Şimdi Ara

(Golf 5 ve Golf 7 patinaj sorunsalı).Vw Golf 7 1.2 TSI nasıldır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
3.601
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.2 tsi bagimsiz süspansiyon değil , motor performansini bilemem ama golfun malzeme kalitesini begenmediyseniz bosuna zaman kaybetmeyin direk premiumlara bakin .

    Arka diz mesafesi gayet basarili belki ondekiler koltugu cok itmistir ,bunun teknik verileri de bellidir .

    Benzinli Golf fiyat olarak da iyidir piyasa sartlarinda lakin motoru begenmediyseniz 1.4 tsi bakin , 1.4tsi bagimsiz suspansiyondur ayrica ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bazı insanlar onları dinlemediğim için bana kızıyorlarmış galiba , ya da öyle bir şeydi tam dinlemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    kullanan tanıdıklarım var hepsi de oldukça memnun. belki bi 1.4 tsi değildir ama 1.6 fsi'dan kat kat iyidir. fsi motor kadar bela bir motor yok. 2006'dan beri kullanıyorsa o aracı tebriklerimi sunuyorum kendisine. forumda çok övülüyor, tam bilmiyorum aracı ama 1.4 tsi leon da üç aşağı beş yukarı alınabilir o paraya.

    Bu tarz kesin yargı içeren bir yorumda altını destekleyecek örnek sunamazsan, şu anda yaptığın "işkembeden sallamak" olur ki, tam da buna uyuyorsun.

    Senin gibilere cevap verince, karşı cevap gelmiyor maalesef, belki sen bir cevap verirsin de zevkli bir tartışma ortamı olur.

    Öncelikle atmış olduğun mesaj tamamen sallamasyon bir şey ve imzanda yazan üniversiteye bölüme bakınca, böyle biri nasıl üniversite okuyor diye sormaktan kendimi alamıyorum.

    Bir motorun bela olarak adlandırılabilmesi için, öngörülemeyen sorunların olması ya da firmanın vaad ettiklerinin gerçekleşmemesi gerekir.

    Şimdi kendi arabamdan yola çıkarak, katalogda bu araba şehiriçi 10.2-10.3 lt/100 km yakıt yakar diyor. Benim aracın ortalaması 9.8'de. Tabi gittiğim güzergahla da alakalı bir şey. Hakiki şehiriçi trafiği diyebileceğim -İzmir'de- yerde 10.6-11.5 arası gidip geliyor ki, fabrika verilerinin ne kadar gerçekçi olduğunu herkes biliyor, sapmalar olması çok normal. Şehirdışı 5.8 lt/100 km. diyor, eh bunu de hepimiz biliyoruz dümdüz yolda sabit hızla gideceksin de bu tüketim olacak. Ben yaptığım testlerde çevreyolunda sabit hızla 5.5-8 arası değişen değerler gördüm. Düz yol yok malum, bazen yokuş aşağı bazen yokuş yukarı.

    Firma, vaad ettiği tüketim değerini sağlıyor mu? EVET.

    115 HP atmosferik motor, senin aracını 0-100 arasını tam olarak hatırlayamasam da 10 küsür saniyede çıkarır diyor, bastın mı uçacaksın demiyor.

    Firma, vaad ettiği hızlanma değerini sağlıyor mu? EVET.

    Teknik verilerde sorun yok, peki bela olabilecek bir arızası var mı bu motorun? Ben sana söyleyeyim, bu forumda benden fazla FSI motorlu araç kullanan kaç kişi var bilmiyorum fakat benim aracım 135 binde. Bir kere yolda kaldım, alternatör kayışı kopmuş. O zaman hatırlıyorum bakımını 1-2 bin km. geciktirmiştim. Ha, bunla da direkt alakası yok sonuçta alternatör kayışı peryodik bakımda değişen bir şey değil. Tesadüf etti fakat sonuçta çekiciye yüklemek zorunda kaldım. Bir kere de akü bitti, onun da FSI motorla alakası yok sanırım.


    FSI motorun ilk piyasaya çıkışı 2004 model Golf ile oldu. Yani bu motor 2003 yılında her şeyiyle tamamlandı, o zamandan sonra da 1.6 lt. için üretimden kalktığı 2008'e kadar hiçbir revizyona uğramadı. Senin dediğin gibi bela bir motor olsaydı, illa ki bir revizyon yapılırdı. FSI motor, VW'nin gelecek nesil TSI ile MPI arasında bağlantı kurduğu bir köprü idi. Bu belki TSI için de böyle olacak, 2 sene sonra yeni bir motor çıkacak. Bilemezsin.

    Şimdi açıp kataloglara bakmanı isteyeceğim, 2003 yılında rakiplerin 1.6 atmosferik motorlu araçları uçuyordu ve az yakıyordu da biz mi bilmiyorduk. Mühendis adayıyım diyorsun, ben sana bir mühendis olarak verebileceğim tek tavsiye sayısal verilere bakmadan atıp tutmamandır. Atmosferik motorlarda birkaç istisna dışında her marka aşağı yukarı aynı değerleri sundu. Rakipleri ne yakıyorsa FSI da onu yakıyordu ve dönemine göre müsrif bir motor da sayılmazdı. Ha, MPI motora göre kayda değer bir fark yoktu belki, aradaki çalışma mantığı farkı tüketime çok yansımadı ama dediğim gibi bir köprüydü bu. FSI motorun evrim geçirmiş hali de TSI malumunuz ve çok başarılı bir motordur.

    Şimdi, motorla ilgili bu tip konuları geçtikten sonra gelelim çok yakma hadisesine tekrardan. Bu motor çok yakmıyor, dönemin teknolojisinin gerektirdiğini yakıyor. Türkiye'de benzinin çok pahalı olması ayrı bir olay. Ayrıca bir motorun LPG'ye uyumu olmak zorunda da değil. Hadi onu da geçtim, FSI-TSI motorlar LPG'ye uyumsuz da değil. İki tip kiti var, biri 2500 TL diğeri 4 küsür bin bir şey. Ha, amorti süresi çok uzayabilir fakat bu yine VW'nin problemi değil.


    Uzun lafın kısası, attığın mesaj bana göre safsatadan başka bir şey değil, eğer görüşünü sağlam bir zemine oturtarak savunabileceksen cevabını bekliyorum.
    _____________________________




  • Esimde var 1.2 tsi golf. Eski arabamda 1.6 fsi jettaydi. Arada performans olarak ciddi fark var 1.2 tsi lehine. 1.2 tsi golften cok memnunuz. Bizimkisi manuel comfortline+surus konfor paketli. Kesinlikle tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    '15 Mercedes Benz E-180 Elite
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gravaze

    kullanan tanıdıklarım var hepsi de oldukça memnun. belki bi 1.4 tsi değildir ama 1.6 fsi'dan kat kat iyidir. fsi motor kadar bela bir motor yok. 2006'dan beri kullanıyorsa o aracı tebriklerimi sunuyorum kendisine. forumda çok övülüyor, tam bilmiyorum aracı ama 1.4 tsi leon da üç aşağı beş yukarı alınabilir o paraya.

    Bu tarz kesin yargı içeren bir yorumda altını destekleyecek örnek sunamazsan, şu anda yaptığın "işkembeden sallamak" olur ki, tam da buna uyuyorsun.

    Senin gibilere cevap verince, karşı cevap gelmiyor maalesef, belki sen bir cevap verirsin de zevkli bir tartışma ortamı olur.

    Öncelikle atmış olduğun mesaj tamamen sallamasyon bir şey ve imzanda yazan üniversiteye bölüme bakınca, böyle biri nasıl üniversite okuyor diye sormaktan kendimi alamıyorum.

    Bir motorun bela olarak adlandırılabilmesi için, öngörülemeyen sorunların olması ya da firmanın vaad ettiklerinin gerçekleşmemesi gerekir.

    Şimdi kendi arabamdan yola çıkarak, katalogda bu araba şehiriçi 10.2-10.3 lt/100 km yakıt yakar diyor. Benim aracın ortalaması 9.8'de. Tabi gittiğim güzergahla da alakalı bir şey. Hakiki şehiriçi trafiği diyebileceğim -İzmir'de- yerde 10.6-11.5 arası gidip geliyor ki, fabrika verilerinin ne kadar gerçekçi olduğunu herkes biliyor, sapmalar olması çok normal. Şehirdışı 5.8 lt/100 km. diyor, eh bunu de hepimiz biliyoruz dümdüz yolda sabit hızla gideceksin de bu tüketim olacak. Ben yaptığım testlerde çevreyolunda sabit hızla 5.5-8 arası değişen değerler gördüm. Düz yol yok malum, bazen yokuş aşağı bazen yokuş yukarı.

    Firma, vaad ettiği tüketim değerini sağlıyor mu? EVET.

    115 HP atmosferik motor, senin aracını 0-100 arasını tam olarak hatırlayamasam da 10 küsür saniyede çıkarır diyor, bastın mı uçacaksın demiyor.

    Firma, vaad ettiği hızlanma değerini sağlıyor mu? EVET.

    Teknik verilerde sorun yok, peki bela olabilecek bir arızası var mı bu motorun? Ben sana söyleyeyim, bu forumda benden fazla FSI motorlu araç kullanan kaç kişi var bilmiyorum fakat benim aracım 135 binde. Bir kere yolda kaldım, alternatör kayışı kopmuş. O zaman hatırlıyorum bakımını 1-2 bin km. geciktirmiştim. Ha, bunla da direkt alakası yok sonuçta alternatör kayışı peryodik bakımda değişen bir şey değil. Tesadüf etti fakat sonuçta çekiciye yüklemek zorunda kaldım. Bir kere de akü bitti, onun da FSI motorla alakası yok sanırım.


    FSI motorun ilk piyasaya çıkışı 2004 model Golf ile oldu. Yani bu motor 2003 yılında her şeyiyle tamamlandı, o zamandan sonra da 1.6 lt. için üretimden kalktığı 2008'e kadar hiçbir revizyona uğramadı. Senin dediğin gibi bela bir motor olsaydı, illa ki bir revizyon yapılırdı. FSI motor, VW'nin gelecek nesil TSI ile MPI arasında bağlantı kurduğu bir köprü idi. Bu belki TSI için de böyle olacak, 2 sene sonra yeni bir motor çıkacak. Bilemezsin.

    Şimdi açıp kataloglara bakmanı isteyeceğim, 2003 yılında rakiplerin 1.6 atmosferik motorlu araçları uçuyordu ve az yakıyordu da biz mi bilmiyorduk. Mühendis adayıyım diyorsun, ben sana bir mühendis olarak verebileceğim tek tavsiye sayısal verilere bakmadan atıp tutmamandır. Atmosferik motorlarda birkaç istisna dışında her marka aşağı yukarı aynı değerleri sundu. Rakipleri ne yakıyorsa FSI da onu yakıyordu ve dönemine göre müsrif bir motor da sayılmazdı. Ha, MPI motora göre kayda değer bir fark yoktu belki, aradaki çalışma mantığı farkı tüketime çok yansımadı ama dediğim gibi bir köprüydü bu. FSI motorun evrim geçirmiş hali de TSI malumunuz ve çok başarılı bir motordur.

    Şimdi, motorla ilgili bu tip konuları geçtikten sonra gelelim çok yakma hadisesine tekrardan. Bu motor çok yakmıyor, dönemin teknolojisinin gerektirdiğini yakıyor. Türkiye'de benzinin çok pahalı olması ayrı bir olay. Ayrıca bir motorun LPG'ye uyumu olmak zorunda da değil. Hadi onu da geçtim, FSI-TSI motorlar LPG'ye uyumsuz da değil. İki tip kiti var, biri 2500 TL diğeri 4 küsür bin bir şey. Ha, amorti süresi çok uzayabilir fakat bu yine VW'nin problemi değil.


    Uzun lafın kısası, attığın mesaj bana göre safsatadan başka bir şey değil, eğer görüşünü sağlam bir zemine oturtarak savunabileceksen cevabını bekliyorum.

    gel tartış bakalım. sanki yalan söylüyoruz arkadaş. fsi motor tamamiyle ölü doğmuş ve tsi için güzel şekilde yataklık yapmış bir teknoloji oldu. abimin fsi passat'ı vardı, 2007 model otomatik vites. hayatımda gördüğüm, kullandığım en dengesiz ve en hantal araçtı. şehir içinde sürat ve devir azken çok yakıyordu, ortalama bir süratte normale dönüyor hızlanınca daha da artıyordu. bu ne bizim alıştığımız tip bir tüketim anlayışı değil. 150'de 18-20 litre yakıyor yahu, bu mudur normal? ben tutup da 1.6 mpi motoru da övecek değilim ancak hiç değilse 1000 tl'ye atiker tüp taktırıp paşa paşa biniyordun. çekmiyor ama az yakıyor diyebiliyordun. fsi'a tüp taktıracağım, brc'de 2500'e diğer adını sanını bilmediğim entel italyan işi firmalarda 4500-5000 tl verip, ustasını zor bulacağım italyan işi lpg taktıracağım bir de tasarruf mu yapacağım üstüne?

    75 bg atmosferik motor benim logan'ı da o civarda 100'e çıkartıyor. ne yani, çok müthiş bir değer gibi getirip de önüme mi koyacaksınız? abartısız konuşuyorum şu anda kullandığım dacia logan bile fsi motorlu araçlardan iyi ve hoşuma gidiyor. bunu eleştirebilir, kulp bile takabilirsin ama biz de işkembeden değil deneyimimize göre konuşuyoruz. 2011 yazında fsi passat ile neredeyse 3500 km yol yaptım ve de zerre memnun kalmadım.

    bu aşırı saldırgan tavrınızı anlayamıyorum doğrusu. biz elmaya elma diyoruz, başka da bir şey değil. vw'i çok seven birisi değilim, hatta fiyat politikasından tutun da kullanıcılarının kendisini konumlandırdığı yere kadar eleştireceğim onca şeyi var ama tsi da gayet güzel bir teknoloji. fsi ise dediğim gib arada amiyane tabirle 'kakılmış' bir motor, kusura bakmayın ama siz de denek olarak kullanılmışsınız demek ki.
    _____________________________




  • Aracın kalitesine laf söylüyorsanız bu segmentte fiyat aralığında daha iyisini bulamazsınız, Premium model bakmanız şart. Gidin bir megane, leon, aurise bakın ve kıyaslayın, işçilik ve malzeme golfte çok üst düzeydedir.

    Performans anlamında gayet tatminkar, atmosferiklere göre çok atak ama 122-140bg olanları alınmalıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar sadece benim beklentim daha fazlaydı. Şuanki Golften çok daha iyi bekliyordum. Premium olarak 2. el bmw bakıyoruz ama pek tatmin edici araçlar yok. Sanırım yine golf alınacak. Pazartesi Doğuş a gidip konuşcaz bakalım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abruzzi

    Esimde var 1.2 tsi golf. Eski arabamda 1.6 fsi jettaydi. Arada performans olarak ciddi fark var 1.2 tsi lehine. 1.2 tsi golften cok memnunuz. Bizimkisi manuel comfortline+surus konfor paketli. Kesinlikle tavsiye ederim

    Hocam peki araçta full gaz ile kalkışta araç patinaj ile mi kalkıyor yagmurlu havalarda. Çünkü fsi da asryi kapatmadan asla patinaj çekmezdi. Acaba Asr kapalı mıydı test aracında.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    1.2 tsi bagimsiz süspansiyon değil , motor performansini bilemem ama golfun malzeme kalitesini begenmediyseniz bosuna zaman kaybetmeyin direk premiumlara bakin .

    Arka diz mesafesi gayet basarili belki ondekiler koltugu cok itmistir ,bunun teknik verileri de bellidir .

    Benzinli Golf fiyat olarak da iyidir piyasa sartlarinda lakin motoru begenmediyseniz 1.4 tsi bakin , 1.4tsi bagimsiz suspansiyondur ayrica ...

    Hocam satış temsilcisi bağımsız olduğunu söyledi bilemiyorum. Arka diz mesafesi zaten aslında yeterli ama Golf 5 e göre biraz daha dar. Aracın performansını beğendim.
    _____________________________
  • Bağımsız süspansiyon yok. Tak tak sesi normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yaşamın daha kolay olduğu bir hayat var mı acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Bağımsız süspansiyon yok. Tak tak sesi normal.

    Hocam ama bildiğim kadarıyla fsida da yok.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuraydin

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahçelininmatematikhocası

    Çekişinden yana problem yaşayacağınızı sanmıyorum hocam, zira araç ağır bir araç değil. Ayrıca 122'lik tsi liste fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 70 bin. Biraz pazarlık yapsanız istediğiniz fiyata gelir gibi. 1.4'üne yönelin derim
    Edit: otomatikmiş

    Evet hocam zaten epey sıkıştıracağız 1.4 tsi istediğimiz fiyata inerlerse gene midline olsa bile 1.4 tsi düşünüyoruz. %5 indirimden bahsetti telefondaki arkadaş. Liste fiyatına yansıtılmış mı bilmiyorum.
    Büyük ihtimal bu sefer Erelden değilde doğuş otodan alınacak araç.
    Benim merak ettiğim 160hp ile fark sadece yazılımsal mı? Sonrasında yazılım ile 160hp almak mümkün mü?

    Erel i tavsiye etmem Kavacik Acarlar ve Çekmeköy Öz Ön cok kaliteli
    İsterseniz birde oralara bakin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Unutamazsın alışırsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zgbayraktar


    quote:

    Orijinalden alıntı: onuraydin

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahçelininmatematikhocası

    Çekişinden yana problem yaşayacağınızı sanmıyorum hocam, zira araç ağır bir araç değil. Ayrıca 122'lik tsi liste fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 70 bin. Biraz pazarlık yapsanız istediğiniz fiyata gelir gibi. 1.4'üne yönelin derim
    Edit: otomatikmiş

    Evet hocam zaten epey sıkıştıracağız 1.4 tsi istediğimiz fiyata inerlerse gene midline olsa bile 1.4 tsi düşünüyoruz. %5 indirimden bahsetti telefondaki arkadaş. Liste fiyatına yansıtılmış mı bilmiyorum.
    Büyük ihtimal bu sefer Erelden değilde doğuş otodan alınacak araç.
    Benim merak ettiğim 160hp ile fark sadece yazılımsal mı? Sonrasında yazılım ile 160hp almak mümkün mü?

    Erel i tavsiye etmem Kavacik Acarlar ve Çekmeköy Öz Ön cok kaliteli
    İsterseniz birde oralara bakin

    Pazartesi Kartal Doğuş a gidicez hocam
    _____________________________




  • http://forum.donanimhaber.com/m_89041325/tm.htm
    Arkadaşlar burada o sorun tartışılmış şayet cevap alamadığım benim sorunum şöle;

    Golf 1.6 Fsi 5 kişi ıslak zeminde ile ASR açıkken patinaj çekmediği için sorun yok. Ama ASR kapatınca full gaz ile tak tak ses geliyor.

    Golf 1.2 Tsı 5 kişi ıslak zeminde tam gazda hep patınaja kalması ve her patinajda o tak tak sesi normal mi?

    Servis bu konu hakkında arayacaklarını söylediler ama aramadılar. Satış temsilcisi ilk o sesde aarkadan araç vurdu sandı
    _____________________________
  • Golf 7 ye cok kez bindim,birkez sürdüm ,malzeme kalitesi segmentindeki cogu arabadan iyi ,golfu gram sevmem parasini hak etmiyor ama malzeme kalitesi en son elestirilecek yeri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BANA ULAŞMAK SANDIĞINDAN KOLAY BİR PM KADAR YAKINIM EEEE HADİ NE DURUYORSUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Bağımsız süspansiyon yok. Tak tak sesi normal.

    Birde zemin ıslaksa diferansiyel kilidi vuruyor onun da etkisi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuraydin

    Evet arkadaşlar ailecek 1.2 TSİ golf incelemeye gittik (iyiki ailecek gitmişiz). Ümraniye rekorda test ettik aracı. Öncelikle Aracın iç tasarım kalitesini çok iyi bulmadım. Ama en büyük sorun aracta 5 kişi olduğu zaman dip gazla kalkista aracta tak tak diye ciddi bir ses geliyor. 2 kisi ile herhangi bir ses yok.Servis inceleyip bize telefonla donecegini soyledi.

    Aynı olayı fsida denedim asr açıkken asla yapmıyor, şayet asr kapalı iken aynı sesi yapıyor. Arkadaşlar almak istiyoruz ama bu olay kafamıza çok takıldı. Sizce neden olabilir?
    Sonuçta önden çekişli bir aracın sekmesi normal ama ses cok feci geliyor araç yüklüyken.
    Aracın direksiyonuna bayıldım. Motor da fsi a göre cok daha iyidi. Vites geçişleri ve bağımsız süspansiyonda sorunsuzdu(kullandığım araç 18 inç jantlı olduğu halde) . Şayet iç malzeme kalitesini pek beğenemedim. Çünkü Golf 5e göre kıyaslıyorum. Beklentim fazla gitmiş olabilirim. Golf 5 e göre arka diz mesafesi daha dar geldi. Genel olarak araç aslında güzeldi ama bu yaşanan olay bizi biraz soğuttu.


    Arkadaşlar şuan yakın tanıdığımın 2006 1.6 fsi otomatik midline golf var. Onu satıp yerine max 65bin TL ye araç bakıyoruz. Biz 1.2 tsı düşünüyoruz sizce araç nasıl? Performans açısından 1.6 fsi dan daha iyi midir?

    Alternatif soyleyecekler volvo, bmw ve vw 2 .el yada sıfır söyleyebilirler. Araç yine otomatik olacak arkadaşlar.

    İstanbulda vw rekorda 1.2 tsi golf test aracı varmış. Bu haftaiçi test sürüşünde bakıcaz bakalım.



    Hayatta kac kere bes kisi varken dipgaz kalkmayi dusunuyorsun? Birde araba bayinin degil kendinin olsa bes kisi bindirip dip gaz yaparmisin?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: onuraydin

    Evet arkadaşlar ailecek 1.2 TSİ golf incelemeye gittik (iyiki ailecek gitmişiz). Ümraniye rekorda test ettik aracı. Öncelikle Aracın iç tasarım kalitesini çok iyi bulmadım. Ama en büyük sorun aracta 5 kişi olduğu zaman dip gazla kalkista aracta tak tak diye ciddi bir ses geliyor. 2 kisi ile herhangi bir ses yok.Servis inceleyip bize telefonla donecegini soyledi.

    Aynı olayı fsida denedim asr açıkken asla yapmıyor, şayet asr kapalı iken aynı sesi yapıyor. Arkadaşlar almak istiyoruz ama bu olay kafamıza çok takıldı. Sizce neden olabilir?
    Sonuçta önden çekişli bir aracın sekmesi normal ama ses cok feci geliyor araç yüklüyken.
    Aracın direksiyonuna bayıldım. Motor da fsi a göre cok daha iyidi. Vites geçişleri ve bağımsız süspansiyonda sorunsuzdu(kullandığım araç 18 inç jantlı olduğu halde) . Şayet iç malzeme kalitesini pek beğenemedim. Çünkü Golf 5e göre kıyaslıyorum. Beklentim fazla gitmiş olabilirim. Golf 5 e göre arka diz mesafesi daha dar geldi. Genel olarak araç aslında güzeldi ama bu yaşanan olay bizi biraz soğuttu.


    Arkadaşlar şuan yakın tanıdığımın 2006 1.6 fsi otomatik midline golf var. Onu satıp yerine max 65bin TL ye araç bakıyoruz. Biz 1.2 tsı düşünüyoruz sizce araç nasıl? Performans açısından 1.6 fsi dan daha iyi midir?

    Alternatif soyleyecekler volvo, bmw ve vw 2 .el yada sıfır söyleyebilirler. Araç yine otomatik olacak arkadaşlar.

    İstanbulda vw rekorda 1.2 tsi golf test aracı varmış. Bu haftaiçi test sürüşünde bakıcaz bakalım.



    Hayatta kac kere bes kisi varken dipgaz kalkmayi dusunuyorsun? Birde araba bayinin degil kendinin olsa bes kisi bindirip dip gaz yaparmisin?

    Birincisi fsida denediğim dediğim kısım bizim araç zaten. Olay zaten bu değil arabanın asr sistemi olduğu halde neden patinaja kaldığı ve ses çıkardığı. Anlamsız sorularınızı anlayamadım açıkcası.
    Dip gaz olmasa da yagmurlu 3.4 bin devirde patiye hemen düşüyor ve ses geliyor.
    _____________________________




  • golf ün mekanik sorunları olabilir bir japon değildir neticede

    ya da donanımları eksiktir

    dsg sıkıntıları falan vardır gibi argümanlara ulaşabilirsiniz

    ancak malzeme seçimi konusunda sınıfında eleştirilecek bir durumu yoktur.

    premium hb değil ancak bazı tiplerin fiyatları çok yüksek.( dizel ya da otomatik fiyatları gereksiz yüksek bulanlardanım)

    1.3 tsi motor standart kullanıcı için gayet yeterlidir. 5 kişi bindiğinde elbet performans kaybı yaratır araç 105 hp

    ben gaza tepkisini atmosferik 105-120 hp lerden düşük buluyorum ( neticede turbolu doğasında bu var )

    fsi 115 ile benzer performans sergiler kalkışta düşük ağırlık ile avantaj sağlar ancak son hızı düşük kalacaktır

    golf 5 fsi 115 den sonra ford focus 1.0 ecoboost 125 hp tavsiye ederim
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    golf ün mekanik sorunları olabilir bir japon değildir neticede

    ya da donanımları eksiktir

    dsg sıkıntıları falan vardır gibi argümanlara ulaşabilirsiniz

    ancak malzeme seçimi konusunda sınıfında eleştirilecek bir durumu yoktur.

    premium hb değil ancak bazı tiplerin fiyatları çok yüksek.( dizel ya da otomatik fiyatları gereksiz yüksek bulanlardanım)

    1.3 tsi motor standart kullanıcı için gayet yeterlidir. 5 kişi bindiğinde elbet performans kaybı yaratır araç 105 hp

    ben gaza tepkisini atmosferik 105-120 hp lerden düşük buluyorum ( neticede turbolu doğasında bu var )

    fsi 115 ile benzer performans sergiler kalkışta düşük ağırlık ile avantaj sağlar ancak son hızı düşük kalacaktır

    golf 5 fsi 115 den sonra ford focus 1.0 ecoboost 125 hp tavsiye ederim





    Hocam sanırım ben yeterli açıklayıcı yazamadım. Çünkü ben aracın performansını cok begendim. Sadece asr yokmuşcasına çok patinaja kalıp tak tak ses yapıyor.
    Malzeme kalitesi için yazımın defamında yazdığım gibi GOlf 5 kıyasladım ve çok daha iyi beklediğim için çok beğenemdim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    golf ün mekanik sorunları olabilir bir japon değildir neticede

    ya da donanımları eksiktir

    dsg sıkıntıları falan vardır gibi argümanlara ulaşabilirsiniz

    ancak malzeme seçimi konusunda sınıfında eleştirilecek bir durumu yoktur.

    premium hb değil ancak bazı tiplerin fiyatları çok yüksek.( dizel ya da otomatik fiyatları gereksiz yüksek bulanlardanım)

    1.3 tsi motor standart kullanıcı için gayet yeterlidir. 5 kişi bindiğinde elbet performans kaybı yaratır araç 105 hp

    ben gaza tepkisini atmosferik 105-120 hp lerden düşük buluyorum ( neticede turbolu doğasında bu var )

    fsi 115 ile benzer performans sergiler kalkışta düşük ağırlık ile avantaj sağlar ancak son hızı düşük kalacaktır

    golf 5 fsi 115 den sonra ford focus 1.0 ecoboost 125 hp tavsiye ederim





    1.3tsı
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.