Şimdi Ara

go-kart yapalım (705. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
14.128
Cevap
132
Favori
3.304.186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 960
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 saat 1 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 132
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • motiongeneer (606 mesaj) m.ismet (469 mesaj) mavi_korku_08 (406 mesaj) profezor (364 mesaj) abuzer can (347 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2273 mesaj) Mobil (1118 mesaj) Tablet (325 mesaj) Mini (16 mesaj) Uygulama (10 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • jedemir j kullanıcısına yanıt
    merhaba arkadaşım ben bursadan yazıyorum siteye yeniyim bende böyle bir düşünüyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim.@jedemir
  • m.cemal57 m kullanıcısına yanıt
    Eklermisin benide Hocam 5356574039

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mavi_korku_08 kullanıcısına yanıt
    Merhaba arkadasım yapım aşamasını atabilirmisin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aşağıdaki gibi birşey düşünüyorum arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim ne ile başlamalıyım.

     go-kart yapalım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • evet arkadaşlar ne durumdayız. projeleri görelim
    buda benden 3. projem
    https://www.youtube.com/channel/UCN_9FE7N2YNVG46Lejh7ppQ

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mertcan kırçal -- 17 Mayıs 2018; 10:32:21 >




  • arkadaşlar bu konuyu yıllardır kurcalıyorum, önce ince profillerden go kart tipi bisiklet yapıp deneyim kazanayım , sonra daha kalın profillerle mobilet motorlu go kart yapayım diye düşündüm.bisikleti bitirmek üzereyim. (onun yeri ayrı , onun yeri ayrı :)

     go-kart yapalım

    koyacak yerim çok dar olduğundan ,135 cm boyu, 70 cm eni geçmeyecek tek kişilik, halk arasında "minnak" tabir edilen boyda bir go kart yapma amacındayım.

    Kafamdaki tam olarak alttaki model.

     go-kart yapalım

    iki sorum olacak.

    1 mobilet motoru bulsam buna atvnin geri vitesli şanzımanı uydurulabilir mi?

    2 çapa motoru tekerleği kullanmayı düşünüyorum. bunun arka dingile bağlanmması için resimdeki akslar yeterli olur mu? önleri bağlamak için tofaş poryası uyar mı? bu malzemeleri denemiş olan var mı?
     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savas1.6 -- 22 Mayıs 2018; 14:44:41 >




  • Kolay gelsin herkese.
     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.ismet -- 24 Mayıs 2018; 17:27:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    Kolay gelsin herkese.
    Oooo Mustafa Abi canavar çıkmış gene piyasaya.
    Yanlız hep yatırmışsın galiba, lastikler hiç eskimemiş.
    Benimkilerde diş kalmadı nerdeyse.

    Abi ne yaptın motor işini? Scooter motorumu hala üzerindeki?
  •  go-kart yapalım

     go-kart yapalım

     go-kart yapalım

    İhtiyacı olan arkadaslar 05076402600

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sistem.Prof.

    Oooo Mustafa Abi canavar çıkmış gene piyasaya.
    Yanlız hep yatırmışsın galiba, lastikler hiç eskimemiş.
    Benimkilerde diş kalmadı nerdeyse.

    Abi ne yaptın motor işini? Scooter motorumu hala üzerindeki?

    Alıntıları Göster
    valla dostum yaptığımdan beri yatıyor desek yalan olmaz. haftada bir anca gidebiliyorum bahçeye gitiğimde de işten güçten fırsat olursa kullanıyorum , gübre taş vs işlerinde kesin kullanıyorum ama. yaklaşık bir yıldır öyle yaşta yağmurda üstü başı açık yatıyordu .üzerinde 150cc scooter motoru duruyor.beyin ve bobini sudan nemden olsa gerek gitmiş, onları değiştirdik arada gittikçe öylesine bi turluyorum bahçede.

    selamlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=JYkFm1MAm-U




  • ben de son zamanlarda youtube üzerinden yurtdışında buggy yapanlara bakiyorum , çift kişilik 250-300 kg kadar yükü tasiyabilecek yuksek torklu birşey yapmak istiyorum, genelde herkes benzinli motor kullanmis fakat benim bildigim petrol istasyonlarindan artik esjisi gibi şişeyle benzin alinmiyor ayrica elektrik motorlulara baktim ve cok iyi tork var cihazlarda , yuksek hizdan ziyade benim ihtiyacim.olan biraz yuksek tork , naail bir yol izlemeliyim şasi icin hangi malzemeyi kullanmaliyim ? nu konuyla ilgili yerli veya yabanci forumlar mevcut mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 mm 40x40 profil çok sağlam olur ama çok yük binlemeyecekse 30 luk da düşünülebilir.

    ben tek kişilik yaptığım için 25 mm dış çaplı 2 mm et kalınlıağın boru kullandım sadece ek yerlerinde 40x40 lık profil var. ( 40 lık profili 25 mm deldik,,,, 25 lik borular içinden geçiyor) profiller büktürülebiliyor ve bir çok parça lazer kesimde yapılabiliyor tertemiz çıkar. tornacılarla olabildiğince uğraşmayın zaten düzgün yapmıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savas1.6 -- 14 Eylül 2018; 11:38:2 >
  • arkadaşlar merhaba elimde yamaha et950 63cc yaklaşık 2 beygir jeneratör var bu jeneratörün alternatör kısmını iptal edip kuru kavrama takarak gokart projesinde değerlendirmek istiyorum , yeğenlerim ve 7 yaşındaki oğlum kullanacak düz yolda gitsin çokta hızlasın istemiyorum sizce mantıklı olurmu fikir ve önerileriniz benim için değerleri şimdiden teşekkürler güzel günler go-kart yapalım go-kart yapalım




  • ahmetyazici67 a kullanıcısına yanıt
    olabilir ama kavramayı iyi ayarlamanız gerek hem çekebilecek bişey lazım hemde yanmayacak
  • https://tr.aliexpress.com/item/Kart-Debriyaj-10-Di-ile-40-41-420-Zincir-Dayan-kl-Santrif-j-Debriyaj-3-4/32910586695.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.52e94c4dRaYps7

    şu kavramayı almayı düşünüyorum, dişli oranıda 10t-45t lastik çapı 25cm sizce sorun olurmu?
  • jedemir j kullanıcısına yanıt
    jedemir bende 9 hp lik buggy için uğraşıyorum. ağırlık olarak 100 150 kg arası düşünüyorum. 2 kişiyi çeker mi. kullanacağım motor çapa makinesi motorlrından. kavrama takmayı düşünüyorum. ne dersin fikrin var mı
  • hisar09 h kullanıcısına yanıt
    çok rahat çeker. yapılmış örnekleri de çok.
  • Arkadaşlar go kartta motor olarak benzinli jenaratör kullanılabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savas1.6 -- 23 Mayıs 2019; 12:15:38 >
  •  go-kart yapalım
    Bizim çalışmanın son hali. Artık bu sene boyayıp nihayete erdireceğiz projeyi.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.