Şimdi Ara

GittiGidiyor iptal prosedürü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.373
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iki gün evvel GittiGidiyor'da bir bot almıştım. Sonra kupon tanımladı gg, ben de ilk verdiğim siparişe iptal talebi açtım, iki kez tekrar sipariş verdim. Ama şimdi mail geldi, satıcı verilen süre içinde iptal etmedi diye. Satıcıya mı bağlı bu işler? Tek taraflı iptal edemiyor muyuz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Satıcı inat ediyorsa siz de edebilirsiniz siparişiniz gelir iade edersiniz. Gittigidiyorda kargo karşıya aittir, iadelerde,
    Sebep numara olmadı..

    İnatlaşan kaybeder.
  • Bin tane mesaj attım satıcıya iptal et diye etmedi. Şaka gibi ya. Ne biçim sistem.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kargo 8 şubatta gelmişti, mng kargoyla yollanmıştı, kabul etmedim, o günden beri kargo şubesi kutuyu bekletiyor, satıcı da ürün kendisine ulaşmadığı için onay vermiyordu, bugün süresi doldu otomatik para bana iade oldu ama bu sefer de satıcı mağdur oldu, elinde ürün yok çünkü. Bu mng kargo teslim alınmayan kargoyu kaç günde iade ediyor??
  • teslim almadan iade ederseniz normalde 3 gün şubede bekler ve iade olur ama çoğu kez şubede unutulur.
  • gg. da iade iptal et butonunun olması şart ,alım sonrasında pişman olma durumu her zaman vardır ve bunun için satıcıyı ve mh. aramak saçma ötesi bir iş
  • Konu sahibi arkadaşın affına sığınarak bir soruda ben sormak istiyorum.

    Kapalı kutu bir monitör satmıştım. Alan kişi Türk değil. Sadece kargo ile ilgili sorular sordu. Ben ürünü hemen kargoladım. Ürünü teslim aldıktan 1 saat sonra siparişi iptal ederek, ürünü geri kargoladı.

    Ürün alt ayağının büyük olması, duvar montaj imkanı olmaması gibi nedenler söyledi. Kargo ücretinide ben ödeyeceğim bu arada. Gittigidiyora sorduğumda alıcılar ürünleri 14 gün içerisinde istedikleri gibi iade edebilir diyor.

    Yapabileceğim birşey var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakuza07

    Konu sahibi arkadaşın affına sığınarak bir soruda ben sormak istiyorum.

    Kapalı kutu bir monitör satmıştım. Alan kişi Türk değil. Sadece kargo ile ilgili sorular sordu. Ben ürünü hemen kargoladım. Ürünü teslim aldıktan 1 saat sonra siparişi iptal ederek, ürünü geri kargoladı.

    Ürün alt ayağının büyük olması, duvar montaj imkanı olmaması gibi nedenler söyledi. Kargo ücretinide ben ödeyeceğim bu arada. Gittigidiyora sorduğumda alıcılar ürünleri 14 gün içerisinde istedikleri gibi iade edebilir diyor.

    Yapabileceğim birşey var mı?



    Hocam bu konuda gittigidiyor malesef şımarık keyfi davranan alıcıları ödüllendiriyor. Yapabilecek de bir şey yok. Adam size boş kutu gönderse ispat edene kadar para geri iade edilmiş olur.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.