Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (324. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mustafay M kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim mustafay arkadaşım. deneyeyim sonucu yazarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind

    Selamlar herkese,

    Arka park sensörü ile ilgili merak ettiğim bir durum var.. Forumu başından itibaren okuyarak 77.sayfaya kadar geldim. Anladığım kadarıyla benimki gibi makyajlı kasa olarak tabir edilen gündüz led farı bulunan seride arka parka sensörünün çalışması görüntülü olarak bilgi ekranından grafik şeklinde takip ediliyormuş. Ancak benim aracımda bu özellik yok, hatta daha da ilginci mesafe ölçümü yapan ilave küçük bir ekran sol ön kelebek cam köşesine çift taraflı bant ile yapıştırılmış. Aracı alırken çok hakim olmadığım bir konu olduğu için üzerinde durmamıştım ama bu parçanın orijinal olmadığını anladığımda aldığım kişiyi aramış ve aracın ilk sahibinin kalan mesafeyi dijital olarak görebilmek için sonradan taktırdığını öğrenmiştim.

    Dijital olarak mesafe göstermesi kulağa hoş geliyor ama bu cihazdan çok memnun olduğum söylenemez. Özellikle geri giderken önce "Attention!" sonrasında mesafe kısaldıkça "Stop!" şeklindeki çirkin sesi çok rahatsız edici. Sizce bu sistemi iptal edip varsa ekrandan orijinal görüntüyü alabilir miyim?

    Saygılar.

    Normalde görüntülü de olması gerek ama net bilmiyorum. Bence her halükarda orjinale çevirin çünkü orjinal olanda benimki gibi görüntüsü olmayanlarda bile park sensörü sesleri akustik ama nereden sıkıştığını az çok kestirebiliyorsunuz çünkü yönlere göre sensör sesi de değişik yerlerden geliyor.. Genelde geriye giderken yön belli olmazken.. sadece bir bölgede birşey varsa direk o bölgeden ses geliyor.. Benim çok işime yarıyor..




  • Fren merkezi fıslıyor..
    Ayağımı pedaldan çektiğimde vakum devam ediyor, bu da keçelerde sorun olduğu anlamına geliyor.

    Picasso servo frenin tamir kiti yokmuş.

    1. İhtimal:
    Revizyon, keçe uydurmak. Servis bunu tavsiye etmiyor.
    Aranızda Servo frene revizyon yaptıranınız var mı??
    Yarıdımcı olun lütfen. Çünkü 2. ihtimal azcık tuzlu.

    2.İhtimal
    Sıfır Merkez TR'de yok, 650TL ve 1Ay içinde geliyormuş.
    İşçilik ise 150-200TL

    3. İhtimal
    ATE Marka Fren Merkezi var yurtdışından TR'ye
    350-450TL arasında getiriyorlar.
    Hiç ATE marka bir fren ürünü kullananız var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Fren merkezi fıslıyor..
    Ayağımı pedaldan çektiğimde vakum devam ediyor, bu da keçelerde sorun olduğu anlamına geliyor.

    Picasso servo frenin tamir kiti yokmuş.

    1. İhtimal:
    Revizyon, keçe uydurmak. Servis bunu tavsiye etmiyor.
    Aranızda Servo frene revizyon yaptıranınız var mı??
    Yarıdımcı olun lütfen. Çünkü 2. ihtimal azcık tuzlu.

    2.İhtimal
    Sıfır Merkez TR'de yok, 650TL ve 1Ay içinde geliyormuş.
    İşçilik ise 150-200TL

    3. İhtimal
    ATE Marka Fren Merkezi var yurtdışından TR'ye
    350-450TL arasında getiriyorlar.
    Hiç ATE marka bir fren ürünü kullananız var mı?

    Aynı sorun benim aracımda da var. Bana fıslamaın sebebşnşn westinghouse olduğu söylendi. Yetkili servis sesi tespit edemedi. Ancak fren testleri yaptılar ve bir sorun bulunmadı. Kendi bakımlarımı yaptığım doğan usta ise sesi tespit edebildi. Ancak westinghouse değişimine gerek olmadığını.. Vakumdan dolayı ayak frenden çekilince fıslama sesinin duyulabileceğini söyledi.. Dilersem değişimi yapabileceğini de söylemişti.. İşçiliği biraz zormuş.. Ama bana parça için 350 gibi bir rkam söylemişti.. Bu olay yaklaış 1 buçuk yıl önce idi..

    Ben de öyle kullanıyorum.. Sadece gece geç saatlerde aracı kapının önünde park ederken duyabiliyorum.. Ben aldığımda da vardı büyük bi ihtimal ama farketmem baya zaman aldı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Fren merkezi fıslıyor..
    Ayağımı pedaldan çektiğimde vakum devam ediyor, bu da keçelerde sorun olduğu anlamına geliyor.

    Picasso servo frenin tamir kiti yokmuş.

    1. İhtimal:
    Revizyon, keçe uydurmak. Servis bunu tavsiye etmiyor.
    Aranızda Servo frene revizyon yaptıranınız var mı??
    Yarıdımcı olun lütfen. Çünkü 2. ihtimal azcık tuzlu.

    2.İhtimal
    Sıfır Merkez TR'de yok, 650TL ve 1Ay içinde geliyormuş.
    İşçilik ise 150-200TL

    3. İhtimal
    ATE Marka Fren Merkezi var yurtdışından TR'ye
    350-450TL arasında getiriyorlar.
    Hiç ATE marka bir fren ürünü kullananız var mı?

    Aynı sorun benim aracımda da var. Bana fıslamaın sebebşnşn westinghouse olduğu söylendi. Yetkili servis sesi tespit edemedi. Ancak fren testleri yaptılar ve bir sorun bulunmadı. Kendi bakımlarımı yaptığım doğan usta ise sesi tespit edebildi. Ancak westinghouse değişimine gerek olmadığını.. Vakumdan dolayı ayak frenden çekilince fıslama sesinin duyulabileceğini söyledi.. Dilersem değişimi yapabileceğini de söylemişti.. İşçiliği biraz zormuş.. Ama bana parça için 350 gibi bir rkam söylemişti.. Bu olay yaklaış 1 buçuk yıl önce idi..

    Ben de öyle kullanıyorum.. Sadece gece geç saatlerde aracı kapının önünde park ederken duyabiliyorum.. Ben aldığımda da vardı büyük bi ihtimal ama farketmem baya zaman aldı :)

    Aldığımda ses çok azdı muhtemelen ki farketmedim, ama zamanla arttı. Bazen azalıyor.
    Acaba size söylediği parçanın markası farklımıydı?
    Parça servislerde yok, parçacı parçacı sormak lazım belki de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind

    Selamlar herkese,

    Arka park sensörü ile ilgili merak ettiğim bir durum var.. Forumu başından itibaren okuyarak 77.sayfaya kadar geldim. Anladığım kadarıyla benimki gibi makyajlı kasa olarak tabir edilen gündüz led farı bulunan seride arka parka sensörünün çalışması görüntülü olarak bilgi ekranından grafik şeklinde takip ediliyormuş. Ancak benim aracımda bu özellik yok, hatta daha da ilginci mesafe ölçümü yapan ilave küçük bir ekran sol ön kelebek cam köşesine çift taraflı bant ile yapıştırılmış. Aracı alırken çok hakim olmadığım bir konu olduğu için üzerinde durmamıştım ama bu parçanın orijinal olmadığını anladığımda aldığım kişiyi aramış ve aracın ilk sahibinin kalan mesafeyi dijital olarak görebilmek için sonradan taktırdığını öğrenmiştim.

    Dijital olarak mesafe göstermesi kulağa hoş geliyor ama bu cihazdan çok memnun olduğum söylenemez. Özellikle geri giderken önce "Attention!" sonrasında mesafe kısaldıkça "Stop!" şeklindeki çirkin sesi çok rahatsız edici. Sizce bu sistemi iptal edip varsa ekrandan orijinal görüntüyü alabilir miyim?

    Saygılar.

    Normalde görüntülü de olması gerek ama net bilmiyorum. Bence her halükarda orjinale çevirin çünkü orjinal olanda benimki gibi görüntüsü olmayanlarda bile park sensörü sesleri akustik ama nereden sıkıştığını az çok kestirebiliyorsunuz çünkü yönlere göre sensör sesi de değişik yerlerden geliyor.. Genelde geriye giderken yön belli olmazken.. sadece bir bölgede birşey varsa direk o bölgeden ses geliyor.. Benim çok işime yarıyor..

    Ben de bu yüzden değiştirmek istiyorum zaten ama bu işin nasıl yapılacağını bilmiyorum. Zaten Ankara'da daha kendimize bir usta bile bulamadık malesef . Eski aracımda (Jazz) çok memnun kaldığım ve yaklaşık 5 yıl boyunca arabamı gönül rahatlığıyla emanet ettiğim Hondacı Kadir Usta vardı Şaşmaz sanayide. Keşke İstanbul'da yaşayan sizler gibi bizim de Ankara'da bir Doğan Usta'mız olsa...

    Park sensörünün orijinale dönüştürülüp dönüştürülemeyeceğini sanırım yetkili bir servise sormam gerekecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Fren merkezi fıslıyor..
    Ayağımı pedaldan çektiğimde vakum devam ediyor, bu da keçelerde sorun olduğu anlamına geliyor.

    Picasso servo frenin tamir kiti yokmuş.

    1. İhtimal:
    Revizyon, keçe uydurmak. Servis bunu tavsiye etmiyor.
    Aranızda Servo frene revizyon yaptıranınız var mı??
    Yarıdımcı olun lütfen. Çünkü 2. ihtimal azcık tuzlu.

    2.İhtimal
    Sıfır Merkez TR'de yok, 650TL ve 1Ay içinde geliyormuş.
    İşçilik ise 150-200TL

    3. İhtimal
    ATE Marka Fren Merkezi var yurtdışından TR'ye
    350-450TL arasında getiriyorlar.
    Hiç ATE marka bir fren ürünü kullananız var mı?

    Aynı sorun benim aracımda da var. Bana fıslamaın sebebşnşn westinghouse olduğu söylendi. Yetkili servis sesi tespit edemedi. Ancak fren testleri yaptılar ve bir sorun bulunmadı. Kendi bakımlarımı yaptığım doğan usta ise sesi tespit edebildi. Ancak westinghouse değişimine gerek olmadığını.. Vakumdan dolayı ayak frenden çekilince fıslama sesinin duyulabileceğini söyledi.. Dilersem değişimi yapabileceğini de söylemişti.. İşçiliği biraz zormuş.. Ama bana parça için 350 gibi bir rkam söylemişti.. Bu olay yaklaış 1 buçuk yıl önce idi..

    Ben de öyle kullanıyorum.. Sadece gece geç saatlerde aracı kapının önünde park ederken duyabiliyorum.. Ben aldığımda da vardı büyük bi ihtimal ama farketmem baya zaman aldı :)

    Aldığımda ses çok azdı muhtemelen ki farketmedim, ama zamanla arttı. Bazen azalıyor.
    Acaba size söylediği parçanın markası farklımıydı?
    Parça servislerde yok, parçacı parçacı sormak lazım belki de.


    Doğan usta zamanla sesin artacağını söylemişti ama şuan günlük hayatta duymak mümkün değil. Dediğim gibi yetkili serviste ne kadar uğraşsak da duyamadılar.. Ama Doğan usta (eski citröen yetkili servis ustası) daha söyler söylemez böyle bir sorunla karşılaştığını söyledi.

    Açıkçası beni vazgeçirdiği için direk parça varmı yokmu bilmiyorum ama çetrefelli bir iş ve ses rahatsız etmiyorsa masraf etmeye gerek yok dediği için yaptırmadım. Parçanın çıkmasını 110-250tl arası bulmak mümkün. Sahibinden de ilanlar da mevcut.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Fren merkezi fıslıyor..
    Ayağımı pedaldan çektiğimde vakum devam ediyor, bu da keçelerde sorun olduğu anlamına geliyor.

    Picasso servo frenin tamir kiti yokmuş.

    1. İhtimal:
    Revizyon, keçe uydurmak. Servis bunu tavsiye etmiyor.
    Aranızda Servo frene revizyon yaptıranınız var mı??
    Yarıdımcı olun lütfen. Çünkü 2. ihtimal azcık tuzlu.

    2.İhtimal
    Sıfır Merkez TR'de yok, 650TL ve 1Ay içinde geliyormuş.
    İşçilik ise 150-200TL

    3. İhtimal
    ATE Marka Fren Merkezi var yurtdışından TR'ye
    350-450TL arasında getiriyorlar.
    Hiç ATE marka bir fren ürünü kullananız var mı?

    Aynı sorun benim aracımda da var. Bana fıslamaın sebebşnşn westinghouse olduğu söylendi. Yetkili servis sesi tespit edemedi. Ancak fren testleri yaptılar ve bir sorun bulunmadı. Kendi bakımlarımı yaptığım doğan usta ise sesi tespit edebildi. Ancak westinghouse değişimine gerek olmadığını.. Vakumdan dolayı ayak frenden çekilince fıslama sesinin duyulabileceğini söyledi.. Dilersem değişimi yapabileceğini de söylemişti.. İşçiliği biraz zormuş.. Ama bana parça için 350 gibi bir rkam söylemişti.. Bu olay yaklaış 1 buçuk yıl önce idi..

    Ben de öyle kullanıyorum.. Sadece gece geç saatlerde aracı kapının önünde park ederken duyabiliyorum.. Ben aldığımda da vardı büyük bi ihtimal ama farketmem baya zaman aldı :)

    Aldığımda ses çok azdı muhtemelen ki farketmedim, ama zamanla arttı. Bazen azalıyor.
    Acaba size söylediği parçanın markası farklımıydı?
    Parça servislerde yok, parçacı parçacı sormak lazım belki de.


    Doğan usta zamanla sesin artacağını söylemişti ama şuan günlük hayatta duymak mümkün değil. Dediğim gibi yetkili serviste ne kadar uğraşsak da duyamadılar.. Ama Doğan usta (eski citröen yetkili servis ustası) daha söyler söylemez böyle bir sorunla karşılaştığını söyledi.

    Açıkçası beni vazgeçirdiği için direk parça varmı yokmu bilmiyorum ama çetrefelli bir iş ve ses rahatsız etmiyorsa masraf etmeye gerek yok dediği için yaptırmadım. Parçanın çıkmasını 110-250tl arası bulmak mümkün. Sahibinden de ilanlar da mevcut.

    Keşke ilanlarda dediğiniz gibi olsa....

    C4 ile C4 Picassonun westinghouse ları farklı.
    Ne peugeot ne de citroen araçlarda c4 picasso ile ortak kullanılan başka bir fren servosu yokmuş.

    Bizimki:
    Peugeot/Citroen kodu: 4535AP kodlu parça, sadece Picassolarda kullanılmış, başka hiçbir araçta kullanılmamış.
    Eşdeğeri
    ATE 03.7860-5702.4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 14 Kasım 2014; 23:17:19 >




  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=83224912

    Faydali bir konu.

    Mcp kalibrasyonunu aracim 95bin km'deyken dogan usta yapmisti. Laptopunu sag yolcu koltuga kurup kablosuyla aracima baglanti kurdu. Bende arka koltukta olani biteni izledim islem linkte anlatildigi sekilde yapildi ve yaklasik 30dk. Surdu. Aracim suanda 111bin'de. Kalkista titreme, vites gecislerinden sonra debriyaj kacirmasi belirtileri var ise mutlaka kalibrasyon tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Günaydınlar, mutlu sabahlar.
    Aracımı satın almadan 1-2 gün önce okumaya başladığım bu forumda an itibariyle günümüze gelebildim
    Önceki aracım Jazz'ın forumunda da aynen burada olduğu gibi seviye ve kalite mevcuttu. Ben o zamanlar bunu Jazz kullanan kesimin eğitimli ve seviyeli insanlar olmasına bağlıyordum. Ancak görüyorum ki Picasso forumunda da durum aynı. Hele zaman zaman girdiğim popüler başka markaların forumlarındaki (afedersiniz) s.d.k yarışını görünce ne kadar doğru bir tercih yaptığımı anlamış oldum.
    Katkı sağlayan, emek harcayan tüm Picasso severlere saygılar, sevgiler.
    İyi pazarlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind

    Günaydınlar, mutlu sabahlar.
    Aracımı satın almadan 1-2 gün önce okumaya başladığım bu forumda an itibariyle günümüze gelebildim
    Önceki aracım Jazz'ın forumunda da aynen burada olduğu gibi seviye ve kalite mevcuttu. Ben o zamanlar bunu Jazz kullanan kesimin eğitimli ve seviyeli insanlar olmasına bağlıyordum. Ancak görüyorum ki Picasso forumunda da durum aynı. Hele zaman zaman girdiğim popüler başka markaların forumlarındaki (afedersiniz) s.d.k yarışını görünce ne kadar doğru bir tercih yaptığımı anlamış oldum.
    Katkı sağlayan, emek harcayan tüm Picasso severlere saygılar, sevgiler.
    İyi pazarlar.

    tum forumu okuduysaniz aracin ne kadar sorunsuz oldugunu da (ufak tefek seyler disinda) anlamissinizdir. Bende arac arayisi icindeyken ozellikle aklimda ilk 3008 vardi. o bolumunu cok takip ederdim bu arac onun gibi degil inanin ki onda daha fazla kronik ariza vardi. oysa ayni fabrikadan cikma nasil olur anlamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sanirim 2010 civarinda bi arkadas vardi. Picassoya acayip bela okuyordu. Bi ara bayagi yazistik. Ya cok buyuk talihsizlik yasamisti yada kullanim sikintilari vardi. Cokta tutarli degildi yazdiklari. Onun disinda 5 yildir bu baslikta ciddi bi sikinti okumadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim bu bakımdan sonra heralde 2000km civarı oldu. Baskı balata artık istiyor benim araç. Bazen gaza basıyorum.. Böyle devir yükseliyor sonra birden bi boşluk oluyor sonra birden devir falan yükseliyor.. Araç orada ileri atılıyor.. Önceden böyle birşey yoktu.

    Eee 118bin km oldu. Volan +debriyaj gerekli heralde..


    Bazen diyorum satayı daha yeni model birşey alayım.. Bazen diyorum aynı arabaya durduk yerde niye 10bin daha vereyim..

    Yeni kasasını da takip ediyorum ve kesinlikle dünya para verip değiştirmem.. Bizim kasa kadar sorunsuz değil.. Zaten izolasyonu.. konforu falan farklı birşey yok. Direksiyon daha yumuşak tepkliere sahip bir de daha hafif olmanın verdii etki ile biraz daha atik..

    Benim test ettiğim aracın şanzımanı benim araçtan çok daha kararsızdı.. Bunda test aracı olmasının da etkisi vardır tabi.

    Velhasılı kelam şuan beni bekleyen masraflar:

    Debriyaj değişimi
    Ön fren balata değişimi
    Silecekleri yenilemem lazım (Boschlar fena ses yapmaya devam ediyor)




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Silecek icin tcihbo larda satilan yenileme jileti gibi birsey almistim, kesinlikle tavsiye ederim, kac ay oldu hala idare ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dün başıma bir olay geldi lastikleri değiştirmek için lastikçiye gittim adam jantları sökerken şifreli bijon anahtarını istedi verdim bi süre sonra bana gelim sizin şifre kırılmış dedi baktım içindeki 4 adet pin gerçekten kırılmıştı işte orda başımdan aşağı kaynar su döküldü. bi süre önce gittiğim rot balansçı galiba abanarak şifredeki pini kırmış sökemedik jantı malasef. Neyse servisi aradım şifre istedim malasef bu şifrelerden bi tane olduğunu ve yenisini veremediklerini söylediler. Yardım istedim ne yapacam diye sanayiye gidin orda bijona kaynak yaparak söksünler sonra düz bijon takın falan dedi. Araştırdım bu olayı çoğu kişinin başına gelmiş kimi kaybolmuş kimi kırılmış ama kaynak işi çok sakatmış bazılarının arabasının beyni yanmış bazılarını airbaglari açılmış bissürü hikaye. Sonra hemen doğan ustayı aradım gel bizim çocuklar halleder dedi. Gittim sağolsun ordaki arkadaş keski ile vurarak bir şekilde çıkarttı düz bijonlarla değiştim.

    Yani demem odur ki bu şifreli bijon işi pek sakatmış bi yerde kaybolsa yada kırık bir şekildeyken benim lastiğim patlasa öyle kalakalacaktım orta da. Siz siz olun ya şifreyi çok iyi muhafaza edin yada düz bijonlara geçin. Bir de her şifreyi kullandığınızda kontrol edin pinlerde kırık varmı yok mu varsa o anda o işi çözmeye çalışın. Allah korusun dağda mağda bişi olsa kalınır orta da...

    Ben bileydim en başta düz bijona geçerdim. Zaten kasko yapıyoruz araca çalınma ihtimaline karşı. Öyle LEXANİ, O.Z, BSA, LEXUS, DEVİNO gibi jantlar kullanmıyoruz hırsızların gözüne batacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peynir Alti Suyu Tozu -- 16 Kasım 2014; 18:32:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Arkadaşlar dün başıma bir olay geldi lastikleri değiştirmek için lastikçiye gittim adam jantları sökerken şifreli bijon anahtarını istedi verdim bi süre sonra bana gelim sizin şifre kırılmış dedi baktım içindeki 4 adet pin gerçekten kırılmıştı işte orda başımdan aşağı kaynar su döküldü. bi süre önce gittiğim rot balansçı galiba abanarak şifredeki pini kırmış sökemedik jantı malasef. Neyse servisi aradım şifre istedim malasef bu şifrelerden bi tane olduğunu ve yenisini veremediklerini söylediler. Yardım istedim ne yapacam diye sanayiye gidin orda bijona kaynak yaparak söksünler sonra düz bijon takın falan dedi. Araştırdım bu olayı çoğu kişinin başına gelmiş kimi kaybolmuş kimi kırılmış ama kaynak işi çok sakatmış bazılarının arabasının beyni yanmış bazılarını airbaglari açılmış bissürü hikaye. Sonra hemen doğan ustayı aradım gel bizim çocuklar halleder dedi. Gittim sağolsun ordaki arkadaş keski ile vurarak bir şekilde çıkarttı düz bijonlarla değiştim.

    Yani demem odur ki bu şifreli bijon işi pek sakatmış bi yerde kaybolsa yada kırık bir şekildeyken benim lastiğim patlasa öyle kalakalacaktım orta da. Siz siz olun ya şifreyi çok iyi muhafaza edin yada düz bijonlara geçin. Bir de her şifreyi kullandığınızda kontrol edin pinlerde kırık varmı yok mu varsa o anda o işi çözmeye çalışın. Allah korusun dağda mağda bişi olsa kalınır orta da...

    Ben bileydim en başta düz bijona geçerdim. Zaten kasko yapıyoruz araca çalınma ihtimaline karşı. Öyle LEXANİ, O.Z, BSA, LEXUS, DEVİNO gibi jantlar kullanmıyoruz hırsızların gözüne batacak.

    doğan usta herkesin kurtatıcısı heralde:) tanışmayı çok isterim kendisiyle. gerçi telefonda konuştuk biraz ama görmek lazım kendisini. geçmiş olsun hocam. ben de düz bijonlar var. düşündüm şifreli bijon mu taktırsam diye işte bu sebeplerden ötürü vazgeçmiştim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Arkadaşlar dün başıma bir olay geldi lastikleri değiştirmek için lastikçiye gittim adam jantları sökerken şifreli bijon anahtarını istedi verdim bi süre sonra bana gelim sizin şifre kırılmış dedi baktım içindeki 4 adet pin gerçekten kırılmıştı işte orda başımdan aşağı kaynar su döküldü. bi süre önce gittiğim rot balansçı galiba abanarak şifredeki pini kırmış sökemedik jantı malasef. Neyse servisi aradım şifre istedim malasef bu şifrelerden bi tane olduğunu ve yenisini veremediklerini söylediler. Yardım istedim ne yapacam diye sanayiye gidin orda bijona kaynak yaparak söksünler sonra düz bijon takın falan dedi. Araştırdım bu olayı çoğu kişinin başına gelmiş kimi kaybolmuş kimi kırılmış ama kaynak işi çok sakatmış bazılarının arabasının beyni yanmış bazılarını airbaglari açılmış bissürü hikaye. Sonra hemen doğan ustayı aradım gel bizim çocuklar halleder dedi. Gittim sağolsun ordaki arkadaş keski ile vurarak bir şekilde çıkarttı düz bijonlarla değiştim.

    Yani demem odur ki bu şifreli bijon işi pek sakatmış bi yerde kaybolsa yada kırık bir şekildeyken benim lastiğim patlasa öyle kalakalacaktım orta da. Siz siz olun ya şifreyi çok iyi muhafaza edin yada düz bijonlara geçin. Bir de her şifreyi kullandığınızda kontrol edin pinlerde kırık varmı yok mu varsa o anda o işi çözmeye çalışın. Allah korusun dağda mağda bişi olsa kalınır orta da...

    Ben bileydim en başta düz bijona geçerdim. Zaten kasko yapıyoruz araca çalınma ihtimaline karşı. Öyle LEXANİ, O.Z, BSA, LEXUS, DEVİNO gibi jantlar kullanmıyoruz hırsızların gözüne batacak.

    Tavsiyem 2. bir anahtar edinin.
    Benim araçta bir sorun yaşanmış zamanında, servisten 2 adet alıp yenilemişler.
    yedek yedektir ;)




  • Önemli bir bilgi bijon olayı. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar. Acil! yeni almış olduğum arabamın şifreli bijonu kayıp ve yok.
    servisten şifreli bijonu isteyebilrmiyiz? ne kadar fiyatı vardır?
    Tecrübesi olan arkadaşlara danışmak istedim.
  • matekeli M kullanıcısına yanıt
    İnternet sayfasından baktım tükenmiş gözüküyor





  • 
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.