum bagajı açarkende genelde kilitten kaldırmıyorum, ama sorun buna rağmen görülüyormu?
    bu arada forumun başında katılan arkadaşlarda oldukça km yapmışlardır herhalde, keşke onlarda aramıza tekrar dönse ve paylaşıma devam etse...


    servise uğradım, sağ yolcu tarafında geçen yağmurlarda paspas kısmında çok su birikmişti. baktılar, üstte yazdığım durumla alakalı olabilir diye bakalitleri tekrar ayarladılar, birde giderlerin birinde çamur birikmiş, onu açtılar. hayırlısı bakalım...

    ayrıca 2009 modellerde müzik sisteminde kitapçıgında yazanlardan farklı durumlar vari herkeste öylemi bilgi verirseniz sevinirim
    1- cd veya mp3 çalarken rasgele modu seçili olduğu halde karışık çalmıyor. (doldurma cd kullanıyorum, orjinal deneyemedim)
    2- çalan cd deki dosyalar arası atlamak için kullanılan direksiyondaki tekerlekli butonun bir işlevi yok (radyoda istasyonlar arası dolaştıran buton)
    3- direksiyondaki opsiyonlu tuş var, şu an göstergedeki ek özellikleri açıp kapıyor, 2saniyeden uzun tutunca değişik bir opsiyon atanabiliyormuş, ama bende başka bir fonksiyon seçilmiyor.

    servis: kitapçık tüm modeller için genel yazmıştır dedi, ama bu özellikler her modelde bulunması gerekli gibi geliyor bana...sizde durum nasıl?




  • cd çaların random(karışık çalma) modu ters işilyor benim araçta.devre dışı yazıyorken karışık çalıyor,aktif yazarken düz çalıyor.mp3 doldurma cd.
  • bu picasso ların düz vites olanından yok mu dediğim modeller 2007 ve üzeri için bütün avrupa olsun türkiyedede hepsi smg şanzımanlı
    herkeze iyi forumlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmwert

    bu picasso ların düz vites olanından yok mu dediğim modeller 2007 ve üzeri için bütün avrupa olsun türkiyedede hepsi smg şanzımanlı
    herkeze iyi forumlar



    Citroën Türkiye
    Citroën internet sitesi - Sayfa bulunamadı - 404 HATASI
    http://www.citroen.com.tr/specifications.php?id=21


    Yukarıdaki linkte yazıyor.. Biraz araştırmacı olalım lütfen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmwert


    quote:

    Orijinalden alıntı: jetranger


    quote:

    Orijinalden alıntı: hmwert

    bu picasso ların düz vites olanından yok mu dediğim modeller 2007 ve üzeri için bütün avrupa olsun türkiyedede hepsi smg şanzımanlı
    herkeze iyi forumlar



    Citroën Türkiye
    Citroën internet sitesi - Sayfa bulunamadı - 404 HATASI
    http://www.citroen.com.tr/specifications.php?id=21


    Yukarıdaki linkte yazıyor.. Biraz araştırmacı olalım lütfen...


    düz vites olduğunu verdiğiniz link den bulamadım baskayerden buldum yinede tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hmwert -- 24 Haziran 2010; 17:47:15 >




  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.