Şimdi Ara

GOLF 1.4 TSI 122HP YAKIT TÜKETİM TESTİ 90KM/S, 130KM/S VE LİMİTSİZ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
57.265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orion@bl

    Bu araç zaten şehir içinde 8.0 litre civarı yakmıyor mu 130 la giderken 6.5 bence normal.


    mantıklı yorumlarda gelmiyor değil

    ben 2.0 tfsi 200 beygir araca 80 ile giderken 5.9 litre yaktırdım bu birebir fabrika verisi ile aynı 55 litre ile 920km menzil ederki foruma resmini koydum yol bilgisayarının

    aşağıda bir video var bu da 1.4 tsi golf 80 ile giderken 4.1 ile 5.2 arası yakıyor

    http://www.youtube.com/watch?v=G3y-DuheaQ8 o da eder 4.6 litre/100km

    bir tane daha bu da volkanın 90 ile giderken 170 beygirlik jettası 4.2-4.4 litre yakıyor 100km'de

    http://www.youtube.com/watch?v=rbRjhGTyeGg

    bu yakıt tüketimlerini 130km/saat olunca hadi %50 artırın 6.5litre olur aynı testteki gibi ... inanmayacak ne var ???

    ben bunu anlamıyorum gereksiz ve anlamsız bir karalama var ... sadece gülüyorum
    _____________________________
    Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin




  • değerler mantıklı.
    _____________________________
    Beşiktaş JK1903

    Audi A5 Coupe 3.0 TDI S Line 7 Speed
    B7 Audi A4 3.0 TDI Quattro Tiptronic 6 Speed
  • veriler yorumlayan arkadaşların gözden kaçırdığı nokta araçların trafikte gitmeleri

    yani son hız giden araç trafikte her zaman son hız gidemez değilmi yani hız trafik viraj gibi nedenlerle düştüğünde yakıt sarfiyatı azalacak zaman artacaktır


    yanılıyor muyum yoksa...

    ayrıca çok abartılmış veriler gibi gelmedi bana

    çünkü forum takip edildiğinde yaklaşık verileri elde eden araçlara rastlıyoruz.
    _____________________________
    2009 Passat Variant 1.4 TSI DSG Exclusive + Navigasyon-DVD-TV Demir grisi, siyah deri
    AFYONKARAHİSAR
  • KAralama falan yok gerekçelerini birçok sebepten dolayı anlattım ben, Türkiyede tüm yollar düm düz değil, heryer otoban değil, kaldı ki otobanlarımızın virajları bile çoğu yurtdışı otobanlara göre sağlam virajlara sahip.

    Şimdi siz uzun bir düzlükte 80 km/h ile giderken 5,9 yakmış olabilirsiniz, doğrudur ama yolların hepsi bu şekilde değilki, bir çok kez ani hızlanma yavaşlama, rampada sollama vites düşürme yapıyoruz, sollama yasağı olan kısımlarda kamyonların arkasında konvoy oluşturuyoruz 30 km/h ile vs.

    yani işin özü Türkiyede bu kadar düşük tüketimle bu araçları şehirler arası kullanmak imkansız gibi birşey.

    Sadece beğendiğiniz bir yoruma mantıklı yorumlar da gelmiyor değil demek ne kadar doğru?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rsteam

    KAralama falan yok gerekçelerini birçok sebepten dolayı anlattım ben, Türkiyede tüm yollar düm düz değil, heryer otoban değil, kaldı ki otobanlarımızın virajları bile çoğu yurtdışı otobanlara göre sağlam virajlara sahip.

    Şimdi siz uzun bir düzlükte 80 km/h ile giderken 5,9 yakmış olabilirsiniz, doğrudur ama yolların hepsi bu şekilde değilki, bir çok kez ani hızlanma yavaşlama, rampada sollama vites düşürme yapıyoruz, sollama yasağı olan kısımlarda kamyonların arkasında konvoy oluşturuyoruz 30 km/h ile vs.

    yani işin özü Türkiyede bu kadar düşük tüketimle bu araçları şehirler arası kullanmak imkansız gibi birşey.

    Sadece beğendiğiniz bir yoruma mantıklı yorumlar da gelmiyor değil demek ne kadar doğru?


    Arkadaşım yapamaz diyorlar çarpıtma var diyorlar benim itirazım buna ok ???

    Araçların zaten bu tüketimi otobanda yaptığı belli değil mi kaymak asfaltta herhalde inişli çıkışlı yolda olacak değil

    Geçenlerde audi 1o küsür tane audi A4 2.0 tdi ile 3.2 litre/100km gördüler 70-80km sabit hızla o denemede otobanda idi ve 2000km menzile ulaştılar

    _____________________________
    Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rsteam

    KAralama falan yok gerekçelerini birçok sebepten dolayı anlattım ben, Türkiyede tüm yollar düm düz değil, heryer otoban değil, kaldı ki otobanlarımızın virajları bile çoğu yurtdışı otobanlara göre sağlam virajlara sahip.

    Şimdi siz uzun bir düzlükte 80 km/h ile giderken 5,9 yakmış olabilirsiniz, doğrudur ama yolların hepsi bu şekilde değilki, bir çok kez ani hızlanma yavaşlama, rampada sollama vites düşürme yapıyoruz, sollama yasağı olan kısımlarda kamyonların arkasında konvoy oluşturuyoruz 30 km/h ile vs.

    yani işin özü Türkiyede bu kadar düşük tüketimle bu araçları şehirler arası kullanmak imkansız gibi birşey.

    Sadece beğendiğiniz bir yoruma mantıklı yorumlar da gelmiyor değil demek ne kadar doğru?


    Yollarımız o kadar da kötü değil.

    Örneğin balıkesir edretmit-altınoluk arası otobandan pek farkı yok uçak bile iner dümdüz sahil yolu. Sadece asfalt biraz dişli o kadar.

    Yani bu değerleri görmek hayal değil, yollarımız her geçen gün daha da iyileşiyor zaten.

    Yokuş çıksan bile o yokuşun bi inişi olacaktır elbet, inişte de gaza basmassın sıfır yakarsın.

    Yani 2-3 litre oynamaz.

    O yüzden değerler mantıklı. Ha belki Türkiyeyi yansıtmayabilir ama örnek olarak verilebilir.
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: orion@bl


    quote:

    Orjinalden alıntı: rsteam

    KAralama falan yok gerekçelerini birçok sebepten dolayı anlattım ben, Türkiyede tüm yollar düm düz değil, heryer otoban değil, kaldı ki otobanlarımızın virajları bile çoğu yurtdışı otobanlara göre sağlam virajlara sahip.

    Şimdi siz uzun bir düzlükte 80 km/h ile giderken 5,9 yakmış olabilirsiniz, doğrudur ama yolların hepsi bu şekilde değilki, bir çok kez ani hızlanma yavaşlama, rampada sollama vites düşürme yapıyoruz, sollama yasağı olan kısımlarda kamyonların arkasında konvoy oluşturuyoruz 30 km/h ile vs.

    yani işin özü Türkiyede bu kadar düşük tüketimle bu araçları şehirler arası kullanmak imkansız gibi birşey.

    Sadece beğendiğiniz bir yoruma mantıklı yorumlar da gelmiyor değil demek ne kadar doğru?


    Yollarımız o kadar da kötü değil.

    Örneğin balıkesir edretmit-altınoluk arası otobandan pek farkı yok uçak bile iner dümdüz sahil yolu. Sadece asfalt biraz dişli o kadar.

    Yani bu değerleri görmek hayal değil, yollarımız her geçen gün daha da iyileşiyor zaten.

    Yokuş çıksan bile o yokuşun bi inişi olacaktır elbet, inişte de gaza basmassın sıfır yakarsın.

    Yani 2-3 litre oynamaz.

    O yüzden değerler mantıklı. Ha belki Türkiyeyi yansıtmayabilir ama örnek olarak verilebilir.



    Yapma hocam ya nasıl yok

    yenikapıdan Bandırmaya iniyorsun ordan balıklesire giden ilk 100 km zaten kötü yollara sahip,sonrasında ise cukurlu zaman zaman kötü yollara hep denk geliyorsun
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: rsteam

    KAralama falan yok gerekçelerini birçok sebepten dolayı anlattım ben, Türkiyede tüm yollar düm düz değil, heryer otoban değil, kaldı ki otobanlarımızın virajları bile çoğu yurtdışı otobanlara göre sağlam virajlara sahip.

    Şimdi siz uzun bir düzlükte 80 km/h ile giderken 5,9 yakmış olabilirsiniz, doğrudur ama yolların hepsi bu şekilde değilki, bir çok kez ani hızlanma yavaşlama, rampada sollama vites düşürme yapıyoruz, sollama yasağı olan kısımlarda kamyonların arkasında konvoy oluşturuyoruz 30 km/h ile vs.

    yani işin özü Türkiyede bu kadar düşük tüketimle bu araçları şehirler arası kullanmak imkansız gibi birşey.

    Sadece beğendiğiniz bir yoruma mantıklı yorumlar da gelmiyor değil demek ne kadar doğru?


    Arkadaşım yapamaz diyorlar çarpıtma var diyorlar benim itirazım buna ok ???

    Araçların zaten bu tüketimi otobanda yaptığı belli değil mi kaymak asfaltta herhalde inişli çıkışlı yolda olacak değil

    Geçenlerde audi 1o küsür tane audi A4 2.0 tdi ile 3.2 litre/100km gördüler 70-80km sabit hızla o denemede otobanda idi ve 2000km menzile ulaştılar








    Düz yolda tabiki düşer, benim anlatmak istediğim de o zaten belki otobanda uzun süre o ortalama tutturulabilir ama Türkiyenin yol şartları malum hepimizin bildiği gibi, hele dağlı inişli çıkışlı bir yolda 120 sabit gitmeye kalksak bu ortalama epey yukarılara çıkar malumunuz. Yani test sadece bilgi verici benim için, TR şartlarındaki kullanımda yol gösterici değil.
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: orion@bl


    quote:

    Orjinalden alıntı: rsteam

    KAralama falan yok gerekçelerini birçok sebepten dolayı anlattım ben, Türkiyede tüm yollar düm düz değil, heryer otoban değil, kaldı ki otobanlarımızın virajları bile çoğu yurtdışı otobanlara göre sağlam virajlara sahip.

    Şimdi siz uzun bir düzlükte 80 km/h ile giderken 5,9 yakmış olabilirsiniz, doğrudur ama yolların hepsi bu şekilde değilki, bir çok kez ani hızlanma yavaşlama, rampada sollama vites düşürme yapıyoruz, sollama yasağı olan kısımlarda kamyonların arkasında konvoy oluşturuyoruz 30 km/h ile vs.

    yani işin özü Türkiyede bu kadar düşük tüketimle bu araçları şehirler arası kullanmak imkansız gibi birşey.

    Sadece beğendiğiniz bir yoruma mantıklı yorumlar da gelmiyor değil demek ne kadar doğru?


    Yollarımız o kadar da kötü değil.

    Örneğin balıkesir edretmit-altınoluk arası otobandan pek farkı yok uçak bile iner dümdüz sahil yolu. Sadece asfalt biraz dişli o kadar.

    Yani bu değerleri görmek hayal değil, yollarımız her geçen gün daha da iyileşiyor zaten.

    Yokuş çıksan bile o yokuşun bi inişi olacaktır elbet, inişte de gaza basmassın sıfır yakarsın.

    Yani 2-3 litre oynamaz.

    O yüzden değerler mantıklı. Ha belki Türkiyeyi yansıtmayabilir ama örnek olarak verilebilir.





    Türkiye sadece oralardan ibaret değil biliyorsunuz Anadoluda, karadenizde toroslarda ne yollar var bir bilseniz, umarım kısa sürede dediğiniz gibi düm düz karayollarına kavuşuruz ne diyeyim. Ayda sayısız kez yola giden biri olarak söylüyorum bunu.

    Yakın zamanda bende 1.6 atmosferik benzinli bir aracın bu şekilde düzlükte testini yapacağım bakalım, buraya da koyarım daha sonra.
    _____________________________




  • Saatler ve hızlar da tutarsızlık var

    90km/s*8,48 s = 763,5 km

    130km/s*6,6 s = 858 km

    2. arac baska yoldan gitmiş heralde yada otobild üfürüyor
    _____________________________
    All of my life I have lived by a code and the code is simple: honor the gods, love your woman and defend your country. Troy is mother to us all. Fight for her!
  • valla arkadaşın bahsettiği yoldan bugün geçtim edremit-balıkesir arasında kaz dağlarını indikten sonrası gerçektende kaymak gibi olmuş bence de. he ben ayvalık'tan geldim istanbul'a arada ne kadar rezil yollar da gördüm o ayrı zaten her yere yol çalışması levhası koyup 50 hız limiti koymuşlar bi çalışmada pek göremedim ben şahsen çoğunda ama yolla gerçekten güzel olcak gibi duruyo o arada ki. . .

    neyse konuyu da fazla dağıtmıyım iyi akşamlar. . .


    quote:

    Orjinalden alıntı: MKH6


    quote:

    Orjinalden alıntı: orion@bl


    quote:

    Orjinalden alıntı: rsteam

    KAralama falan yok gerekçelerini birçok sebepten dolayı anlattım ben, Türkiyede tüm yollar düm düz değil, heryer otoban değil, kaldı ki otobanlarımızın virajları bile çoğu yurtdışı otobanlara göre sağlam virajlara sahip.

    Şimdi siz uzun bir düzlükte 80 km/h ile giderken 5,9 yakmış olabilirsiniz, doğrudur ama yolların hepsi bu şekilde değilki, bir çok kez ani hızlanma yavaşlama, rampada sollama vites düşürme yapıyoruz, sollama yasağı olan kısımlarda kamyonların arkasında konvoy oluşturuyoruz 30 km/h ile vs.

    yani işin özü Türkiyede bu kadar düşük tüketimle bu araçları şehirler arası kullanmak imkansız gibi birşey.

    Sadece beğendiğiniz bir yoruma mantıklı yorumlar da gelmiyor değil demek ne kadar doğru?


    Yollarımız o kadar da kötü değil.

    Örneğin balıkesir edretmit-altınoluk arası otobandan pek farkı yok uçak bile iner dümdüz sahil yolu. Sadece asfalt biraz dişli o kadar.

    Yani bu değerleri görmek hayal değil, yollarımız her geçen gün daha da iyileşiyor zaten.

    Yokuş çıksan bile o yokuşun bi inişi olacaktır elbet, inişte de gaza basmassın sıfır yakarsın.

    Yani 2-3 litre oynamaz.

    O yüzden değerler mantıklı. Ha belki Türkiyeyi yansıtmayabilir ama örnek olarak verilebilir.



    Yapma hocam ya nasıl yok

    yenikapıdan Bandırmaya iniyorsun ordan balıklesire giden ilk 100 km zaten kötü yollara sahip,sonrasında ise cukurlu zaman zaman kötü yollara hep denk geliyorsun


    _____________________________
      ρѕη: edore1907_88




    • quote:

      Orjinalden alıntı: drahte 1905



      Almanyada otobanlarda ortalam %2 eğim war yani yokuş yok nerdeyse

      Virajlar ise bizimki gibi zart zurt değildir, tursit yorumu saglıklı olmaz ama bizden iyi oldugu aşikardır



      almanya da yollarda yüzde 2 eğim var ise , almanyada otobanda fazla yol yapmamak lazım, zira arzın merkezine ulaşıp, yanıp yok olmak gibi bir tehlike söz konusu.
    • Kaz dağları yollar canakkale tarafında değilmi,evet o yollardan basediyorsan güzeldir hatta cumartesi yine o yollara dogru yolculuk yapıcam,o yollar dağların arasında kaz -koru dağların arasında yolculuk cok güzel geçiyor ...

      Kaz dağlarından indikten sonra cift seritti güzel yollar cıkacaktır karsına o yollarıda malesef 3-4 yıldır bilemedin 5 yıldır calısmaları sürüyor halende bitmedi
      quote:

      Orjinalden alıntı: egulova

      valla arkadaşın bahsettiği yoldan bugün geçtim edremit-balıkesir arasında kaz dağlarını indikten sonrası gerçektende kaymak gibi olmuş bence de. he ben ayvalık'tan geldim istanbul'a arada ne kadar rezil yollar da gördüm o ayrı zaten her yere yol çalışması levhası koyup 50 hız limiti koymuşlar bi çalışmada pek göremedim ben şahsen çoğunda ama yolla gerçekten güzel olcak gibi duruyo o arada ki. . .

      neyse konuyu da fazla dağıtmıyım iyi akşamlar. . .


      quote:

      Orjinalden alıntı: MKH6


      quote:

      Orjinalden alıntı: orion@bl


      quote:

      Orjinalden alıntı: rsteam

      KAralama falan yok gerekçelerini birçok sebepten dolayı anlattım ben, Türkiyede tüm yollar düm düz değil, heryer otoban değil, kaldı ki otobanlarımızın virajları bile çoğu yurtdışı otobanlara göre sağlam virajlara sahip.

      Şimdi siz uzun bir düzlükte 80 km/h ile giderken 5,9 yakmış olabilirsiniz, doğrudur ama yolların hepsi bu şekilde değilki, bir çok kez ani hızlanma yavaşlama, rampada sollama vites düşürme yapıyoruz, sollama yasağı olan kısımlarda kamyonların arkasında konvoy oluşturuyoruz 30 km/h ile vs.

      yani işin özü Türkiyede bu kadar düşük tüketimle bu araçları şehirler arası kullanmak imkansız gibi birşey.

      Sadece beğendiğiniz bir yoruma mantıklı yorumlar da gelmiyor değil demek ne kadar doğru?


      Yollarımız o kadar da kötü değil.

      Örneğin balıkesir edretmit-altınoluk arası otobandan pek farkı yok uçak bile iner dümdüz sahil yolu. Sadece asfalt biraz dişli o kadar.

      Yani bu değerleri görmek hayal değil, yollarımız her geçen gün daha da iyileşiyor zaten.

      Yokuş çıksan bile o yokuşun bi inişi olacaktır elbet, inişte de gaza basmassın sıfır yakarsın.

      Yani 2-3 litre oynamaz.

      O yüzden değerler mantıklı. Ha belki Türkiyeyi yansıtmayabilir ama örnek olarak verilebilir.



      Yapma hocam ya nasıl yok

      yenikapıdan Bandırmaya iniyorsun ordan balıklesire giden ilk 100 km zaten kötü yollara sahip,sonrasında ise cukurlu zaman zaman kötü yollara hep denk geliyorsun




      _____________________________




    • bahsettiğim kısım edremitten sonra havranı geçince (ben ayvalık tarafından geldiğim için edremitin içine de girmiyorum)
      böyle bi yükseklere tırmanıp iniyosun (şimdi baktım kaz dağlarının etekleri galiba ) ordan sonrası çok güzel balıkesire kadar demek istemiştim
      _____________________________
        ρѕη: edore1907_88
      • ben izmir aydın arasını ortalama saatte 100 ile gidiyorum hızımı ne kadar 130 da tutsam da molalara girerkenki gördüğüm saatte 20-10 gibi değerlerden kaynaklanıyor 100 ortalama 6 litre civarı yakıyor düzlük arkadaşım imkansız iş enerjiye uymuo filan sıkmayın ben sürdüm hadi açıkla fiziken imkansız filan sanki prof:d:D hangi filmi izlediniz bilmiyorumki toplam izmir-denizli arası 225 kilometre benim ortalamam 6.4 yolun yarısını 120 yarısını 90 diye hesapla 20 kere de dur kalk yapıyorum die düşün azıcık daha zorlasam 5.5 leri görüyor...
        _____________________________
      • 1-)Ortalama hız 140 km/s:119 euro

        2-)130 km/s sabit hız:70 euro

        Arada 10 km/s civarı bir hız farkı var ama yakıt ücretinde büyük fark var..

        Burda mesele 130-140 değil,sabit hız-değişken sürüş farkının sabit hız lehindeki tasarrufun anlatılmaya çalışması..En azından o anlam çıkıyor..
        _____________________________
        "Altın ne oluyor, can ne oluyor, inci, mercan da nedir bir sevgiye harcanmadıktan, bir sevgiliye feda edilmedikten sonra"
      • tam gazla 11 lt yeme bizi bild
        _____________________________
      • tüm otomotiv üretcileri nin orkat olduğu bir husus var.90 km ile gidelen hher 1 km artışı yakıtı % 1 artırır,yani 90 nı geçtiğiniz her bir km de yakıt %1 artar.ona göre değrlendime yapın.ama bild se doğru söylemiştir.
        _____________________________
      • ben 90 km hız ve 120 km hız ıle hemen hemen aynı ortalamayı tutturuyorum buda ılgınc 100 km 5.3 ltre gıbı bı deger.....
        _____________________________
      • quote:

        Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

        tam gazla 11 lt yeme bizi bild

        bence de masal.

        90' la o ortalamayı tuturursun da, "limitsiz" giderken 11 litreye ben inanmadım.



        < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 10 Ocak 2010; 17:07:05 >
        _____________________________
        It will shock you how much it never happened that a great car ever existed and yes the world around you is created to sell you things & cars ...
        You idiot! Think not BUY.
      • 
      Sayfa: önceki 1234
      Sayfaya Git
      Git
      sonraki
      - x
      Bildirim
      mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.