Şimdi Ara

Golf mü kötü Egea mı iyi anlamadım. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
0
Favori
7.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dark Territory kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de çeşitli arabalara bindim ama uçan halı olmasa da konforsuz bulmadım pek. Sizin araciniz muhtemelen D veya E segmentidir alışkanlık olarak size bu çok sert gelmiş olabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Golf 6 ve 7.5 sahibi olmuş biri olarak yazıyorum, Golf'ün süspansiyon konforu vasattır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok ciddi söylüyorum Golf lehine arada dağlar kadar fark var.Konfor sadece süspansiyon olarak değerlendirilemez.Yalıtım,süspansiyon çalışma prensibi ve sesi,koltuklar ve koltukların yanal tutunma seviyesi,malzeme ve işçiliğin verdiği his vs.Herşey genel konfor deneyimine etki eder.


    Arkadaşa katılmıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 27 Temmuz 2022; 16:45:29 >
  • ALPHA LION KING A kullanıcısına yanıt

    Segment ile alakalı değil bazı arabalar sert üretilir bazı arabalar yumuşak üretilir, tamamen üreticinin tercihine bağlı. D segment olup B segment arabadan daha sert araba vardır. Hem yumuşak olup hem de iyi yol tutuş sağlayan süspansiyonlar da var tabi ama bunun için premium markaların üst segment arabalarını almak lazım.

    Egea'ya bindim ama golfe hiç binmedim. Hangisi daha yumuşak bilmiyorum ama Egea daha yumuşak ise bunda şaşılacak bir şey yok.

  • ex_silver kullanıcısına yanıt

    Bazı insanlar konfor derken aslında süspansiyon yumuşaklığından bahsediyor. Bence de yanlış bir kullanım, konfor sadece süspansiyon ile alakalı değil.

  • C segmentte kullandığım en konforlu araç 2.nesil c4 idi
    Konforu motoru yalıtımı ve malzeme kalitesi çok iyi şanzımanıda bir o kadar berbat şehiriçinde sarsıntısı kendini ileri atması insanı çıldırtıyor birde elektronik beyinleri çok sağlam değil ortalama 5-6 yılda bir değiştirmek gerekiyor çok pahalı birşey değil ama olmasa daha iyi tabiki

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TavukMemesi kullanıcısına yanıt

    Genel konforunu çok test edemedim, uzun yol yapmadım ama süspansiyon konforu olarak vasat bir araçtır c4. Hele onun ikiz kardeşi ds4 vardı. Böbrek edition diyebiliriz süspansiyon konusunda.


    C4 sedan bilmiyorum. O daha yumuşak yapıda olabilir.


    Ayrıca şanzımanı berbat, konforsuz olan araç nasıl en konforlu araç olabiliyor? Süspansiyon konforunu geçtim, genel konforda da kötü bir araç c4. Arka tarafı mesela çok dar. Arka süspansiyon gürültülü. Golfün süspansiyonunu beğenmiyoruz ama total konforda her türlü iyidir c4'ten 308'den.

  • Uçuk kaçıklık bir durum yok. Yeni focus a bindiyseniz kütür kütür bütün asfaltı hissedersiniz. Ses olarak ise bırakın müzik dinlemeyi kendinizi duyamazsınız. Bugüne kadar tüm focus modellerini en az 10bin er km kullanmış biri olarak söylüyorum.

    Bugüne kadar oldukça fazla araca binme fırsatım oldu. Yne egea yı da 5-6 bin km kullanmışlığım var. Benim wv fanboyluğu gibi bir durumum yok. Ama sizin antifanboyluğunuz bariz ortada. O yüzden tartışacak bir durum olduğunu düşünmüyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ruzgarnufel kullanıcısına yanıt

    Yeni kasa focus diye siz neye bindiğiniz bilemiyorum ama alkollü direksiyon başına geçmeyin.

    Yeni kasa focus kullandım ses , yalıtım, konfor olarak yazdiklarinizi görünce uçuk kaçık diyordum pardon temel algılama sorunlarınız var , ben size ne yazarsam yazayım boşa.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ruzgarnufel kullanıcısına yanıt

    Sacmalamişsin .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence aslında sizle tartışmak boşa.
    Klavye başından fanboyluk yapıyorsunuz.
    Algılama konusuna gelince, egea ile golf ü bu alanda tartışarak asıl sizin algınızı gayet net görüyoruz.
    Yeni focus konusuna gelirsek, kapının önünde 4 tane var, golf de var egea da var 508 de var megane da var clio da var Buyrun gelin kullanın bakın.
    Altınızda zır zır titreyen araçları sevmeniz de sizden değil, ülke ekonomisi kaynaklı. Bu kadar sinir yapmayın.


    Bunun harici söylediklerinizi kale almıyorum. Gerçeklerin sizin kabullenme duygunuza ihtiyacı yok.
    İyi forumlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Bütün araçlar otoparkta hocam, saçmalayacak bi konu yok. Gayet net fikrimdir.
    Focusun bu kasası güzel ve rahat olsaydı bu aracı almazdım. Ben ezelinden beri ford seven bir adamım. Güneydoğu bölgesini komple gezdim focusla, zırıl zırıl araba. Rahatlıktan kasıt virajda yatmaması filan değil. Bildiğiniz yaylanma ve konfor hissi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ruzgarnufel kullanıcısına yanıt

    Amerikan araçlarından çok konfor beklemeyeceksiniz . Ford'unda ilk önceliği asla konfor olmadı zaten . İlk öncelik her zaman yol tutuştu . İyi bir yol tutuşun da bedeli var sert süspansiyonlar.

    Ama siz şurada sacmaliyorsunuz diyorsunuz ki egea focustan daha konforlu hadi lan oradan derler adama . Binmesek inanicaz ha. Bende diyorum ki o zaman egea golf den daha konforlu oldu mu !




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 28 Temmuz 2022; 17:9:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subjektif değerlendirme bile diyemeyeceğim konuyla tartışma yapmam üzgünüm size iyi günler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Amerikan araçları derken?

    Focus, Amerikan standartlarından ziyade Avrupa standartlarında üretilen bir otomobil. Menşei olarak Alman İsviçre kırması kabul ederim her zaman.

    Amerikan otomobilleri temelde uzun yol konforuna odaklanır. Baz paketleri dahi fosur fosur yaylanır otobanda giderken. Bu yüzden yol tutuş olarak genellikle kötü kabul edilirler. Son 10 yıldır bunu kırmaya çalışsalar da hala bir İtalyan, Alman değiller yol tutuş konusunda.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Süspansiyon konforundan bahsediyoruz.
    Egeanın süaoansiyonları bana göre focustan daha konforlu. Yaylanıyor ve yolu hissettirmiyor. Burda aracın genel kalitesi ile ilgili birşey konuşmuyoruz. Yok tutuşu da konuşmuyoruz.

    Yol tutuşu konuşsak bana göre golf yol tutabilen bir araç değil. Ben kullanıcısıyım ve söylüyorum yol tutmuyor. Virajda Araç kafadan kopuyor. Aynı viraja focusla girsem rahat rahat alırım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ruzgarnufel kullanıcısına yanıt
    İnsanların gözü kararıyor anlamıyorlar işte. Süspansiyonu yumuşak. Hatta kimsenin begenmedigi Albea süspansiyonlari benim 2012 fiestadan çok daha yumuşak ve konforluydu ama fiesta ile güle oynaya döndüğüm yerde albea ile yoldan çıkıyordum nerdeyse. Fiesta ile gece 110 km de giderken önüme çıkan kurt ölüsünden kurtulabildim ama albea ile muhtemelen uçar giderdim ama çıkıp da fiesta süspansiyonlari albeadan konforlu demem. At arabasi gibiydi resmen ama kıvrakdi tutuyordu yolu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tofas arabalarında yürüyen aksam ülke şartlarına uygun üretiliyor. Uçan halı etkisi yaratmasa da ortalama bir Avrupa araca göre daha konforlu ve dayanıklı oluyor haliyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu hafta Ceed satıp 301 aldım.

    Ceed 225/45/17 lastiklerle tangur tungur giden bir araç,

    301 185/65/15 lastikler var.


    Şimdi şöyle bir durum var aslında 301 kendinden oldukça üstün bir araç olan Ceed'ten darbe sönümlemesi olarak daha iyi gibi gözüküyor lastik yanaklarından kaynaklandığını düşünüyorum ama genel yalıtım çok zayıf olduğu için arabanın içinde sürekli bir ses var o yüzden süspansiyon konforu falan gözünüze gözükmüyor teneke diyorsunuz.

    Sizin durumda Egea'nın ses yalıtımı iyi olsa muhtemelen Golf'ten iyi olduğunu kesin olarak düşünürsünüz.


    Bence Golf'ün fiyatına göre abartılacak kadar ne konforu var ne yalıtımı var, biraz daha ucuz olsa fikrim tamamen değişir çok iyi derim.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.