Şimdi Ara

Google Ölecek Mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
36
Cevap
0
Favori
875
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    445 Mesaj
    400 milyon rakamı dogrumu bilmiyorum fakat eger o rakam dogruysa onun en az 200 milyonu fake :D hadi diyelim okdr insanın hesabı var kacı guncel? hadi onuda gecti 400 milyonuda guncel googlein kullanıcı sayısı = dunyada interneti kullanan insanların en az yuzde 70 i dusun artk hem facebook kendini yenilemekle ugrassın dursun bide google bak arama motoruydu ya smdi ? her alanda var gmail olmasa gb lık mailleri gorurmyduk su an? earth olmasa amerikan filimlerinde gordugumuz o sistemi hala keske bnde bilg. bakabilsem derdik hala! o cok sevdiginz mozillanın gelisimnde bile cok onemli katkısı vardır finansman acısından varın gerisini siz dusunun iyiki varsın google :)) tekellesmesine rahatsız olmayacagım tek sirket
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3277 Mesaj
    Kaç kişinin, tarayıcısının ana sayfası Facebook ? Kaç kişininki, Google ?
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Google'ı artık hiçbir arama motoru ve/veya benzeri şey bitiremez. Mimkin deel.
    |
    |
    _____________________________
    Don't waste your time or time will waste you.
  • Yarbay
    3530 Mesaj
    zamanında yahoo içinde aynı şeyler geçerliydi veya hotmail için büyük konuşmayın sadece kısa vadede imkansız yoksa neyin ne olacağı belli olmaz.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1765 Mesaj
    google facebooku satın almadımı ağalar zamanında ? yoksa youtube muydu la o.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3116 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1nvdr

    google facebooku satın almadımı ağalar zamanında ? yoksa youtube muydu la o.

    Youtube google ın o ayrı
    Facebookta da ufak bir hissesi var
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3675 Mesaj
    facebook geçici bi heves ayrıca mrk ediyorum insanlar orda o kdr saat napıyo?çok lanet bi yer.onun yerine oyun oynarım anasını satiym.
    |
    |
    _____________________________
    Xbox One GT:madman1436 - BESIKTAS- Romanya Bukres ! Oracle Ucretsiz deneme surumu icin pm atabilirsiniz. Tum urunleri 60 gune kadar bulut uzerinden kullabilirsiniz, ogrenciler, kisisel meraki olanlar ve isi icin test etmek isteyenler buyrun
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Bırakın Facabook un google ı bitirmesini,acaba facebook 5 yıl sonra yine ayakta durabilecek mi orası meçhul..Facabooka bence millet yeteri kadar doydu..Açıkçası facebook bence bi noktadan sonra geriye doğru gidicek..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1515 Mesaj
    Biz ölürüz ama google ölmez
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    İmkansiz...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2941 Mesaj
    |
    |
    _____________________________

    ^_^
  • Yarbay
    6258 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: irish





    bu güzelmiş
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3325 Mesaj
    İmkanı yok.
    |
    |
    _____________________________
    Oyuncaklarım; Canon EOS 5D MII,EOS 1D MIV,Samsung Galaxy Note II,Apple Macbook Pro 15",iPod Shuffle,iPhone 4,Xbox 360, - Opel Astra HB 2012 1.6
  • Teğmen
    200 Mesaj
    son zamanlarda okuduğum en komik haber.Google mahallede doğmuş büyümüş herşeyi herkesi iyi bilen ve herkesin yardımına koşan iyi bir abi, facebook mahalleye sonradan taşınan ciks giyinen havalı bir abi.Başta herkes facei birşey zannediyorsa da google gibi bir abi bulunmaz.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    125 Mesaj
    elmayla armut birmi yapma dostum
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    Yahu şu haliyle zaten birbirlerine pek rakip gibi gözükmüyorlar. Haberde facebook'un e-posta ve arama motoru üzerinde çalıştığı söyleniyor. Sağlam bir iş çıkartırlarsa rahatça rekabet edebilirler bence.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
son dakika
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.