Şimdi Ara

go-kart yapalım (624. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.130
Cevap
134
Favori
3.351.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 622623624625626
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BASİT SAĞLAM KULLANIŞLI ESTETİK PEDAL TARİFİ
    MALZEMELER
    BİR ADET LAMA 50X10X200 MM
    1 ADET MENTEŞE AMA HER İKİ PLAKASINDA HAVŞA BAŞ VİDA DELİĞİ BULUNAN
    1 ADET ARABA PEDAL KAPAK TAKIMI İNCE ALÜBİT OLUR ONLAR
    GEREKLİ HAVŞA BAŞ CİVATA
    HAZIRLANIŞI
    ÖNCELİKLE LAMAMIZI ALIYORUZ ÜZERİNİ SÖLE BİR GÜZELCE SİLİYORUZ SONRA ALT KISMINA ELİMİZDE DİKDÖRTGEN PLAKALI MENTEŞEYİ OTURTUP BOARDMARKER KALEMİMİZ İLE KIRMIZI OLMASI TAVSİYE EDİLİR DELİKLERİ LAMA ÜSTÜNE İŞARETLİYORUZ ONDAN SONRA GÜZEL BİR NOKTAYLAN MARKALIYORUZ NOKTAYI ŞÖYLE YAPABİLİRSİNZ KIRILMIŞ BİR MATKAP UCUNU MATKABA TAK VE TAŞLAMANI ÇALIŞTIR VE UCU KONİKLEŞECEK ŞEKİLDE TAŞINA DEĞDİR FAZLA AÇI VERME SONRA G3 MERMİSİ GİBİ OLUYOR XD DAHA SONRA IŞIGA DOYMUŞ BİR ORTAMDA KALEMLE İŞARETLEDİĞİMİZ YERLERİ MARKALIYORUZ VE DAHA SONRA MATKABIMIZA UCU TAKIP ONCE KÜÇÜK UÇ DAHA SONRA BÜYÜK UÇ İLE
    DELİYORUZ DELDİK BU ARADA ŞU BİLGİYİ VEREYİM HER MATKAP KALİTESİNE GÖRE MATKAP UCUNUN AŞAGI YUKARI YÜZDE 10 KADAR DAHA GENİŞ AÇAR MESELA 8MM UÇ TAKTIN MATKABA 8 ÇARPI 0.1 KADAR DAHA GENİŞ AÇAR TABİ BU MATKABA GÖRE DEĞİŞİR AMA NE OLURSA OLSUN TAKTIĞINIZDAN BÜYÜK AÇILIR NEYSE MENTEŞEMİZİ TAKTIK HAVŞA BAŞLARI SIKTIK GELELİM PEDAL KAPAĞINA PEDAL KAPAĞINI LAMAYA TUTTURDUK VE DELDİK DAHA SONRA EGER BU GAZ PEDALIYSA YANINA ÇEKME YAYI VE TELİ TAKACAĞIMIZ BİR PARÇA KAYNAKLICAZ VEYA CİVATALICAZ EĞER BU PARÇAYI CİVATALI YARSANIZ GAZ PEDALINDA HASSASİYET AYARI YAPABİLİRSİNİZ YANİ BU PARÇANIN DELİĞİ ALTA YAKIN OLURSA GAZ PEDALI ATIYORUM 5 CM BİR YAY TARIYARAK TAM GAZI VERİCEKTİR YOK YUKARI UCA YAKIN OLURSA 1 CM YAY TARIYARAK SON GAZI VERECEKTİR RESİMDEKİNİN TEKNİK ADI YAPRAK MENTEŞE GAYET SAĞLAMDIR KAYNAK TUTMAZ BUNLARDAN ALICANIZ PEDAL TAKIMIDA DİĞER RESİM
    YARIN BENİM ARAÇTAKİ PEDAL TAKIMLARININ FOTOLARINI ATARIM
     go-kart yapalım go-kart yapalım go-kart yapalım




  • Arkadaşlar benim şase demirlerini kaynatırken delikler açılmıştı. Acaba yeni profil almadan etli su borusu alip mı yapsam. Hem ek olmaz dıs çerçevede hemde boru daha sağlıklı ve sağlam olur. Ne dersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kutty K kullanıcısına yanıt
    Ben Bu Sekilde Bişi Yaptım ama daha test etmedimm
     go-kart yapalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o.ozaydin

    kutty motoru calıştırdım en sonunda elektirik tesisatı ve marş motorunu değiştirdim. motor ustası cok meğendi insallah devamınıda memnun kalırız

    oo okan abi geldim ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adrenalin317

    Hocam okadarını bilmiyorum ama ögrenir söylerim

    Oerlikon elktrodun markasıdır. elektrodun Rutil bazik,selulozik gibi türleri bulunur.

    bizim işler için en uygun elektrot "Rutil" tip elektrotlardır.

    2.5 mm lik rutil elektrotla malzemeyi deliyorsanız ve amperi düşürme şansınız yoksa 3.25mm rutil elektrot kullanarak bir nevi düşüremediğiniz amperi elektrodu büyülterek düşürmüş olursunuz.

    kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavi_korku_08

    bugun ogleden sonra bıraz bos vaktım oldu utv ıle ugrasmak ıstedım yasın kardesım zıyaretıme geldıgınde jıklede problem olmustu bunu ortadan kaldırmam gerekıyor dedım ve biraz düşündükten
    sonra kapı kılıkleme motoru ıle yapabilirmiyim diye düşündüm parçaları hemen teymin ettim ve oldu geyette başarılı oldu :D sizinle paylaşmak istedim düşünce ve önerilerinizi bekliyorum acık kaynaklı bir çalişmadır :DDDD




    Merkezi kilit motoruyla gaz verme düşüncesi güzel gibi görünsede merkezi kilit motoruna elektrik verdiğin an motor tam gaz çalışacaktır, kısık gazla gitmen gereken yerlerde ne yapacaksın ? sıkıntı olur bence bu durum , bir gaz halatıyla kumanda edebilmen sağlığın açısından da iyi olur bence .)

    kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinakkaya53

    Arkadaşlar uygun fiyatta kaynak makinası arıyorum. Bildiğiniz üzere çanta kaynak makinelerinin fiyatlari uygun ama inverter gibi olmuyolar. çanta veya inverter olarak önerebileceğiniz fiyatı da uygun olan bir kaynak makina sı var mı

    kesene en uygun inverter makinayı al, yalnız alacağın cihazın bulunduğun yerde servisi varmı ona dikkat et.

    sonuçta amatörce kendi işinde kullanacaksın. kaynak yaparken elektrodu malzemeye yapıştırıp uzun süre kısa devre yaptırmamaya özen göster yeter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinakkaya53

    Arkadaşlar uygun fiyatta kaynak makinası arıyorum. Bildiğiniz üzere çanta kaynak makinelerinin fiyatlari uygun ama inverter gibi olmuyolar. çanta veya inverter olarak önerebileceğiniz fiyatı da uygun olan bir kaynak makina sı var mı

    kesene en uygun inverter makinayı al, yalnız alacağın cihazın bulunduğun yerde servisi varmı ona dikkat et.

    sonuçta amatörce kendi işinde kullanacaksın. kaynak yaparken elektrodu malzemeye yapıştırıp uzun süre kısa devre yaptırmamaya özen göster yeter.

    İsmet abi hoşgeldin uzun zamandır gözükmüyordun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavi_korku_08

    bugun ogleden sonra bıraz bos vaktım oldu utv ıle ugrasmak ıstedım yasın kardesım zıyaretıme geldıgınde jıklede problem olmustu bunu ortadan kaldırmam gerekıyor dedım ve biraz düşündükten
    sonra kapı kılıkleme motoru ıle yapabilirmiyim diye düşündüm parçaları hemen teymin ettim ve oldu geyette başarılı oldu :D sizinle paylaşmak istedim düşünce ve önerilerinizi bekliyorum acık kaynaklı bir çalişmadır :DDDD




    Merkezi kilit motoruyla gaz verme düşüncesi güzel gibi görünsede merkezi kilit motoruna elektrik verdiğin an motor tam gaz çalışacaktır, kısık gazla gitmen gereken yerlerde ne yapacaksın ? sıkıntı olur bence bu durum , bir gaz halatıyla kumanda edebilmen sağlığın açısından da iyi olur bence .)

    kolay gelsin.

    İsmet bey haklısınız dediklerinizde ams ben kapı acma motorunu gaz için değil jikle için kullandım bir yanliş anlaşilma var :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinakkaya53

    Arkadaş onlarin fiyatları yuksek ben uygun buse arıyorum.

    bim den 100 tl ye heifer marka kaynak makinesi aldım kaynak yapmayı biliyorsanız bence fazlasıyla iş görür 2.5 mm elektrotu rahat rahat eritebiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavi_korku_08


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavi_korku_08

    bugun ogleden sonra bıraz bos vaktım oldu utv ıle ugrasmak ıstedım yasın kardesım zıyaretıme geldıgınde jıklede problem olmustu bunu ortadan kaldırmam gerekıyor dedım ve biraz düşündükten
    sonra kapı kılıkleme motoru ıle yapabilirmiyim diye düşündüm parçaları hemen teymin ettim ve oldu geyette başarılı oldu :D sizinle paylaşmak istedim düşünce ve önerilerinizi bekliyorum acık kaynaklı bir çalişmadır :DDDD




    Merkezi kilit motoruyla gaz verme düşüncesi güzel gibi görünsede merkezi kilit motoruna elektrik verdiğin an motor tam gaz çalışacaktır, kısık gazla gitmen gereken yerlerde ne yapacaksın ? sıkıntı olur bence bu durum , bir gaz halatıyla kumanda edebilmen sağlığın açısından da iyi olur bence .)

    kolay gelsin.

    İsmet bey haklısınız dediklerinizde ams ben kapı acma motorunu gaz için değil jikle için kullandım bir yanliş anlaşilma var :)

    ah sorry :)

    resme aceleyle bakmışım
    başarılar diliyorum




  • İlker kardeş senin aracın motor , vites kutusu girişi ve çıkışı , teker mili dişli sayıları ne acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: criptex_08

    İlker kardeş senin aracın motor , vites kutusu girişi ve çıkışı , teker mili dişli sayıları ne acaba


    Abi hiç bilmiyorum ama akşam bakarım senin için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elle yapılan herşey güzeldir emektir sadece eksiği vardır açıkca eleştrimi yapıyorum dost meclisi
    birkere yaptığın sistem hoş en güzel yanı yayın pedalı alttan iteklicek olması ikincisi şekli güzel ancak genişliği az basarken sıkıntı çekersin ilk başta alışırsın sona ayak bileklerini yorar ve ister inan ister inanma ayak bileklerin ve dizlerinde büyük ortopedik sorunlar oluşur pedala bastığın yer hiçbir zaman delikli olmaz delik olsa bile içe offsetlenir özellikle gaz pedalı için konuşuyorum montajını ve şeklini yaparken şuna dikkat etceksin topuğunla destek alarak basabilmelisin ve pedalın yüzeyi geniş kısa olması gerekir buda işin ergonomik tarafı tel çektirmeleri nasıl yaptın ayrı bir parçamı çıkarttın ? birde frenle ilgili tüyo vereyim emiş sistemin olmadığı için o pompaya kuvvet kazancı ile basman gerekir araba pedalında bu oran 1 e 4 olur geneldeki sen westinghouse a kuvvet kazancı ile basarsın yani pompanın basma mili pedalın alt bağlantı yerine yakın olması gerekir birde frenin iyi çalışmasını istiyorsan kesinlikle uzun hidrolik hortum kullanma çünkü uzun hidrolik hortumda basınç düşümü çok olur yani yol boyunca sen bastıkça genişler bunun yerine metal hortum kullan pahalıdeğil ben 2.5 metresini 20 tlye yaptırdım ostimden sonra 25 cm lik hidrolik hortum takıcaksin




  • Beyler motorun fiyati 400 cektim 4 amper jel aku ve ekzost fiyata dahil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kutty K kullanıcısına yanıt
    bakır hidrolik hortumu kulnadım daha test etmedim toıplamda 2 metre falan bakır boru var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: criptex_08

    İlker kardeş senin aracın motor , vites kutusu girişi ve çıkışı , teker mili dişli sayıları ne acaba


    Abim dişlileri saydım motordaki 19 idi arka mildeki 57 idi arkadaki en buyuyugunu aldım zeten ondan buyuk yok motocors un arka dişlisi dir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kutty K kullanıcısına yanıt
    kutty hocam sen ankaradasın bana sağ sol salıncak ve aks taşıyıcı bulurmusun. bi türlü uygun bişi uyduramadım
  • kutty K kullanıcısına yanıt
    ben alırdım ama ama su anda bütce zorda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutty

    elle yapılan herşey güzeldir emektir sadece eksiği vardır açıkca eleştrimi yapıyorum dost meclisi
    birkere yaptığın sistem hoş en güzel yanı yayın pedalı alttan iteklicek olması ikincisi şekli güzel ancak genişliği az basarken sıkıntı çekersin ilk başta alışırsın sona ayak bileklerini yorar ve ister inan ister inanma ayak bileklerin ve dizlerinde büyük ortopedik sorunlar oluşur pedala bastığın yer hiçbir zaman delikli olmaz delik olsa bile içe offsetlenir özellikle gaz pedalı için konuşuyorum montajını ve şeklini yaparken şuna dikkat etceksin topuğunla destek alarak basabilmelisin ve pedalın yüzeyi geniş kısa olması gerekir buda işin ergonomik tarafı tel çektirmeleri nasıl yaptın ayrı bir parçamı çıkarttın ? birde frenle ilgili tüyo vereyim emiş sistemin olmadığı için o pompaya kuvvet kazancı ile basman gerekir araba pedalında bu oran 1 e 4 olur geneldeki sen westinghouse a kuvvet kazancı ile basarsın yani pompanın basma mili pedalın alt bağlantı yerine yakın olması gerekir birde frenin iyi çalışmasını istiyorsan kesinlikle uzun hidrolik hortum kullanma çünkü uzun hidrolik hortumda basınç düşümü çok olur yani yol boyunca sen bastıkça genişler bunun yerine metal hortum kullan pahalıdeğil ben 2.5 metresini 20 tlye yaptırdım ostimden sonra 25 cm lik hidrolik hortum takıcaksin

    Ben 3 metre pres hortumla yaptırdım bir sorun yaşamadım zımba gibi çalıyor bakır kortum felan yapınca bence cok parça ile ıgraşmiş oluyorsun sakıncalı arıza verme riski artıyor basıncı iyi olsun istersenen anadol arabaların üst firen merkezini kullanın ki ben oyle yaptım bir sıkıntı yaşamadım cok da iyi oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 622623624625626
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.