Şimdi Ara

go-kart yapalım (235. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.130
Cevap
133
Favori
3.356.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cassano_11

    arkadaşlar,
    arabama 150cc scooter motorunu taktım önce 1/5 dişli oran yapmıştım galiba biraz abarttım araba çok yavaş gitti. şimdi 1/2 oran yapmayı düşünüyorum. gücü ve hızı sizce ne kadar olur? dik yokuşlarda 2kişiyi rahat çıkarır mı? yapan veya fikri olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim... kolay gelsin herkese...

    Alıntıları Göster
    çok rahat çeker kardeşim hiç kuşkun olmasın
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hotrodcu

    çok rahat çeker kardeşim hiç kuşkun olmasın

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar,
    150cc scooter motoru takmıştım arabama. hem 1/2 hem de 1/3 oran yaptım; ama bir sorun var: araba her ikisinde de zor kalkıyor motora son gaz versem bile hiç devir alamıyor ama zar zor kalkınca hızlıyken bir sorun yok. mesela 1/2 oran yaptım araba yerinden kalkamadı debriyajda mı bir sorun var varyatördemi nedir bilen varsa yardım!!! isteyen varsa videosunu yollarım 3 saniyelik kalkış videosu ....
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuzer can

    merhabalar elımde 2 adet muravey defransıyelı bulunmaktadır...bır adet 50cc scooter motoru bulunmaktadır...

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bende bitane yaptım tambitire medim vakit,nakit durumları ilgilenen arkadaşlar olursa 6.5 Hp go kart motor orjinal kavramalı lastik ve cantları da motorda sifirdır İstanbul maslak dayım www.bilgemotor@hotmail.com mail adresim sevgiyle
    Not:Resim yükliyemiyorum dosyalar büyük diyor isteyene mail olarak atabilirim .Küçültmeyi bilmiyorum
    _____________________________
    serdar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuzer can

    dstum honda kinetic motoru iki zamanlı bılıyorsundur.ufak bırsey yapıcam dersen tabı olur cunku motoru oldukca guclu.100cc kucumsencek bı guc degıl ufak bırseyı rahatlıkla goturur ama fazlasını bekleme derım...
    hardboy_58 arkadasım:110 kilooo üstünde 200 kilo bile olsa 310 kiloyu çok rahat çekip götürüyorrr genelde 9 ila 11 beygir arasında bişey oluyorrr demıssın evet 150cc scooter motoru dedıklerını gayet ıyı yapıyor ama dıkkatını cekerım 2 teker ustunde ...ben buggy yapıcam guclu olsun dıyorsan maddı ımkanlarımda var dıyorsan daha guclu bır motor bul derım.motora cok yuklenıce contayı patlatır motorun yag akıtır nede olsa cın malı benım tavsıyem daha guclu bır motor bul derım...




    Hocam bana motor konusunda yardımcı olabilirmisin acaba msn adresimi versemmm hardboy_58@hotmail.com eklersen çok memnun olurum kafama takılan çok şey varr...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardboy_58

    quote:

    Orijinalden alıntı: abuzer can

    dstum honda kinetic motoru iki zamanlı bılıyorsundur.ufak bırsey yapıcam dersen tabı olur cunku motoru oldukca guclu.100cc kucumsencek bı guc degıl ufak bırseyı rahatlıkla goturur ama fazlasını bekleme derım...
    hardboy_58 arkadasım:110 kilooo üstünde 200 kilo bile olsa 310 kiloyu çok rahat çekip götürüyorrr genelde 9 ila 11 beygir arasında bişey oluyorrr demıssın evet 150cc scooter motoru dedıklerını gayet ıyı yapıyor ama dıkkatını cekerım 2 teker ustunde ...ben buggy yapıcam guclu olsun dıyorsan maddı ımkanlarımda var dıyorsan daha guclu bır motor bul derım.motora cok yuklenıce contayı patlatır motorun yag akıtır nede olsa cın malı benım tavsıyem daha guclu bır motor bul derım...




    Hocam bana motor konusunda yardımcı olabilirmisin acaba msn adresimi versemmm hardboy_58@hotmail.com eklersen çok memnun olurum kafama takılan çok şey varr...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu araçlar çok güzel fakat benim hiçbir mekanik ve eloktironik bilgim yok bu konuda. yapmaya çalışsam elime yüzüme bulaştırırım sizlerden isteğim varsa bunlarna satan veya satmak isteyen babacimveben_54@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirler. Bunu lütfen emeğe saygısızlık olarak algılamayın yapacak düzenim ve bilgim yok lütfen yardımcı olun. çok büyük ve gösterişli bişey aramıyorum şimdiden teşekkürler
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İrfan TAŞ

    Arkadaşlar bu araçlar çok güzel fakat benim hiçbir mekanik ve eloktironik bilgim yok bu konuda. yapmaya çalışsam elime yüzüme bulaştırırım sizlerden isteğim varsa bunlarna satan veya satmak isteyen babacimveben_54@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirler. Bunu lütfen emeğe saygısızlık olarak algılamayın yapacak düzenim ve bilgim yok lütfen yardımcı olun. çok büyük ve gösterişli bişey aramıyorum şimdiden teşekkürler

    Alıntıları Göster












    arkadaşlar bende bitane yaptım tambitire medim vakit,nakit durumları ilgilenen arkadaşlar olursa 6.5 Hp go kart motor orjinal kavramalı lastik ve cantları da motorda sifirdır İstanbul maslak dayımwww.bilgemotor@hotmail.com mail adresim sevgiyle

    0532 245 79 98
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: livaneli_musa08













    arkadaşlar bende bitane yaptım tambitire medim vakit,nakit durumları ilgilenen arkadaşlar olursa 6.5 Hp go kart motor orjinal kavramalı lastik ve cantları da motorda sifirdır İstanbul maslak dayımwww.bilgemotor@hotmail.com mail adresim sevgiyle

    0532 245 79 98


    Alıntıları Göster
    yapacağım arabanın aynısını yapmışın kardeş daha yapmadım ama aynısı gibi 1932 model ford
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cassano_11

    arkadaşlar,
    150cc scooter motoru takmıştım arabama. hem 1/2 hem de 1/3 oran yaptım; ama bir sorun var: araba her ikisinde de zor kalkıyor motora son gaz versem bile hiç devir alamıyor ama zar zor kalkınca hızlıyken bir sorun yok. mesela 1/2 oran yaptım araba yerinden kalkamadı debriyajda mı bir sorun var varyatördemi nedir bilen varsa yardım!!! isteyen varsa videosunu yollarım 3 saniyelik kalkış videosu ....





    Slm, kalkış için gerekli güç yeterli gelmiyordur, yani bir otomobili 2. veya 3. viteste kaldırmaya çalışmanla aynısını düşün.Motorunda gerekli güç olduğu halde aktarma organlarındaki oranlar yetersiz kalmaktadır, 1/3 oranını 1/5 lere çıkardığında aracın sorunsuz kalkış yapacaktır,ama oranı yükseltmeden önce debriyaj balatalarınıda bir kontrol etmende fayda var. saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profezor -- 24 Mart 2010; 5:21:50 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuzer can

    dstum honda kinetic motoru iki zamanlı bılıyorsundur.ufak bırsey yapıcam dersen tabı olur cunku motoru oldukca guclu.100cc kucumsencek bı guc degıl ufak bırseyı rahatlıkla goturur ama fazlasını bekleme derım...
    hardboy_58 arkadasım:110 kilooo üstünde 200 kilo bile olsa 310 kiloyu çok rahat çekip götürüyorrr genelde 9 ila 11 beygir arasında bişey oluyorrr demıssın evet 150cc scooter motoru dedıklerını gayet ıyı yapıyor ama dıkkatını cekerım 2 teker ustunde ...ben buggy yapıcam guclu olsun dıyorsan maddı ımkanlarımda var dıyorsan daha guclu bır motor bul derım.motora cok yuklenıce contayı patlatır motorun yag akıtır nede olsa cın malı benım tavsıyem daha guclu bır motor bul derım...





    sevgili dostum ilgine çok teşekkür ediyorum çalışmalarınız uzun zamandır takip ediyorum ve çok başarılı arkadaşlarımız var... zaten beni heveslendirende bitmiş projeler oldu...
    buna göre mesela ne ölçülerde olabilir...
    ben 120-75 ölçülerinde bir araç düşünüyorum ... tabi hafif olması içinde elimden geleni yapıcam... 3x3 kalınlığında ve 2mm et kalınlığında bi profil düşünüyorum... benim motor şu an çalışır yürür durumda 2 kişi ile yokuşlarda ve düs yolda çok rahat götürebiliyor aslında motoru çok seviyorum ama motor yapılamayacak kadar dökük halde granajları felan yıkılıyo artık... fakat motorundan çok memnun olduğum için buna benzer bir projede değerlendirmek istedim...

    aslında bi tanede 1987 model jawa ceylan var ama onun motoru biraz problemli ve vitesli bir motor ...
    bunda acemiliği çıkarmak sonrada diğeri ile prof. bir taşıt yapmak istiyorum...

    bilgi almak istediğim bir başka konu ise: bu honda kınetc den motoru hasar vermeden sökmek içinn ne yapmalıyım... ve başka hangi malzemeleri kullanabilirim... amortisörler ve fren sisteminide kullanmayı düşünüyorum...


    herkese kolay gelsin...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuzer can

    merhabalar elımde 2 adet muravey defransıyelı bulunmaktadır...bır adet 50cc scooter motoru bulunmaktadır...

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar merhaba bayağıdır foruma giremiyorum bende aracımın şeklini biraz değiştirdim resimlerini ekliyorum

     go-kart yapalım
    _____________________________
    Hazırını Dedem de Alır--- Önemli olan Kendin Yapabilmek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: markus42

    arkadaşlar merhaba bayağıdır foruma giremiyorum bende aracımın şeklini biraz değiştirdim resimlerini ekliyorum

     go-kart yapalım


    Alıntıları Göster
    daha deneme aşamasında birazdaha deneyip ondan sonra toplamaya başlıyacağım

     go-kart yapalım
    _____________________________
    Hazırını Dedem de Alır--- Önemli olan Kendin Yapabilmek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: markus42

    daha deneme aşamasında birazdaha deneyip ondan sonra toplamaya başlıyacağım

     go-kart yapalım


    Alıntıları Göster
    egzozlarımmmm

     go-kart yapalım
    _____________________________
    Hazırını Dedem de Alır--- Önemli olan Kendin Yapabilmek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abuzer can

    merhabalar elımde 2 adet muravey defransıyelı bulunmaktadır...bır adet 50cc scooter motoru bulunmaktadır...

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


    Alıntıları Göster
    buda muhafaza olacak İnşallah

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım
    _____________________________
    Hazırını Dedem de Alır--- Önemli olan Kendin Yapabilmek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: markus42

    buda muhafaza olacak İnşallah

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


    Alıntıları Göster
    yeni çalışmam bu şekilde egzozlar araç üzerine binildiği zaman dışarı çıkıyor boştayken içeride

    daha yapılacak çok şey var aslında ama vakit kısıtlı sırada çamurluklar var andan sonrasını sormayın

    herkese iyi çalışmalar.
    _____________________________
    Hazırını Dedem de Alır--- Önemli olan Kendin Yapabilmek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profezor

    quote:

    Orijinalden alıntı: cassano_11

    arkadaşlar,
    150cc scooter motoru takmıştım arabama. hem 1/2 hem de 1/3 oran yaptım; ama bir sorun var: araba her ikisinde de zor kalkıyor motora son gaz versem bile hiç devir alamıyor ama zar zor kalkınca hızlıyken bir sorun yok. mesela 1/2 oran yaptım araba yerinden kalkamadı debriyajda mı bir sorun var varyatördemi nedir bilen varsa yardım!!! isteyen varsa videosunu yollarım 3 saniyelik kalkış videosu ....





    Slm, kalkış için gerekli güç yeterli gelmiyordur, yani bir otomobili 2. veya 3. viteste kaldırmaya çalışmanla aynısını düşün.Motorunda gerekli güç olduğu halde aktarma organlarındaki oranlar yetersiz kalmaktadır, 1/3 oranını 1/5 lere çıkardığında aracın sorunsuz kalkış yapacaktır,ama oranı yükseltmeden önce debriyaj balatalarınıda bir kontrol etmende fayda var. saygılar.

    Alıntıları Göster
    profezor arkadaşım
    öncelikle yorumun için teşekkrler... ama ben 1/5 oran da yaptım hepsini denedim araba son hızda 20ile gitti yine de ilk kalkışında problem var... artık debriyajdan heralde ben öyle düşünyorum... ama debriyajda problem genelde şu oluyormuş: balatalar azalınca motor bağırıyomuş fakat benimkinin tam tersi benimki hiç devirlenemiyo ilk kalkışta... düşük rolantide bile tekerleri kaldır döndürüyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cassano_11

    profezor arkadaşım
    öncelikle yorumun için teşekkrler... ama ben 1/5 oran da yaptım hepsini denedim araba son hızda 20ile gitti yine de ilk kalkışında problem var... artık debriyajdan heralde ben öyle düşünyorum... ama debriyajda problem genelde şu oluyormuş: balatalar azalınca motor bağırıyomuş fakat benimkinin tam tersi benimki hiç devirlenemiyo ilk kalkışta... düşük rolantide bile tekerleri kaldır döndürüyor.


    Merhaba, istersen önce şunları bir dene,
    1) Tekerlekleri kaldırıp motora gaz verelim, motor tam devrini alıp bağıra bağıra çalışırken tekerleride hızla döndürüyormu? Buradan motorda herhangi bir güç kaybı varmı devirleniyormu,bir sorunu varmı onu test edeceğiz.

    2) Arabaya binip hafif yokuş aşağı biryerde arabayı kullanarak motorun tam devirlenip devirlenmediğine bakalım,araba hızla gidiyor ve motor devrini kolayca yükseliyorsa ,aktarma organlarına bakacağız.

    3) Hızımızı aldıktan sonra düzde süratimizi koruyabiliyormuyuz? Yoksa motor gittikçe hızmı kesiyor?

    Aklıma kavramanın dışında motorda bir sorun olabileceği geliyor, eğer motor piston ve silindirde aşınmalardan dolayı boşluk oluşmuşsa motor kompresyon veremiyordur, yani motorun 8-10 beygirse ,verimli çalışmadığı için 3-4 beygir üretebiliyordur.Motora ilk start verirken çalışmasında zorluk varmı? Motor milini durdurmaya zorladığında kolayca stop ediyormu? yüke bindiğinde motor hemen bayılıyor mu? bunlarada bir bak, eğer bunlar oluyorsa motorda sıkıntı var, rektefiye etmek lazım.
    Öncelikle motordan emin olmalıyız, motorun kompresyonu iyimi?, 4 zamanlıysa subaplar sorunsuzmu?, avans ayarları bir kontrol edilse iyi olur. motor boştayken tam gaz verdiğinde motor geçmi devirleniyor erkenmi?

    Bu soruların cevaplarını alabilirsem, daha çok yardımcı olabileceğim, belki biraz dağınık yazdım ama anlaşılmayan biryer varsa tekrar açıklarım.

    Motorumuzun sağlam çalışmasından eminsek, sırayla kavrama varyatör dişliler ve tekerlere bakacağız.
    Birde teker demişken, teker çapı nekadar? eğer teker çapı çok büyükse ,dişli oranlarını 1/5 bile tutsan yeterli gelmeyebilir.Teker çapına bakalım,teker çapı küçüldükçe motorun tekerlekleri çevirmesi kolaylaşır güçten kazanırız ancak hızdan kaybederiz.
    Aracın ağırlığı ne kadar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profezor -- 24 Mart 2010; 21:03:48 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profezor

    quote:

    Orijinalden alıntı: cassano_11

    profezor arkadaşım
    öncelikle yorumun için teşekkrler... ama ben 1/5 oran da yaptım hepsini denedim araba son hızda 20ile gitti yine de ilk kalkışında problem var... artık debriyajdan heralde ben öyle düşünyorum... ama debriyajda problem genelde şu oluyormuş: balatalar azalınca motor bağırıyomuş fakat benimkinin tam tersi benimki hiç devirlenemiyo ilk kalkışta... düşük rolantide bile tekerleri kaldır döndürüyor.


    Merhaba, istersen önce şunları bir dene,
    1) Tekerlekleri kaldırıp motora gaz verelim, motor tam devrini alıp bağıra bağıra çalışırken tekerleride hızla döndürüyormu? Buradan motorda herhangi bir güç kaybı varmı devirleniyormu,bir sorunu varmı onu test edeceğiz.

    2) Arabaya binip hafif yokuş aşağı biryerde arabayı kullanarak motorun tam devirlenip devirlenmediğine bakalım,araba hızla gidiyor ve motor devrini kolayca yükseliyorsa ,aktarma organlarına bakacağız.

    3) Hızımızı aldıktan sonra düzde süratimizi koruyabiliyormuyuz? Yoksa motor gittikçe hızmı kesiyor?

    Aklıma kavramanın dışında motorda bir sorun olabileceği geliyor, eğer motor piston ve silindirde aşınmalardan dolayı boşluk oluşmuşsa motor kompresyon veremiyordur, yani motorun 8-10 beygirse ,verimli çalışmadığı için 3-4 beygir üretebiliyordur.Motora ilk start verirken çalışmasında zorluk varmı? Motor milini durdurmaya zorladığında kolayca stop ediyormu? yüke bindiğinde motor hemen bayılıyor mu? bunlarada bir bak, eğer bunlar oluyorsa motorda sıkıntı var, rektefiye etmek lazım.
    Öncelikle motordan emin olmalıyız, motorun kompresyonu iyimi?, 4 zamanlıysa subaplar sorunsuzmu?, avans ayarları bir kontrol edilse iyi olur. motor boştayken tam gaz verdiğinde motor geçmi devirleniyor erkenmi?

    Bu soruların cevaplarını alabilirsem, daha çok yardımcı olabileceğim, belki biraz dağınık yazdım ama anlaşılmayan biryer varsa tekrar açıklarım.

    Motorumuzun sağlam çalışmasından eminsek, sırayla kavrama varyatör dişliler ve tekerlere bakacağız.
    Birde teker demişken, teker çapı nekadar? eğer teker çapı çok büyükse ,dişli oranlarını 1/5 bile tutsan yeterli gelmeyebilir.Teker çapına bakalım,teker çapı küçüldükçe motorun tekerlekleri çevirmesi kolaylaşır güçten kazanırız ancak hızdan kaybederiz.
    Aracın ağırlığı ne kadar?

    Alıntıları Göster
    Herkese MErhaba arkadaşlar..

    Kış nedeniyle ara vermiştim çalışmama, havaların düzelmesiyle 2 gündür tekrar başladım.. Yakında yeni resimleri de eklerim..

    Herkese kolay gelsin şimdilik..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cassano_11

    arkadaşlar,
    150cc scooter motoru takmıştım arabama. hem 1/2 hem de 1/3 oran yaptım; ama bir sorun var: araba her ikisinde de zor kalkıyor motora son gaz versem bile hiç devir alamıyor ama zar zor kalkınca hızlıyken bir sorun yok. mesela 1/2 oran yaptım araba yerinden kalkamadı debriyajda mı bir sorun var varyatördemi nedir bilen varsa yardım!!! isteyen varsa videosunu yollarım 3 saniyelik kalkış videosu ....


    Bidiğin gibi, scooterlarda tekerlek direkt varyatörün çıkışına takılır.Yani herhangi bir redüksiyon yoktur.Dolayısıyla aktarmada oran kullanman, aracın çekiş gücünün artmasına, bu nedenle kalkış hızının düşük kalmasına neden olur.Aracında kullandığın tekerlek çapı, scooterın tekerlek çapında veya küçük ise aktarma oranını 1/1 tutmam yeterli olur.
    Bir de varyatörün kayışını ve yaylarını kontrol ettir.Kayıştaki aşınma yaylardaki gevşeme kavrama problemleri çıkartır.
    Son olarak ve en önemlisi aracının ağırlığı, motorun taşıyabileceği bir yük mü? 150cc scoterlar genelde 100-120kg arasında olurlar, sürücüyle beraber 200kg diyelim.Aracının ağırlığı bu ağırlığın üzerinde ise varyatör kayışı kaçırıyor olabilir.Kayışın ve kasnakların kuru, yağsız olmasına dikkat et.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AKINCO

    quote:

    Orijinalden alıntı: cassano_11

    arkadaşlar,
    150cc scooter motoru takmıştım arabama. hem 1/2 hem de 1/3 oran yaptım; ama bir sorun var: araba her ikisinde de zor kalkıyor motora son gaz versem bile hiç devir alamıyor ama zar zor kalkınca hızlıyken bir sorun yok. mesela 1/2 oran yaptım araba yerinden kalkamadı debriyajda mı bir sorun var varyatördemi nedir bilen varsa yardım!!! isteyen varsa videosunu yollarım 3 saniyelik kalkış videosu ....


    Bidiğin gibi, scooterlarda tekerlek direkt varyatörün çıkışına takılır.Yani herhangi bir redüksiyon yoktur.Dolayısıyla aktarmada oran kullanman, aracın çekiş gücünün artmasına, bu nedenle kalkış hızının düşük kalmasına neden olur.Aracında kullandığın tekerlek çapı, scooterın tekerlek çapında veya küçük ise aktarma oranını 1/1 tutmam yeterli olur.
    Bir de varyatörün kayışını ve yaylarını kontrol ettir.Kayıştaki aşınma yaylardaki gevşeme kavrama problemleri çıkartır.
    Son olarak ve en önemlisi aracının ağırlığı, motorun taşıyabileceği bir yük mü? 150cc scoterlar genelde 100-120kg arasında olurlar, sürücüyle beraber 200kg diyelim.Aracının ağırlığı bu ağırlığın üzerinde ise varyatör kayışı kaçırıyor olabilir.Kayışın ve kasnakların kuru, yağsız olmasına dikkat et.

    Alıntıları Göster
    Akın abiii benzinli katana marka 9 11 veya 13 beygirlik gokart motoru almak istiyoruz ama kavramalı olup olmadıgını nasıl anlarızzz motor milineee varyatörsüz direk bağlasak bi sorun çıkarmı... Çekiş nasıl olur yanii senin ilk arabanda direk dediğim gibi bağlamışsın çekiş gayet iyiydi yanii dişli oranını güzel yaparsakk aynı çekiş sağlanırmı cvplarsan çok memnun olurum abi tşkler...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardboy_58

    Akın abiii benzinli katana marka 9 11 veya 13 beygirlik gokart motoru almak istiyoruz ama kavramalı olup olmadıgını nasıl anlarızzz motor milineee varyatörsüz direk bağlasak bi sorun çıkarmı... Çekiş nasıl olur yanii senin ilk arabanda direk dediğim gibi bağlamışsın çekiş gayet iyiydi yanii dişli oranını güzel yaparsakk aynı çekiş sağlanırmı cvplarsan çok memnun olurum abi tşkler...

    Alıntıları Göster
    Akın abi yorumun için teşekkür ederim... Ben de kavrama yaylarından olacağını düşünüyorum boş bi vaktimde bakacağım...
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 233234235236237
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.