Bildirim
go-kart yapalım (624. sayfa)



Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Arkadaşlar benim şase demirlerini kaynatırken delikler açılmıştı. Acaba yeni profil almadan etli su borusu alip mı yapsam. Hem ek olmaz dıs çerçevede hemde boru daha sağlıklı ve sağlam olur. Ne dersiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: o.ozaydin
kutty motoru calıştırdım en sonunda elektirik tesisatı ve marş motorunu değiştirdim. motor ustası cok meğendi insallah devamınıda memnun kalırız
oo okan abigeldim ben
-
quote:
Orijinalden alıntı: adrenalin317
Hocam okadarını bilmiyorum ama ögrenir söylerim
Oerlikon elktrodun markasıdır. elektrodun Rutil bazik,selulozik gibi türleri bulunur.
bizim işler için en uygun elektrot "Rutil" tip elektrotlardır.
2.5 mm lik rutil elektrotla malzemeyi deliyorsanız ve amperi düşürme şansınız yoksa 3.25mm rutil elektrot kullanarak bir nevi düşüremediğiniz amperi elektrodu büyülterek düşürmüş olursunuz.
kolay gelsin. -
quote:
Orijinalden alıntı: mavi_korku_08
bugun ogleden sonra bıraz bos vaktım oldu utv ıle ugrasmak ıstedım yasın kardesım zıyaretıme geldıgınde jıklede problem olmustu bunu ortadan kaldırmam gerekıyor dedım ve biraz düşündükten
sonra kapı kılıkleme motoru ıle yapabilirmiyim diye düşündüm parçaları hemen teymin ettim ve oldu geyette başarılı oldu :D sizinle paylaşmak istedim düşünce ve önerilerinizi bekliyorum acık kaynaklı bir çalişmadır :DDDD
Merkezi kilit motoruyla gaz verme düşüncesi güzel gibi görünsede merkezi kilit motoruna elektrik verdiğin an motor tam gaz çalışacaktır, kısık gazla gitmen gereken yerlerde ne yapacaksın ? sıkıntı olur bence bu durum , bir gaz halatıyla kumanda edebilmen sağlığın açısından da iyi olur bence .)
kolay gelsin.
-
quote:
Orijinalden alıntı: yasinakkaya53
Arkadaşlar uygun fiyatta kaynak makinası arıyorum. Bildiğiniz üzere çanta kaynak makinelerinin fiyatlari uygun ama inverter gibi olmuyolar. çanta veya inverter olarak önerebileceğiniz fiyatı da uygun olan bir kaynak makina sı var mı
kesene en uygun inverter makinayı al, yalnız alacağın cihazın bulunduğun yerde servisi varmı ona dikkat et.
sonuçta amatörce kendi işinde kullanacaksın. kaynak yaparken elektrodu malzemeye yapıştırıp uzun süre kısa devre yaptırmamaya özen göster yeter. -
quote:
Orijinalden alıntı: m.ismet
quote:
Orijinalden alıntı: yasinakkaya53
Arkadaşlar uygun fiyatta kaynak makinası arıyorum. Bildiğiniz üzere çanta kaynak makinelerinin fiyatlari uygun ama inverter gibi olmuyolar. çanta veya inverter olarak önerebileceğiniz fiyatı da uygun olan bir kaynak makina sı var mı
kesene en uygun inverter makinayı al, yalnız alacağın cihazın bulunduğun yerde servisi varmı ona dikkat et.
sonuçta amatörce kendi işinde kullanacaksın. kaynak yaparken elektrodu malzemeye yapıştırıp uzun süre kısa devre yaptırmamaya özen göster yeter.
İsmet abi hoşgeldin uzun zamandır gözükmüyordun
-
quote:
Orijinalden alıntı: m.ismet
quote:
Orijinalden alıntı: mavi_korku_08
bugun ogleden sonra bıraz bos vaktım oldu utv ıle ugrasmak ıstedım yasın kardesım zıyaretıme geldıgınde jıklede problem olmustu bunu ortadan kaldırmam gerekıyor dedım ve biraz düşündükten
sonra kapı kılıkleme motoru ıle yapabilirmiyim diye düşündüm parçaları hemen teymin ettim ve oldu geyette başarılı oldu :D sizinle paylaşmak istedim düşünce ve önerilerinizi bekliyorum acık kaynaklı bir çalişmadır :DDDD
Merkezi kilit motoruyla gaz verme düşüncesi güzel gibi görünsede merkezi kilit motoruna elektrik verdiğin an motor tam gaz çalışacaktır, kısık gazla gitmen gereken yerlerde ne yapacaksın ? sıkıntı olur bence bu durum , bir gaz halatıyla kumanda edebilmen sağlığın açısından da iyi olur bence .)
kolay gelsin.
İsmet bey haklısınız dediklerinizde ams ben kapı acma motorunu gaz için değil jikle için kullandım bir yanliş anlaşilma var :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: yasinakkaya53
Arkadaş onlarin fiyatları yuksek ben uygun buse arıyorum.
bim den 100 tl ye heifer marka kaynak makinesi aldım kaynak yapmayı biliyorsanız bence fazlasıyla iş görür 2.5 mm elektrotu rahat rahat eritebiliyor -
quote:
Orijinalden alıntı: mavi_korku_08
quote:
Orijinalden alıntı: m.ismet
quote:
Orijinalden alıntı: mavi_korku_08
bugun ogleden sonra bıraz bos vaktım oldu utv ıle ugrasmak ıstedım yasın kardesım zıyaretıme geldıgınde jıklede problem olmustu bunu ortadan kaldırmam gerekıyor dedım ve biraz düşündükten
sonra kapı kılıkleme motoru ıle yapabilirmiyim diye düşündüm parçaları hemen teymin ettim ve oldu geyette başarılı oldu :D sizinle paylaşmak istedim düşünce ve önerilerinizi bekliyorum acık kaynaklı bir çalişmadır :DDDD
Merkezi kilit motoruyla gaz verme düşüncesi güzel gibi görünsede merkezi kilit motoruna elektrik verdiğin an motor tam gaz çalışacaktır, kısık gazla gitmen gereken yerlerde ne yapacaksın ? sıkıntı olur bence bu durum , bir gaz halatıyla kumanda edebilmen sağlığın açısından da iyi olur bence .)
kolay gelsin.
İsmet bey haklısınız dediklerinizde ams ben kapı acma motorunu gaz için değil jikle için kullandım bir yanliş anlaşilma var :)
ah sorry :)
resme aceleyle bakmışım
başarılar diliyorum
-
İlker kardeş senin aracın motor , vites kutusu girişi ve çıkışı , teker mili dişli sayıları ne acaba -
quote:
Orijinalden alıntı: criptex_08
İlker kardeş senin aracın motor , vites kutusu girişi ve çıkışı , teker mili dişli sayıları ne acaba
Abi hiç bilmiyorum ama akşam bakarım senin için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
elle yapılan herşey güzeldir emektir sadece eksiği vardır açıkca eleştrimi yapıyorum dost meclisi
birkere yaptığın sistem hoş en güzel yanı yayın pedalı alttan iteklicek olması ikincisi şekli güzel ancak genişliği az basarken sıkıntı çekersin ilk başta alışırsın sona ayak bileklerini yorar ve ister inan ister inanma ayak bileklerin ve dizlerinde büyük ortopedik sorunlar oluşur pedala bastığın yer hiçbir zaman delikli olmaz delik olsa bile içe offsetlenir özellikle gaz pedalı için konuşuyorum montajını ve şeklini yaparken şuna dikkat etceksin topuğunla destek alarak basabilmelisin ve pedalın yüzeyi geniş kısa olması gerekir buda işin ergonomik tarafı tel çektirmeleri nasıl yaptın ayrı bir parçamı çıkarttın ? birde frenle ilgili tüyo vereyim emiş sistemin olmadığı için o pompaya kuvvet kazancı ile basman gerekir araba pedalında bu oran 1 e 4 olur geneldeki sen westinghouse a kuvvet kazancı ile basarsın yani pompanın basma mili pedalın alt bağlantı yerine yakın olması gerekir birde frenin iyi çalışmasını istiyorsan kesinlikle uzun hidrolik hortum kullanma çünkü uzun hidrolik hortumda basınç düşümü çok olur yani yol boyunca sen bastıkça genişler bunun yerine metal hortum kullan pahalıdeğil ben 2.5 metresini 20 tlye yaptırdım ostimden sonra 25 cm lik hidrolik hortum takıcaksin
-
Beyler motorun fiyati 400 cektim 4 amper jel aku ve ekzost fiyata dahil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bakır hidrolik hortumu kulnadım daha test etmedim toıplamda 2 metre falan bakır boru var -
quote:
Orijinalden alıntı: criptex_08
İlker kardeş senin aracın motor , vites kutusu girişi ve çıkışı , teker mili dişli sayıları ne acaba
Abim dişlileri saydım motordaki 19 idi arka mildeki 57 idi arkadaki en buyuyugunu aldım zeten ondan buyuk yok motocors un arka dişlisi dir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kutty hocam sen ankaradasın bana sağ sol salıncak ve aks taşıyıcı bulurmusun. bi türlü uygun bişi uyduramadım -
ben alırdım ama ama su anda bütce zorda -
quote:
Orijinalden alıntı: kutty
elle yapılan herşey güzeldir emektir sadece eksiği vardır açıkca eleştrimi yapıyorum dost meclisi
birkere yaptığın sistem hoş en güzel yanı yayın pedalı alttan iteklicek olması ikincisi şekli güzel ancak genişliği az basarken sıkıntı çekersin ilk başta alışırsın sona ayak bileklerini yorar ve ister inan ister inanma ayak bileklerin ve dizlerinde büyük ortopedik sorunlar oluşur pedala bastığın yer hiçbir zaman delikli olmaz delik olsa bile içe offsetlenir özellikle gaz pedalı için konuşuyorum montajını ve şeklini yaparken şuna dikkat etceksin topuğunla destek alarak basabilmelisin ve pedalın yüzeyi geniş kısa olması gerekir buda işin ergonomik tarafı tel çektirmeleri nasıl yaptın ayrı bir parçamı çıkarttın ? birde frenle ilgili tüyo vereyim emiş sistemin olmadığı için o pompaya kuvvet kazancı ile basman gerekir araba pedalında bu oran 1 e 4 olur geneldeki sen westinghouse a kuvvet kazancı ile basarsın yani pompanın basma mili pedalın alt bağlantı yerine yakın olması gerekir birde frenin iyi çalışmasını istiyorsan kesinlikle uzun hidrolik hortum kullanma çünkü uzun hidrolik hortumda basınç düşümü çok olur yani yol boyunca sen bastıkça genişler bunun yerine metal hortum kullan pahalıdeğil ben 2.5 metresini 20 tlye yaptırdım ostimden sonra 25 cm lik hidrolik hortum takıcaksin
Ben 3 metre pres hortumla yaptırdım bir sorun yaşamadım zımba gibi çalıyor bakır kortum felan yapınca bence cok parça ile ıgraşmiş oluyorsun sakıncalı arıza verme riski artıyor basıncı iyi olsun istersenen anadol arabaların üst firen merkezini kullanın ki ben oyle yaptım bir sıkıntı yaşamadım cok da iyi oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X