Şimdi Ara

go-kart yapalım (381. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
14.130
Cevap
134
Favori
3.352.531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 379380381382383
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsin545454

    arkadaşlar 250cc jawa motorundan 2 kişilik buggy yaptım %95lik bölümü bitti 750 tlye vereceğim yapacak zamanım olmadığı için 0507 503 7876 sakarya serdivan da



    kardeş acaba bir iki konuda yardımını istesem yardımcı olabilirmsin bana öncelikle aracında muravey difransiyeli kullandınmı eger kullandı ise bu diferansiyeli nasıl temin edebilirim ikinci olarkta vites olayını nasıl hallettin acaba yani vites degiştirme işini nasıl yapıyorsun performans olarak araç isteneni veriyormu eger aracın bir iki vites sistemini gösteren fotografını çekip bizlerle paylaşabilirsen eminimki benim gibi pek çok arkadaşa çok yardımcı olacaksın şimdiden teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zongshen

    quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    quote:

    Orijinalden alıntı: zongshen

    Selam arkadaşlar.Daha önce sormuştum ama bakan olmadı herhalde.Elimde tofaş poryası mevcut mili de montajlı.Sıra ön aksa geldi boşuksuz bir şekilde nasıl imal edebilirim.sarı oklarla gösterdiğim yere rulman koyuyor muyuz?Rulmanı çaktıracaksak 6000 serilerinden mi çaktıracağız yoksa özel bir seri var mı?.Bu sitemi rulmansız yaptım abuk sabuk birşey oldu.Yardımcı olursanız sevinirim.


    Sn. zongshen,
    Soru sorduğunuz resim benim projem. Ben bahsettiğiniz yere Reno 12 üst salıncak burcu koydum. somunlu vida olarak da 14mm.lik civata kullandım. Burç boruya, civata da burcun içine 0/0 yerleşti. Dolayısıyla boşluk yapmadı. Ancak şu problemi aşabilmiş değilim. Porya ve tekerleğin yükü bu ekleme binince direksiyonun dönmesini zorlaştıracak. Direksiyonun dönmesini kolaylaştırmak için ne yapılabilir bilmiyorum.

    Sayın yüksel varlı poryanızı kaynattıysanız gözlemleriniz nedir.?

    Sn zongshen,
    Poryayı kaynatmadım.Çünkü hala kararsızım. Tofaş poryası kullanmayı düşündüm. Tekerlekler büyük olacağı için araç kaba görünecek, ağır olacak... Scooter tekerleği kullansam poryası çok ince olacak. Kasislere girince eğilme kırılma ihtimali var. Aslında çapa makinalarının tekerlek büyüklükleri ideal. Ancak onların da ortasında rulman yok :( Ne yapacağımı ben de bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yüksel varlı -- 23 Aralık 2011; 1:00:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    quote:

    Orijinalden alıntı: zongshen

    quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    quote:

    Orijinalden alıntı: zongshen

    Selam arkadaşlar.Daha önce sormuştum ama bakan olmadı herhalde.Elimde tofaş poryası mevcut mili de montajlı.Sıra ön aksa geldi boşuksuz bir şekilde nasıl imal edebilirim.sarı oklarla gösterdiğim yere rulman koyuyor muyuz?Rulmanı çaktıracaksak 6000 serilerinden mi çaktıracağız yoksa özel bir seri var mı?.Bu sitemi rulmansız yaptım abuk sabuk birşey oldu.Yardımcı olursanız sevinirim.


    Sn. zongshen,
    Soru sorduğunuz resim benim projem. Ben bahsettiğiniz yere Reno 12 üst salıncak burcu koydum. somunlu vida olarak da 14mm.lik civata kullandım. Burç boruya, civata da burcun içine 0/0 yerleşti. Dolayısıyla boşluk yapmadı. Ancak şu problemi aşabilmiş değilim. Porya ve tekerleğin yükü bu ekleme binince direksiyonun dönmesini zorlaştıracak. Direksiyonun dönmesini kolaylaştırmak için ne yapılabilir bilmiyorum.

    Sayın yüksel varlı poryanızı kaynattıysanız gözlemleriniz nedir.?

    Sn zongshen,
    Poryayı kaynatmadım.Çünkü hala kararsızım. Tofaş poryası kullanmayı düşündüm. Tekerlekler büyük olacağı için araç kaba görünecek, ağır olacak... Scooter tekerleği kullansam poryası çok ince olacak. Kasislere girince eğilme kırılma ihtimali var. Aslında çapa makinalarının tekerlek büyüklükleri ideal. Ancak onların da ortasında rulman yok :( Ne yapacağımı ben de bilmiyorum.

    Merhaba.Valla bende çapa tekerleri var gayet sağlamdır.Fotoğaflarda gözüküyor.Yalnız poryalı sistemle yapmak gerekiyor.Şimdi ki aklım olsa önler için muhakkak göbekli rulmanlı olanlardan alırdım.Deneme yanılma yöntemine açık.Poryalı sistemde deneme yanılma yapamıyorsun çünkü bir kaynattın mı poryayı sökmek neredeyse ölüm.Oda istediğin gibi sökülmüyor da.Anlıyacağınız gitti 80 tl sistemi tutturamadınız mı?Ama rulmanlı da öğle değil olmadı mı çıkarırsın tekerde aksı başka bi bağlantı yaparsın olmadı mı bi daha gideceği 3-5 tl.Buarada siz civataları bildiğimiz civatacılardan mı alıyorsunuz.Ben 12 mm civata aldığımda 11,5 geliyor düz kısmı.Siz de böyle bir durum yok galiba burca 0/0 oturduğuna göre..Ya da özel bir civata mı alıyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zongshen -- 23 Aralık 2011; 15:35:11 >




  • merhaba arkadaşlar. foruma yeni katıldım. bu forumu en azından bi 4 senedir takip ediyorum. 16 yaşındayım. bi buggy yapma hayalim vardı yavaş yavaş gerçekleştiriyorum.resimler burada yorumlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler :)

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım




  • resimler

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerim ege

    merhaba arkadaşlar. foruma yeni katıldım. bu forumu en azından bi 4 senedir takip ediyorum. 16 yaşındayım. bi buggy yapma hayalim vardı yavaş yavaş gerçekleştiriyorum.resimler burada yorumlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler :)

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım



    Süper olmuş gerçekten.Birkaç sorum olacak.
    Ne motoru kullanacaksınız?
    Şu ana kadar ne kadar maliyeti oldu.
    Aynen bu tip yapmayı düşünüyorum tavsiye verirsen sevinirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanbenli

    tonyalee arkadaşıma teşekkür ederim maddi olarak fazla gider sarfedemeyecegimden dolayı mecburen elimde olan jawa motorunu kullanacagım 250cc ve 350cc iki tane komple motor mevcutbütün sistemimde hazır neredeyse ufak tefek çizimlerde yaptım kafamda yavaş yavaş canlanıyor yanlız iki konu var kafamı yoran..

    birincisi bu jawa moturunun vites sistemini nasıl tasarlıyacagım yani şöle söliyeyim motor koltuga uzak kalacagı için vites degişimini nasıl gerçekleştirecegim bu motorlar hem marş ve vites olarak tek bir çubuga baglı bunu nasıl çözerim..

    ikincisi ise muravey difransiyeli nereden temin edebilirim yani bu diferansiyellerin ikinci elini aramış olasam hangi araçlarda kullanıldıkları konusunda pek bir fikrim yok yaklaşık 2 haftadır forumu takip ediyorum ve çok güzel çalışmalar var fikir verici baya bilgi edindim ve bu bilgileri arşiv haline getiriyorum neredeyse :)

    ayrıca küçük bir soru 250cc bir jawa motoru performans olarak yeterli olurmu verim alabilirmiyim tahmini olarak şase üst ilaveler be sürücü toplam agırlık 300kg civarı olur diye tahmin ediyorum ... şimdiden teşekkürler

    Şimdi java motorlarının bi kötü yanıda bu vitesle motoru çalışma kolunun aynı düzenekte olması.Bu okunu ile ilgili bir bilgim yok ama epey uğraşman gerekecek.Bu motor marşlımı yoksa sadece ayaktan mı çalışıyor acaba?.
    Muravey difransiyelini forumda satanlar oluyor.Önceki sayfalara bakarsan belki bulabilirsin.Güç olarak java motoru yeterlidir ama epey sorunu oalcaktır.Kullananlar pek tavsiye etmiyor yine de sen bilirsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tonyalee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kerim ege

    merhaba arkadaşlar. foruma yeni katıldım. bu forumu en azından bi 4 senedir takip ediyorum. 16 yaşındayım. bi buggy yapma hayalim vardı yavaş yavaş gerçekleştiriyorum.resimler burada yorumlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler :)

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım



    Süper olmuş gerçekten.Birkaç sorum olacak.
    Ne motoru kullanacaksınız?
    Şu ana kadar ne kadar maliyeti oldu.
    Aynen bu tip yapmayı düşünüyorum tavsiye verirsen sevinirim..

    teşekkür ederim. ancak aracı ben yapmadım hazır aldım. aracın fiyatı 900 tlydi(lastikler hariç) işte kargosu filan 1100 tlyi buldu. 250 cclik bi motor kullanmayı düşünüyorumda daha tam karar vermedim. bu tasarım zaten sidewinder buggy olarak geçiyor planları bir çoğu sitede satılıyor. benim şaseyi yapacak zamanım olmadığı için hazır aldım. youtubeda filan videoları var yabancı forumlardada bayağı bi bilgi var oralara bakarsanız daha çok bilgi edinebilirsiniz. iyi günler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tonyalee

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkanbenli

    tonyalee arkadaşıma teşekkür ederim maddi olarak fazla gider sarfedemeyecegimden dolayı mecburen elimde olan jawa motorunu kullanacagım 250cc ve 350cc iki tane komple motor mevcutbütün sistemimde hazır neredeyse ufak tefek çizimlerde yaptım kafamda yavaş yavaş canlanıyor yanlız iki konu var kafamı yoran..

    birincisi bu jawa moturunun vites sistemini nasıl tasarlıyacagım yani şöle söliyeyim motor koltuga uzak kalacagı için vites degişimini nasıl gerçekleştirecegim bu motorlar hem marş ve vites olarak tek bir çubuga baglı bunu nasıl çözerim..

    ikincisi ise muravey difransiyeli nereden temin edebilirim yani bu diferansiyellerin ikinci elini aramış olasam hangi araçlarda kullanıldıkları konusunda pek bir fikrim yok yaklaşık 2 haftadır forumu takip ediyorum ve çok güzel çalışmalar var fikir verici baya bilgi edindim ve bu bilgileri arşiv haline getiriyorum neredeyse :)

    ayrıca küçük bir soru 250cc bir jawa motoru performans olarak yeterli olurmu verim alabilirmiyim tahmini olarak şase üst ilaveler be sürücü toplam agırlık 300kg civarı olur diye tahmin ediyorum ... şimdiden teşekkürler

    Şimdi java motorlarının bi kötü yanıda bu vitesle motoru çalışma kolunun aynı düzenekte olması.Bu okunu ile ilgili bir bilgim yok ama epey uğraşman gerekecek.Bu motor marşlımı yoksa sadece ayaktan mı çalışıyor acaba?.
    Muravey difransiyelini forumda satanlar oluyor.Önceki sayfalara bakarsan belki bulabilirsin.Güç olarak java motoru yeterlidir ama epey sorunu oalcaktır.Kullananlar pek tavsiye etmiyor yine de sen bilirsin..

    teşekkür ederim kardeşim sagolasın muravey diferansiyel arıyorum şu günlerde hurdacılara falan bakacagım bir bulabilirim inşallah daha önce jawa motorunu kullanan arkadaslar var bu vites konusunu nasıl hallettiklerini anlatsalar aslında bnm gibi pek çok arkadaşın işine yarar ama bilmiyorum ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zongshen

    quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    quote:

    Orijinalden alıntı: zongshen

    quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    quote:

    Orijinalden alıntı: zongshen

    Selam arkadaşlar.Daha önce sormuştum ama bakan olmadı herhalde.Elimde tofaş poryası mevcut mili de montajlı.Sıra ön aksa geldi boşuksuz bir şekilde nasıl imal edebilirim.sarı oklarla gösterdiğim yere rulman koyuyor muyuz?Rulmanı çaktıracaksak 6000 serilerinden mi çaktıracağız yoksa özel bir seri var mı?.Bu sitemi rulmansız yaptım abuk sabuk birşey oldu.Yardımcı olursanız sevinirim.


    Sn. zongshen,
    Soru sorduğunuz resim benim projem. Ben bahsettiğiniz yere Reno 12 üst salıncak burcu koydum. somunlu vida olarak da 14mm.lik civata kullandım. Burç boruya, civata da burcun içine 0/0 yerleşti. Dolayısıyla boşluk yapmadı. Ancak şu problemi aşabilmiş değilim. Porya ve tekerleğin yükü bu ekleme binince direksiyonun dönmesini zorlaştıracak. Direksiyonun dönmesini kolaylaştırmak için ne yapılabilir bilmiyorum.

    Sayın yüksel varlı poryanızı kaynattıysanız gözlemleriniz nedir.?

    Sn zongshen,
    Poryayı kaynatmadım.Çünkü hala kararsızım. Tofaş poryası kullanmayı düşündüm. Tekerlekler büyük olacağı için araç kaba görünecek, ağır olacak... Scooter tekerleği kullansam poryası çok ince olacak. Kasislere girince eğilme kırılma ihtimali var. Aslında çapa makinalarının tekerlek büyüklükleri ideal. Ancak onların da ortasında rulman yok :( Ne yapacağımı ben de bilmiyorum.

    Merhaba.Valla bende çapa tekerleri var gayet sağlamdır.Fotoğaflarda gözüküyor.Yalnız poryalı sistemle yapmak gerekiyor.Şimdi ki aklım olsa önler için muhakkak göbekli rulmanlı olanlardan alırdım.Deneme yanılma yöntemine açık.Poryalı sistemde deneme yanılma yapamıyorsun çünkü bir kaynattın mı poryayı sökmek neredeyse ölüm.Oda istediğin gibi sökülmüyor da.Anlıyacağınız gitti 80 tl sistemi tutturamadınız mı?Ama rulmanlı da öğle değil olmadı mı çıkarırsın tekerde aksı başka bi bağlantı yaparsın olmadı mı bi daha gideceği 3-5 tl.Buarada siz civataları bildiğimiz civatacılardan mı alıyorsunuz.Ben 12 mm civata aldığımda 11,5 geliyor düz kısmı.Siz de böyle bir durum yok galiba burca 0/0 oturduğuna göre..Ya da özel bir civata mı alıyorsunuz?

    Alıntıları Göster
    quote:


    Merhaba.Valla bende çapa tekerleri var gayet sağlamdır.Fotoğaflarda gözüküyor.Yalnız poryalı sistemle yapmak gerekiyor.Şimdi ki aklım olsa önler için muhakkak göbekli rulmanlı olanlardan alırdım.Deneme yanılma yöntemine açık.Poryalı sistemde deneme yanılma yapamıyorsun çünkü bir kaynattın mı poryayı sökmek neredeyse ölüm.Oda istediğin gibi sökülmüyor da.Anlıyacağınız gitti 80 tl sistemi tutturamadınız mı?Ama rulmanlı da öğle değil olmadı mı çıkarırsın tekerde aksı başka bi bağlantı yaparsın olmadı mı bi daha gideceği 3-5 tl.Buarada siz civataları bildiğimiz civatacılardan mı alıyorsunuz.Ben 12 mm civata aldığımda 11,5 geliyor düz kısmı.Siz de böyle bir durum yok galiba burca 0/0 oturduğuna göre..Ya da özel bir civata mı alıyorsunuz?

    Özel olduğunu zannetmiyorum. Civatacıdan aldım.1,25 lira. Rengi siyah. Tofaş poryası kullansam aşğıdaki resimdeki gibi duracak (Resim fotomontajdır.)

     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yüksel varlı -- 24 Aralık 2011; 18:40:46 >




  • Şase olarak satmak isteyenler varsa düşünebilirirm.
  • iyi günler hayırlı mesailer herkese :) daha öncede yazmıştım 250 cc jawa motorunun vites kolu ile marş kolu aynı düzenekte oldugu için vites degiştirme sorununu nasıl çözebilirim birde muravey diferansiyeli nereden temin edebilrim fiyatları nedir bilgisi olan arkadaslar yardımcı olabilirmi acaba... hepinize teşekkürler...
  • Tüm arkadaşların dikkatine......
    Ankarada yım hurdacı hurdacı gezip malzeme topluyorum benim buggy için
    ihtiyacı olanlar yazsın bana ancak akşam 19 dan sonra cevaplayabilirim.Perşembe ye kadar buradayım.
    Az sonra 3 tane MZ buldum hepsinde istediğim parçaları fren amortisör saatler gibi sökecem.Motorlar da
    benden sonra eritmeye gidecek.İSTEYEN OLURSA yardımcı olurum.AYRICA 600 cc kawasaki su soğutmalı var.
    önden çarpık motoru söker çalıştırır teslim ederim diyor.Ankara CENNET arkadaşlar...........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendin yap

    Tüm arkadaşların dikkatine......
    Ankarada yım hurdacı hurdacı gezip malzeme topluyorum benim buggy için
    ihtiyacı olanlar yazsın bana ancak akşam 19 dan sonra cevaplayabilirim.Perşembe ye kadar buradayım.
    Az sonra 3 tane MZ buldum hepsinde istediğim parçaları fren amortisör saatler gibi sökecem.Motorlar da
    benden sonra eritmeye gidecek.İSTEYEN OLURSA yardımcı olurum.AYRICA 600 cc kawasaki su soğutmalı var.
    önden çarpık motoru söker çalıştırır teslim ederim diyor.Ankara CENNET arkadaşlar...........

    merhaba kardeş banada muravey diferansiyel lazım bulabilrmiyiz sadace diferansiyel fiyatları nedir ilgilenirsen sevinirim...
  • Maalesef muravey defransiyel kapanın elinde kalıyor..Ben sonuncuyu Kayseri den aldım burda
    Ankara da o kadar eski şeyler daha zor zira kısa yoldan eritmeye gönderiliyormuş..gövdeleri
    Aliminyum olduğundan.Yinede bir çok yere haber bıraktım bulan olursa haber edecek..BU arada
    ATV komole öndüzeni ni aldım .Diyebilirim ki ön düzen ve direksiyon tamam arka poryalar dışında
    temel parçalar tamam.Hayırlısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendin yap

    Maalesef muravey defransiyel kapanın elinde kalıyor..Ben sonuncuyu Kayseri den aldım burda
    Ankara da o kadar eski şeyler daha zor zira kısa yoldan eritmeye gönderiliyormuş..gövdeleri
    Aliminyum olduğundan.Yinede bir çok yere haber bıraktım bulan olursa haber edecek..BU arada
    ATV komole öndüzeni ni aldım .Diyebilirim ki ön düzen ve direksiyon tamam arka poryalar dışında
    temel parçalar tamam.Hayırlısı

    teşekkür ederim cevap vediginiz için kardes
  • S.a arkadaşlar yeniyim yaşım 14 bende go kart yapmak için uğraşıyorum ama yedek malzemelerini nereden alacağımı bilmiyorum bilen söyleyebilirmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dikey1

    S.a arkadaşlar yeniyim yaşım 14 bende go kart yapmak için uğraşıyorum ama yedek malzemelerini nereden alacağımı bilmiyorum bilen söyleyebilirmi

    İlk sayfadan okumaya başla ne gerekiyor fazlasıyla öğrenirsin kardeş..
  • slm kendinyap

    kawasaki ye nekadar istiyorlar birde hepimiz muravey defransiyeline çakıldık kaldık bunun yerine kullanabilieceğimiz birşeyler varmı hurdacılarda hem geri vites olayını hemde defraniyel olayını çözebilecek tümleşik yada bağımsız birşeyler mutlaka vardır diye düşünüyorum. mondial in ve buna brnzer birçok firmanın manuel vites atvleri var ve geri vites olarak farklı yöntemler kullanmışlar motorçıkışına bağlı normal manuel sadece ileri şanzımanları sonra geri vites için ayrı bir şanzıman ve arka aksların bağlı olduğu bir difransiyel sistemi var bu atvlerden yakınlarımda bi yerde olmadığından birebir incelem fırsatım olmadı fakat madialin gerek satış gerekse yedek parça sitelerini biraz inceledim tam olarak nasıl olduğunu anlayamadım mantık olarak biraz belli oluyor linkler aşağıda bakarsanız ne demek istediğimizi daha iyi anlarsınız bunun benzeri şeyler bulamazmıyız ? hazır hurdacıları gezerken bunlarada bakabilirmisiniz bulursanız en azından resimleye bilirmisiniz?

    www.mondialmotor.com.tr
    Mondial Motor - Sayfa Bulunamadi
    http://www.mondialmotor.com.tr/modellerimiz/atv/md-250-x.html

    http://www.mondialyp.com/?#capa_yedek_parca



    forumda bu konuda uzman arkadaşlar var aslında onlar incelese bizden daha iyi anlar ve mantığını bize daha anlaşılır bir şekilde anlatırlar diye düşünüyorum şimdiden teşekkürler herkese kolay gelsin




  • Go kart ın yedek malzemeleri nerede satılıyor
  • 
Sayfa: önceki 379380381382383
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.