Bildirim
go-kart yapalım (560. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: HiperRider
quote:
Orijinalden alıntı: Sistem.Prof.
Arkadaşlar elimde iç parçaları komple sıfır şekilde toplatılmış çalışır durumda150cc lik scoter motoru var satılık.
Benim önceki mesajlarımda paylaştığım resimlerdeki UTV için toplatmıştım ama biraz zayıf geleceğini düşündüğüm için daha büyük bir motor düşünüyorum. Yerine monte etmeden değiştirmeyi düşünüyorum. Söz konusu motoru hiç kullanmadım. Sadece toplattğım motorcuda çalıştırdım o kadar.
Alacak arkadaşlar pm atarsa görüşelim.
Kolay gelsin.
ben scooter motoru değilde başka motor düşünüyorum ama varyatörlü olcak o yüzden sendeki motorun sadece varytör sistemi kaça ?
Dostum variatör sistemini ayrı satarsam motoru hiç elden çıkaramam. Benim bu motoru komple elden çıkarmam lazım ki yeni motor alacağım daha büyük ve vitesli olarak.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Sistem.Prof.
quote:
Orijinalden alıntı: HiperRider
quote:
Orijinalden alıntı: Sistem.Prof.
Arkadaşlar elimde iç parçaları komple sıfır şekilde toplatılmış çalışır durumda150cc lik scoter motoru var satılık.
Benim önceki mesajlarımda paylaştığım resimlerdeki UTV için toplatmıştım ama biraz zayıf geleceğini düşündüğüm için daha büyük bir motor düşünüyorum. Yerine monte etmeden değiştirmeyi düşünüyorum. Söz konusu motoru hiç kullanmadım. Sadece toplattğım motorcuda çalıştırdım o kadar.
Alacak arkadaşlar pm atarsa görüşelim.
Kolay gelsin.
ben scooter motoru değilde başka motor düşünüyorum ama varyatörlü olcak o yüzden sendeki motorun sadece varytör sistemi kaça ?
Dostum variatör sistemini ayrı satarsam motoru hiç elden çıkaramam. Benim bu motoru komple elden çıkarmam lazım ki yeni motor alacağım daha büyük ve vitesli olarak.
tamam hayırlı satışlar :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: yolanprana
Kasa şekillendi.
Güzel çalışma , kolay gelsin başarılar diliyorum. -
-
-
burada da var birkaç resim.
http://www.bikepics.com/members/bsaspitfire/13ut/ -
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: suett
Mustafa bey teşekkür ederim inceledim güzel ve başarılı bir çalışma olmuş, bende 3-4 sene evvel amatör bir çalışmam vardı. geçmiş sayfalarda mevcut,ancak bu sefer daha temiz bir çalışma planım olcak inşallah. Özellikle şase ile parelel bir kaborta çalışmam olacak. Elyaf polyesterden yapacağım. Artık uğraşamam heralde derken Allah bana tekrar bu zevki tatdiracak inşallah. Bütün arkadaşlara çalışmalarında başarılar dilerim.
Eklediğim resimdeki çalışma hedef seçimim şuan çizimlerini ve ölçülendirmelerini yapmaktayım. Gerçek ölçülere dayana birde taslak hazırlayarak işe başlayacağım İnşallah.
Rica ederim İsrafil kardeşim. Yeni projende başarılar diliyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: suett
Arkadaşlar buda benim eski emektar eski eklediğim resimler sanırım silinmiş sitede göremeyince tekrar ekleyeyim dedim. 2007 yılında yapmıştım. İnşallah yakında yeni projeyle tekrar paylaşmak nasip olur..
İşe başlamadan önce forumu baştan sonuna kadar incelemiştim. Hatırladım senin aracı. Bundan sonraki kesinlikle daha başarılı olacaktır. Benimde 2. proje niyetim var bakalım. kısmet olurda başlarsam, nasıl birşey olacağına henüz karar vermedim ancak kesinlikle dizel motor kullanacağım.
Tekrar başarılar diliyorum, kolay gelsin. -
Gunaydin hocam oncelikle.
Sizin ufak bir gorusunuze ihtiyacim vardi.
Biz simdi 3 tekerli bi arac yaptik. Fakat yasadigimiz cok buyuk bir sorun oldu. Arac gucu cift tekerden aliyor. Bu yuzden donuslerde cok sorun yasadik. Gaz verdigimiz an direksiyon dumduz hale geliyor. Direksiyonu saga sola oynatmak cok zor oluyor. Cozum olarak aksı ortadan ikiye ayirmaya karar verdik. Sizce sorun cozulur mu? Sizin de gorus ve fikirlerinize ihtiyacim var. Tesekkurler. :-)
@m.ismet
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
KOLAY GELSİN shift41 arkadaşım sorununuz 2 tekerin aynı anda çekişinden kaynaklı yani iki mili kesmek bir şey farkettirmez en iyi çözüm diferansiyel kullanmak aynı sistemden 8 ay önce bende yaptım ve adem seyhan abiden aldığım (yakın tanıdıgım) diferansiyel ile bu işi çözdüm şimdi benim aldığım diferansiyelin yeni versiyonuunu üretti çok daha küçk ve çok daha kaliteli istavroz dişlileri kullandı bizzat gördüm atölyesinde özel sertleştirildi yani demek istediğim o küçük elemanı alırsan işin çözülcektir montaj konusundada teknik bilgi alabilirsin benden ve diferansiyel kullanmazsan teker çok çabuk aşınır ve yaralanabilirsin diferansiyel 150 tl bu arada sıfır resimdeki benim aracım resminide koyayım
140838100 sahibinden e görürsün
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kutty -- 14 Ocak 2014; 12:28:23 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: kutty
KOLAY GELSİN shift41 arkadaşım sorununuz 2 tekerin aynı anda çekişinden kaynaklı yani iki mili kesmek bir şey farkettirmez en iyi çözüm diferansiyel kullanmak aynı sistemden 8 ay önce bende yaptım ve adem seyhan abiden aldığım (yakın tanıdıgım) diferansiyel ile bu işi çözdüm şimdi benim aldığım diferansiyelin yeni versiyonuunu üretti çok daha küçk ve çok daha kaliteli istavroz dişlileri kullandı bizzat gördüm atölyesinde özel sertleştirildi yani demek istediğim o küçük elemanı alırsan işin çözülcektir montaj konusundada teknik bilgi alabilirsin benden ve diferansiyel kullanmazsan teker çok çabuk aşınır ve yaralanabilirsin diferansiyel 150 tl bu arada sıfırresimdeki benim aracım resminide koyayım
140838100 sahibinden e görürsün
Onerilerin icin tesekkurler oncelikle. Mili ortadan ikiye ayirinca cekis teke duseceginden isimizi gorur diye dusunuyorum. Evet lastik biraz fazla asinacak ama suan icin en ucuz sekilde olayi cozmeyi dusunuyoruz. Diferansiyel isini ben de dusundum ama bizim butceyi cok zorlar suanda.
Aracinin arkadan gorunusu var mi acaba? Mil kismini gormek istiyorum da.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: m.ismet
quote:
Orijinalden alıntı: suett
Arkadaşlar buda benim eski emektar eski eklediğim resimler sanırım silinmiş sitede göremeyince tekrar ekleyeyim dedim. 2007 yılında yapmıştım. İnşallah yakında yeni projeyle tekrar paylaşmak nasip olur..
İşe başlamadan önce forumu baştan sonuna kadar incelemiştim. Hatırladım senin aracı. Bundan sonraki kesinlikle daha başarılı olacaktır. Benimde 2. proje niyetim var bakalım. kısmet olurda başlarsam, nasıl birşey olacağına henüz karar vermedim ancak kesinlikle dizel motor kullanacağım.
Tekrar başarılar diliyorum, kolay gelsin.
Hayırlı olsun abi de niye dizel? -
quote:
Orijinalden alıntı: Shift41
Gunaydin hocam oncelikle.
Sizin ufak bir gorusunuze ihtiyacim vardi.
Biz simdi 3 tekerli bi arac yaptik. Fakat yasadigimiz cok buyuk bir sorun oldu. Arac gucu cift tekerden aliyor. Bu yuzden donuslerde cok sorun yasadik. Gaz verdigimiz an direksiyon dumduz hale geliyor. Direksiyonu saga sola oynatmak cok zor oluyor. Cozum olarak aksı ortadan ikiye ayirmaya karar verdik. Sizce sorun cozulur mu? Sizin de gorus ve fikirlerinize ihtiyacim var. Tesekkurler. :-)
@m.ismet
Aksı 2 ye ayırmanıza gerek yok , dişliye uzak olan tekerleği iki rulman ile boşa çıkarın
kolay gelsin. -
quote:
Orijinalden alıntı: Sistem.Prof.
quote:
Orijinalden alıntı: m.ismet
quote:
Orijinalden alıntı: suett
Arkadaşlar buda benim eski emektar eski eklediğim resimler sanırım silinmiş sitede göremeyince tekrar ekleyeyim dedim. 2007 yılında yapmıştım. İnşallah yakında yeni projeyle tekrar paylaşmak nasip olur..
İşe başlamadan önce forumu baştan sonuna kadar incelemiştim. Hatırladım senin aracı. Bundan sonraki kesinlikle daha başarılı olacaktır. Benimde 2. proje niyetim var bakalım. kısmet olurda başlarsam, nasıl birşey olacağına henüz karar vermedim ancak kesinlikle dizel motor kullanacağım.
Tekrar başarılar diliyorum, kolay gelsin.
Hayırlı olsun abi de niye dizel?
Toroslarda arazide orman yollarında kullanacağım hem güç lazım ayrıca ekonomikte olacağını umuyorum
-
quote:
Orijinalden alıntı: m.ismet
quote:
Orijinalden alıntı: Sistem.Prof.
quote:
Orijinalden alıntı: m.ismet
quote:
Orijinalden alıntı: suett
Arkadaşlar buda benim eski emektar eski eklediğim resimler sanırım silinmiş sitede göremeyince tekrar ekleyeyim dedim. 2007 yılında yapmıştım. İnşallah yakında yeni projeyle tekrar paylaşmak nasip olur..
İşe başlamadan önce forumu baştan sonuna kadar incelemiştim. Hatırladım senin aracı. Bundan sonraki kesinlikle daha başarılı olacaktır. Benimde 2. proje niyetim var bakalım. kısmet olurda başlarsam, nasıl birşey olacağına henüz karar vermedim ancak kesinlikle dizel motor kullanacağım.
Tekrar başarılar diliyorum, kolay gelsin.
Hayırlı olsun abi de niye dizel?
Toroslarda arazide orman yollarında kullanacağım hem güç lazım ayrıca ekonomikte olacağını umuyorum
düşünüyorum da çok keyif verir dağda bayırda sürmek inşallah bende yaza doğru başlayacağım mustafa abi verdiğin çok değerli bilgilerin , sabırın ve anlayışın için çok teşekkür ederim ::)
şimdiden keyifli sürüşler :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiperRider -- 14 Ocak 2014; 19:31:39 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: m.ismet
quote:
Orijinalden alıntı: Shift41
Gunaydin hocam oncelikle.
Sizin ufak bir gorusunuze ihtiyacim vardi.
Biz simdi 3 tekerli bi arac yaptik. Fakat yasadigimiz cok buyuk bir sorun oldu. Arac gucu cift tekerden aliyor. Bu yuzden donuslerde cok sorun yasadik. Gaz verdigimiz an direksiyon dumduz hale geliyor. Direksiyonu saga sola oynatmak cok zor oluyor. Cozum olarak aksı ortadan ikiye ayirmaya karar verdik. Sizce sorun cozulur mu? Sizin de gorus ve fikirlerinize ihtiyacim var. Tesekkurler. :-)
@m.ismet
Aksı 2 ye ayırmanıza gerek yok , dişliye uzak olan tekerleği iki rulman ile boşa çıkarın
kolay gelsin.
Hocam aks bu sekilde. İcine rulman takma sansimiz yok gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X