Şimdi Ara

Gold Sertifikalı Psu Tavsiyesi Lütfen (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ehhalil kullanıcısına yanıt

    Güvence mi şikayetvar da o güvencelere bir bakın isterseniz, iade edersiniz de nasıl ancak tüketici hakem heyetiyle hele ki abuk subuk merdiven altı mağazalardan alınmış ürünler varsa Gold Sertifikalı Psu Tavsiyesi Lütfen 

  • Michael Giacchino kullanıcısına yanıt

    "Bu arada belirteyim, internetten satın almış olduğunuz ürünleri hiçbir sebep göstermeden 14 gün içinde iade edebilirsiniz."


    Bunu bilmeyen kaldı mı?


    İnternetten mal alırsın kargo firması malı yukardan atar dış kutu hasar görmez ancak içindeki cihaz için aynısını söylemek mümkün olmaz, ürün arızalıdır denk gelene itelerler ispat etmek için kılı kırk yararsın o bakımdan kimse internetten alışveriş güvenli demesin o güven kendi başına aynı olaylar geldiğinde biter tıpkı benim yaşadığımı gibi..!


    Fiziksel mağazadan aldığım ürün bozuk çıksa servise gönderirim raporla yenisi verilir en fazla 20 gün kaybederim


    İnternette n11 trendyol hepsiburada içersinde merdiven altı firmaya denk gelirseniz çamura yatarlar bahsi geçen alışveriş siteleri de(amazon hariç) taraf olur işte o zaman işiniz 6 ay sürer


    Ben dahil şikayetvarda binlerce örneği mevcut yani farazi bir olay da değil maalesef...





  • Yıllardır N11'den alışveriş yaparım. Yüzlerce sipariş verdim, hiç mağdur olmadım. Çok yüksek alışveriş trafiği olan yerlerde ara sıra sorunlar olması da istatistiksel olarak normaldir.

    Daha yüksek bir ücret ödeyerek Vatan'dan alışveriş yapmayı tercih ettiğiniz için N11, Trendyol gibi platformları ve İtopya'yı gömme refleksi geliştirmenizi ve bunu desteklemek için Şikayetvar yorumlarını kanıt gösterme çabalarınızı anlıyorum ama bu hiç gerçekçi bir yaklaşım değil. Zira sizin alışveriş yaptığınız Vatan Bilgisayar'ın Şikayetvar sitesindeki puanı N11'den de, İtopya'dan da daha düşük Gold Sertifikalı Psu Tavsiyesi Lütfen 


    Gold Sertifikalı Psu Tavsiyesi Lütfen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Svideoz

    "Bu arada belirteyim, internetten satın almış olduğunuz ürünleri hiçbir sebep göstermeden 14 gün içinde iade edebilirsiniz."


    Bunu bilmeyen kaldı mı?


    İnternetten mal alırsın kargo firması malı yukardan atar dış kutu hasar görmez ancak içindeki cihaz için aynısını söylemek mümkün olmaz, ürün arızalıdır denk gelene itelerler ispat etmek için kılı kırk yararsın o bakımdan kimse internetten alışveriş güvenli demesin o güven kendi başına aynı olaylar geldiğinde biter tıpkı benim yaşadığımı gibi..!


    Fiziksel mağazadan aldığım ürün bozuk çıksa servise gönderirim raporla yenisi verilir en fazla 20 gün kaybederim


    İnternette n11 trendyol hepsiburada içersinde merdiven altı firmaya denk gelirseniz çamura yatarlar bahsi geçen alışveriş siteleri de(amazon hariç) taraf olur işte o zaman işiniz 6 ay sürer


    Ben dahil şikayetvarda binlerce örneği mevcut yani farazi bir olay da değil maalesef...

    Bakın hocam kendimi anlatamadım galiba, kargo sürecinde meydana gelen bir hasar vs. bunlar olağan şeylerdir ve eğer ki üründe bir hasar oluştuysa firmaların büyük çoğunluğu yardımcı olacak ve iade alacaktır. Eğer ki firma art niyetle yaklaşırsa ki düşük ihtimal Thh yoluyla zararınızı %100 tazmin edersiniz. Ayrıca zaten fiziksel mağazalarda sergilenmekte olan tüm ürünler ya kargoyla yada anlaşmalı nakliye firmalarıyla mağazaya gelir. Yani kargo sürecinde yaşanabilecek olumsuz durumlar mağaza için de geçerli.


    Fiziksel mağazada iade işini servis raporuyla kolayca yapılabileceğini yazmışsınız ama o öyle olmuyor maalesef. Gerçekten arızalı olması(ufak kusurları kabul etmezler) ve bunu servisin kabul etmesi gerekir. Servislerin yasal işlem süresi 20 iş günüdür ve bu da 1 aya denk gelir. 1 ay sonunda şanslıysanız değişim/iade raporu çıkar. Sonra bu raporu satın aldığınız yere götürürsünüz onlar da 1 hafta-10 gün oyalar. Sonunda ürüne kavuşursunuz.


    Mesela harddisk aldınız, bu ürünler kapalı kutu veya jelatinli, güvenlik bantlı ürünler. Satın alıma kadar kutusundan çıkartıp test ettirmezler. Satın aldınız ve eve gittiniz bir baktınız ki üründe bad sector var veya aşırı gürültülü çalışıyor. Mağaza iade almayacaktır servise yönlendirecektir. Ve minimum 1.5 aylık süreç başlar.


    Veya herhangi bir arıza durumu olmasın satın aldığınız üründen vazgeçme hakkınız bile yok. Atıyorum oyun bilgisayarı kurmayı düşünüyordunuz 850w psu aldınız sonra vazgeçtiniz standart bir ofis bilgisayarı kurmaya karar verdiniz ama psuyu iade edemiyorsunuz neden çünkü görerek elden satın aldınız ve iade hakkınız yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Michael Giacchino kullanıcısına yanıt

    Hocam maalesef hiçte düşük bir ihtimal değil dediğim gibi ister şikayet sayısına bakın ister oran orantıya vurun mağdur kişi sayısı çok fazla ki bende mağdur olmuş biriyim. Sözün özü polemiğe gerek yok isteyen netten alır isteyen fiziki mağazadan benim tercihim bu, satıcı amazon.com.tr hariç netten de uzak dururum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gold Sertifikalı Psu Tavsiyesi Lütfen
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.