Şimdi Ara

Golf plus 1.6 fsı nasıl bilirsiniz almak üzereyim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
1
Favori
75.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Orijinalden alıntı: Erdenist

    fsi yerine 102 beygir olan model daha iyidir...

    fsı bilmiyorum ama a3 102 bg otomatik kullanmıştım bildiğin gitmiyor araç.kalkışlarda da baya bir zorlanıyor.Baskı balatayıda erken yer gibi..Düz vites düşünsem belkide otomotikle araç iyice yığılır gibi..Devir çevirmem lazım onda da fazla yakar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Lpg düşünmediğim için 115 lik fsı a yönlendim.
    Serviste fsı ların ilk çıkanlar da sorun olduğu söylendi.
    Ama sorun nedir kullanıcı olanlardan bilgi veren olursa sevinirim.
    Gerçi alacağım aracın km düşük 40.000 kmde.Kafamı kurcalayan Egr valfinde sorun varmış servis yakın zamanda değişirse iyi olur demiş egr valfi 40.000 km için erken değil mi??Bir sorunun habercisi mi..



    Ben söyleyeyim sıkıntıyı.

    2005 modellerin bazılarında arada bir boğaz kelebeğini temizletmek gerekiyor. Benim 2006 model aracım, 117 bin km'de ve böyle bir şey gelmedi başıma. Yani her araçta olacak diye bir kural yok, olsa da sanayide ucuza hallediliyor. Ayrıca öyle 5 bin km'de bir temizlenecek diye bir şey yok, bu olay uzun vadede gerçekleşiyormuş.

    Uyarıyorum tekrardan, burada yorum yapanların çoğu arabayı, motoru bilmez. 2-3 kere oturmuştur birinin yan koltuğuna veya sürmüştür atar tutar. Arabanın tepesinde o kadar vaktimiz geçti, sen sor ben anlatayım.


    Yetkili servis yanıltıyor da olabilir, uğraşmak istemiyor da olabilir. Katalitik konvertörü mesela yetkili servis direkt değiştiriyor ki gerçekten pahalı bir parça. Sanayide temizliyorlar. Yetkili servis tamirle uğraşmaz, hemen parça değişecek der. Eğer aracı alacaksanız sanayide baktırın - çekinmeyin, güzel servisler var. Benim gittiğim yere Touareg'ler falan geliyor- adamlar kaç para tutacak derse ona göre bakın önünüze.

    Ha, bir de 1.6 FSI kalktı diye problemli diyenler var ki, ben onlara ancak gülerim. Bugün TFSI motor FSI'dan türetildi, milletin ağzı açık baktığı Passat R36, Golf R32, Audi R8 gibi arabalarda kullanılan motor neymiş araştırsınlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Orijinalden alıntı: Erdenist

    fsi yerine 102 beygir olan model daha iyidir...

    fsı bilmiyorum ama a3 102 bg otomatik kullanmıştım bildiğin gitmiyor araç.kalkışlarda da baya bir zorlanıyor.Baskı balatayıda erken yer gibi..Düz vites düşünsem belkide otomotikle araç iyice yığılır gibi..Devir çevirmem lazım onda da fazla yakar..

    Alıntıları Göster
    Bilen bilmeyen cevaplamış yine. 2007 Golf Plus 1.6 FSI Comfortline aracı sıfır alıp tam 3 yıl kullandım. Öncelikle FSI motor teknoloji olarak da, performans ve yakıt tüketimi olarak da MPI motordan ileridir ve önemli bir problemi de yoktur. Ben 3 yıl boyunca hiçbir problemle karşılaşmadım. MPI motorun tek artısı LPG'ye uyumlu olmasıdır.

    Araca gelirsek, ideal bir aile aracı diyebilirim. Konfor, genişlik, sessizlik önemli avantajları. Yüksek sürüş pozisyonu, HB araçlara göre daha geniş bagajı, iç mekanın fonksiyonelliği diğer artıları. Motor sesi FSI motorun homurtulu çalışmasından kaynaklanan bir ses ve kesinlikle rahatsız etmiyor. Yakıt tüketimi şehir içinde klasik 1.6 benzinli bir araç kadar yani 9 L/km civarı. Şehir dışında ise gayet ekonomik. Bir depo ile uzun yolda 950 km yapmıştım. Performansı TSI gibi modern motorlara göre bariz zayıf tabii ki.

    İkinci eli hiç yok. En az 2-3 yıl kadar kullanacaksanız sorun olmaz. Araç sadece 2 yıl Türkiye'ye getirildi. 2006 yılında 900'ün üzerinde sattı. Bu nedenle piyasada daha çok 2006 modeller mevcut. Fakat bulabilirseniz 2007 model bakın derim. ESP+Hill holder 2007 Comfortline modellerde standart oldu çünkü.

    Sonuç olarak performans aramam, yakıt tüketimi de çok önemli değil diyebiliyorsanız gönül rahatlığıyla alıp binebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Bilen bilmeyen cevaplamış yine. 2007 Golf Plus 1.6 FSI Comfortline aracı sıfır alıp tam 3 yıl kullandım. Öncelikle FSI motor teknoloji olarak da, performans ve yakıt tüketimi olarak da MPI motordan ileridir ve önemli bir problemi de yoktur. Ben 3 yıl boyunca hiçbir problemle karşılaşmadım. MPI motorun tek artısı LPG'ye uyumlu olmasıdır.

    Araca gelirsek, ideal bir aile aracı diyebilirim. Konfor, genişlik, sessizlik önemli avantajları. Yüksek sürüş pozisyonu, HB araçlara göre daha geniş bagajı, iç mekanın fonksiyonelliği diğer artıları. Motor sesi FSI motorun homurtulu çalışmasından kaynaklanan bir ses ve kesinlikle rahatsız etmiyor. Yakıt tüketimi şehir içinde klasik 1.6 benzinli bir araç kadar yani 9 L/km civarı. Şehir dışında ise gayet ekonomik. Bir depo ile uzun yolda 950 km yapmıştım. Performansı TSI gibi modern motorlara göre bariz zayıf tabii ki.

    İkinci eli hiç yok. En az 2-3 yıl kadar kullanacaksanız sorun olmaz. Araç sadece 2 yıl Türkiye'ye getirildi. 2006 yılında 900'ün üzerinde sattı. Bu nedenle piyasada daha çok 2006 modeller mevcut. Fakat bulabilirseniz 2007 model bakın derim. ESP+Hill holder 2007 Comfortline modellerde standart oldu çünkü.

    Sonuç olarak performans aramam, yakıt tüketimi de çok önemli değil diyebiliyorsanız gönül rahatlığıyla alıp binebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    10 numara araba

    Seat daki muadili Altea 1.9 TDI kullanıyorum
    Dopdolu arabalar
    Kasası yokmuş , 2. eli yokmuş gibi klasik şeyler atık kabak tadı verdi
    Önce ne için araba aldığınıza karar verin
    Kullanmak için mi ?
    Alıp satmak için mi ?

    Yok öyle değil aldık ta paraya çevireceğimiz zaman zarar etmeyelim diyorsanız
    Zaten bu araçları 2. eli olmadığı için alıren ucuza almıyormuyuz.

    Aynı donanımlara sahip
    Altea 1.9 TDI Stylance 26500 e aldık 2006 model.
    Acaba 2006 model Golf Plus 1.6 FSI kaç paraya alınabilir
    Ya da 1.9 TDI Golf Plus Türkiyede olsa ne kadara alınabilir di?
    102hp lik Golf Plus öneren arkadaşlar Altea yı nasıl es geçer ilginç.

    8 hava yastıklı , hız sabitleyicili , esp li dolu dolu 1.6 102hp Altea Stylance 22-24000 TL ye rahatlıkla bulunur.
    Üstelik Golf Plus dan çok daha yakışıklı ve dikkat çekici kasa ile.
    1.9 TDI bulmanız zor.
    Sahibinden de bile şu an 4-5 tane var onlarında 2 sinin durumu haşat

    Ben 4 ay aradım. Onuda sahibinden kaçırdık galeriden aldık.
    Performans süper , yalıtım çok iyi , yakıt tüketimi sürekli 1600kg civarı istanbul içi dolanıyorum
    Ortalamam 7.0 - 7.1 lt.

    O kadar insan gördü aldıktan sonra arabayı.

    1-Hiç görmeyen dolu
    2-Sıfırmı aldınız diyen çok
    3-Özelliklerini öğrenince şaşırmayan yok
    4-Kasasını beğenmeyen yok
    5-İç genişliğine şaşırmayan yok
    6-26500 e 1.9 vw dizelli araba bu özelliklerle demeyen yok

    Son olarak

    E birader bu baya iyiymiş ya demeyen yok.

    Golf Plus Kesinlikle olur.
    Tüp takarsanız 1.6 102hp olur
    Takmam diyorsanız 1.6 FSI

    Ama vakit var ise sabırlı bir şekilde sürekli takip ederek 1.9 TDI Altea süper olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Bana göre almaya cezbeden artılar

    - Geniş iç hacim
    -Yüksek sürüş
    -Vw kalitesi
    -sürüş konforu
    -güvenlik

    eksiler

    -kasa üretimde yok 2.el ??
    -1.6 fsı benzinli motor bilmediğim için
    -tip(van tarzı)
    -Motor sesi(duyduğuma göre biraz sesli çalışıyormuşş)



    golf plus şuan üretimde ancak türkiyede satılmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 16 Mayıs 2011; 21:28:34 >
  • vw olunca ne oluyo??? geçiniz bunları....
    quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44


    quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    kritik sorunu varmıdır bilmiyorum ama tipi hoşuma gitmiyor şahsen ve fsı hem performanssız hemde çok yakar ama siz çok beğendiyseniz alın. Ben olsam değiştirmezdim veya cmax lere bakardım


    Geniş aile aracı ve de Vw olmasından dolayı birde km düşük 40000 de...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smoothtouchdown

    vw olunca ne oluyo??? geçiniz bunları....
    quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44


    quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    kritik sorunu varmıdır bilmiyorum ama tipi hoşuma gitmiyor şahsen ve fsı hem performanssız hemde çok yakar ama siz çok beğendiyseniz alın. Ben olsam değiştirmezdim veya cmax lere bakardım


    Geniş aile aracı ve de Vw olmasından dolayı birde km düşük 40000 de...


    Alıntıları Göster
    Sn belenen ses dediklerinize katılıyorum fakat alteada dsg li alternatif pek olmadığından cazip gelmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Sn belenen ses dediklerinize katılıyorum fakat alteada dsg li alternatif pek olmadığından cazip gelmiyor.

    Alıntıları Göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-piril-piril-tertemiz-masrafsiz-48983051/detay/#
    Bu araç var ama 2.0 çok mu yakar acaba??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smoothtouchdown

    vw olunca ne oluyo??? geçiniz bunları....
    quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44


    quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    kritik sorunu varmıdır bilmiyorum ama tipi hoşuma gitmiyor şahsen ve fsı hem performanssız hemde çok yakar ama siz çok beğendiyseniz alın. Ben olsam değiştirmezdim veya cmax lere bakardım


    Geniş aile aracı ve de Vw olmasından dolayı birde km düşük 40000 de...





    Kaliteli oluyor, bazıları bilmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: smoothtouchdown

    vw olunca ne oluyo??? geçiniz bunları....
    quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44


    quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    kritik sorunu varmıdır bilmiyorum ama tipi hoşuma gitmiyor şahsen ve fsı hem performanssız hemde çok yakar ama siz çok beğendiyseniz alın. Ben olsam değiştirmezdim veya cmax lere bakardım


    Geniş aile aracı ve de Vw olmasından dolayı birde km düşük 40000 de...





    Kaliteli oluyor, bazıları bilmez

    Alıntıları Göster
    Vw kalitesi. Kaçırma derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Vw kalitesi. Kaçırma derim.

    Alıntıları Göster
    102'lik 1.6 al,FSI'dan uzak dur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaan Aras

    102'lik 1.6 al,FSI'dan uzak dur

    Alıntıları Göster
    FSI motor sorunlu değil ama bencede 1.6 102 bg al.
    Birde gül gibi yeni dizel aracı satıp neden golf plus gibi bir araç almak istiyorsun onu anlayamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    FSI motor sorunlu değil ama bencede 1.6 102 bg al.
    Birde gül gibi yeni dizel aracı satıp neden golf plus gibi bir araç almak istiyorsun onu anlayamadım.


    para lazım...

    102 bg liği bir ara a3 kullandım otomatik bildiğin gitmiyordu..özellikle yokuşlarda çok keyifsiz olur diye düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    FSI motor sorunlu değil ama bencede 1.6 102 bg al.
    Birde gül gibi yeni dizel aracı satıp neden golf plus gibi bir araç almak istiyorsun onu anlayamadım.


    para lazım...

    102 bg liği bir ara a3 kullandım otomatik bildiğin gitmiyordu..özellikle yokuşlarda çok keyifsiz olur diye düşünüyorum...

    Alıntıları Göster
    Araç bence çok tipsiz.Kalitesine birşey diyemem.Bulabililirseniz 1.6 8v 102 hp olanına bakın.Otomatik kullanmışssınız galiba ama performansı düşük gelmiş size.Birde manuel olanını kulllanın derim.Gerçkten güzel gidiyor.Sorunsuz ve bilindik taş gibi motor.Kafanız ağrımaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    FSI motor sorunlu değil ama bencede 1.6 102 bg al.
    Birde gül gibi yeni dizel aracı satıp neden golf plus gibi bir araç almak istiyorsun onu anlayamadım.


    para lazım...

    102 bg liği bir ara a3 kullandım otomatik bildiğin gitmiyordu..özellikle yokuşlarda çok keyifsiz olur diye düşünüyorum...

    Alıntıları Göster
    Fsı motor direkt püskürtmeli mıtsubishinin Gdı benzeri bir motor bildiğim kadarıyla..Ama istenilen verimi vermedi heralde hem performans hem tüketim hemde sessizlik bakımından homurtulu çalışmasıyla.
    Ama sonuç olarak benim düşüncem şu 2.el alacağım için motor modelindende ziyade km sinin düşük olması ve bakımlarının zamanında ve usta ellerde yapılmış olmasına daha çok dikkat ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzhz

    Araç bence çok tipsiz.Kalitesine birşey diyemem.Bulabililirseniz 1.6 8v 102 hp olanına bakın.Otomatik kullanmışssınız galiba ama performansı düşük gelmiş size.Birde manuel olanını kulllanın derim.Gerçkten güzel gidiyor.Sorunsuz ve bilindik taş gibi motor.Kafanız ağrımaz.


    Otomatik düşündüğüm için zaten.Otomatik olmasa gözümü kapatır alırım.Çünkü bildiğim kadarıyla çok ama çok sorunsuz bildik bir motor..
  • Vay bea. Sonuç olarak ALMAKTAN VAZGEÇTİM!

    45Liraya başka araç da yok ki :/
  • Arkadaşlar konu halen tıklanma aldığı için yazayım dedim. Diğer konuya da yazdım.


    FSi motorlarda temiz araç bulmak mümkün, nispeten daha az el değiştirmiş oluyorlar ama 1.6 BSE 102 HP'lik motor ikinci elde çok daha hızlı.


    Mesela otomatikleri de tutulmuyor fazla, mesela 3 parça boyalı 2 parça değişenli manuel ve BSE motor kombinasyonu ikinci elde hatasız boyasız FSi parası ediyor...


    FSi motor bakım noktasında da sıkıntılı. Kronik sorunları fazla olan bir motor.


    Şu an Golf Plus'ların pertleri, şaseleri eğik, Airbag'ler patlak olanlar 150-160 bin TL, motorda şanzımanda bir şeyler olan arabalar 180-200, temizleri, az el değiştirmiş olanları 220-240 civarı ediyor.


    Golf 6 1.6 BSE motor olanlar 320 bin TL civarı ediyor. Düz motor olarak bilinen BSE motor ikinci elde çok güçlü.



    Golf Plus'a da kısaca değinirsem eski Porsche dizayneri bir efsane tarafından tasarlanmış bnir otomobil. İlk konsepti 2002'de çizilmiş.


    Golf Plus, eski kasa 5. nesil Golf'ten 3 yıl daha güncel bir otomobil, iç mekan kalitesi de çok daha iyi.


    Mesela benim kayınpedere 2009 trafik çıkışlı 1.6 102 PS Midline Plus aldık, göğüs tamamen yumuşak plastik, tüm sütunlar yani A-B-C direkleri kumaş kaplı, torpidosu kadife kaplı, soğutmalı, kilitli, ışıklı... Kol dayama var ve o da soğutmalı.


    Ön ve arka kapı üstlerinde bir kısım Golf 6 gibi sert plastikle boşluk kalacak şekilde deri kaplı, Golf 5'lerde ise buralar sert plastik.


    İç döşemeleri de çok daha kaliteli kapılar vs. şişme yapmaz, Golf 5'ler daha kalitesiz bir araba. Hemde daha eski.


    BSE motorlar 200 binden sonra yağ yakmaya başlıyor ve masraf açıyorlar. Bu arabalarda ilk 3 el ve 150 bin km altı olması önemli.


    Boya-değişen serviste yapıldıysa veya kapılar direkler ön ve arka panel orjinalse sorun yok yine.


    Güzel araba, 2.eli de güçlü ama dediğim gibi BSE motor harici başınıza bela olabilir.



    Donanım olarak güncel Golf'lerdeki tüm klişeler var. Halı kaplı cepler vs. mevcut.


    En boş paketten itibaren ABS-ASR-HBA-EDL vs. var, Midline paket orta karar en tutulan versiyon.


    Ön ve arka kol dayama, çift bölgeli tam otomatik klima, arkada oturanlar için havalandırma çıkışları, ısıtmalı elektrikli yan aynalar, ön ve arka tavan+okuma lambaları vs. var.


    Bu piyasada 220 civarına alınabilecek en iyi araba bence Golf Plus, evet piyasa berbat ama alınca bir şeye benziyor. Arabanın içi de hayvan gibi geniş, benim Golf 8 bunun yanında Polo gibi kalıyor minnacık kalıyor...





  • ukc34 kullanıcısına yanıt

    O zaman Golf Plus'lar 45 binken sıfır km Golf 110'du.


    Golf 510 oldu, Golf Plus'ın 220 etmesi lazım.

  • ooo çok zaman geçmiş üstünden.. Toyota Auris 2010 aldım ama aklım halen Golf Plus 'da :)


    https://www.sahibinden.com/volkswagen-golf-1.6-fsi/istanbul/otomatik?query_text_mf=plus&query_text=plus



    bu arada fiyatlar da olmuş kol böreği! yazık bize

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.