Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (423. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 421422423424425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gone With The Wind kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun "kedidir kedi".Bir sensörün yaptığına bak bu kadar etkilemesi düşündürücü açıkcası.Sensör arzısı yerine bir sürü arızayı neden veriyor.Tamam baglıdır birbirine.Ne kadar mekanik o kadar az sorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Geçmiş olsun "kedidir kedi".Bir sensörün yaptığına bak bu kadar etkilemesi düşündürücü açıkcası.Sensör arzısı yerine bir sürü arızayı neden veriyor.Tamam baglıdır birbirine.Ne kadar mekanik o kadar az sorun

    İsin garip tarafi, sensorun bir kedi tarafindan sokulebilmesi, tam secimlik :)

    Saka bir yana detayli bakan bir ustamiz olmuyor her bir baglantisina her bir sensore, sonra zamanla gevseyen baglantilardan sikinti yasiyoruz.

    Yetkili servislerin periyodik bakimlarinda da bunlara dikkat ettiklerini sanmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gone With The Wind kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bossima B kullanıcısına yanıt
    Araç sizin mi? aracınızı galeriye mi bıraktınız?
  • Evet Araç benim, Galerici arkadaşım olduğundan o ilgileniyor.
  • h_erdog H kullanıcısına yanıt
    ilan 2-3 sayfa onde var.

    dusunurseniz arayabilirsiniz...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-kazali-boyali-km-si-fazla-araclarla-kiyaslamayin-233780073/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurefe09 -- 23 Ekim 2015; 8:54:55 >
  • 2 gundur kaputla camin birlestigi yerden hafif hafif duman atiyordu. Bugun tamircime gittim, giderkende insallah enjektorlerde bi sorun yoktur diye dusunuyordum. Sorun 2. enjektorun ustunde bulunan "oring" denen tirnak buyuklugunde bir parçadan kaynaklaniyormus. Ordan mazot kacinca motorun sicakligindan dolayi duman ve koku yapiyormus.

    Sonuc olarak tamiri 5 dk. masrafi ise 20 tl ile kurtardik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ikinci el olarak aldığım araç, dün müzik dinlerken bir anda "tasarruf modu" na geçti.bir an çalışmadı. Ama bugün normal çalıştı. Bir sorunun işaretimi bu acaba? Bu arada aracım 2009 GP

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • meguvenc M kullanıcısına yanıt
    Arac calismazken muzik dinlerseniz 15 dakika sonra otomatik ekonomi moda gecer aküyü korumak için. Tekrar marsa basip biraz calistirmaniz lazim. Tum peugeot citroenlerde bu aynidir. Diger araclarda var mi bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oemren

    2 gundur kaputla camin birlestigi yerden hafif hafif duman atiyordu. Bugun tamircime gittim, giderkende insallah enjektorlerde bi sorun yoktur diye dusunuyordum. Sorun 2. enjektorun ustunde bulunan "oring" denen tirnak buyuklugunde bir parçadan kaynaklaniyormus. Ordan mazot kacinca motorun sicakligindan dolayi duman ve koku yapiyormus.

    Sonuc olarak tamiri 5 dk. masrafi ise 20 tl ile kurtardik...

    Paylaşım için teşekkürler. Ciddi birşey cikmamasina sevindim. Ara ara hayat kurtaracak şeyler öğreniyoruz buradan. Kediler sensörleri ellerse neler olacağı gibi:))

    Bu arada yarın opel insignia ile 24 saat deneyimim olacak. Soskay hocam ds adanada almış ve kullandı. Ben de Bir İstanbul Çorlu yapmayı düşünüyorum. Arka koltukta çocuk koltuğu nasıl görünecek çok merak ediyorum :)))

    Flexiride olmasa tenezzül bile etmem de hakikaten merak ediyorum. Bakalım tour modunda picassoya rakip olabilir mi? Sport modda viraj almak nasıl bir deneyim olacak?

    Izolasyon nasıl? Özellikle de 19 inç jantlarla..

    Adaptif cruise ve AFL farlar diğer merak ettiğim şeyler. .

    Kismetse 2 gün içinde burada da paylaşirim bu sorularimin cevaplarını. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hitman298 H kullanıcısına yanıt
    Acemilik kötü şey valla. Bilgi için teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Hocam boşver insignia LC bin cocuk koltugu çok rahat sıgıyor ve kocaman yer kalıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1601yy

    çok çok geçmiş olsun hocam. acil şifalar dilerim..

    bugün bi iş gereği bulunduğum Yalova'da titreşim kontrolü-balans ayarı için sanayiye gittim. ilk kez gördüğüm şifreli bijonun nasıl çalıştığını anlamaya fırsat kalmadan nazar değdi ve şifre anahtarının bi parçası lastikçinin elinde kaldı. Allahtan ilk 3 tanesini sökmüştü. sona kalan şifreli bijon için TAM BİR SAAT uğraştık ama nafile. En son çare yan dükkandan tornacı bi abimiz bijona demir kaynattı ve demirin yardımı ile söktük.
    Lastikçinin dediğine göre herkes bu kilitten illallah etmiş ve değiştiriyormuş. Aynı şey otobanda çoluk çocuk giderken başıma gelse ne yapardım diyerek ürperdim. muhtemelen bir çekici ile en yakın sanayiye gitmek zorunda kalacaktım dandik bir bijon yüzünden. bu anahtarın yedeği yokmuş, orjinali için de en aşağı 200-300 tl isterler dedi bizim lastikçi. bu konuya dikkatlerini çekmek istedim.

    ayrıca bir şehirde en az bulunan şeyin de 80-75 lik picasso sileceği olduğunu öğrendim. 2 saatlik aramalarım boşa çıktı. sök tak derken sileceğin kilidini de kırdım. istanbula gidene kadar inşallah bi yağmura denk gelmeyiz yoksa sileceğin fırlayıp gitme ihtimali de var...

    neyse hocalarım. cahillik de böyle bişey. yavaş yavaş öğreneceğiz. herkese iyi akşamlar...

    Şifreli bijon faciasının aynısını bi arkadaşla yaşadık. Patlak lastiği sökememe keyfi ☺

    Paha biçilemez :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamun Aleyküm...

    Yaklaşık 20 gün önce 2008 GP 100.000 km de araç alarak aranıza katılmış bulunmaktayım....

    Geçen 20 gün içerisinde forumu ancak okuyabildim... Seviyeli yorumlarınızdan ötürü ayrıca herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim...

    Aracımda motor üst keçelerden yağ kaçağı var ve adını tam bilmediğim motorun ön sol kısmında bulunan motora hava sağlayan parçanın da değişmesi gerekiyormuş...Bu parça bu araçlarda kronik sorunmuş... (Parçanın adını öğrenince yazarım..)


    Aracın yakıt tüketimi 57 lt ile 600 km....Buda 100 km de 9.5 lt. ediyor... Güzargahım sabah ataşehir-Çengelköy.... Akşam Çengelköy-Ataşehir...

    Yüksek tüketim zannedersem yukarıdaki belirttiğim arızanın sonucu...

    Sabah kadosan daki ustam gelip aracı aldı.. yapılan işlemleri aracı teslim aldığımda detaylı olarak yazarım...

    Hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihvan.

    Selamun Aleyküm...

    Yaklaşık 20 gün önce 2008 GP 100.000 km de araç alarak aranıza katılmış bulunmaktayım....

    Geçen 20 gün içerisinde forumu ancak okuyabildim... Seviyeli yorumlarınızdan ötürü ayrıca herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim...

    Aracımda motor üst keçelerden yağ kaçağı var ve adını tam bilmediğim motorun ön sol kısmında bulunan motora hava sağlayan parçanın da değişmesi gerekiyormuş...Bu parça bu araçlarda kronik sorunmuş... (Parçanın adını öğrenince yazarım..)


    Aracın yakıt tüketimi 57 lt ile 600 km....Buda 100 km de 9.5 lt. ediyor... Güzargahım sabah ataşehir-Çengelköy.... Akşam Çengelköy-Ataşehir...

    Yüksek tüketim zannedersem yukarıdaki belirttiğim arızanın sonucu...

    Sabah kadosan daki ustam gelip aracı aldı.. yapılan işlemleri aracı teslim aldığımda detaylı olarak yazarım...

    Hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim...


    Forumumuza hoş geldiniz, sefalar getirdiniz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihvan.

    Selamun Aleyküm...

    Yaklaşık 20 gün önce 2008 GP 100.000 km de araç alarak aranıza katılmış bulunmaktayım....

    Geçen 20 gün içerisinde forumu ancak okuyabildim... Seviyeli yorumlarınızdan ötürü ayrıca herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim...

    Aracımda motor üst keçelerden yağ kaçağı var ve adını tam bilmediğim motorun ön sol kısmında bulunan motora hava sağlayan parçanın da değişmesi gerekiyormuş...Bu parça bu araçlarda kronik sorunmuş... (Parçanın adını öğrenince yazarım..)


    Aracın yakıt tüketimi 57 lt ile 600 km....Buda 100 km de 9.5 lt. ediyor... Güzargahım sabah ataşehir-Çengelköy.... Akşam Çengelköy-Ataşehir...

    Yüksek tüketim zannedersem yukarıdaki belirttiğim arızanın sonucu...

    Sabah kadosan daki ustam gelip aracı aldı.. yapılan işlemleri aracı teslim aldığımda detaylı olarak yazarım...

    Hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim...


    Hayırlı olsun,

    Herhalde boğaz kelebeğiniz bozulmuş. İnşallah basit ve ucuz bir şekilde hallolur.




  • ihvan. İ kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun aracınız.Güle güle kullanın fazla sıkıntısı olmayan bir araç ufak tefek local sorunlarla keyfini cıkartacaksınız diye düşünüyorum.
    Hoşgeldiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1601yy


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1601yy

    çok çok geçmiş olsun hocam. acil şifalar dilerim..

    bugün bi iş gereği bulunduğum Yalova'da titreşim kontrolü-balans ayarı için sanayiye gittim. ilk kez gördüğüm şifreli bijonun nasıl çalıştığını anlamaya fırsat kalmadan nazar değdi ve şifre anahtarının bi parçası lastikçinin elinde kaldı. Allahtan ilk 3 tanesini sökmüştü. sona kalan şifreli bijon için TAM BİR SAAT uğraştık ama nafile. En son çare yan dükkandan tornacı bi abimiz bijona demir kaynattı ve demirin yardımı ile söktük.
    Lastikçinin dediğine göre herkes bu kilitten illallah etmiş ve değiştiriyormuş. Aynı şey otobanda çoluk çocuk giderken başıma gelse ne yapardım diyerek ürperdim. muhtemelen bir çekici ile en yakın sanayiye gitmek zorunda kalacaktım dandik bir bijon yüzünden. bu anahtarın yedeği yokmuş, orjinali için de en aşağı 200-300 tl isterler dedi bizim lastikçi. bu konuya dikkatlerini çekmek istedim.

    ayrıca bir şehirde en az bulunan şeyin de 80-75 lik picasso sileceği olduğunu öğrendim. 2 saatlik aramalarım boşa çıktı. sök tak derken sileceğin kilidini de kırdım. istanbula gidene kadar inşallah bi yağmura denk gelmeyiz yoksa sileceğin fırlayıp gitme ihtimali de var...

    neyse hocalarım. cahillik de böyle bişey. yavaş yavaş öğreneceğiz. herkese iyi akşamlar...

    Şifreli bijon faciasının aynısını bi arkadaşla yaşadık. Patlak lastiği sökememe keyfi ☺

    Paha biçilemez :)

    Ben aracı aldıktan sonra incelediğimde.
    Aracın içinde 2 tane kaynaklanmış bijon gördüm.
    Sonradan farkettim ki, iki tanesini çıkartmışlar, ön tekerlerde 2 tane şifreli kalmış.

    Araçta 2 tane de bunların anahtarı var, bir tanesinin içi biraz aşınmış.

    **Ben de geçen ay 2 tane düz bijon aldım, inşallah kışlıkları değiştirirken bunlardan kurtulcam..

    *************
    Bu araçta kesinlikle güvenilmemesi gereken 2 şey var!
    1-)BİJON ANAHTARI (İlk kullanımımda yamuldu ve kullanamadım, en sağlamından bir istavroz aldım.)
    2-)Şifreli Bijonlar (İkisi bozulmuş zamanında, diğer ikisini de ben bozmadan değiştireceğim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 31 Ekim 2015; 13:43:04 >




  • Selamlar Insignia testini bitirip aracı teslim ettim. Picasso ile insignia arasındaki şu resmi burada da paylaşmak istiyorum.

    INSIGNIA vs PICASSO görüş açısı (Kamera GoPro)

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Tam kıyalamayı okumak isteyen varsa

    http://forum.donanimhaber.com/m_111433011/tm.htm

    Buradan okuyabilirler :)




  • 
Sayfa: önceki 421422423424425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.