Şimdi Ara

GM Discovery 2 Mini Pil Göstergesi hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
4.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Discovery 2 mini telefonumda şöyle bir sorun var:

    Full olarak şarj ettikten sonra kullandıkça şarjı yavaş yavaş azalmaya başlıyor (Buraya kadar herşey normal). Şarjı %40'ların altına düşmeye başladığında birden şarj durumunu %80 lerde değerler görmeye başlıyoruz? Bazen %90 civarı değerler görüyoruz. Dolayısıyla ne kadar şarj kaldığını göremiyoruz, sonra bir bakıyoruz şarj bitmiş telefon kapanmış.

    İki kere Telpa'ya gönderdim telefonu ama çözüm bulamadılar. Yazılım yüklendi vs. yazıp sallıyorlar. Telefonu alalı 2 ay bile olmadı daha.


    Benzer sorun yaşayan var mıdır? Yoksa sadece benim telefonumda mı böyle bir sorun var acaba, onu merak ediyorum.

    Teşekkürler,



  • aynı sıkıntı bende de var sanrım
    discovery 2 minilerde hep var.garantiye gideicem bu gidişle
  • Hocam, ben Telpa'ya iki kez gönderdim ama sonuç olmadı.

    ikinci kez gönderdiğimde de "yazılım hatalarından dolayı değişim yapılmaz" gibisinden bir not düşülmüş. O yüzden merak ettim, bu modellerin hepsinde var mı diye.

    Cevabın için teşekkür ederim. Bu durumda ne yapılır bilmiyorum. Değişim istesem, aldığım telefonda da aynı sorun olacak :S
  • bendede aynisi oludu 38den 78 oldu sonra 18e dustu komple kapandi. daha yeni aldim zamanla duzelirmiki batarya alisinca falan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telpa'ya konuyla ilgili soru sormuştum. Gelen cevap şu: "Telefonlarımızda şarj ile ilgili kronik bir sorun yoktur. Telefonunuzu detaylı inceleme yapabilmemiz için bize gönderebilirsiniz".

    Birçok kişi aynı sorunu yaşadığını söylüyor, bunlar hala kronik sorun yok diyor. Millet yalan söylüyor zaten, tövbe yaaa
  • Aha bu da ispatı

     GM Discovery 2 Mini Pil Göstergesi hatası
  • Cihaz 3. kez servisten geldi ve halen sorun devam ediyor. Bu sefer 7 gün serviste kaldı (gene V.I.P formu ile göndermeme rağmen).

    Para iadesi talep etmek için ne gibi şartlar gerekiyor? Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: espimas

    Aha bu da ispatı

     GM Discovery 2 Mini Pil Göstergesi hatası


    Hocam babamın telefonunda da bu sorun var. Kendisi şehir dışında çalıştığı için pek inanmıyordum. Ama bugun telefonu elime aldım, 10 dk kurcaladım şarjı yüzde 50'den su gibi içti, birden kapanıverdi. Şarj göstergesinde hata var bi de. Yüzde 40 olan şarjda görüşme yapmış, yüzde 60'a çıkmış. Kullanım olarak şarj 2+ gün falan gidiyormuş fakat dediğim gibi şarj göstergesi hatalı. Son olarak kablosuz hep kapalı olduğu halde pil harcamalarında hep açık ve yüzde 30 olarak görünüyor. Sizde son durumlar nasıl, ne yaptınız?




  • bende de aynı sorun var ama ters olarak %100 şarj olmuş telefon eline bi alıyosun bi iki biyere gir hemen gidiyo şarj gözünün önünde düşüyo ama %40 lardan sonra aynı şekilde düşmüyor yavaşlıyo bide %26 larda falan takılı kalıyo bi bakmışsın kapanış dibe vurmuş
    belli ki bi sorun var bu telefonlarda da nasıl çöüzülür garanti ye verip verip iade mi almaya çalışcaz sürekli
  • Aynı sorun benim telefonda da var. Şarj % 70 iken biren % 30 oluyor bazende % 20 den % 60 lara çıkıyor. Ama donanımsal olduğunu zannetmiyorum çünkü bu hatayı yapsın yapmasın batarya ortalama 2 gün gidiyor.
  • Selam konuyu hortlatmaya geldim bu sorun bende de var sarj bi iniyo bi cikiyo format attim biraz azaldi telefon 500 tl ve 350 liraya aldigim 1 gb ramli note 3 um gmd mini 2 den daha iyi bu telefon garantiye gitmesine raman hala ayni iade etmek istiyorum bir daha general mobile almicam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazın servisten her geldiğinde uygulamaları vs. yeniden yüklemekten sıkıldım o yüzden tekrar garantiye göndermedim. Adamlar ısrarla sorun yok diyorlar. Bu kadar insan yalan söylüyor sanki. Twitter ve değişik yerlerden derdimi anlatmaya çalıştım, şikayetvar'da şikayet açtım ama nafile.
    Verdikleri cevap hep aynı, "servise gönderin" diyorlar. Dalga geçiyorlar sanki.

    Ayrıca, para iadesi ya da değişim olması için, aynı arızadan dolayı 4 kere servise gidip, donanım değişikliği yapılması lazımmış.
    Ben 3 kere gönderdim, ikisinde "parça değişimi yapıldı" yazmışlar ama neyin değiştiği, ne sebeple değiştiği belli değil. Birisinde de format atıp göndermişler.

    Lanet olsun dedim artık uğraşmayacağım. GM markası olan çöp bile almam bundan sonra.
  • Az once başima geldi %1 de sarja taktm takar takmaz %55 oldu ben boyle sacma bi cihaz gormedim. Almayin aldirtmayin batsin yok olsun lanet firma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.