|
|
_____________________________
|

1 Mobil
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
"Living On Earth Is Expensive, But It Does Include A Free Trip Around The Sun"
|
|
| _____________________________ |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 16 Mayıs 2011; 21:28:34 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
in money we trust!
|
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
Arkadaşlar konu halen tıklanma aldığı için yazayım dedim. Diğer konuya da yazdım. FSi motorlarda temiz araç bulmak mümkün, nispeten daha az el değiştirmiş oluyorlar ama 1.6 BSE 102 HP'lik motor ikinci elde çok daha hızlı. Mesela otomatikleri de tutulmuyor fazla, mesela 3 parça boyalı 2 parça değişenli manuel ve BSE motor kombinasyonu ikinci elde hatasız boyasız FSi parası ediyor... FSi motor bakım noktasında da sıkıntılı. Kronik sorunları fazla olan bir motor. Şu an Golf Plus'ların pertleri, şaseleri eğik, Airbag'ler patlak olanlar 150-160 bin TL, motorda şanzımanda bir şeyler olan arabalar 180-200, temizleri, az el değiştirmiş olanları 220-240 civarı ediyor. Golf 6 1.6 BSE motor olanlar 320 bin TL civarı ediyor. Düz motor olarak bilinen BSE motor ikinci elde çok güçlü. Golf Plus'a da kısaca değinirsem eski Porsche dizayneri bir efsane tarafından tasarlanmış bnir otomobil. İlk konsepti 2002'de çizilmiş. Golf Plus, eski kasa 5. nesil Golf'ten 3 yıl daha güncel bir otomobil, iç mekan kalitesi de çok daha iyi. Mesela benim kayınpedere 2009 trafik çıkışlı 1.6 102 PS Midline Plus aldık, göğüs tamamen yumuşak plastik, tüm sütunlar yani A-B-C direkleri kumaş kaplı, torpidosu kadife kaplı, soğutmalı, kilitli, ışıklı... Kol dayama var ve o da soğutmalı. Ön ve arka kapı üstlerinde bir kısım Golf 6 gibi sert plastikle boşluk kalacak şekilde deri kaplı, Golf 5'lerde ise buralar sert plastik. İç döşemeleri de çok daha kaliteli kapılar vs. şişme yapmaz, Golf 5'ler daha kalitesiz bir araba. Hemde daha eski. BSE motorlar 200 binden sonra yağ yakmaya başlıyor ve masraf açıyorlar. Bu arabalarda ilk 3 el ve 150 bin km altı olması önemli. Boya-değişen serviste yapıldıysa veya kapılar direkler ön ve arka panel orjinalse sorun yok yine. Güzel araba, 2.eli de güçlü ama dediğim gibi BSE motor harici başınıza bela olabilir. Donanım olarak güncel Golf'lerdeki tüm klişeler var. Halı kaplı cepler vs. mevcut. En boş paketten itibaren ABS-ASR-HBA-EDL vs. var, Midline paket orta karar en tutulan versiyon. Ön ve arka kol dayama, çift bölgeli tam otomatik klima, arkada oturanlar için havalandırma çıkışları, ısıtmalı elektrikli yan aynalar, ön ve arka tavan+okuma lambaları vs. var. Bu piyasada 220 civarına alınabilecek en iyi araba bence Golf Plus, evet piyasa berbat ama alınca bir şeye benziyor. Arabanın içi de hayvan gibi geniş, benim Golf 8 bunun yanında Polo gibi kalıyor minnacık kalıyor... |
|
_____________________________
|
|
O zaman Golf Plus'lar 45 binken sıfır km Golf 110'du. Golf 510 oldu, Golf Plus'ın 220 etmesi lazım. |
|
_____________________________
|
|
ooo çok zaman geçmiş üstünden.. Toyota Auris 2010 aldım ama aklım halen Golf Plus 'da :) bu arada fiyatlar da olmuş kol böreği! yazık bize |
| _____________________________ |