7,5 değil. 2015 yılında makyaj öncesi ara güncelleme oldu. Ben kasımda almıştım, 1.4 tsi 125 hp olmasından ayırt edebilirsiniz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Golf 7 mi yoksa Golf 8 mi (3. sayfa)
-
-
Bu olayı bilmiyordum. Teşekkürler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Son 48 günde piyasa düştü mü ne söylersiniz bu konuda? Ve neden leon tercih ettiniz ?
Civic düşünmüyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok yanlış iki aracı kıyaslıyorsunuz bence. Çünkü yeni yenidir, tercih edilir. 2018 civarı cam tavanlı düşük kilometrede golf 7.5 comfortline alınabilir. yahut golf 8. Yüksek kilometredeki araçlara bakıp aklınızı bulandırmayın.
-
5-10 bin tl civarında artış oldu gördüğüme göre. Bayram ve tam kapanma öncesi acil para ihtiyacı olan kişiler bir tık düşürdü, satan sattı satamayan zammı yapıştırdı. Şu anda herkes bekliyor, satan satamıyor alan alamıyor gibi bir durum var. 175 bin'e bulduğum 2016 ve üstü Manuel Comfortline 1.2 golf'ler şu anda 185'in altına yok hatta 190 diyen falan bile olmuş. 190 denilen highline golf'ler 200 üstüne gelmiş. Astra K 1.4 dynamic baktım onlar da üst paketi olan Excellence fiyatına geldi. Bir 5-10 hatta daha yeni golf 7.5'larda 15 bin kadar artış oldu.
Ben hasarsız, değişensiz ve boya varsa da mümkün mertebe 1 parçasında, o da çamurluk ve kapı gibi görece önemsiz yerlerinde olması kaydıyla aradım. Önce 175 bin tl civarı bütçe düşünüyordum ve manuel golf 7 baktım. Birkaç adet 1.2 tsi comfortline ve birkaç adet sunroofsuz 1.4 tsi highline buldum, bunlardan düşündüklerim oldu ama birkaçı şeref yoksunluğu yaptı, anlaştığım halde başkasına sattı vs. O sıra piyasa biraz hareketlenip 180'leri görmeye başlayınca ben de bütçeyi 10-15 bin daha artırıp daha temiz ve mümkünse 2016 ve üstü 1.2 tsi az km araç baktım. O sıra manuel 1.4t astra k dynamic bakmaya başladım ve aracı çok beğendim, çok dolu çok güzel bir araçtı ve o sıra Golf'ten komple vazgeçtim. Çok güzel birkaç araç buldum onlardan birisinde sorun çıktı, diğeri şehir dışındaydı hemen gidemedim ve o da satıldı. Temiz araç bulamayınca bütçeyi az daha artırıp 200 bin'e gelip otomatik astra k bakmaya başladım onlardan da satıcı kaynaklı sorunlar yaşadım. En son eski aracım olan Insignia bakmaya başladım, bir araca gittik 100 km kadar uzaktaki hasarsız tertemiz denilen araçta kurşun deliği çıktı. Artık gına gelmişti insanların ş*refs*zliğinden. Baktığım 6 araçta, 1 değil 2 değil 3 değil tam 4 kez ş*refs*ze denk geldim. İnsanlar çiğ süt emmiş derler bu süreçte buna iyiden inandım. Adamın bana hatasız, sadece tampon boyalı dediği arabada kaput ucunda boyasız düzeltme var ve söylemeye tenezzül bile etmiyor. Kalkıp istanbula gidiyorsun gördüğün manzara bu oluyor ve adam diyor ki tamam abi 2 bin daha ineyim de al git. Maalesef piyasa böyle, yeni bakıyorsanız çok dikkatli olun, çok dikkat edin. Fotoğraflarını detaylı olarak isteyin, gerekiyorsa büyüteçle inceleyin. Şehir dışına gitmeden önce mutlaka oradan birisne araca baktırın, gezenadam gibi hizmetlere bakın.
İşte hal böyleyken ve ben artık ikinci el araç alma işini rafa kaldırmış önümüzdeki hafta birkaç bayiye bakıp kredi de çekerek sıfır araç alma düşüncesine girmişken 19 mayıs günü görüştüğüm bir arkadaşımın acil ödemesi olduğunu ve leon aracını sattığını öğrendim. Aracı sıfır almıştı, bildiğimiz bir araçtı ve bunu bana sat bir fiyat söyle ağzımdan tek kelime çıkmayacak dedim ve aracı öyle aldım. Çok sıkılmıştım ikinci el işinden ve o yüzden aldım. Leon'u oldum olası beğenmez, açıkçası apaçi işi bulurdum ama böyle oynanmamış style paket bulunca da aldım. Daha ikinci el düşünmem, konut kredim var bitsin kısmetse ondan sonra alırsam da sıfır araç alırım.
-
Anladım hocam hayırlı olsun aracınız. Dediğiniz gibi insan lanet ediyor bu piyasadan ben de temiz bir araç bulup 5 sene kafam rahat olsun istiyorum. Kısmet bakalım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Golf 8 e bütçe zorlanacaksa tek alternatif yine az kullanılmış bir 1.0 tsi olmalı bence. Düşük kilometrede şöyle bir araç bakabilirsiniz. İlanı örnek olsun diye koydum benim alakam yoktur.
1.4 leon
1.0 dsg ibiza
1.2 leon
1.5 dsg a3
kullanmış biri olarak söylüyorum.
-
Golf 7 alırsam düşük kilometreli ve ilk sahibinden olmasına dikkat edicem. Donanım ve motor gücü farkları kafamı karıştırıyor açıkçası bu karşılaştırmada yoksa tabi ki yeni herzaman daha iyidir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Golf 7,5 alır keyfime bakarım, kırmızı olursa tatından yenmez.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benzer bir ikilemin 1.6 TDI ile 1.0 olanındayım. Ben şu an tamamen 8'e odaklandım. Hocam Astra kullanıcısı olarak söylüyorum orta C sınıfında bir devrim olarak geldi bu Golf 8 laneti.
-
Bu konuyu görmüşken bende şunu sorayım. Malum sitede 2020 model benzinli otomatik golf araması yaptığımda hep 1.5 tsi motorlar karşıma çıkıyor. 2020 yılında 1.0 tsi otomatik golf yok muydu acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni kasa tam kriz zamanı çıktı dolu paketlerine ulaşmak çok zor artık Türkiye için. 1.0 boş olan da tatmin eder mi bilemedim hocam. Ben golf 7 ye daha yakınım çok temiz bulursam değerinde alacağım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
https://www.otomobilir.com/volkswagen-fiyat-listesi-ocak-2020/
Olması lazım. Fiyatlara bakınca sinirlenmemek elde değil.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam VAG'ı oldum olası seven, zamanında Golf bakan ve şu anda Leon alan eski bir opelcii olarak cidden merak ettiğim için soruyorum, Golf 8 de çok güzel araç ama devrimden kastınız çoğu şeyin fiziksel düğmesini kaldırıp ekrana, birkaç bastırmatik düğmeye entegre edilmesi mi? Değilse neden devrim, bizim göremediğimiz nedir? Eğer mesele ilk dediğimse, Reno bunu daha önce yaptı. Şöyle elektronik devrim, böyle elektronik devrim denilen ve baz paketinde bile dijital ekran olan bir arabada kıytırık park, ışık ve yağmur sensörü nasıl olmaz? Dijital devrim honda e gibi olurdu, ayna bile olmayan her şeyiyle elektronik ve farklı bir araç. Vw bunu yapıp genel tüketime de sokabilecek bir markaydı ama tercih etmediler. Ben bunu bir devrim olarak göremiyorum, hatta Golf 6'dan Golf 7'ye geçişti olan teknoloji artışının yarısı bile yok 8'e geçişte (bence).
-
quote:
Orijinalden alıntı: GravazeHocam VAG'ı oldum olası seven, zamanında Golf bakan ve şu anda Leon alan eski bir opelcii olarak cidden merak ettiğim için soruyorum, Golf 8 de çok güzel araç ama devrimden kastınız çoğu şeyin fiziksel düğmesini kaldırıp ekrana, birkaç bastırmatik düğmeye entegre edilmesi mi? Değilse neden devrim, bizim göremediğimiz nedir? Eğer mesele ilk dediğimse, Reno bunu daha önce yaptı. Şöyle elektronik devrim, böyle elektronik devrim denilen ve baz paketinde bile dijital ekran olan bir arabada kıytırık park, ışık ve yağmur sensörü nasıl olmaz? Dijital devrim honda e gibi olurdu, ayna bile olmayan her şeyiyle elektronik ve farklı bir araç. Vw bunu yapıp genel tüketime de sokabilecek bir markaydı ama tercih etmediler. Ben bunu bir devrim olarak göremiyorum, hatta Golf 6'dan Golf 7'ye geçişti olan teknoloji artışının yarısı bile yok 8'e geçişte (bence).
Merhabalar hocam. Yanıtınız için teşekkür ederim.
Öncelikle yazdığınız gibi park sensörüdür, yağmur sensörüdür hatta bluetooth prosedürlerini ek fiyatla devam ettirmeleri halen saçmalık. Ben halen tıpkı BMW'de genellikle olduğu gibi 40th anniversy ya da plus gibi bir seçeneğin yapılıp her donanıma eklenmesini ve yeni bir donanım çıkmasını savunuyorum. Bunu tıpkı siz gibi bir Opelci olarak bizim markanın güzel yaptığını düşünüyorum. Özel seri, OPC Line gibi isimlerle ufak eklentilerle yeni paketler koyuyorlarlar.
Devrim olayına sizin yazdıklarınıza atıfta bulunarak devam edeceğim. Öncelikle Honda E dediğiniz araç B sınıfında hybrid Polo'nun Corsa'nın ya da A sınıfında A1'in Mini Cooper 3D nin rakibi değil. Bu araç prototype olarak üretildi neden seri üretime geçti bilemiyorum. Biz yollarda bir sürü görecek miyiz sanmam. Kaldı ki teknolojik devrim kadranları aynaları kaldırıp şöförleri sanki fabrika operatörleriymiş gibi 15 tane ekrana mahkum etmek midir? Bu sorunun cevabı da tartışılır çünkü bence değil. Dijital devrimi de oyuncak tabletler ve menzille yapsaydı bir derece derdik fakat bu Renault Zoe'nin bir tık ilerisine gidemeyecek ne yazık ki.
Golf 8'e neden devrim dediğime gelirsek; Astra'da halen alışılagelmiş kocaman vites topuzu, düğmeli bir çok özellik, örneğin şerit sabitleyici, CC, otomatik park, kademeli klima(evet Golf'te olmayan fakat artık nostaljileşmiş), desteksiz normal koltuklar, sabit lambalar, normal kadranlar. Bu benim kendi aracıma özeleştirim. Diğer rakipleri de benzer sanki eski bir Boeing uçak kokpiti gibi anlamsız düğmeler, kocaman el frenleri ve topuzlar, dar iç mekan. Golf 8le karşılaştırırsak ben henüz denemedim videolarını izledim iç aydınlatma lambasının bile öyle kaydırılarak arttırılıp azaltılması bile hoşuma gitti. Kadranlar çok güzel, dış tasarımı belki evet aynı gövde kullanılıyor ama farklı, farlarıdır, R-lineda olan krom eklentileridir. Ya da mesela adaptif CC nin scroll şeklinde olması sizin için de güzel bir detay değil mi?
-
Golf 8.Araçta gerçekten çok klas teknolojiler var.
-
Dediğim gibi, vw'i ve tasarım dilini seviyorum ben aslında. Golf'ün devrimsel ne getirdiğini sorarken de amacım Astra veya diğer modelleri yüceltmek değildi zaten. Kısa süreli Astra j de kullandım ama en son Insignia A kullanıyordum ve o düğme karmaşasından ben de müzdariptim, çok kafa karıştırıcı bir yapısı var. Ancak Insignia A2 ve Astra k ile bunu düzelttiler epey. Piyasada olmayan yeni bir şey, yeni bir alışkanlık yeni bir düzen getirmiyor bence, demem o. Golf 8'in iddiası her şeyin elektronikleşmesi ve bir ekran ve birkaç düğmeye indirgenmesi idi. Şahsen Opel'in 2010'ların ilk yarısındaki çok düğmeli anlayışını ne kadar sevmiyorsam son dönemde her şeyin bir ekrana indirgenmesini de bir o kadar sevmiyorum. Klima-havalandırma kontrolleri ile teypteki ses fonskiyonu için fiziksel düğmenin tutulması taraftarıydım. Bazı şeylerin bu kadar dijitllaşmesini bir devrim olarak göremiyorum maalesef ben.
Yani hocam, dsg gibi robotize otomatik şanzumanda vites kolu hiçbir zaman problem değildi ki. İsteselerdi daha önce de kaldırır hatta Mercedes'in 9g-tronic'te yaptığı gibi tam otomatiği de knobsuz, koldan vites sistemi gibi uygulayabilirlerdi. Ancak Opel'deki tam otomatiği buna uygulamak biraz daha zordu. Şu seneye kadar neden doğru düzgün bir şanzımana geçmediler o da tartışılmalı tabii, o rezil vites araçları öldürüyordu geçe geçe cvt'ye geçtiler.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X