Şimdi Ara

golf 7.5 mu seat leon mu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
2
Favori
2.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cogunlukla kisisel bir arac ailecek bir yere gidilmeyecek, genelde tek ya da 2 kisi falan binilecrk ise b sinifi kesinlikle dusun. Gencin kani deli akar arka koltuk genis olsun lazim olur dersen baska.

    Manuel golf 7.5 bakabilirsin daha uygundur hem de piyasa deger kaybi cok olmaz.

    Illa otomatik istiyorsan polo dsg 50bin kmyi gecmemis alinabilir ama arka koltuklar biraz daha dar olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Methotrexate -- 19 Şubat 2024; 15:52:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önyargılardan sıyrılarak 1 2 yasinda clio al.gerekir ise lpg.satarken de en iyi fiyatta satacagin araba yine cliodur.2017 18 polo mu 2022 clio mu tercih meselesi tabi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • "Auto Hold" açık değilse frenden ayağınızı çekince zaten pürüzsüz bir şekilde kalkış yapar, "auto hold" açık ise sistem -adı üzerinde- aracı sizin yerinize her koşulda tutuyor. Benim çok sevdiğim biz özellik olur kendisi, frenlerim araç durur ve ayağımı komple frenden çekerim araç hangi koşulda olursa olsun (ister dik yukarı, ister düz, ister dik geri) sıkıntısız şekilde aracı tutar, kapıyı açınca veya kontak kapatınca otomatik el freni çeker, ilerlerken kendi kendisine bırakır. Birkaç arkadaşım bu şekilde auto hold kapalı kullanıyor vag aracını ve bence tercih meselesi biraz da. Bundan şikayetiniz varsa bu şekilde deneyin kalkışta silkelemediğini göreceksiniz.


    Geri vites mevzu sistemin yapısından kaynaklanıyor. Dsg de diğer birçok çift kavramalı şanzıman gibi robotize manuel iki adet vites grubunun kombinasyonundan oluşuyor. Şikayete konu olan 7 ileri kuru şanzımanda serilik mevzuu bir kavrama bir dişlideyken sonraki kavramanın diğer dişliyi hazır tutmasından kaynaklanıyor. Haliyle beklenmedik durumlarda tepki hızı normalden biraz yavaş oluyor ancak bu yine de dieğr birçok şanzımandan hızlı, 4-5-6-7 geçişinin seriliği ve konforunu 7'de gaza abanında 5 ya da 6'ya çekerken bulamıyorsunuz, benzer şekilde de 1'den r'ye geçince de 2'de hazır bekleyen diğer kavramanın R'ye geçmesi için bir tık bekliyorsunuz. ZF'i severiz, f30'da da kullandım çok memnun kaldım çok keyifli ve karakterli bir şanzımandır, ancak yine de sıralı vites geçişi ir çift kavramalı değil.





  • gainzzz34 kullanıcısına yanıt

    Alacağın 8-9 yaşındaki golf-leon farketmez dgs problemi çıkarmaya gebe araçlar olacak. O yaşta bir araç alana kadar yukarıda arkadaşların dediği gibi icon clio al sıfıra yakın. Sorunsuz bin

  • Gravaze kullanıcısına yanıt

    Toyota'dan önerilen şanzıman mmt değildi senin daha arabalardan haberin yok tavsiye vermeye çıkıyorsun,


    önce bi multimode şanzıman ile multidrive s şanzıman farkını öğren gel sonra konuşalım, böyle her şeyi bilmeden tavsiye verip üstelik bir de yok efendim ''şu toyota araçlara baksın sonra konuşsun'' deyip bir de insanları yanlış yönlendirme  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blueSKYLINE kullanıcısına yanıt
    Bindiğim, kullandığım arabaların zekatını versem sana yine düşmez, haddini hududunu bileceksin sonra laf edeceksin. Beni tanımaz etmezsin, sen kimsin ki bana usul Erkan öğretiyorsun? Düzgün bir üslupla yazsan güzelce konuşur tartışırdık ancak şu saatten sonra seninle bir ortak nokta bulamayı ümit etmiyorum. Seni engelliyorum, benimle muhatap olmazsan sevinirim.

    İyi kötü bir yanlış okumuşuz, olabilir. Yanlış gördüğümüzü olduğumuzu da söylemekten gocunmayız. Evet, söylediklerim mmt için geçerli ancak multimode s dediğin de cvt. Sanki cvt bilmesek, kullanmasak bilmeyeceğiz. Sorunsuz ama zevksiz, hissiz garip bir şanzıman. Sevene eyvallah da benlik değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gravaze -- 19 Şubat 2024; 21:29:46 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • DSG konusuna herkes değinmiş zaten üstüne bir şey demeyeceğim.


    Ama Leon >>> Golf kim ne derse desin 2sinide kullanmış biri olarak Leon ile yoluma devam ediyorum 1.5 senedir leon kullanıcısıyım , golf kullanan arkadaşlarım aracıma binince Leonun daha güzel olduğunu hep söylerler.


    Zaten üreticisi VW grubu , yaşına görede Leon binmen gerektiğini düşünüyorum pişman olmazsın.


    Ama iş elden çıkarmaya gelince golfün talibinin daha çok olduğunu düşünüyorum.


    Ama arabaya biniceksin leon olmalı :)

  • Golf hemen her konuda daha iyidir.. özellikle yalıtım ve trim kalitesi anlamında. en ilginci de daha sportif olarak nitelendirilen Leon'dan daha kararlı ve net yol tutmasıdır.


    Ama o sürüş pozisyonu farkı var ki Leon ile Golf arasında.. Leon'un koltuklar daha alçak, vites konsolu yüksek, kol dayama olması gereken yerde, herşey sürücüye daha yakın, kavrayıcı. gerçekten çok daha iyi hissettiriyor..


    16 jantlı 1.2 tsi style manuel Leon benim tercihim olurdu. küçük jant ve 205/55R16 lastik sert-kuru yürüyen aksamın hatalarını örtüyor, 1.2 tsi bence optimum, yumuşak, akıcı, 4 silindir çok iyi motor ve manuel olması muhtemel Dsg sorunlarını eliyor. artı bu modelin fiyatlar FR felan apaçi spec veya Dsg modellere göre uygun ikinci elde.. çok ideal bir nokta.

  • gainzzz34 kullanıcısına yanıt

    orası zaten kesin. 4 günde elimi öpene satmıştım golf'ümü

  • gainzzz34 kullanıcısına yanıt

    benimki dizel dsg ve sıfır problem 6 sene/80bin kmdir.

  • EKE58 kullanıcısına yanıt

    hoplaması nedir anlamadım? geri viteste gecikme falan??? dsg ile ister seri kalkarsın, ister yumuşak pürüzsüz kalkarsın.

  • İki aracıda uzun süre kullandım. Net LEON.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    hocam dsg genel olarak 80 120 bin arasında arıza veriyormuş. bu km lerde alınan leon ya da golf de dsg bize patlayabilir bu yüzden biraz çekincem var. ya 2017 model 100 bin km altı benzinli leon ya da golf alır riski de göze alırım ya da 2021 model üstü 50 bin km altı opel corsa alırım bu paraya hocam şu an üçünün arasında kaldım

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    hocam manuel almayı düşünmüyorum

  • gainzzz34 kullanıcısına yanıt

    kavramanın o kmlerde bitmesi normal bişey zaten, bu arıza sayılmaz. artık her yerde dsg tamir eden ustalar var. ucuza geliyor tamiri.

  • Temiz ve sahibinden ne bulursan al geç. Bakımsız golfe bineceğime temiz leona binerim mantığı. 1.4 iyidir, 1.2 iyidir dizellerden uzak dur. DSG de o kadar gözünüzü korkutmasın. 1.6 dizel leonumun dsgsi 240 bin kmde kavrama 290 bin de volant yedi. Daha geçen hafta volantı 15 bin liraya değiştirdim. Parçanın önemine göre normal bir mebla. Kısacası golf leon fark etmez geçmişi belli olan temiz araç kovalayacaksın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tcadongusu T kullanıcısına yanıt

    Sizden önceki sahipleri değiştirmiştir hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • khanstern kullanıcısına yanıt
    Aracın ilk sahibiyiz. 2013 model.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Golf tabii ki

  • Sana polo verelim 800 bine golf 6 bile çok zor. Temiz bir polo al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.