Şimdi Ara

Gördüğünüz En Uzun Km.de Triger Değişimi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
46
Cevap
0
Favori
5.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Focus dizel 8 yaşında ve hala üzerinde fabrika triggeri var.

    Araç 90.000 km mesarifi çıkarmasın (Otomatik şanzuman bakımı ve mutlaka yetkili serviste)diye 87.000 km'de yatıyor...

  • 2013 model golf 1,2 tsi ilk triger değişimi 178800km de yapılmış,

  • _uNDeRGRouND_ kullanıcısına yanıt

    Saat gibi çalıştığına aldanma yolda bir anda kayış koparsa büyük sıkıntı.


    Bende de 2019 VW Caddy 2.0 TDI var 6 ay önce trigerini değiştirdim (134.000 km'deyken) ustam bana kayışı gösterdi çoğu yerinde çatlaklar vardı, belki daha giderdi ama riske atılmamalı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlara bakıyorum da Allah akıl fikir versin diyorum bazılarına
    135bin km de Dacia Logan aracımın sente attı. Bana araç geldiğinde triger değişti denmişti ama değişmemiş. Kontak kapamasam sübaplar pistonlarda iz yapacaktı.şu an araç 240bin km de...

    Kayış öyle kolay kopmaz ama gergi kendini bırakıyor. Herkes kayış kayış konuşuyor ama gergi yayı kendini bıraktığında babalara gelirsiniz.

    Birileride zincir yazmış kardeşim bende Fiorino var ses seda yok araçta zincir de değiştirmedim. Ses gelirse zinciri değiştirirsin..palet aşınınca mecbur değiştireceksin

    1000 km triger kopan gördüm piyasada merdiven altı kayışlar var 1000km de fırlayıp gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sissil kullanıcısına yanıt
    Kayışta riske girilmez ama zinciri çözemedim. Fiorino kaç km de hocam? Motoru ne?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.