Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (514. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.686
Cevap
119
Favori
823.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 512513514515516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba , sahur yaparken bu başlığı inceledim biraz ve gayet güzel paylaşımlar olduğunu gördüm bende 2 gün önce c4 grand picasso 2010 model araç aldım araç 125.000 de expere gösterdikten sonra aldım experin söylediği turbo hava üfleme kısmından hafif bir yağ kaçağı olduğu ve contanın değişmesi gerektiğini belirtti ayrıca aracın alım satım işlerini hallettikten sonra daha doğrusu bugün aracın fren pedalından gelen tıslama sesi olduğunu fark ettim frene basınca ses kesiliyor frenden ayağımı çekince tıss sesi tekrar geliyor bu ve benzeri sorun yaşayan arkadaşlar var mı ? varsa yardımcı olabilirler mi ? son olarak avrupa yakasında tavsiye edebileceğiniz bir servis veya usta var mıdır? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srkn76

    Arkadaşlar merhaba , sahur yaparken bu başlığı inceledim biraz ve gayet güzel paylaşımlar olduğunu gördüm bende 2 gün önce c4 grand picasso 2010 model araç aldım araç 125.000 de expere gösterdikten sonra aldım experin söylediği turbo hava üfleme kısmından hafif bir yağ kaçağı olduğu ve contanın değişmesi gerektiğini belirtti ayrıca aracın alım satım işlerini hallettikten sonra daha doğrusu bugün aracın fren pedalından gelen tıslama sesi olduğunu fark ettim frene basınca ses kesiliyor frenden ayağımı çekince tıss sesi tekrar geliyor bu ve benzeri sorun yaşayan arkadaşlar var mı ? varsa yardımcı olabilirler mi ? son olarak avrupa yakasında tavsiye edebileceğiniz bir servis veya usta var mıdır? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
    Fren pedalindan gelen tislama== Wetinghouse hava kaciriyor demektir.

    Westinghouse=fren servosu=servofren=brakebooster

    Ben bu tislama ile 1 sene gezdim. .2015in sonuydu degistirdim.

    Parcasi trde yok, baska parca uymuyor.

    Servise soruyosun 3 haftada gelir diyor.

    Aralik 2015de servis 750-800TL parca fiyati cekmisti.

    Ebay den siparis ettim bana 450 ye geldi.



    Tavsiyem sudur ki, parcayi disardan dahi alsaniz dogru duzgun bir ustaya taktirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: ptahba

    çok açıklayıcı yazmışsınız sağolun, baskı balata volan için ne harcadınız sorabilirmiyim sakıncası yoksa. Sanırım en pahalı masraf bu olur. Akü değişimini bilmiyorum sorarım turbo umarım bela açmaz. Genelde serviste işlemler yapılsın ve orjinal takılsın isterim ama bakalım hayırlısıyla arabayı alabilirsem bakıcam. Çok teşekkürler

    Picassoda kronik denebilecek bazı arızalar var.

    Mesela kendi aracimda da olan westinhouse hava kacirmasi. Fren sistemi pedala güç sağlamak için westinghouse denen bir fren merkezine sahip. Bu merkez motordan aldığı tahrikle bir vakum oluşturuyor. Bu vakum fren pedalınin kuş gibi olmasını sağlarken frenleme gücünüze güç katıyor. Bu vakum odası hava kacirdiginda fren gücünde bi fark olmuyor (ben yetkili serviste test yaptırdım ) ancak geceleri pedal bölümünden tıssssşeklinde bir ses geliyor. Bu ses ayak pedalda değilken duyuluyor. Değişimi kulfetli biraz. Benim ustam degistirmemi onermedi çünkü ileride yine aynı olur dedi. Ancak ilerleyen vakitlerde frende sertleşme olabilir dedi. Şimdilik bir sorun yok.

    Diğer noktalar;
    Cam kontrol düğmeleri : Zaman zaman tek tuş ile kapanma özelliği sapitabiliyor. Veya kapatma yerine açılabilir. Bir yumrukla düzeliyor :)

    Klima tuşları siliniyor: Çoğu picassonun klima kontrol tuşlarında siliniklikler var. Bu sorun arkadaşımın avensisinde de mevcut mesela..

    Kapı içindeki el tutma yerleri kolayca soyuluyor.

    Bunların dışında arabada şifreli bijon mevcut. Sifresinin yerinde olduğundan emin olun. 2. Sıra sağ koltuk ayak altındaki gizli bolmede mevcut.

    Aracımı 72000km'de aldığımda westinghouse hava kaçırıyordu. Gittikçe ses artmaya, fren pedalı sertleşmeye başladı. Sertleşmeyi, ara ara babamın aracını kullandığımda net şekilde anlıyordum.
    Servis 750-800TL fiyat +300TL işçilik istedi, parça 30 güne gelir önden öde dedi.
    Ana tedarikçiden, Almanyadan , ebay üzerinden sipariş verdim, 1 haftada elime ulaştı. SIfır orjinal parça 450TL+100TL arkadaşım montajını gerçekleştirdi.
    Hani olası bir sertleşmede maliyetini bilin ;)
    Bir de cidden zamanla sertleşiyo, ani durumlarda sıkıntı yapabilir, başka araçlara da ara ara binip pedal sertliğini kontrol ettirin bence.

    Diğer kronikleri ben de yaşadım:
    *Cam kontrol düğmeleri bir ara sapıttı(Ama şu an 4ü de sorunsuz çalışyo)
    *Klima tuşları silindi (Özellikle fan hızı azaltma tuşu)
    *Kapı tutma yerleri soyuldu
    *Şifreli bijonlardan 2 tanesi bozuldu, kaynakla kurtarıldı, sonra şifrelilerin hepsini çıkarttık bagajda duruyor.

    İlaveten:
    Ön göğüs ve kapı çerçevelerinde bulunan sert plastik malzemenin cilası bozuluyor . (Eğer kimyasallarla silinirse) Ama çözümü kolay, yağ çözücü temizlik malzemeler ile bu kaplamayı tamamen kaldırarark pislikten kurtulabiliyoruz. Yapan arkadaşlar var sağolsunlar çözümleri paylaşıyorlar.

    Alıntıları Göster
    Baska araclara inip bindikce, frenlerinizin durumunu anlayabilirsiniz. Benimkisi giderek sagliksiz bir hal almisti. Tislayarak 1sene bindim. Tabi tislama ben almadan once baslamis olmali. Onu bilemiyirum.



    Bu arada:

    Parca 105$ +35$ kargo + %10 gumruk vergisi vermistim. 450TL ye gelmisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla fren performansını etkileyen bir durum değil ama bir an önce şu yağ kaçağı il beraber bi ustaya göstereyim.Cevap için teşekkür ederim. @celenlee
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srkn76

    Anladığım kadarıyla fren performansını etkileyen bir durum değil ama bir an önce şu yağ kaçağı il beraber bi ustaya göstereyim.Cevap için teşekkür ederim. @celenlee
    Frenin sertleşmesi demek, yüksek hızlarda, yeteri kadar kuvvet uygulayamayacağınızı gösterir.

    Yani tam olarak fren performansını etkileyen birşey.
    Bu sistem zaten frenin yumuşak olmasını sağlıyor. Tüm araçlarda var.

    Hava kaçırmaya başlayınca, sağlamından daha sert olduğu manasına gelir.
    Zamanla hava kaçırma olayı arttıkça, fren sertliği de artacak.
    Yani yavaş yavaş artacak bu problem, ancak hep aynı aracı kullanıyorsanız eğer, çok ani bir durum yaşamadan bozulmanın hangi aşamaya geldiğini anlayamacaksınız.

    Bu yüzden, değişim yapacağınız güne kadar, ara ara farklı araçlara binmenizi tavsiye ediyorum.

    Dediğim gibi aracı ilk aldığımda diğer araçlardan çok da farkı yoktu.
    1 sene içerisinde ciddi boyutlarda sertleşti. Babamın aracını ara ara kullandığım için rahatlıkla farkedebildim sorunu.




  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    @celenlee , başka araç kullanma şansım yok ama yarın zaten bu bahsettiğim sorunlarla ilgili bir ustayla görüşücem , tekrar teşekkürler.
  • Croesus kullanıcısına yanıt
    Benim başıma geldi soru olarak da yazdım, ama cevap gelmedi henüz 😔

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gphsn G kullanıcısına yanıt
    Ankarada tamirini yapan bir yter buldum oraya tamir ettirdim. Bu araçların kronik sorunuymuş. Adam görür görmez bildi hemen zaten.
  • Croesus kullanıcısına yanıt
    Ankara da kime yaptırdiniz. Adres ve telefon bilgilerini alabilir miyim. Fiyat olarak neye maloldu acaba. Bir de ben de tamir ettirdim ancak yol bilgisayarı menusu (yakıt tüketimi vs) kayboldu. Sizde çalışıyor mu bu özellik

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gphsn G kullanıcısına yanıt
    Benim teyp tüm özellikleri ile düzgün çalışıyor hocam. Zaten araştırdığımda bu sorunu adam akıllı bir tek onlar çözer diye beni buraya yönlendirmişlerdi. Herkes yapamıyormuş bu citroen/peugeot elektronik sorunlarını. Adamlar üstüne birde 1 yıl garanti veriyorlar.

    Ersin Elektronik Demetevler 406. cad. No:38 0312 335 37 24
  • Selamlar. Bayram sonrası bir Bulgaristan seyahatim olacak. Picasso ile çıkıcağım. Bir sorum olacak. Şu anda araç 135 binde bakım km ise 138 bin de. Sizce ne yapmalı? En az 2bin km tutar bu seyahat. Yağ değiştirip çıksam mı yoksa dönünce mi bakıma soksam.

    Bu arada araç 2011. Şimdiye kadar hiç özel servise gitmedi. Avrupa yakasındayım. Yağ değişimi için yetkili servise gidip yolculuk öncesi daha da bir öpülmek istemiyorum. Ne tavsiye edersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barthez77

    Selamlar. Bayram sonrası bir Bulgaristan seyahatim olacak. Picasso ile çıkıcağım. Bir sorum olacak. Şu anda araç 135 binde bakım km ise 138 bin de. Sizce ne yapmalı? En az 2bin km tutar bu seyahat. Yağ değiştirip çıksam mı yoksa dönünce mi bakıma soksam.

    Bu arada araç 2011. Şimdiye kadar hiç özel servise gitmedi. Avrupa yakasındayım. Yağ değişimi için yetkili servise gidip yolculuk öncesi daha da bir öpülmek istemiyorum. Ne tavsiye edersiniz?
    1. bakış açısı şudur:
    Eğer bakımı yaptıralı 6-7 ay gibi az bir süre olduysa eğer, ben tercihimi kesinlikle tatile gidip geldikten sonraya saklardım.

    2. bakış açısı da şudur:
    Eğer şimdi bakım yaptırırsam, seneye bu zamana kadar yurtiçinde 10.000km anca yaparım diyorsanız, yani tatil dahil seneyi doldurana kadar 12-15.000km olacaksa şimdi yaptırırdım.




  • Merhaba Arkadaşlar...
    2006 dan beri peugeot 407 kullanıcısıyım aracım 142binde ancak yenice ailemiz genişledi ve 4 çocuk ile geniş bir araca ihtiyacım var...
    ikinci elden temiz kullanılmış 80bin km altı bir araç bakıyorum. Karar veremediğim konu grand picasso nun 2011-2012 kasaları mı daha ferah yoksa yeni kasası mı acaba?
    kıyaslama imkanım olmadı. Sanıyorum yeni kasa daha basık ama 3ncu sıra koltukalrın rahatlığı ile arkada kalan bagaj hacmi onemli benim icin. Hangi kasayı tavsiye edersiniz ya da baska 7 koltuklu araç tavsiye eder misiniz (5008) gibi...
    Yardımcı olursanız sevinirim.
    Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seymanli

    Merhaba Arkadaşlar...
    2006 dan beri peugeot 407 kullanıcısıyım aracım 142binde ancak yenice ailemiz genişledi ve 4 çocuk ile geniş bir araca ihtiyacım var...
    ikinci elden temiz kullanılmış 80bin km altı bir araç bakıyorum. Karar veremediğim konu grand picasso nun 2011-2012 kasaları mı daha ferah yoksa yeni kasası mı acaba?
    kıyaslama imkanım olmadı. Sanıyorum yeni kasa daha basık ama 3ncu sıra koltukalrın rahatlığı ile arkada kalan bagaj hacmi onemli benim icin. Hangi kasayı tavsiye edersiniz ya da baska 7 koltuklu araç tavsiye eder misiniz (5008) gibi...
    Yardımcı olursanız sevinirim.
    Saygılarımla...
    Öncelikle yeni kasa (2013+) dışardan basık gözüküyor olabilir accak içi daha ferah.
    Özellikle 2. sıra koltuklarında daha fazla diz mesafesi var, bu da 3. sıra için 2. sırayı öne çekebilmek manasına geliyor.

    carbuyer in videolarından rahat karşılaştırabiliyorsunuz aslında.

    Pİcasso Eski Kasahttps://www.youtube.com/watch?v=MVOicmCt758

    Picasso Yenihttps://www.youtube.com/watch?v=PSOvUwbsRNg

    5008https://www.youtube.com/watch?v=2C7_RUG44mg

    Eğer çocukların yaşları birbirine yakın ise, yani uzun süre 4 çocuklu kalacaksanız eğer, bu işi hakkıyla götürecek araç Renault Grand Espace
    Ancak tr'de çok satılmadığı için piyasada da yok gibi.https://www.youtube.com/watch?v=svEEWVXTt3w

    Yeni Espace'ler de bizim araçlardan geniş gibi ancak çok pahalı ve 3. sıra koltukları çok kötü. Bizimkinden de kötü ve dar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 14 Haziran 2018; 8:56:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barthez77

    Selamlar. Bayram sonrası bir Bulgaristan seyahatim olacak. Picasso ile çıkıcağım. Bir sorum olacak. Şu anda araç 135 binde bakım km ise 138 bin de. Sizce ne yapmalı? En az 2bin km tutar bu seyahat. Yağ değiştirip çıksam mı yoksa dönünce mi bakıma soksam.

    Bu arada araç 2011. Şimdiye kadar hiç özel servise gitmedi. Avrupa yakasındayım. Yağ değişimi için yetkili servise gidip yolculuk öncesi daha da bir öpülmek istemiyorum. Ne tavsiye edersiniz?
    130bin I'm çok kritik Picasso için. Benim herşey değişmişti o km aralığında..



    Baskı balata volan

    Partikül sıvısı

    Disk fren

    V kayışı



    Vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Öncelikle yeni kasa (2013+) dışardan basık gözüküyor olabilir accak içi daha ferah.
    Özellikle 2. sıra koltuklarında daha fazla diz mesafesi var, bu da 3. sıra için 2. sırayı öne çekebilmek manasına geliyor.

    carbuyer in videolarından rahat karşılaştırabiliyorsunuz aslında.

    Pİcasso Eski Kasahttps://www.youtube.com/watch?v=MVOicmCt758

    Picasso Yenihttps://www.youtube.com/watch?v=PSOvUwbsRNg

    5008https://www.youtube.com/watch?v=2C7_RUG44mg

    Eğer çocukların yaşları birbirine yakın ise, yani uzun süre 4 çocuklu kalacaksanız eğer, bu işi hakkıyla götürecek araç Renault Grand Espace
    Ancak tr'de çok satılmadığı için piyasada da yok gibi.https://www.youtube.com/watch?v=svEEWVXTt3w

    Yeni Espace'ler de bizim araçlardan geniş gibi ancak çok pahalı ve 3. sıra koltukları çok kötü. Bizimkinden de kötü ve dar.

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkür ederim...yeni kasasına bakayım o zaman...
    Sanırsam picasso 3ncü sıra koltukları 5008'den daha rahat diz mesafesi anlamında...dediğim gibi önemli olan rahatlık...
    her iki araca da bakmama rağmen kıyaslayamıyorum sağlıklı olarak...
    Renault Grand Espace 1 adet satılık var malum sitede 225bin tl fiyat istemişler mumkun değil ne yazık ki... ve son sahibi olma olasılığı var...
    Bütcemiz maks 95bine güç yetebilir...çok fazla seçenek de yok bu durumda...
    Tavsiyelerinize açığım yardımınız için teşekkür ederim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    130bin I'm çok kritik Picasso için. Benim herşey değişmişti o km aralığında..



    Baskı balata volan

    Partikül sıvısı

    Disk fren

    V kayışı



    Vs

    Alıntıları Göster
    132000km deyim, dun siparisim geldi.

    Delphi disk:165TL

    Delphi Ön balata: 92

    2*dot4: 19TL

    Ferodo arka balata: 90TL

    Kargo:8TL

    Fiyatlari uygun gorunce aldim hemen, Samsundan bir parcacidan.



    Ama frenlere bida baktim, degistrmkten vaz gectim, onumuzdeki sene araba biraz yatacak o yuzden bir sonraki bakimda degistirecegim ;) 140.000km gibi olur.



    Baski balata icin de 180.000km yi gorme hedefim var

    İnsallah yolda birakmaz daha oncesinde.

    Arcta 1.3lt partikul sivisi kalmis umarim o noktada da skinti yasamam ;)

    Uzun yol kullaninca olaylar cok degisiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 14 Haziran 2018; 17:28:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    Baskı balata için İstanbul'da yaşamayan birisi rahatça 180bin km görür bence. Çünkü ben değişim öncesi memlekete gitmiştim. İstanbul'da şikayetçi olduğum titreme sorunları sorun olmaktan çıkmıştı. 2 saat dur kalk olmayınca araba rahatlamisti.



    Benim Büşra bir problemim var. Arka lastiklerim 2013 üretimi GY EGP vardı. 2 tane yeni lastik almıştım ama taktirmaya fırsat olmamıştı. Bu lastikler 80km üstüne çıktığımda dehşet ses çıkarmaya da başlamıştı.



    Neyse Çarşamba günü lastikçi ye giderken talihsiz bir olay yaşadım ve kaldırıma vurdum.. bu nedenle 3 yeni 1 eski lastik kaldı. Arka eski lastiklerden biri değişir değişmez seste muazzam bir azalma oldu ama dün Çorlu'ya giderken 110 ve üzeri giderken yine ses olduğunu fark ettim. Sesin kaynağı muhtemelen kalan 1 eski lastik ama acaba diyorum bilyalarda falan da olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle forumda ve citroen C4 picasso kullanıcısı olarak yeniyim..hatta buradaki olumlu yorumlarında etkisiyle c4 Picasso aldım, araç gayet keyifli ve konforlu ancak ilk gün basıma talihsiz bir olay geldi..


    aracimi arefe gunu sabah İstanbul'da ekspertize sokup aldım, araçta boya ve değişen yok, motorda kaçak yok, motor durumu %93 çıktı. Araç 2011 C4 picasso, 88000 km. Araçla istanbuldan gelirken Adapazarına kadar her hangi bir problem yoktu, sonra araç güçten düşmeye başladı, şüphelendim ve durup bakmak istedim aracı yol kenarında dinlenme tesisine soktum ve durmaya yakın araç bilgisayarında stop yazısı çıktı ve araç stop etti, inip bakmak istediğimde devir daim suyunun sağ taraftan boşaltmıştı, citroen desteği arayarak servise bağlandım ve servis bayram nedeniyle kapalı olduklarını pazartesi bakabileceklerini söyledi, bende yolda kalmayayım bayram öncesi belki basit bir arizadir diye çekici çağırıp çekicinin önerdiği Sakarya Akyazı sanayisinde bir ustaya gittim, usta ilk başta devir daim pompasının dağıldığını ve sente atlattığını devir daim pompası ve trigerin veya v kayışının(tam hatırlamıyorum) değişmesiyle sorunun 600-700 tl arası hallolabileceğini soyledi( bu arada araç çalışmıyor büyük ihtimalle kendini korumaya aldı) sonra usta sorunun farklı olduğunu eksantrik mili yada eksantrik zincirinin değişmesi gerektiğini motoru açması gerektiğini ancak pazartesi yapabileceğini masrafında işçilik dahil 1600-1700 tutacağını eğer sübaplarda problem varsa 2500-3000 civarı masraf olacağını söyledi.. aracı ustanın dükkanında bıraktım, bayram nedeniyle kapalı olacaklarını söyledi,memlekete Giresun'a döndüm ancak usta bana güven vermedi ve sanki çekiciyle ortak çalışıp fiyat şişirdiğini düşünüyorum.. bu konuda forum üyelerinden ve picasso kullanicilarindan bilgis almak istiyorum. Facebbokta Citroën c4 Picasso grubu aracılığıyla adapazarı merkez sanayide sadece citroen ve peugeot yapan özel servis ile irtibat kurdum.. Aracı oraya cektirecegim

    Sizce bu arıza neden kaynaklanmıştır ve tahmini olarak maliyet ne gibi bir şey çıkar?

    Herkese iyi bayramlar..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iceberg2828

    Öncelikle forumda ve citroen C4 picasso kullanıcısı olarak yeniyim..hatta buradaki olumlu yorumlarında etkisiyle c4 Picasso aldım, araç gayet keyifli ve konforlu ancak ilk gün basıma talihsiz bir olay geldi..


    aracimi arefe gunu sabah İstanbul'da ekspertize sokup aldım, araçta boya ve değişen yok, motorda kaçak yok, motor durumu %93 çıktı. Araç 2011 C4 picasso, 88000 km. Araçla istanbuldan gelirken Adapazarına kadar her hangi bir problem yoktu, sonra araç güçten düşmeye başladı, şüphelendim ve durup bakmak istedim aracı yol kenarında dinlenme tesisine soktum ve durmaya yakın araç bilgisayarında stop yazısı çıktı ve araç stop etti, inip bakmak istediğimde devir daim suyunun sağ taraftan boşaltmıştı, citroen desteği arayarak servise bağlandım ve servis bayram nedeniyle kapalı olduklarını pazartesi bakabileceklerini söyledi, bende yolda kalmayayım bayram öncesi belki basit bir arizadir diye çekici çağırıp çekicinin önerdiği Sakarya Akyazı sanayisinde bir ustaya gittim, usta ilk başta devir daim pompasının dağıldığını ve sente atlattığını devir daim pompası ve trigerin veya v kayışının(tam hatırlamıyorum) değişmesiyle sorunun 600-700 tl arası hallolabileceğini soyledi( bu arada araç çalışmıyor büyük ihtimalle kendini korumaya aldı) sonra usta sorunun farklı olduğunu eksantrik mili yada eksantrik zincirinin değişmesi gerektiğini motoru açması gerektiğini ancak pazartesi yapabileceğini masrafında işçilik dahil 1600-1700 tutacağını eğer sübaplarda problem varsa 2500-3000 civarı masraf olacağını söyledi.. aracı ustanın dükkanında bıraktım, bayram nedeniyle kapalı olacaklarını söyledi,memlekete Giresun'a döndüm ancak usta bana güven vermedi ve sanki çekiciyle ortak çalışıp fiyat şişirdiğini düşünüyorum.. bu konuda forum üyelerinden ve picasso kullanicilarindan bilgis almak istiyorum. Facebbokta Citroën c4 Picasso grubu aracılığıyla adapazarı merkez sanayide sadece citroen ve peugeot yapan özel servis ile irtibat kurdum.. Aracı oraya cektirecegim

    Sizce bu arıza neden kaynaklanmıştır ve tahmini olarak maliyet ne gibi bir şey çıkar?

    Herkese iyi bayramlar..
    Araciniz 80kw mi 82 kw mi?

    80kw olanin motor kapaginda hdi 16 yazar. Onda motor icibde eksantrik zinciri var. Ancak sebebin onunla ilgili olup olmadigini bizler direkt anlayamayiz.

    Ancak devirdaim dagildigi icin, triger seti, devirdaimle birlikte ille degisecek.
    Devirdaim+triger seti= 136+215=350TL
    350+İscilik=toplam(min550, max 700TL)

    Ekzntrik zinciri:177TL ama bu fiyat tek basina bisey ifade etmiyor. Eger devirdaim dagildiktan sonra, triger kopmuscasina problem olduysa ve arac bu seklde yol aldiysa ya da calistrmaya calistiysaniz, subaplarin duruna gore fiyat degiscektir


    Ama araciniz 82kw ise, usta 82kw olan aracta ekzantrik zincir degistircem dediyse eger dogrudan usta degistrin ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 17 Haziran 2018; 17:56:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 512513514515516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.